SAAB 9-5 Aero Hirsch 2.0 TTiD, 2011, dreamer12
Ma olin vahepeal juba ühte navi plaati tellimas, uurisin kõiki masinaid millel see Denso süsteem on ja leidsin, et Chevrolet Cruzil on Eesti kaetud, õnneks avastasin üsna pea, et Euroopa Cruzil on hoopis Insignia, Astra analoog Navi süsteem.
Ise plaanin tagurduskaamera retrofiti ära teha lähiajal, siis saab see ekraan veidi rakendust kah, ei teagi kas Eestis a-la Viking teostab mdi boksiga progemist :)
See lane departure teatab kiirusepiirangutest ja siis veel vist karjub kui hakkad reast välja vajuma, paranda kui eksin, Eesti liiklusmärkidega saab süsteem hakkama?
Ise plaanin tagurduskaamera retrofiti ära teha lähiajal, siis saab see ekraan veidi rakendust kah, ei teagi kas Eestis a-la Viking teostab mdi boksiga progemist :)
See lane departure teatab kiirusepiirangutest ja siis veel vist karjub kui hakkad reast välja vajuma, paranda kui eksin, Eesti liiklusmärkidega saab süsteem hakkama?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
"Lane departure warning" loeb valgeid jooni asfaldil ja teatab kui nende vahelt välja kandud. Töötab ka pimedas. Aga eeldab valgeid jooni. Korralikel teedel on see väsinuna sõites hea aga üldiselt meie enamus teedel ei toimi. Õnneks on süsteem nii tark, et lülib end ise sisse ja välja.
Liiklusmärkide lugemise oskus on teine lisaseade. Selleks on esiklaasis avake, kust see neid loeb. Süsteem töötab ideaalselt seal maades, kus kiiruse piirangud ka lõpetatakse. Meil lõpetab neid sageli ristmik. Sellest auto aru ei saa. Seega vahel on maanteel 70 km/h märk pikalt ees ja seda vaatamata selelle, et kiiruse piirang sai ammu läbi. See eest on riike, kus sellega on just tänu alat piirangu lõpu märgi kasutamisele suisa ideaalne sõita. Kõigi Eesti liiklusmärkidega saab süsteem ideaalselt hakkama. Eriti tore on see, et loeb ära möödasõidu keelud. Kõiki märke see ei loegi (nt parkimise keeld, sissesõidu keeld, põdad teel, suunavad märgid jms). Asi piirdub kiirusmärkide, möödasõidu keeldude ja nende lõpetamisega. Korraga suudab ka kuvada kahte märki (nt kiiruse piirang ja möödasõidu keeld koos). Igatahes on selle pluss see, et kiiruse piiragu alguseid ja möödasõidu keelde "maha magada" ei saa!
Tagurduskaamera eeldab ju ka kaamerat ennast. Kuhu see sätitakse? 9-5NG-sid millel see varustuses oli, oli vist küll ülivähe.
Liiklusmärkide lugemise oskus on teine lisaseade. Selleks on esiklaasis avake, kust see neid loeb. Süsteem töötab ideaalselt seal maades, kus kiiruse piirangud ka lõpetatakse. Meil lõpetab neid sageli ristmik. Sellest auto aru ei saa. Seega vahel on maanteel 70 km/h märk pikalt ees ja seda vaatamata selelle, et kiiruse piirang sai ammu läbi. See eest on riike, kus sellega on just tänu alat piirangu lõpu märgi kasutamisele suisa ideaalne sõita. Kõigi Eesti liiklusmärkidega saab süsteem ideaalselt hakkama. Eriti tore on see, et loeb ära möödasõidu keelud. Kõiki märke see ei loegi (nt parkimise keeld, sissesõidu keeld, põdad teel, suunavad märgid jms). Asi piirdub kiirusmärkide, möödasõidu keeldude ja nende lõpetamisega. Korraga suudab ka kuvada kahte märki (nt kiiruse piirang ja möödasõidu keeld koos). Igatahes on selle pluss see, et kiiruse piiragu alguseid ja möödasõidu keelde "maha magada" ei saa!
Tagurduskaamera eeldab ju ka kaamerat ennast. Kuhu see sätitakse? 9-5NG-sid millel see varustuses oli, oli vist küll ülivähe.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Tänud kirjeldamast! Endal on automaatne kaugtuledelülitus, mis välistab LDW süsteemi.
Kaamera on ikka tavaline ebay, originaalis on see nii (Autohaus Lafrentzi FB lehelt pilt):
[img=480x319]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1184851_452997498149478_1173709872_n.jpg[/img]
Kaamera on ikka tavaline ebay, originaalis on see nii (Autohaus Lafrentzi FB lehelt pilt):
[img=480x319]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1184851_452997498149478_1173709872_n.jpg[/img]
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Oli see auto tõesti korraks Kalamaja vahel!
Eelmine suvi õnnestus sel punasel iludusel Pärnu maanteel veoka ratta alt kivi esiklaasi saada. Täna sai auto uue esiklaasi. Saint-Gobain esiklaase enam ei tee (Saabi pankrotiga said vist liialt pihta), uus klaas on hoopis Pilkington. Toodetud spetsiaalselt SAAB-ile logode ja kõige muuga. Tehase pankrotist eelmise nädalani täisvarustusega auto (HUD, liiklusmärkide lugemine, automaatkojamehed) jaoks esiklaase saada polnudki. Eelmisest nädalast neid nüüd siis taas saab! Täna saingi Viking Motorist auto uue klaasiga tagasi!
Õnneks mõra vaateväljas polnud aga keset anduri plokki ilutses kenake kiviauk (vt pilt). Ka netiavarused kinnitasid seda, et 9-5NG lisadega versioonile esiklaase polnud saada ei siin ega sealpool lompi.
Lisan, et baasversioon 9-5NG-le oli klaase siiski saada aga need oleks autolt pühkinud enamus lisavarustuse toimimist (lihtsam oli mõra taluda). Sain netiavarustest ka teada, et põhjus, miks klaasi ei toodetud oli see, et see klaas osutus tõeliselt kalliks. Klaas ise oli ca 1630 € (ilma paigalduseta, koos KM). Tükka aega oli Saab Partsil see häda, et nii odavalt ei olnud seda Saint-Gobain nõus tootma (nad vist tahtsid palju enam).
Igatahes uus Piklington klaas jättis kõik lisad toimima - kõik andurid töötavad nagu peab, ainult HUD punakas "katteklaas" peegeldab sellel teatava päikese nurga all veidi enam vastu kui enne. Aga vahe on ehk ca 10% ja see probleemike esineb madalama poolse külgpäikesega kui ilmub punakas peegeldus. 95% juhtudel seda ilmingut õnneks pole.
Igatahes au Orio AB-le. Saabi varuosasid paistab nüüd taas vabalt saada olevat! Ka kõige keerukamaid nagu see. :)
Eelmine suvi õnnestus sel punasel iludusel Pärnu maanteel veoka ratta alt kivi esiklaasi saada. Täna sai auto uue esiklaasi. Saint-Gobain esiklaase enam ei tee (Saabi pankrotiga said vist liialt pihta), uus klaas on hoopis Pilkington. Toodetud spetsiaalselt SAAB-ile logode ja kõige muuga. Tehase pankrotist eelmise nädalani täisvarustusega auto (HUD, liiklusmärkide lugemine, automaatkojamehed) jaoks esiklaase saada polnudki. Eelmisest nädalast neid nüüd siis taas saab! Täna saingi Viking Motorist auto uue klaasiga tagasi!
Õnneks mõra vaateväljas polnud aga keset anduri plokki ilutses kenake kiviauk (vt pilt). Ka netiavarused kinnitasid seda, et 9-5NG lisadega versioonile esiklaase polnud saada ei siin ega sealpool lompi.
Lisan, et baasversioon 9-5NG-le oli klaase siiski saada aga need oleks autolt pühkinud enamus lisavarustuse toimimist (lihtsam oli mõra taluda). Sain netiavarustest ka teada, et põhjus, miks klaasi ei toodetud oli see, et see klaas osutus tõeliselt kalliks. Klaas ise oli ca 1630 € (ilma paigalduseta, koos KM). Tükka aega oli Saab Partsil see häda, et nii odavalt ei olnud seda Saint-Gobain nõus tootma (nad vist tahtsid palju enam).
Igatahes uus Piklington klaas jättis kõik lisad toimima - kõik andurid töötavad nagu peab, ainult HUD punakas "katteklaas" peegeldab sellel teatava päikese nurga all veidi enam vastu kui enne. Aga vahe on ehk ca 10% ja see probleemike esineb madalama poolse külgpäikesega kui ilmub punakas peegeldus. 95% juhtudel seda ilmingut õnneks pole.
Igatahes au Orio AB-le. Saabi varuosasid paistab nüüd taas vabalt saada olevat! Ka kõige keerukamaid nagu see. :)
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
1630€ ainult klaas, kuulikindel peab olema.
Ei või see klaas kuidagi nii palju maksma, enamus summast on tehase puhas kasum. Olen klaasi tehase tööga kursis.
Fiat Croma esiklaas oli ka kaks korda odavam kui 9000 oma, aga klaas samasugune.
Ei või see klaas kuidagi nii palju maksma, enamus summast on tehase puhas kasum. Olen klaasi tehase tööga kursis.
Fiat Croma esiklaas oli ka kaks korda odavam kui 9000 oma, aga klaas samasugune.
__In Boost We Trust__
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Muide - see hind on veel Viking Motors poolse 15% allahindlusega!
HUD võimaldamine pidi klaasile lisama lisakihte. Aga nõus, et väga kallis on see küll! Kindlasti mõjutab ju hinda ka selle trasport Eestisse. Sama raha eest saaks igati töötava NG900 või 9000! Ehk terve päevi näinud aga veel sõitva Saabi siis!
Kui Saab pankrotistus, siis oli Saab Parts selle ainus kasumiga töötav osa! Seda, kust see kasum tuleb on näha küll. :eureka:
HUD võimaldamine pidi klaasile lisama lisakihte. Aga nõus, et väga kallis on see küll! Kindlasti mõjutab ju hinda ka selle trasport Eestisse. Sama raha eest saaks igati töötava NG900 või 9000! Ehk terve päevi näinud aga veel sõitva Saabi siis!
Kui Saab pankrotistus, siis oli Saab Parts selle ainus kasumiga töötav osa! Seda, kust see kasum tuleb on näha küll. :eureka:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
- Asukoht: TLL / EETN
- Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX
Tükka aega oli Saab Partsil see häda, et nii odavalt ei olnud seda Saint-Gobain nõus tootma (nad vist tahtsid palju enam).
Ja põhjusega. Tootmise seisukohalt pidi olema laias laastus kolme sorti esiklaase; mitte-probleemsed, probleemsed, ja selle Saabi klaasid. Täpsemat asja tuuma ei tea - pole kunagi viitsinud esiklaasi tootmise nüansidesse süveneda aga nii igatahes "maja peal" räägitakse. :D
Lisaks veel kogu selle bling-blingi tootmisele eelnev arendustöö olematute koguste jaoks. Bentley omanik taob kõik selle rõõmsalt kinni - võib täitsa toota, Saabi puhul ilmselt mitte. Marginaal kipuks kalduma ühekohalise keskpärasuse poole.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
9-5 NG armatuuri graafika on ikka väga tore. Kõik autod on 9-5 kujulised. Nüüd kui õhtud pimedad särab see kõik ime kenasti. :headbang:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Tänud kirjeldamast! Endal on automaatne kaugtuledelülitus, mis välistab LDW süsteemi.
Kaamera on ikka tavaline ebay, originaalis on see nii (Autohaus Lafrentzi FB lehelt pilt):
[img=480x319]https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/t1.0-9/1184851_452997498149478_1173709872_n.jpg[/img]
Hei
Saad sellest kaamerast veidi rohkem rääkida? Naise senistel liikuritel on see kõigil olnud ja oleks ka uuele liikurile vaja. Turbox oli lahenduseks Parroti raadio install, kas naviga versioonil on vaja veidi kaabeldamist ja ongi kõik või on mingi suurem progemine ka vajalik?
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Mul tagurduskaamerat pole. Va1dek autol on. Ta ehk oskab midagi kosta.
Parkimisabi ees ja taga on siiski nii täpsed, et ma pole ka kaamerast kunagi puudust tundud. Aga kuna auto nina on pikk, siis tõesti esimest korda elus tunnen head meelt, et ees parkimisabi olemas on!
Parkimisabi ees ja taga on siiski nii täpsed, et ma pole ka kaamerast kunagi puudust tundud. Aga kuna auto nina on pikk, siis tõesti esimest korda elus tunnen head meelt, et ees parkimisabi olemas on!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Jah lihtsamaid klaase pakkusid ja pakuvad tõesti. Liiklusmärkide lugemise + raja hoidja kaamera + vihmasensori + HUD variandiga klaase paraku aga ei ole nad pakkunud üheski maailma nurgas pikemat aega. Hinnavahe neil kahel on jõhker. HUD jääb tavaklaasil kehv ehk sisuliselt sellest kasu poleks (seda saab küll välja lülitada, kui keegi seda ei taha).
Tavalist esiklaasi pannes (neid oli saada ka vihma sensoriga) oleks auto kaotanud paljud funktsioonid, mis sellel olid. Seega ootasin. Nüüdisajal on ka Piklington täisvarustuses auto klaase saada. Tõsi hind on endiselt veidi enam kui kolmekordne!
Tavalist esiklaasi pannes (neid oli saada ka vihma sensoriga) oleks auto kaotanud paljud funktsioonid, mis sellel olid. Seega ootasin. Nüüdisajal on ka Piklington täisvarustuses auto klaase saada. Tõsi hind on endiselt veidi enam kui kolmekordne!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Sai Viking Motorsit külastatud ja auto hooldatud. Parkimisabi andis otsad, sest nagu selgus on korraga kaks sensorit maha surnud. Olevat tüüpviga kui foorumeid järgida. Järgmine nädal saavad need ka peale tagasi. Kohe ei saanud panna vajasid enne punaseks värvimist.
Vahetusse läks ka õlivõtturi tihend. See on kurja juur, mis õlirõhu hoiatuse põlema ajas. Sisse sai ka taas 0W-40 õli. Väga tore oli see, et suverehvid pandi alla tasuta. Olevat kampaania.
Mõni aeg tagasi sai kannatada ka Hirsch esispoiler. Nagu selgus, ei saa neid enam kusagilt. Hirsch tootmist üles ei soojenda. Ja mis olid on juba autode küljes. Aga kus häda suurim, seal lahendus lähim. Õnneks mees, kes Anti kastikale kasti kaane tegi teeb mu autole uue spoileri. Sai juba valmis ja isegi külge proovitud. Selleks tuli tal aga enne vana ära lappida ja vorm teha. Igatahes on uus vana ülitäpne koopia. Sõidan vist aukude perioodi veel ima esimese alaspoilerita, aprillist saab siis nina ka taas lahedaks. Seega Hirsch esispoileri koopiate ainuke koht maailmas on nüüd siin maal!
Mõni kuu näeb veel mu saabi musta "alalõua habemega". Originaal esistange alaserva olid Hirsch spoileri paigaldajad musta värviga triibud maalinud. Ega need siis välja ei paistagi, kui spoiler taas peal. Seniks aga on siis veider "värvituuning".
Vahetusse läks ka õlivõtturi tihend. See on kurja juur, mis õlirõhu hoiatuse põlema ajas. Sisse sai ka taas 0W-40 õli. Väga tore oli see, et suverehvid pandi alla tasuta. Olevat kampaania.
Mõni aeg tagasi sai kannatada ka Hirsch esispoiler. Nagu selgus, ei saa neid enam kusagilt. Hirsch tootmist üles ei soojenda. Ja mis olid on juba autode küljes. Aga kus häda suurim, seal lahendus lähim. Õnneks mees, kes Anti kastikale kasti kaane tegi teeb mu autole uue spoileri. Sai juba valmis ja isegi külge proovitud. Selleks tuli tal aga enne vana ära lappida ja vorm teha. Igatahes on uus vana ülitäpne koopia. Sõidan vist aukude perioodi veel ima esimese alaspoilerita, aprillist saab siis nina ka taas lahedaks. Seega Hirsch esispoileri koopiate ainuke koht maailmas on nüüd siin maal!
Mõni kuu näeb veel mu saabi musta "alalõua habemega". Originaal esistange alaserva olid Hirsch spoileri paigaldajad musta värviga triibud maalinud. Ega need siis välja ei paistagi, kui spoiler taas peal. Seniks aga on siis veider "värvituuning".
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
No nii Hirsch spoileri probleemil on lõpuks lahendus! Uus on olemas ja paistab sama hea välja kui originaal. Nüüd on see vel vaja veel värvida ja siis autole korralikult tagasi külge liimida. Nagu originaalgi istub see koopia auto küljes ise. Seega vähemalt on selle külgepanek lihtsam kui ülejäänud body-kitil.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Sellele sobib see valge äär kummalisel kombel
Kui autot vaid eest vaadata, siis olen nõus. Külje pealt näeb ainult valge esiosa aga kummaline välja. Seega saab see punase värvi nagu ülejäänud auto v.a keskosas olev ava, mis on plaanis mustaks värvida.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Mu 9-5-l läks roolivõimu survevoolik kinnituste kohapealt katki. Enne sõitsin ilma, et mingit hoiatust oleks ja siis parkisin kontori juures pikemalt. Ja uuesti sõitma minnes kostust rataste välja keeramisel parklast välja tagurdades veidi veidrat häält. ... ja siis 100 m hiljem oli roolivõim täiesti kadunud ning parem koobas roolivõimu õli täis. Järgi jäi väga raske rool. Nii sai auto puksiiriga Viking Motorsisse veetud (vedas, et Hirsch esispoiler ei olnud tagasi küljes, muidu poleks tervelt vist puksiirilt maha saanudki). Sõitmine nii raske rooliga oleks lihtsalt lollus olnud. Vähemalt Tallinna liikluses.
Uus voolik oli Viking Motorsis 83,10 €. Osa saabus Rootsist tellimise järel 3 päevaga ja 4 päeval sai kohe ka külge. Nüüd taas Saab liikuda! Ja kui aus olla, siis peab tõdema, et Viking Motorsis on väga meeldiv teenindus. Väga hästi hoiti varuosa liikumisega kursis ja ka töö tehti lubatud ajaks ilusti ära!
Kui see intsident välja arvata on auto siiski väga kenasti vastu pidanud. Mõnus sõita ka. Vahel vaid väga pikki otsis sõites tundub, et 9000 Aero iste oli parem. Ergonoomika mõttes. Mitte, et 9-5NG oma halb oleks. Sellel on ka oma toredusi nagu istmeteventileerimine, mis suvel on palavaga üsna lahe ja ulatuslik reguleerimisruum. Aga 9000 vahepeal ka sõites saan aru, kui head on ikka need vanad Aero istmed, mis Saab kunagi ammu päris ehtsast Sotimaa nahast valmis tegi! Just pikal sõidul ongi see vahe, et ca 250 km hiljem on 9000 istmes ikka veel mõnus, samal ajal aga 9-5 juhiiste tuletab meelde vajadust selga sirutada ja paus teha. Olen küll igate pidi seda istet katsetanud aga lõpuks jäänud mällu pandud valiku juurde, mida vaid paar mm sinna tänna olen aeg-ajalt timminud. Seega asendi leiab aga mitte nii hõlpsalt kui tahaks. Ja mitte päris nii ideaalse, kui on Saab enda kunagine ette antud mõõdupuu.
Nüüd kui kevad käes ja Tallinna augud taas ära lapitakse panen ka spoileri tagasi!
Uus voolik oli Viking Motorsis 83,10 €. Osa saabus Rootsist tellimise järel 3 päevaga ja 4 päeval sai kohe ka külge. Nüüd taas Saab liikuda! Ja kui aus olla, siis peab tõdema, et Viking Motorsis on väga meeldiv teenindus. Väga hästi hoiti varuosa liikumisega kursis ja ka töö tehti lubatud ajaks ilusti ära!
Kui see intsident välja arvata on auto siiski väga kenasti vastu pidanud. Mõnus sõita ka. Vahel vaid väga pikki otsis sõites tundub, et 9000 Aero iste oli parem. Ergonoomika mõttes. Mitte, et 9-5NG oma halb oleks. Sellel on ka oma toredusi nagu istmeteventileerimine, mis suvel on palavaga üsna lahe ja ulatuslik reguleerimisruum. Aga 9000 vahepeal ka sõites saan aru, kui head on ikka need vanad Aero istmed, mis Saab kunagi ammu päris ehtsast Sotimaa nahast valmis tegi! Just pikal sõidul ongi see vahe, et ca 250 km hiljem on 9000 istmes ikka veel mõnus, samal ajal aga 9-5 juhiiste tuletab meelde vajadust selga sirutada ja paus teha. Olen küll igate pidi seda istet katsetanud aga lõpuks jäänud mällu pandud valiku juurde, mida vaid paar mm sinna tänna olen aeg-ajalt timminud. Seega asendi leiab aga mitte nii hõlpsalt kui tahaks. Ja mitte päris nii ideaalse, kui on Saab enda kunagine ette antud mõõdupuu.
Nüüd kui kevad käes ja Tallinna augud taas ära lapitakse panen ka spoileri tagasi!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Nüüd on jälle full Hirsch bodykit küljes. Selle mööndusega, et esiotsa Hirsch on replica made in Estonia! Esistange sai kogu täiega ka uue värvi. Sai kivitäketest lahti ja peitis ühenduskoha liimi praokese. Tööd teostas Viking Motors. Tulemus super! Suisa parem kui originaal.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Viking peaks neid stangesid kohe üle maailma hakkama müüma. Tulemus väga viis!
Põhimõtteliselt saab neid juurde toota, sest vorm on nüüdsest olemas. Viking Motors suudab neid imeilusti külge panna! Päringud U2U.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Vahelduseks ka üks sügisõhtune pilt.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Snow tuning. Tagatiiva tootis: Ilmataat. Tagatiibu saab, kui taevast lund paluda. Kestvus kuni 20 km/h. Sealt edasi kuju muutub!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Taaskord saadud kiviga esiklaasi. Alguses ei juhtunud nagu midagi. Siis ilmus 10 minutit hiljem pragu ja võttis seejärel nõuks ka hargneda kaheks.
Esmaspäeval taas esiklaasi vahetus. Need on õnneks odavamaks läinud! Aga mitte siiski palju - 1267 € + km on hinnaks.
Esmaspäeval taas esiklaasi vahetus. Need on õnneks odavamaks läinud! Aga mitte siiski palju - 1267 € + km on hinnaks.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid