1.9 ttid turbo probleem
Probleem hakkas pihta peale natuke kiiremat kurvide läbimist. Viskas ette teate "limited perfomance" ja teine turbo enam ei rakendunud. Jätsin auto seisma, käivitasin uuesti ja mingi hetke kõik nagu toimis. Viienda käiguga, pöördeid andes hakkas teise turbo töötamise ajal imelikult justkui jõnksutama - nagu puhuks ja siis jälle ei puhu, kuni viskas uuesti "limited perfomance" ja sõita sai vaid esimese turbo abil. Iga kord kui auto seisma jätan ja uuesti käivitan, on mingi aeg mõlemad turbod olemas ja minek väga hea.
Kuna diagnostikasse vaja nagunii minna, siis homme broneerin carringusse diagnostika aja, aga igaksjuhuks uurin eelnevalt siit infot, mis seda jama põhjustada võiks?
See odav hiina diagnostikaseade mingeid veateateid igatahes ei näita.
Kuna diagnostikasse vaja nagunii minna, siis homme broneerin carringusse diagnostika aja, aga igaksjuhuks uurin eelnevalt siit infot, mis seda jama põhjustada võiks?
See odav hiina diagnostikaseade mingeid veateateid igatahes ei näita.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Sama masin "limited performance" ja aitas turborõhu anduri puhastamine, tahmab kinni.
Samas võib see olla seotud DPFi ja kastiga.
Carring sai selle probleemi kõrvaldamisega hakkama.
E: Sinu diagnostika seade ei pruugigi viga näidata kuna anduri parameetrid on paigast ära.
Samas võib see olla seotud DPFi ja kastiga.
Carring sai selle probleemi kõrvaldamisega hakkama.
E: Sinu diagnostika seade ei pruugigi viga näidata kuna anduri parameetrid on paigast ära.
300 km sõidetud ja filter jälle umbes :wall: Käisin carringus, tehti uus sundpuhastus, vastuturve oli väga suur.. Sõitsin selle aja umbes 30%linn, 70% maantee. Müügimees kahtlustas, et ehk mõni pihusti ära, aga eelmine kord diagnostik midagi sellist ei maininud.
Kuna diagnostikut ennast kohal polnud, siis jäi esialgu kokkulepe, et kui veel kinni jääb, siis panen nende juurde uue aja.
Eelmisel korral kahtlustati ka õhuleket, kuna salongi kostub mingitel pööretel sellist vihisevat heli. Otsisid, kuid ei leidnud midagi. Seega küsingi, kellel siin foorumis veel sama mootoriga masin on, kas mingitel pööretel (kui suur turbo puhkuma hakkab??) on ka teil kuulda läbi salongi õhuavade sellist kergelt vuhisevat häält??
Lisaks võiks keegi anda infot, kes siin lõunamaal neid filtreid välja progreb. Kui jura jätkub, laseks selle filtri sealt üldse välja võtta..
Kuna diagnostikut ennast kohal polnud, siis jäi esialgu kokkulepe, et kui veel kinni jääb, siis panen nende juurde uue aja.
Eelmisel korral kahtlustati ka õhuleket, kuna salongi kostub mingitel pööretel sellist vihisevat heli. Otsisid, kuid ei leidnud midagi. Seega küsingi, kellel siin foorumis veel sama mootoriga masin on, kas mingitel pööretel (kui suur turbo puhkuma hakkab??) on ka teil kuulda läbi salongi õhuavade sellist kergelt vuhisevat häält??
Lisaks võiks keegi anda infot, kes siin lõunamaal neid filtreid välja progreb. Kui jura jätkub, laseks selle filtri sealt üldse välja võtta..
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
300 km sõidetud ja filter jälle umbes :wall: Käisin carringus, tehti uus sundpuhastus, vastuturve oli väga suur.. Sõitsin selle aja umbes 30%linn, 70% maantee. Müügimees kahtlustas, et ehk mõni pihusti ära, aga eelmine kord diagnostik midagi sellist ei maininud.
Kuna diagnostikut ennast kohal polnud, siis jäi esialgu kokkulepe, et kui veel kinni jääb, siis panen nende juurde uue aja.
Eelmisel korral kahtlustati ka õhuleket, kuna salongi kostub mingitel pööretel sellist vihisevat heli. Otsisid, kuid ei leidnud midagi. Seega küsingi, kellel siin foorumis veel sama mootoriga masin on, kas mingitel pööretel (kui suur turbo puhkuma hakkab??) on ka teil kuulda läbi salongi õhuavade sellist kergelt vuhisevat häält??
Lisaks võiks keegi anda infot, kes siin lõunamaal neid filtreid välja progreb. Kui jura jätkub, laseks selle filtri sealt üldse välja võtta..
Turbo häält - vilin peab olema, tavaliselt kui rõhk 1.0+bar
Mida sa jamad sundpõletamisega, piinad ainult turbot ja mootorit. DPFil oma eluiga ka, vaheta või proge välja.
Kui ECU kirjutamiseks läheb tee chip ja EGR ka välja.
http://garage55.ee. julgen soovitada
__In Boost We Trust__
Turbo häält - vilin peab olema, tavaliselt kui rõhk 1.0+bar
Mida sa jamad sundpõletamisega, piinad ainult turbot ja mootorit. DPFil oma eluiga ka, vaheta või proge välja.
Kui ECU kirjutamiseks läheb tee chip ja EGR ka välja.
http://garage55.ee. julgen soovitada
Okei, uurin selle DPF väljaprogremise hinda. chipima ei plaani hakata, autol minekut niigi, iseasi on see EGR. Siiani pole mind selle saabiga veel kiusanud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Ei joppand vist sul selle masinaga aga eks lõpuks saab kõik hea. Peale DPFi eemaldamist kiirematel hetkedel lont ka tagant väljas mis on uuema auto puhul selline pigem häriv nägemus.
Ma endal turbot ei kuulegi kui just aken lahti pole. Pigem ikka kuskilt õhku lekib, tänu millele ka rohkem tahmab ja filtri kinni tömbab, enda 9-5l ei leidnud leket üles ikka pikka aega, isegi VM ei leidnud. Pärast ikka leidsin kummist lõdviku seest imeväikse augu, koormusega see lõdvik paisus päris juureks ja lõi kõik lahinal välja.
Pihusti sellele maksab +-400eur
Tasub proovida ka DPFi puhastust mille valad paaki
Ma endal turbot ei kuulegi kui just aken lahti pole. Pigem ikka kuskilt õhku lekib, tänu millele ka rohkem tahmab ja filtri kinni tömbab, enda 9-5l ei leidnud leket üles ikka pikka aega, isegi VM ei leidnud. Pärast ikka leidsin kummist lõdviku seest imeväikse augu, koormusega see lõdvik paisus päris juureks ja lõi kõik lahinal välja.
Pihusti sellele maksab +-400eur
Tasub proovida ka DPFi puhastust mille valad paaki
Foorum on ikka tore koht! Peale Rantto postitust võtsin kätte ja uurisin selle turbo kummilõdviku üle, lasin sõbral tuure anda ja käega katsusin kõik üle. Lõdviku alt lahmas õhku viiest mõrast.
Kuidas Carring seda ei märkanud?? - Müstika!
Nüüd vaja leida see uus lõdvik ja peale laduda, seniks läheb ventilatsiooniteip abiks peale.
Kuidas Carring seda ei märkanud?? - Müstika!
Nüüd vaja leida see uus lõdvik ja peale laduda, seniks läheb ventilatsiooniteip abiks peale.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kas nad teeninduses üldse ei survesta sisselaset, et selliseid vigu ei leia??? Niisama vaatavad taskulambiga. :freak:
Diagnostik leidis ju vea, et DPFi vastusurve liiga suur, tehti puhastus. Teine kord leiti sama viga mis kõrvaldati. Taskulambi ja survestamiseni ei jõutud veel.
Vahest peab tõesti mitu korda käima, et asi korda saaks.
mul oli ka sama probleem, lasin dpfi välja progeda (ja filter tühjaks lüüa) ja vahetasin turbo lõdviku ära! tahmab kül natuke kui vajutada, aga mitte midagi häririvat ÜV-ses ka midagi halba ei öeldud! turbo vilin või susin tuleb minu masinal kuskil 3500-4000 rpm ja seda ka lahtise aknaga!
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Diagnostik leidis ju vea, et DPFi vastusurve liiga suur, tehti puhastus. Teine kord leiti sama viga mis kõrvaldati. Taskulambi ja survestamiseni ei jõutud veel.
Vahest peab tõesti mitu korda käima, et asi korda saaks.
Vahest peab tõesti mitu korda käima, et asi korda saaks.
no see ei ole normaalne.
Tahmafilter ei ummistu niisama lihtsalt kinni. Asjamehed võiks teada ja esimesel korral üritada põhjus leida
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal