Saab 900 Aero T16, 1987, KT100
Talveks püstitatud 3 suuremat eesmärki:
Üritaks siis T5 lõpuks paigaldama hakata. Kuna talvel ei käruta, võib masina seisma panna ja rahulikult kaabeldust ehitada. Ainuke vidin, mis võib T5 värki pärssida, on O2 andur, mille ühtivuses 900c vs T5 pole ma veendunud.
Voolavam plokikaas, pärit 90a vabalt hingava pealt. Uued juhtpuksid. Sisaldab käredamat sisselaskenukka.
Ja kett+ kõik sinna juurde kuuluv.
Üritaks siis T5 lõpuks paigaldama hakata. Kuna talvel ei käruta, võib masina seisma panna ja rahulikult kaabeldust ehitada. Ainuke vidin, mis võib T5 värki pärssida, on O2 andur, mille ühtivuses 900c vs T5 pole ma veendunud.
Voolavam plokikaas, pärit 90a vabalt hingava pealt. Uued juhtpuksid. Sisaldab käredamat sisselaskenukka.
Ja kett+ kõik sinna juurde kuuluv.
Ma arvan, et c900 lambda töötab edukalt T5-ga, vähemasti mu autol jäi küll originaalandur ja pole probleemi.
Samas ei saanud ma wideband anduri nn narrowband väljundit T5ga tööle... seega töötab mu autol 2 andurit.
Samas ei saanud ma wideband anduri nn narrowband väljundit T5ga tööle... seega töötab mu autol 2 andurit.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kas kellelgi pakkuda T5.5 aju? Või leidub julgeid, kes prooviks minu T5.5 aju oma masina peal (T7 BPC + 9-3 136kW soft). Või leiduks veel julgemaid, kes annaks korra oma T5.5 aju proovida.
Mure nimelt selles, (lisaks sellele et masin ei käivitu) et aju hoiab bensupumpa koguaeg järel, kui süüte sisse keeran (peaks mõne hetke hoidma ja vait jätma, vaikib starterit keerates, mis on korrektne). Ja kui mootor starteriga juba pöörleb, ei anta pihustitele mingit signaali.
CPS ketast sai proovitud, kui vana juhtimissüteem veel peal, siis andur nägi ketast (LED ühendada anduri otsa hakkas LED vilkuma).
Ja kõigile elektroonilise juhtimisega (mingitel mehaanilistel vist ka?) klassikusõpradele - kontrollige oma O2 anduri kaitset, mis asub kaassõitjapoolsel tiivakoopa serval. Julgen arvata, et sõitsin 3a ilma O2 anduri eelsoojenduseta. Pole siis ime, et ülevaatusel CO pidevalt paigast ära :mad:
Mure nimelt selles, (lisaks sellele et masin ei käivitu) et aju hoiab bensupumpa koguaeg järel, kui süüte sisse keeran (peaks mõne hetke hoidma ja vait jätma, vaikib starterit keerates, mis on korrektne). Ja kui mootor starteriga juba pöörleb, ei anta pihustitele mingit signaali.
CPS ketast sai proovitud, kui vana juhtimissüteem veel peal, siis andur nägi ketast (LED ühendada anduri otsa hakkas LED vilkuma).
Ja kõigile elektroonilise juhtimisega (mingitel mehaanilistel vist ka?) klassikusõpradele - kontrollige oma O2 anduri kaitset, mis asub kaassõitjapoolsel tiivakoopa serval. Julgen arvata, et sõitsin 3a ilma O2 anduri eelsoojenduseta. Pole siis ime, et ülevaatusel CO pidevalt paigast ära :mad:
Tänaseks kõik juhtmed enam-vähem paikas, kuid midagi on paigaldamisel nihu läinud - masin küll käivitub, kuid sureb sekundi pärast välja. Üht-teist juba mõõdetud, katsetatud, kuid ilmselt üks ja see õige asi veel leidmata...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tore, et midagi toimub. aga peale sellist juhtmete sasipundart on küll suur tõenäosus, et miskit sassi võib minna.
Praegu sul kõik täpselt meeles veel, äkki salvestad hästi, mul äkki kah kunagi seda teadmist vaja.
Praegu sul kõik täpselt meeles veel, äkki salvestad hästi, mul äkki kah kunagi seda teadmist vaja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Esimesed 120 km sõidetud sel aastal, küll veidi pooliku masinaga. Tänaseks taas seisak, kuna aju ei allu programmeerimisele, uuel nädalal peaks saama uued flash kivid sisse. :)
Muidu on endiselt äge risu. :love:
Muidu on endiselt äge risu. :love:
Täna sai tellitud käigukastile kõik uued laagrid + simmerid. Neid käigukaste nüüd küla pealt piisavalt kokku veetud, võib ühe korda putitada ilma spetsiaalvahenditeta ühe päeva töö pole, kuid kevadeks peaks korda saama.
Kui kast valmis, võtan mootori maha ja sinna uus ketisats + muud kuluosad.
Eile käisin ülevaatusel, T5 küll peal, kuid CO paika ajamine nõudis natuke tuuritamist. Ega ma pole ju seda softi osanud timmida ka vastavalt. Lairiba O2 andur ja EGT ootavad installi selleks.
Lahe hobi!
Kui kast valmis, võtan mootori maha ja sinna uus ketisats + muud kuluosad.
Eile käisin ülevaatusel, T5 küll peal, kuid CO paika ajamine nõudis natuke tuuritamist. Ega ma pole ju seda softi osanud timmida ka vastavalt. Lairiba O2 andur ja EGT ootavad installi selleks.
Lahe hobi!
Selline laager. Ei oska öelda, mis häält tegi ja kas tegi, kuna kast tuli kuskilt kellegi käest.
Kas kellelgi on tõmmitsaid laenata, millega saaks erinevaid koonuslaagreid eemaldada võllide pealt? :conf:
Kas kellelgi on tõmmitsaid laenata, millega saaks erinevaid koonuslaagreid eemaldada võllide pealt? :conf:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Vahelduseks üks sõbrapilt
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Aga midagi oleks nagu puudu.
Värvi ära ja pane nüüd külge :)
Värvi ära ja pane nüüd külge :)
Vahelduseks üks sõbrapilt
Minu silmis ilusaim Saab läbi aegade on just selline!
Kui kunagi sellise soetada jaksaksin, (aina hinnalisemaks ta läheb) siis hoiaks seda ainult garaazis ning liiguks ainult ilusa ilmaga sealt välja!
Fotokonkursil ehk siis klubi kalendris tahaks neid kahte koos näha :headbang:
Natuke jutuks veel, et paigaldasin lõpuks lairiba 02 anduri, mis avardas mu võimalusi T5 Suites Autotune funktsiooni kasutamiseks. Tasa ja targu olen segu saanud paremaks. Päris õige minu hinnangul veel pole, aga õpin iga päevaga. Natuke vähe on kirjandust selle tarkvara kasutamise kohta või ei oska ma õigetest kohtadest lugeda... maanteesõidul 8,5 l/100 ja üldiselt keskmine täpselt 10. Maanteed tahaks natuke paremaks saada, aga oma osa sellel saab kindlasti olema pikem käigukast (differ ja peaülekanne).
Muusikat olen ka arendanud... koledad ovaalid tagaplaadil, aga nagu öeldakse, siis parem heli nõuab ohvreid.
Pikisilmi ootan uusi amorte, mis peaks sõiduomadusi parendama.
ahjaa, ma ei saa rohkem postitusi siia foorumisse teha, kuna just sai 900. positutus tehtud :beer:
Muusikat olen ka arendanud... koledad ovaalid tagaplaadil, aga nagu öeldakse, siis parem heli nõuab ohvreid.
Pikisilmi ootan uusi amorte, mis peaks sõiduomadusi parendama.
ahjaa, ma ei saa rohkem postitusi siia foorumisse teha, kuna just sai 900. positutus tehtud :beer:
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Kuna SuperAerod sulle veel alla ei lähe, siis võib eksperimenteerida teiste valikutega.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Natuke jutuks veel, et paigaldasin lõpuks lairiba 02 anduri, mis avardas mu võimalusi T5 Suites Autotune funktsiooni kasutamiseks. Tasa ja targu olen segu saanud paremaks. Päris õige minu hinnangul veel pole, aga õpin iga päevaga. Natuke vähe on kirjandust selle tarkvara kasutamise kohta või ei oska ma õigetest kohtadest lugeda... maanteesõidul 8,5 l/100 ja üldiselt keskmine täpselt 10. Maanteed tahaks natuke paremaks saada, aga oma osa sellel saab kindlasti olema pikem käigukast (differ ja peaülekanne).
Muusikat olen ka arendanud... koledad ovaalid tagaplaadil, aga nagu öeldakse, siis parem heli nõuab ohvreid.
Pikisilmi ootan uusi amorte, mis peaks sõiduomadusi parendama.
ahjaa, ma ei saa rohkem postitusi siia foorumisse teha, kuna just sai 900. positutus tehtud :beer:
räägi numbritest kah; mis tasa, ühtlaselt sõites, mis kiirendades tuleb?
tegelikult on selle järgi hea ka sumpat ehitada. nii kui midagi teed, segu muutub.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Lihtsalt sujuvalt sõites on ta seal 14,5-14,8 juures, kiirendades nt 13,3 - 12,2. Praegu põhimure on, et tekib fuel cut, kuna boostib liiga palju, kuigi softiga lubatud 0,9, siis "peak" läheneb 1,5 juurde. Lugesin probleemi kohta, et ilmselt vajab parameeter "I_fors" vähendamist.
Sain ka uued amordid alla vahepeal, on parem küll. Eriti kui esimeste amortide alumised puksid ka nüüd olemas on :D. Ootama pidin kaua, kuna viimased Sachsid sellele masinale. Hakka või kuluosi ka varsti varuma.
Need suured veljed võtsin muidugi alt ära, kuna igasugune sõidumugavus kadus. Rool raske, kisub, ujub, vesiliug, rattad koopas.
Sain ka uued amordid alla vahepeal, on parem küll. Eriti kui esimeste amortide alumised puksid ka nüüd olemas on :D. Ootama pidin kaua, kuna viimased Sachsid sellele masinale. Hakka või kuluosi ka varsti varuma.
Need suured veljed võtsin muidugi alt ära, kuna igasugune sõidumugavus kadus. Rool raske, kisub, ujub, vesiliug, rattad koopas.