Use your seatbelt ! Kiri ja pling-pling kaasõitjata.
Küsimus siis selline, et täna tekkisid pealkirjas mainitud sümptomid. Alul arvasin, et mu enda rihmas asi, aga mitmekordse lahti-kinni paneku järel ei muutunud midagi. Aga kui panin kaassõitja rihma paika, oli vaikus. Kas saab midagi ise turvavöö lukuga ette võtta? Proovisin korra suruõhuga seda puhustada, midagi ei muutunud.
Turvavöö lukuga on ilmselt kõik korras. Mingil põhjusel arvab Su auto, et reisija istub istme peal ja kuna turvavöö ei ole kinnitatud, siis karjubki. Nii juhtub ka siis, kui vähe kogukam poe kott näiteks on istme peal.
Ilmselt on see andur seal istme sees vigane, kui ilma raskuseta karjub.
Ilmselt on see andur seal istme sees vigane, kui ilma raskuseta karjub.
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Isegi kui miskit seal vigane, siis Tech2 abil saad selle pling-pling heli lasta maha programmeerida ja jääb vaid hoiatustuli.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ja kui "matsu" paned siis mille abil kõrvalistuja Airbag avanema peaks????
Johhaidii, mis soovitusi siin ikka jagatakse:wall:
Loed ehk enne korralikult mõttega läbi!
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Ma ei taha tüli õhutada või midagi, lihtsalt enda harimiseks küsin.
Kas "matsu" (esiotsa pauku mõtlen) pannes mitte mõlemaid esimesi turvapatju lahti ei löö, sõltumatta sellest kas kõrvalistmel keegi istub või ei.
Kas "matsu" (esiotsa pauku mõtlen) pannes mitte mõlemaid esimesi turvapatju lahti ei löö, sõltumatta sellest kas kõrvalistmel keegi istub või ei.
Tahan lennata ...
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
2X kusjuures.
Siis peaksid ehk ka kolmandat korda lugema :)
Mina rääkisin häiriva pling-pling heli maha võtmisest Tech 2 abiga mitte kogu süsteemi deaktiveerimisest. Igapäevaselt Saabi remondiga tegelejana peaksid ju teadma, et Tech 2 abil saab seda seniks teha kuniks uus jupp leitud ja asi remonditud saab. Teemaalgatajal võib olla suht piin sõita kui auto kogu aja piniseb.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
2X kusjuures.
Siis peaksid ehk ka kolmandat korda lugema :)
Mina rääkisin häiriva pling-pling heli maha võtmisest Tech 2 abiga mitte kogu süsteemi deaktiveerimisest. Igapäevaselt Saabi remondiga tegelejana peaksid ju teadma, et Tech 2 abil saab seda seniks teha kuniks uus jupp leitud ja asi remonditud saab. Teemaalgatajal võib olla suht piin sõita kui auto kogu aja piniseb.
Iisak mõtles seda, et kisakõri deaktiveerimine ei remondi istme sensormatti ja sedamoodu on ohtlik sõita. Ehk et see ei ole jätkusuutlik lahendus tekkinud probleemile.
EDIT:
Pisut järele mõeldes, peaks praegusel juhul avarii korral kõrvalistuja padi avanema igal juhul, sest pekkis sensor edastab ju kogu aeg signaali, et istmel istub inimene.
Aga see muidugi ei tähenda, et asi korras ei peaks olema. Eriti mis puutub turvavarustusse.
Offtopicut ka.
Ma ei ole kunagi mõistnud, miks vanematel autodel ei ole sedasama sensormatti ja turvavöö plingi tagaistmetel.
Juhina ma näen seda ise ka, kas kõrvalistujal on pael peal või ei. Tagaistmetelt oleks seda infot palju rohkem tarvis.
No pling - pling helist saan ju lahti ka juhul, kui selle rihma sõitjata kinnitan. Aga on see sensormatt mingi udupeen asi, mille hind ulme ja vahetamine raketiteadus? Igaks juhuks peaks vaatama enne vist, ega kuskilt mingi juhe lihtsalt lahti pole
vmt?
vmt?