Saab 9-3 Aero XWD Turbo
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Katsetanud nii man kui aut kastiga 9-3SC XWD-d ja aut kastiga andis tagumiku dyno paremaid tulemusi. Ehk on asi selles, et hetk peale käiguvahetust kui man boosti kogub, libistab aut kast uue käigu sisse ja tunne on ehedam.
Lustimiseks loomulikult man 24/7 aga nii ta paraku on. Õnneks kannatab selle aut kastiga käike ise vahetada, mingil põhjusel on käiguvahetus roolilt selle masinal puudu. See eest on Hirschi pedaalid äkki midagi veel, soft? 225kW
E: Selle originaal maki sealt võib ka minema vista kui ei meeldi, asemele naviga versioon ja sisu ka hoopis teine kohe.
Pildid kehvad aga lisade listist on puudu ka rehvirõhu kontroll ja standardis peaks olema ka kurvituled, need õiged mitte udutule jura.
Lustimiseks loomulikult man 24/7 aga nii ta paraku on. Õnneks kannatab selle aut kastiga käike ise vahetada, mingil põhjusel on käiguvahetus roolilt selle masinal puudu. See eest on Hirschi pedaalid äkki midagi veel, soft? 225kW
E: Selle originaal maki sealt võib ka minema vista kui ei meeldi, asemele naviga versioon ja sisu ka hoopis teine kohe.
Pildid kehvad aga lisade listist on puudu ka rehvirõhu kontroll ja standardis peaks olema ka kurvituled, need õiged mitte udutule jura.
Selle hinna eest ma küll ei näe põhjust mitte millegi üle jonnida. Vaadake kasvõi seda, kui palju selline auto mujal Euroopas maksab! Eesti ajalugu ka veel ja puha!
Kui mul oleks üleöö selliseid vahendeid võtta, siis ma oleks juba praegu Silberauto ees magamiskotis pikutamas ja hommikut ootamas!
Pealegi.. See juba uuena rariteene auto vajaks hoolast kasutajat, mitte ringrajal kihutajat (milleks oleks muidugi manuaalkast nauditavam). Rallitamiseks on teisi autosid. Imprezad ja Lancer Evo-d jne.
Kui mul oleks üleöö selliseid vahendeid võtta, siis ma oleks juba praegu Silberauto ees magamiskotis pikutamas ja hommikut ootamas!
Pealegi.. See juba uuena rariteene auto vajaks hoolast kasutajat, mitte ringrajal kihutajat (milleks oleks muidugi manuaalkast nauditavam). Rallitamiseks on teisi autosid. Imprezad ja Lancer Evo-d jne.
Hommikul on järjekord kohal?
Päringu tulemus
Sõiduk (SAAB 9-3, YS3FM42R181152403) on liiklusregistris registreeritud ja ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis. Registri andmetel ei ole sõiduk osalenud sellises sõidukikindlustuse kindlustusjuhtumis, kus kahjustatud sõiduki taastamist otstarbekaks ei peetud ja hüvitati sõiduki turuväärtus.
VIN: YS3FM42R181152403
Model: SAAB 9-3 (9440)
Version: TurboX
Equipment: Model series V, Driver and passenger airbags
Body Type: 4D / 4-door Sedan
Gearbox: 6-speed automatic / All wheel drive
Engine: B284R V6, Turbo - Petrol
Cubic Size: 2792 cc
Power: 276 HP / 400 Nm
Year: 2008
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden
Serial Number: 152403
Päringu tulemus
Sõiduk (SAAB 9-3, YS3FM42R181152403) on liiklusregistris registreeritud ja ei ole osalenud liikluskindlustuse kindlustusjuhtumis. Registri andmetel ei ole sõiduk osalenud sellises sõidukikindlustuse kindlustusjuhtumis, kus kahjustatud sõiduki taastamist otstarbekaks ei peetud ja hüvitati sõiduki turuväärtus.
VIN: YS3FM42R181152403
Model: SAAB 9-3 (9440)
Version: TurboX
Equipment: Model series V, Driver and passenger airbags
Body Type: 4D / 4-door Sedan
Gearbox: 6-speed automatic / All wheel drive
Engine: B284R V6, Turbo - Petrol
Cubic Size: 2792 cc
Power: 276 HP / 400 Nm
Year: 2008
Assembly Plant: Trollhättan, Sweden
Serial Number: 152403
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui homme ära ei lähe siis teisipäeva õhtuks on läinud. Üle lahe nagu enamus Saabe ja paljusid meie turg ei näegi kuna Soome edasimüüjad võtavad kohe ära. Tartus paar kontakti toovad, lakuvad ja viivad kohale ära. Nähtud mitmeid erinevaid 9-5 Hirsche kõigi kellade ja lisadega.
No mina olen seal 10st kohal:) kui kõik kena on, siis hakkan säästlikumalt liikuma ja 9-7 jääb paksema talve masinaks.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kui nüüd arvestada sellega, et midagi on seal peetis siis mis?
OK mootor kakub, jätab vahele uued süütepoolid(?eur) ja küünlad(100eur)
Tagumised amordid läbi, kallis teema, aamen sellega, tavalised asemele(140eur)
Kast jahe, Rootsist vähe sõitnud kast(1500eur)
Vibra sõites, 19" veljed kõverad, pealinna värk kui ei meeldi ma ostan hea meelega ära.
Sillad kolisevad, õõtsad(100eur) muu kola ei maksa eriti.
OK mootor kakub, jätab vahele uued süütepoolid(?eur) ja küünlad(100eur)
Tagumised amordid läbi, kallis teema, aamen sellega, tavalised asemele(140eur)
Kast jahe, Rootsist vähe sõitnud kast(1500eur)
Vibra sõites, 19" veljed kõverad, pealinna värk kui ei meeldi ma ostan hea meelega ära.
Sillad kolisevad, õõtsad(100eur) muu kola ei maksa eriti.
6 süütepooli maksavad ca. 600€ sel autol :)
2 tagumist originaalamorti kokku ca. 800€.
Igal juhul hind on hea, kuigi manuaaliga oleks eriline maasikas.
Manuaal pole vähemalt Aero XWD-l kuidagi uimane. Kui torque limiter maas, siis läheb ilusti 6 sekundiga sajani.
EDIT:
Huvitav, et nt http://www.cars-data.com/ annab automaadile koguni sekundi võrra aeglasema kiirenduse 0-100 km/h kui manuaaliga.
2 tagumist originaalamorti kokku ca. 800€.
Igal juhul hind on hea, kuigi manuaaliga oleks eriline maasikas.
Manuaal pole vähemalt Aero XWD-l kuidagi uimane. Kui torque limiter maas, siis läheb ilusti 6 sekundiga sajani.
EDIT:
Huvitav, et nt http://www.cars-data.com/ annab automaadile koguni sekundi võrra aeglasema kiirenduse 0-100 km/h kui manuaaliga.
Auto on bronnitud esmaspäeva õhtuni.
Autoga pääseb sõitma alles esmaspäeval, naine on juba paadis ja autoostuluba olemas:)
Auto on bronnitud esmaspäeva õhtuni.
Ja sa ei teinudki nalja. Kiire mees :D
Aga vaatlusel selgus, et ainult pisikesed iluvead on: esistange vajab värvimist, tagastange poleeri/värvimist, küljepleeglite jalad ehk need metallist osad vajavad värvimist nagu ikka ning tagaakende vertikaalsed liistud kobrutavad. Lisaks suverehvid läbi ning talverehve kaasas pole. Hirschi kohta ei osatud midagi öelda, kuid soovitati Vikingist küsida, kui huvi on. Ise nad olid ka teinud tehnilise kontrolli ning ainukeseks veaks leidnud liiga tumedad peeglid, mis pidi näitama, et vajavad vahetust.
Ülejäänud tundus täitsa timm. Nahal kulumisjälgi polnud ja veljed vigastusi polnud saanud ning hääl oli nagu ikka - viimase peal!
Regular Saab Guy