adapteerus tagasi, sai aru,e t liigub liiga karmilt.
Open-SID oleks vaja, saaks kohe õhumassi järgi asja selgeks.
ECU adapteerub üldse jube ruttu - ühendasin WG vooliku lahti ja proovisin - rõhku nii palju kui süda soovib - Sain vist 3 korda pedaalile vajutada, isegi mitte põhja ja adapteerus tagasi - 0.8bari lagi.
Seda oled proovinud? - Just pull the top hose off the boost control valve, shove a bolt up the hose & leave it like that.
Take her out for a test run, couple of WOT tests & if you see the correct boost pressure (1 bar) then you have a goosed one way valve in the evap system robbing you of your boost matey.
Jah, proovisin - sama tulemus.
Vaakum voolikud tõmbasin nipukatega kinni, üks oli otsustanud lahti tulla. Ning tellisin veepumba, rihmapinguti, rihma ja juhtrulli ära kuna pinguti rull viskab päris tugevalt. Eelmisel 9-5 oli pumba lagunemine ainus asi mis tee äärde jättis 100.000km vältel, püüan vältida seda see kord.