Tervist
Nädal tagasi, kui jamasin auto käima minekuga,siis juhtus järgnev esimest korda.
Sain auto käima, mootor töötas ühtlaselt , ei mingeid probleeme, kuid kui tahtsin hakata liikuma,siis gaasi vajutades põhimõtteliselt ei juhtunud midagi, gaasipedaal justkui ei reageerinud. Pöörded ikka alla tuhande nats. Võtsin käigu välja ja proovisin gaasi anda. Kui gaasipedaali põhjas hoidsin, siis tasakesi pöördeid lisandus, kuid sinna 1200-1400 vahele jäi. Jala gaasi pealt ära võtsin,siis tasakesi vajusid pöörded taas sinna alla tuhande. Mootor ei puterdanud, ega midagi. Masin töötas siis kohapeal umbes 5 minutit ja probleem kadus. Kõik toimis.Gaasi andes pöörded kohe üleval jne.
Täna hommikul siis sama teema. auto käivitus poolest pöördest, jätsin tuksuma natukeseks, kuid kui sõitma tahtsin hakata,siis kõik täpselt sama, kui eelpool kirjeldatud. Sõita oli võimalik, kuid miinimumpööretega, sest gaasi vajutades midagi ei juhtunud. Oodates mingi aeg, kõik taas iseenesest normaliseerus. See siis nädalase intervalliga teine kord.
On kellelgi mõtteid-ideid-kogemusi teema kohta ?!?
Tänud ette
2,2 Tid 2000a 92 kw 9-3 anomaalia. Väga abi vaja
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
Kas mootori tuli põleb, kui see viga parasjagu esineb? Kui jah, siis tuleks arvuti järgi panna, ja vaadata, milles probleem. Vastasel korral soovitan sul käia ära Tallinnas Jassi Autotoas. Nemad tegelevad diislite müstiliste vigade leidmisega. Mina olen sealt abi saanud ja kiidan.
Kas on selline imeline viga, mille põhjust keegi aimata ei oska või on see foorum nii soiku jäänud, et keegi ei viitsi vastata.
MAP-i puhastasin ära. Tolku sellest ei ole. Nüüd ilmneb viga igal hommikul, seda siis kolmas hommik järjest. Käivitan ja siis kööga. Pöörded ei tõuse. Kui sõitma hakata,siis laseb sõita tühikigupööretega, gaasi põhjas hoides tasakesi tõusevad pöörded kuni 1500-ni ja kogu lugu . Nüüd siis kaks võimalust. KAs lasta kohapeal tuksuda mingi aeg ja viga kaob või siis sõita nende miinimumpööretega, sel juhul hakkab mingi hetks justkui nõksutama, laseb pöördeid hetkeks tõsta ,siis pöörded kukuvad, nii paar korda nõksutab ja seejärel hakkab taas korralikult tööle.
Tundub miski anduri teema olevat, kuid mis /kus ?
Ulme . Kas kegi teab kedagi, kes pärnus saabi veakoode loeks. Inimene, keda ise teadsin ( Lembit ) , taastub opist võrumaa metsade vahel .
MAP-i puhastasin ära. Tolku sellest ei ole. Nüüd ilmneb viga igal hommikul, seda siis kolmas hommik järjest. Käivitan ja siis kööga. Pöörded ei tõuse. Kui sõitma hakata,siis laseb sõita tühikigupööretega, gaasi põhjas hoides tasakesi tõusevad pöörded kuni 1500-ni ja kogu lugu . Nüüd siis kaks võimalust. KAs lasta kohapeal tuksuda mingi aeg ja viga kaob või siis sõita nende miinimumpööretega, sel juhul hakkab mingi hetks justkui nõksutama, laseb pöördeid hetkeks tõsta ,siis pöörded kukuvad, nii paar korda nõksutab ja seejärel hakkab taas korralikult tööle.
Tundub miski anduri teema olevat, kuid mis /kus ?
Ulme . Kas kegi teab kedagi, kes pärnus saabi veakoode loeks. Inimene, keda ise teadsin ( Lembit ) , taastub opist võrumaa metsade vahel .
opeliremont.ee (Pärnu , Pae tänav 4) tüüpidel on Tech 2 olemas. Kui nad midagi muud ei oska öelda siis veakoodid saad ikka teada. Hiina OBD 2 skänner on mul endal olemas ja koos Torque app´ga olen mootori veakoodid siiani enda masinal kõik loetud/kustutatud saanud (MAP, MAF, EGR, jne).
Ise küsin, ise vastan.
Ei tea, kas süüdi soojemad ilmad või siis sain probleemile lahenduse. Vahetasin igatahes vaakumvoolikud, mis vähegi kahtlased tundusid ja puhastasin korralikult EGR-i . Kaks viimast päeva enam anomaaliat esinenud ei ole .
Ei tea, kas süüdi soojemad ilmad või siis sain probleemile lahenduse. Vahetasin igatahes vaakumvoolikud, mis vähegi kahtlased tundusid ja puhastasin korralikult EGR-i . Kaks viimast päeva enam anomaaliat esinenud ei ole .
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
no lase ta spetsialistil üle vaadata. Siit ei selgu sedagi, kas veakoode on või pole
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Andis siis ka veakoodi. Nädalapäevad tagasi kustutati kõik, mis seal oli, sama kood figureeris tookord kah, kuid see, kes koode luges, ei teadnud, kas see aktiivne viga või millalgi ammu end ilmutanud ja mällu jäänud.
Veakoodiks P1271 - Oskab keegi mulle tarkust jagada, mis viga see on ja kuidas lahendada ?
See miski pedaali asendi anduri teema ?
KAs võib sel olla ka seos sellega, et mul püsikiiruse hoidja ei tööta (lakkas töötamast suvel)?
Püsika osas on kontrollitud pedaalide andureid, neid, mis siduri ja piduripedaali all on ning ka suunatulekangi, millel sisse lülitamise funktsioon- nii kang kui ka pedaali andurid olid korras, katsetasin neid oma teise saabi peal.
Veakoodiks P1271 - Oskab keegi mulle tarkust jagada, mis viga see on ja kuidas lahendada ?
See miski pedaali asendi anduri teema ?
KAs võib sel olla ka seos sellega, et mul püsikiiruse hoidja ei tööta (lakkas töötamast suvel)?
Püsika osas on kontrollitud pedaalide andureid, neid, mis siduri ja piduripedaali all on ning ka suunatulekangi, millel sisse lülitamise funktsioon- nii kang kui ka pedaali andurid olid korras, katsetasin neid oma teise saabi peal.
Aitaks meeleldi, kuid sellise koodiga pole miskit peale hakata. Ei ole nn. "tehasekood".
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Paistab, et sellel veal on otsene seos ka välistemperatuuriga. Tänane hommik oli +9 kraadi ja probleemi polnud (püsikiiruse puudumine muidu välja arvatud) . Hommikud, kus temperatuur sinna 4 ja 5 kraadi kanti jääb, on viga ilmnenud alati .
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
internet ütleb "P1271 Pedal Position Sensor Circuit. Plausibility Fault Between Circuit 1 and 2." See on ilmselt standardne OBD2 teade.
Ja üks teine internet ütleb "P1271 Cylinder #1 High To Low Side Open"
Nendest kahest esimene tundub reaalsem, arvestades, et probleem on gaasipedaali mittereageerimises...
Ja üks teine internet ütleb "P1271 Cylinder #1 High To Low Side Open"
Nendest kahest esimene tundub reaalsem, arvestades, et probleem on gaasipedaali mittereageerimises...
Oleks siis hädasti vaja aktiivset kaasa mõtlemist.
Auto ikka pekkis.
Pärnu opeliremont sai siis pealkirjas oleva koodi tech 2-ga (P1271) ja teise koodi P1380 ( peaks olema eelsüüteteema)
Auto käivitub iga ilma ja temperatuuriga väga hästi, mootor ei puterda, kuid see krdi anomaalia algab siis temperatuuriga alla pluss kaheksa kraadi.
Kui auto on öö seisnud, siis nt 0 kraadi juures tähendab see seda, et peale käivitamist umbes 15 minutit tahab tühikäigul tuksumist , et gaasipedaal ellu ärkaks. Kui vajutan gaasipedaali, siis süttib mootorituli ja pöörded hakkavad aeglaselt tõusma, kuid mitte üle 1500. Kui võtan jala gaasipedaalilt ära,siis aeglaselt langevad pöörded tühikäigupööretele. Sõltuvalt välistemperatuurist siis asja normaliseerumiseks kuluv aeg kuni 20 minutit. Kusjuures ei ole otsest seost mootori töötemperatuuri vahel. Soojema ilmaga on ellu ärganud juba siis, kui jahutusvedeliku tempi seier pole veel seda alumist kriipsugi ületanud ja on olnud kordi miinuskraadidega , kus taastub alles siis, kui seier veerandi peal . Korra on olnud ka see teema , kui õues oli -6 kraadi hommikul, et gaasipedaal ärkas ellu peale 20 minutit tuksumist, kuid sain sõiuta ca kilomeetri, kui kaks korda jõnksutas( tõmbas pöörded maha tühikäigupööretele , siis tagasi normaalseks. Seda siis kaks korda ) ning finiito, enam normaalseks ei läinud. Pidin nõkerdama selle vaevalise 1500 pöördega maks, mis kah vaevaliselt sinnamaani tõusis.
Mida siis teinud selle kuu aja jooksul olen, mis see jama kestnud on:
*Egr puhastatud ja see toimib
*Vist rõhuandur ( sisselaske juures) puhastatud
*Kütusetorustik üle käidud( see oli seoses pihustitihendite väsimisega)
*Tagasivoolutorud vahetatud
* MAF puhastatud
*Vaakumvookud vahetatud
*Kuna olin juba kindel, et viga gaasipedaali anduris, sai ka see vahetatud, kahjuks asjata-seega on korras andur müüa , kui kellelgi soovi, siis U2U
Mul mõistus täiesti otsas Seega igasugune abi ja arutelu oleks vääääga teretulnud. Kui keegi hindab oma tarkust nii kõrgelt, et seda tasuta jagada ei taha,siis öelgu oma hind ja leiame lahenduse. Tahaks auto korda saada, kuid hetkel tallinnasse sellega minna ei saa ja ka rahakott väga ei kannata . Kui pärnus või selle lähiümbruses on keegi või teate kedagi, kes saaks abiks olla,siis tänud ette infi eest.
Auto ikka pekkis.
Pärnu opeliremont sai siis pealkirjas oleva koodi tech 2-ga (P1271) ja teise koodi P1380 ( peaks olema eelsüüteteema)
Auto käivitub iga ilma ja temperatuuriga väga hästi, mootor ei puterda, kuid see krdi anomaalia algab siis temperatuuriga alla pluss kaheksa kraadi.
Kui auto on öö seisnud, siis nt 0 kraadi juures tähendab see seda, et peale käivitamist umbes 15 minutit tahab tühikäigul tuksumist , et gaasipedaal ellu ärkaks. Kui vajutan gaasipedaali, siis süttib mootorituli ja pöörded hakkavad aeglaselt tõusma, kuid mitte üle 1500. Kui võtan jala gaasipedaalilt ära,siis aeglaselt langevad pöörded tühikäigupööretele. Sõltuvalt välistemperatuurist siis asja normaliseerumiseks kuluv aeg kuni 20 minutit. Kusjuures ei ole otsest seost mootori töötemperatuuri vahel. Soojema ilmaga on ellu ärganud juba siis, kui jahutusvedeliku tempi seier pole veel seda alumist kriipsugi ületanud ja on olnud kordi miinuskraadidega , kus taastub alles siis, kui seier veerandi peal . Korra on olnud ka see teema , kui õues oli -6 kraadi hommikul, et gaasipedaal ärkas ellu peale 20 minutit tuksumist, kuid sain sõiuta ca kilomeetri, kui kaks korda jõnksutas( tõmbas pöörded maha tühikäigupööretele , siis tagasi normaalseks. Seda siis kaks korda ) ning finiito, enam normaalseks ei läinud. Pidin nõkerdama selle vaevalise 1500 pöördega maks, mis kah vaevaliselt sinnamaani tõusis.
Mida siis teinud selle kuu aja jooksul olen, mis see jama kestnud on:
*Egr puhastatud ja see toimib
*Vist rõhuandur ( sisselaske juures) puhastatud
*Kütusetorustik üle käidud( see oli seoses pihustitihendite väsimisega)
*Tagasivoolutorud vahetatud
* MAF puhastatud
*Vaakumvookud vahetatud
*Kuna olin juba kindel, et viga gaasipedaali anduris, sai ka see vahetatud, kahjuks asjata-seega on korras andur müüa , kui kellelgi soovi, siis U2U
Mul mõistus täiesti otsas Seega igasugune abi ja arutelu oleks vääääga teretulnud. Kui keegi hindab oma tarkust nii kõrgelt, et seda tasuta jagada ei taha,siis öelgu oma hind ja leiame lahenduse. Tahaks auto korda saada, kuid hetkel tallinnasse sellega minna ei saa ja ka rahakott väga ei kannata . Kui pärnus või selle lähiümbruses on keegi või teate kedagi, kes saaks abiks olla,siis tänud ette infi eest.
Temperatuuriandureid kontrolli - õli-, välistemp.-, jahutusvedelik, mis veel on... Auto saab mingeid vastandlikke temperatuurisignaale näiteks, mis eelsüüte lolliks ajab. Auto läheb limp-home reziimi, kas selline reziim on diislitel kah olemas?
Seda ma pakuks omaenese talupojamõistusega.
Tegelikult võib misiganes anduri funktsioneerimine sõltuda välistemperatuurist, eriti rikkis anduri.
Seda ma pakuks omaenese talupojamõistusega.
Tegelikult võib misiganes anduri funktsioneerimine sõltuda välistemperatuurist, eriti rikkis anduri.
Ses mõttes parandan end, et täpselt su antud aastakäiguga tech neid koode ei tunnista. 2002 juba näitab. Kas on sul suurem jama juhtmetes, või on mootoriecu peetis. Küünalde viga asja väga ei mõjuta.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Aga istu päev läbi netis, või hoopis 2, ja hakka otsima kuidas sinu masinal see elektrisüsteem ja mootori juhtimine toimib. kindlasti leiad skeemi ja ka üksikosade kontrollimise juhised.
leiad, missugused otsad ajusse tulevad ja milline seal peal pinge võiks olla erinevate asendite ja / temperatuuride puhul jne, jne...
Mine korra masinaga sinna Sekk poe taha ja palu seal vaadata, seal saab saabi lugeda mingi Boschi asjaga. äkki nad leiavad?
leiad, missugused otsad ajusse tulevad ja milline seal peal pinge võiks olla erinevate asendite ja / temperatuuride puhul jne, jne...
Mine korra masinaga sinna Sekk poe taha ja palu seal vaadata, seal saab saabi lugeda mingi Boschi asjaga. äkki nad leiavad?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Aga istu päev läbi netis, või hoopis 2, ja hakka otsima kuidas sinu masinal see elektrisüsteem ja mootori juhtimine toimib. kindlasti leiad skeemi ja ka üksikosade kontrollimise juhised.
leiad, missugused otsad ajusse tulevad ja milline seal peal pinge võiks olla erinevate asendite ja / temperatuuride puhul jne, jne...
Mine korra masinaga sinna Sekk poe taha ja palu seal vaadata, seal saab saabi lugeda mingi Boschi asjaga. äkki nad leiavad?
Ise käisin Sekk´i taga Bosch seadmega veakoode lugemas. Neil ei näidanud seal ühtegi viga kuigi veojõukontrolli veateate viskas ette mõned päevad tagasi enne nende külastamist ja koode kustutatud ei olnud.
-
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S
See teema ongi nüüd sealmaal, kus tehnik peab lihtsalt konkreetse auto kallal töötama, et selgust saada. Minu jaoks oli kõige odavam lahendus käia Tallinnas Jassi Autotoas. Tookord oli 40.- ja asi selge, mis tegema pidin. Enne seda üritasin ka igsuguseid katseid teha ja proovida. Lihtsalt mainisin
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
"Ise käisin Sekk´i taga Bosch seadmega veakoode lugemas. Neil ei näidanud seal ühtegi viga kuigi veojõukontrolli veateate viskas ette mõned päevad tagasi enne nende külastamist ja koode kustutatud ei olnud"
Isekustumine on täiesti loomulik nähtus ja toimub eri koodide puhul erinevalt - vastavalt ECU programmile.
Isekustumine on täiesti loomulik nähtus ja toimub eri koodide puhul erinevalt - vastavalt ECU programmile.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
- Asukoht:
- Auto:
mul siis sarnane anomaalia.. täna hakkan paaki maha kiskuma.. vaatab mis saab
Natuke on teemat edasi kaevatud. Auto oli kaks päeva pärnus autotargas sees. Targemaks pole saanud. Külmalt siis veakoodideks annab eelsüüterelee vea ja gaasipedaali anduri vea. Mõõdeti üle ja andur ja relee korras. Samas miski peksab segast täiega . Kui reaalajas andmeid vaadati sel ajal, kui viga küljes, siis näitas kõikide anduritega aiateibaid. Nt välistemp -200 kraadi, mootori temp 2000 kraadi, pöörded 23000, kuigi vaid süüde sees ja mootor ei töötagi
Jne jne. Kõik andurid pekkis. Kui mingi aeg töötas, siis kõik läks äkki korda ja andmed õiged. Veakoodidest ka peale kustutamist kohe tekkisid uuesti gaasipedaali anduri viga (siit see püsika mitte rakendumine) ja eelsüüterelee viga.Seal firmas ei osatud muud välja pakkuda, kui et pumba aju pekkis.
Jne jne. Kõik andurid pekkis. Kui mingi aeg töötas, siis kõik läks äkki korda ja andmed õiged. Veakoodidest ka peale kustutamist kohe tekkisid uuesti gaasipedaali anduri viga (siit see püsika mitte rakendumine) ja eelsüüterelee viga.Seal firmas ei osatud muud välja pakkuda, kui et pumba aju pekkis.
Seda minagi välja pakkusin.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989