Täna õhtul linnavahel rahulikult sõites käis taas kurjakuulutav till-doll ja SID peale viskas veateate: gearbox malfunction, limited performance, contact service
Mingi hetk vahetas siis käike veidi kummaliselt alla ja veidi enne kodu tundus et läks täitsa limp home režiimi ja viimased ristmikud sai ületatud paraja kummivenitusega.
Kodus sai diagnostikaseade külge pandud ja näitas nii kastis kui mootoris koodi: P0730-60 incorrect gear ratio.
Veateate tekkimise hetke freeze frame data oli järgmine:
FUELSYS1 CL
FUELSYS N/A
LOAD PCT 38,8%
ETC (C) 64
SHRTFT1 (%) 0,0
LONGFT1 (%) 0,8
MAP (kPa) 60
RPM 2035
VSS (km/h) 46
SPARKADV 31
TAT (C) 20
MAF (g/s) 18,00
TP (%) 38,8
RUNTM (sec) 267
EVAP PCT (%) 51,0
FLI (%) 0,0
baro (KpA) 100
VPWR (V) 14,5
LOAD ABS (%) 12,0
EQ_RT 1,0000
TP_R(%) 34,5
TP_B (%) 39,2
APP_D (%) 30,2
APP_E (%) 29,8
TAC_PCT (%) 34,9
Kas eeltoodust oskavad targemad miskit anomaaliat välja lugeda?
Eelnevalt sai puhastatud MAF, MAP sensor ja throttle body ja see nädal oli plaan lasta Tech2 abil teha throttle body reset kuna käivitades pöörded 1600rpm.
Veidi googeldades vihjati eelkõige kasti kiirussensorite veale või kasti mehhaanilisele veale
Kustutasin siis koodi ära ja tegin proovisõitu, sõitsin ehk 5 km ja veateade selle jooksul tagasi ei tulnud ning auto kiirendas ja aeglustas nagu muiste. Homme lasen kaasfoorumlasel Tech2 külge panna, aga äkki keegi oskab senini oma teadmistest või praktikast mulle nõua anda.
PS Kui kellelgi on pakkuda töökorras komplektset 9-3 SS 2,0 bensiinimootori kasutatud automaatkasti olen ka avatud pakkumistele.


