4 silindri - 165e(565e*) (komplektis: ajud, juhtmestik, gaasi rõhu andur ja vaakum, pihustid, nupp ja reduktor)
4 silindri OBDga - 185e(595e*) (komplektis: ajud, juhtmestik, gaasi rõhu andur ja vaakum, pihustid, nupp ja reduktor), autokalibreeriv
täiskomplekt paigaldusega* (sisaldab mahuti, voolikud, multiklapp, tangimisklapp)
On ka suur valik gaasimahutit autodele.
saadaval ka 6, ja 8 silindri komplektid.
hinnad KM-ta
tel. 55 82 564
http://www.mangust.ee
tel. +370 678 455 11
http://www.panteros.lt
M: gaasiseadmed 4 põlvkond
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kogu lugupidamise juures - gaasiküte ei sobi hästi asendama bensiini või diislit.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 347
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
:) raha ei haisu, enda autol paigaldatud OBDga ja 7-8euro 100km kohta sõites kuidas iganes, mulle täesti meeldib võrreldes 15euroga
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
kogu lugupidamise juures - gaasiküte ei sobi hästi asendama bensiini või diislit.
Täitsa nõus, kuna gaasiküte mõeldud ikkagi hoonete kütmiseks :beer:. Autode kütmine on selline esteetiline väärtus ja enamasti saavad kõik mootorid (olenemata kütusest) sellega hakkama. Suvel vaja näiteks jahutamist hoopis.
Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena on aga hoopis teine asi ning teatud valdkondades tasub ennast täitsa ilusti ära.
Irooniat täis pärastlõuna...
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Tasub ja ei tasu. Oleneb.
"Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena":
põhimõtteliselt on tegemist allamäge sõitmisega. Selleks on vaja auto enne mäkke trügida, näiteks:
4 silindri - 165e(565e*)
4 silindri OBDga - 185e(595e*)
seejärel tuleb ta august välja kangutada, näiteks plokikaane remont teha. Kusjuures korduvalt.:wall:
Kui nüüd võtta teekonna keskelt üks jupp siis tundub jah soodne. Suur pilt pole nii ilus.
"Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena":
põhimõtteliselt on tegemist allamäge sõitmisega. Selleks on vaja auto enne mäkke trügida, näiteks:
4 silindri - 165e(565e*)
4 silindri OBDga - 185e(595e*)
seejärel tuleb ta august välja kangutada, näiteks plokikaane remont teha. Kusjuures korduvalt.:wall:
Kui nüüd võtta teekonna keskelt üks jupp siis tundub jah soodne. Suur pilt pole nii ilus.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
-
- Postitusi: 347
- Liitunud: T Jaan 16, 2007 21:20
- Asukoht:
- Auto:
Tasub ja ei tasu. Oleneb.
"Vedel/Maagaasi kasutamine (gaasiseadme abil) mootorikütusena":
põhimõtteliselt on tegemist allamäge sõitmisega. Selleks on vaja auto enne mäkke trügida, näiteks:
4 silindri - 165e(565e*)
4 silindri OBDga - 185e(595e*)
seejärel tuleb ta august välja kangutada, näiteks plokikaane remont teha. Kusjuures korduvalt.:wall:
Kui nüüd võtta teekonna keskelt üks jupp siis tundub jah soodne. Suur pilt pole nii ilus.
OK, mu auto minu käes sõitnud ilusti 40 000 km, kütusekulu ei muutnud, sega kompression on sama hea. kuid plaanis on soetada jälle maasturit.
eks muidu, saan lihtsalt pakkuda odavam kui Eesti turul olevad süsteemid paigaldada pole nii keeruline 4sil. mootori kohta, lisaks saab juhendid
-
- Postitusi: 520
- Liitunud: K Mai 07, 2008 0:11
- Asukoht: Ikla
- Auto: 9000 Aero, III Gen Camaro350, Chevy AstroVan, Chevy TransSport, Volvo242
Mul ühel aparaadil on gaasikas peal ja olen nii loll küll, et enne kellegi juttu kestmisest-mittekestmisest ei usu, kui....kaaned maha vaja võtta Neid väiteid on tulnud 50/50, keda siis uskuda?