2,2 Tid 2000a 92 kw 9-3 anomaalia. Väga abi vaja

Diislelmootoriga autode omanike rõõmustamiseks nüüd ka eraldi alajaotus.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#1

R Okt 24, 2014 9:04

Tervist

Nädal tagasi, kui jamasin auto käima minekuga,siis juhtus järgnev esimest korda.
Sain auto käima, mootor töötas ühtlaselt , ei mingeid probleeme, kuid kui tahtsin hakata liikuma,siis gaasi vajutades põhimõtteliselt ei juhtunud midagi, gaasipedaal justkui ei reageerinud. Pöörded ikka alla tuhande nats. Võtsin käigu välja ja proovisin gaasi anda. Kui gaasipedaali põhjas hoidsin, siis tasakesi pöördeid lisandus, kuid sinna 1200-1400 vahele jäi. Jala gaasi pealt ära võtsin,siis tasakesi vajusid pöörded taas sinna alla tuhande. Mootor ei puterdanud, ega midagi. Masin töötas siis kohapeal umbes 5 minutit ja probleem kadus. Kõik toimis.Gaasi andes pöörded kohe üleval jne.
Täna hommikul siis sama teema. auto käivitus poolest pöördest, jätsin tuksuma natukeseks, kuid kui sõitma tahtsin hakata,siis kõik täpselt sama, kui eelpool kirjeldatud. Sõita oli võimalik, kuid miinimumpööretega, sest gaasi vajutades midagi ei juhtunud. Oodates mingi aeg, kõik taas iseenesest normaliseerus. See siis nädalase intervalliga teine kord.
On kellelgi mõtteid-ideid-kogemusi teema kohta ?!?
Tänud ette
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#2

L Okt 25, 2014 9:36

Kas mootori tuli põleb, kui see viga parasjagu esineb? Kui jah, siis tuleks arvuti järgi panna, ja vaadata, milles probleem. Vastasel korral soovitan sul käia ära Tallinnas Jassi Autotoas. Nemad tegelevad diislite müstiliste vigade leidmisega. Mina olen sealt abi saanud ja kiidan.
saab93
Postitusi: 97
Liitunud: L Sept 14, 2013 13:23
Asukoht:
Auto:

#3

L Okt 25, 2014 11:58

Mul endal oli analoogne situatsioon koos mootoritulega ja andis MAP-sensori viga. Tookord sai puhastatud ja veakood kustutatud ning probleem siiani kadunud.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#4

P Okt 26, 2014 15:41

Kas on selline imeline viga, mille põhjust keegi aimata ei oska või on see foorum nii soiku jäänud, et keegi ei viitsi vastata.
MAP-i puhastasin ära. Tolku sellest ei ole. Nüüd ilmneb viga igal hommikul, seda siis kolmas hommik järjest. Käivitan ja siis kööga. Pöörded ei tõuse. Kui sõitma hakata,siis laseb sõita tühikigupööretega, gaasi põhjas hoides tasakesi tõusevad pöörded kuni 1500-ni ja kogu lugu . Nüüd siis kaks võimalust. KAs lasta kohapeal tuksuda mingi aeg ja viga kaob või siis sõita nende miinimumpööretega, sel juhul hakkab mingi hetks justkui nõksutama, laseb pöördeid hetkeks tõsta ,siis pöörded kukuvad, nii paar korda nõksutab ja seejärel hakkab taas korralikult tööle.
Tundub miski anduri teema olevat, kuid mis /kus ?
Ulme :( . Kas kegi teab kedagi, kes pärnus saabi veakoode loeks. Inimene, keda ise teadsin ( Lembit ) , taastub opist võrumaa metsade vahel .
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#5

P Okt 26, 2014 16:01

opeliremont.ee (Pärnu , Pae tänav 4) tüüpidel on Tech 2 olemas. Kui nad midagi muud ei oska öelda siis veakoodid saad ikka teada. Hiina OBD 2 skänner on mul endal olemas ja koos Torque app´ga olen mootori veakoodid siiani enda masinal kõik loetud/kustutatud saanud (MAP, MAF, EGR, jne).
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#6

T Okt 28, 2014 10:29

Ise küsin, ise vastan.
Ei tea, kas süüdi soojemad ilmad või siis sain probleemile lahenduse. Vahetasin igatahes vaakumvoolikud, mis vähegi kahtlased tundusid ja puhastasin korralikult EGR-i . Kaks viimast päeva enam anomaaliat esinenud ei ole .
Rauno
Postitusi: 527
Liitunud: L Apr 26, 2008 14:15
Asukoht:
Auto: Saab 9-5

#7

N Okt 30, 2014 8:49

Endal olnud korra kaks sama viga ja põhjuseks tundub olevat EGR.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#8

R Okt 31, 2014 10:20

Krt küll. Mulle tundub, et anomaalial seos ka välistemperatuuriga. Ehk siis pool nädalat kõik oli ok ja täna hommikul miinus ühe kraadi juures taas sama kamm :wall:

Mõtteid ?
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#9

R Okt 31, 2014 12:09

no lase ta spetsialistil üle vaadata. Siit ei selgu sedagi, kas veakoode on või pole
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#10

R Okt 31, 2014 21:24

Andis siis ka veakoodi. Nädalapäevad tagasi kustutati kõik, mis seal oli, sama kood figureeris tookord kah, kuid see, kes koode luges, ei teadnud, kas see aktiivne viga või millalgi ammu end ilmutanud ja mällu jäänud.
Veakoodiks P1271 - Oskab keegi mulle tarkust jagada, mis viga see on ja kuidas lahendada ?

See miski pedaali asendi anduri teema ?
KAs võib sel olla ka seos sellega, et mul püsikiiruse hoidja ei tööta (lakkas töötamast suvel)?
Püsika osas on kontrollitud pedaalide andureid, neid, mis siduri ja piduripedaali all on ning ka suunatulekangi, millel sisse lülitamise funktsioon- nii kang kui ka pedaali andurid olid korras, katsetasin neid oma teise saabi peal.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#11

P Nov 02, 2014 16:01

Aitaks meeleldi, kuid sellise koodiga pole miskit peale hakata. Ei ole nn. "tehasekood".
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#12

P Nov 02, 2014 16:04

Deem, see pärnus opeliremondis TECH2-ga leiti :(
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#13

T Nov 04, 2014 8:38

Paistab, et sellel veal on otsene seos ka välistemperatuuriga. Tänane hommik oli +9 kraadi ja probleemi polnud (püsikiiruse puudumine muidu välja arvatud) . Hommikud, kus temperatuur sinna 4 ja 5 kraadi kanti jääb, on viga ilmnenud alati .
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14284
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

T Nov 04, 2014 9:18

internet ütleb "P1271 Pedal Position Sensor Circuit. Plausibility Fault Between Circuit 1 and 2." See on ilmselt standardne OBD2 teade.

Ja üks teine internet ütleb "P1271 Cylinder #1 High To Low Side Open"

Nendest kahest esimene tundub reaalsem, arvestades, et probleem on gaasipedaali mittereageerimises...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#15

K Nov 26, 2014 9:03

Oleks siis hädasti vaja aktiivset kaasa mõtlemist.
Auto ikka pekkis.
Pärnu opeliremont sai siis pealkirjas oleva koodi tech 2-ga (P1271) ja teise koodi P1380 ( peaks olema eelsüüteteema)
Auto käivitub iga ilma ja temperatuuriga väga hästi, mootor ei puterda, kuid see krdi anomaalia algab siis temperatuuriga alla pluss kaheksa kraadi.
Kui auto on öö seisnud, siis nt 0 kraadi juures tähendab see seda, et peale käivitamist umbes 15 minutit tahab tühikäigul tuksumist , et gaasipedaal ellu ärkaks. Kui vajutan gaasipedaali, siis süttib mootorituli ja pöörded hakkavad aeglaselt tõusma, kuid mitte üle 1500. Kui võtan jala gaasipedaalilt ära,siis aeglaselt langevad pöörded tühikäigupööretele. Sõltuvalt välistemperatuurist siis asja normaliseerumiseks kuluv aeg kuni 20 minutit. Kusjuures ei ole otsest seost mootori töötemperatuuri vahel. Soojema ilmaga on ellu ärganud juba siis, kui jahutusvedeliku tempi seier pole veel seda alumist kriipsugi ületanud ja on olnud kordi miinuskraadidega , kus taastub alles siis, kui seier veerandi peal . Korra on olnud ka see teema , kui õues oli -6 kraadi hommikul, et gaasipedaal ärkas ellu peale 20 minutit tuksumist, kuid sain sõiuta ca kilomeetri, kui kaks korda jõnksutas( tõmbas pöörded maha tühikäigupööretele , siis tagasi normaalseks. Seda siis kaks korda ) ning finiito, enam normaalseks ei läinud. Pidin nõkerdama selle vaevalise 1500 pöördega maks, mis kah vaevaliselt sinnamaani tõusis.
Mida siis teinud selle kuu aja jooksul olen, mis see jama kestnud on:
*Egr puhastatud ja see toimib
*Vist rõhuandur ( sisselaske juures) puhastatud
*Kütusetorustik üle käidud( see oli seoses pihustitihendite väsimisega)
*Tagasivoolutorud vahetatud
* MAF puhastatud
*Vaakumvookud vahetatud
*Kuna olin juba kindel, et viga gaasipedaali anduris, sai ka see vahetatud, kahjuks asjata-seega on korras andur müüa , kui kellelgi soovi, siis U2U

Mul mõistus täiesti otsas :wall: Seega igasugune abi ja arutelu oleks vääääga teretulnud. Kui keegi hindab oma tarkust nii kõrgelt, et seda tasuta jagada ei taha,siis öelgu oma hind ja leiame lahenduse. Tahaks auto korda saada, kuid hetkel tallinnasse sellega minna ei saa ja ka rahakott väga ei kannata . Kui pärnus või selle lähiümbruses on keegi või teate kedagi, kes saaks abiks olla,siis tänud ette infi eest.
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#16

K Nov 26, 2014 10:29

Temperatuuriandureid kontrolli - õli-, välistemp.-, jahutusvedelik, mis veel on... Auto saab mingeid vastandlikke temperatuurisignaale näiteks, mis eelsüüte lolliks ajab. Auto läheb limp-home reziimi, kas selline reziim on diislitel kah olemas?
Seda ma pakuks omaenese talupojamõistusega.
Tegelikult võib misiganes anduri funktsioneerimine sõltuda välistemperatuurist, eriti rikkis anduri.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#17

K Nov 26, 2014 11:24

Ses mõttes parandan end, et täpselt su antud aastakäiguga tech neid koode ei tunnista. 2002 juba näitab. Kas on sul suurem jama juhtmetes, või on mootoriecu peetis. Küünalde viga asja väga ei mõjuta.
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#18

K Nov 26, 2014 12:38

Kuidas seda ecut testida? Kus antud isendil see asub ? Juhul, kui on see peetis, kas kasutatud jupi peale panekul vaja ka kuidagi programmeerida ?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#19

K Nov 26, 2014 13:05

Aga istu päev läbi netis, või hoopis 2, ja hakka otsima kuidas sinu masinal see elektrisüsteem ja mootori juhtimine toimib. kindlasti leiad skeemi ja ka üksikosade kontrollimise juhised.

leiad, missugused otsad ajusse tulevad ja milline seal peal pinge võiks olla erinevate asendite ja / temperatuuride puhul jne, jne...

Mine korra masinaga sinna Sekk poe taha ja palu seal vaadata, seal saab saabi lugeda mingi Boschi asjaga. äkki nad leiavad?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
andrehh
Postitusi: 315
Liitunud: L Juun 08, 2013 17:28
Asukoht: Pärnu
Auto:

#20

K Nov 26, 2014 20:01

Aga istu päev läbi netis, või hoopis 2, ja hakka otsima kuidas sinu masinal see elektrisüsteem ja mootori juhtimine toimib. kindlasti leiad skeemi ja ka üksikosade kontrollimise juhised.

leiad, missugused otsad ajusse tulevad ja milline seal peal pinge võiks olla erinevate asendite ja / temperatuuride puhul jne, jne...

Mine korra masinaga sinna Sekk poe taha ja palu seal vaadata, seal saab saabi lugeda mingi Boschi asjaga. äkki nad leiavad?


Ise käisin Sekk´i taga Bosch seadmega veakoode lugemas. Neil ei näidanud seal ühtegi viga kuigi veojõukontrolli veateate viskas ette mõned päevad tagasi enne nende külastamist ja koode kustutatud ei olnud.
viper85
Postitusi: 106
Liitunud: T Nov 05, 2013 21:01
Asukoht: Viljandi
Auto: 9-3OG, MB S213, BMW E39 Touring, Porsche 944S

#21

K Nov 26, 2014 23:48

See teema ongi nüüd sealmaal, kus tehnik peab lihtsalt konkreetse auto kallal töötama, et selgust saada. Minu jaoks oli kõige odavam lahendus käia Tallinnas Jassi Autotoas. Tookord oli 40.- ja asi selge, mis tegema pidin. Enne seda üritasin ka igsuguseid katseid teha ja proovida. Lihtsalt mainisin :)
praktikant
Postitusi: 387
Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
Asukoht: Ida-Tallinn
Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas

#22

N Nov 27, 2014 9:03

"Ise käisin Sekk´i taga Bosch seadmega veakoode lugemas. Neil ei näidanud seal ühtegi viga kuigi veojõukontrolli veateate viskas ette mõned päevad tagasi enne nende külastamist ja koode kustutatud ei olnud"

Isekustumine on täiesti loomulik nähtus ja toimub eri koodide puhul erinevalt - vastavalt ECU programmile.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
kauriadman
Postitusi: 112
Liitunud: T Okt 28, 2014 8:00
Asukoht:
Auto:

#23

R Nov 28, 2014 16:55

mul siis sarnane anomaalia.. täna hakkan paaki maha kiskuma.. vaatab mis saab
kurimees
Postitusi: 184
Liitunud: P Aug 12, 2007 17:57
Asukoht:
Auto:

#24

N Dets 04, 2014 15:16

Natuke on teemat edasi kaevatud. Auto oli kaks päeva pärnus autotargas sees. Targemaks pole saanud. Külmalt siis veakoodideks annab eelsüüterelee vea ja gaasipedaali anduri vea. Mõõdeti üle ja andur ja relee korras. Samas miski peksab segast täiega . Kui reaalajas andmeid vaadati sel ajal, kui viga küljes, siis näitas kõikide anduritega aiateibaid. Nt välistemp -200 kraadi, mootori temp 2000 kraadi, pöörded 23000, kuigi vaid süüde sees ja mootor ei töötagi
Jne jne. Kõik andurid pekkis. Kui mingi aeg töötas, siis kõik läks äkki korda ja andmed õiged. Veakoodidest ka peale kustutamist kohe tekkisid uuesti gaasipedaali anduri viga (siit see püsika mitte rakendumine) ja eelsüüterelee viga.Seal firmas ei osatud muud välja pakkuda, kui et pumba aju pekkis.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#25

N Dets 04, 2014 23:08

Seda minagi välja pakkusin.
Vasta