Nagu teada, siis antud mootori suured probleemid on EGR ja swirl valve.
Swirl remondi komplekt on tellitud ja EGR läheb pimedaks.
Plaanin maha võtta kollektori, et see mehaaniliselt puahstada, swirlid üle käia (vajadusel uued pronks puksid sisse treida) ning kogu kompott tagasi kokku panna.
Probleemne koht kodus tegemisel on see, et mootori rihm tuleb lahti lasta ja kõrgsurvepump eemaldada.
Kas keegi on sisselaskekollet kodus vahetanud, et mõnd näpunäidet jagada. Uued tihendid on tellitud ja ma usun, et see on kodus tehtav asi.
Kellegil kogemusi?
1.9 Tdi , `06 sisselaske kollektori eemaldamine
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Probleemne koht kodus tegemisel on see, et mootori rihm tuleb lahti lasta ja kõrgsurvepump eemaldada.
Kas keegi on sisselaskekollet kodus vahetanud, et mõnd näpunäidet jagada. Uued tihendid on tellitud ja ma usun, et see on kodus tehtav asi.
Kellegil kogemusi?
Kõrgsurvepump segab eemaldamist. Peale sellist protseduuri soovitaks ka mootoririhma ära vahetada, kui ei tea täpselt viimast vahetust, siis ka vee pump koos rullikutega.
Mul ennem vahetatti rihma koos vee pumbaga ja rullikutega, ja hiljem plokikaane tihendiga vahetati kollektori + jälle uus rihm läks peale.
Tegemiseks kolle http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=24750#pid243554
__In Boost We Trust__
Jaanauri keskel teen töö ära ja jagan ka pildimaterjali.
EGR läheb pimedaks ning ka auto ajust välja.
Seejärel puhastan kollektori ning remondin swirl klapid (ei hõlma ainult swirl kit paigaldust!).
Selle töö tulemusena ei tohiks kollektor enam ummistuda, sest EGR ei puhu enam kolle mootorisse ning puhastatud ja remonditud swirlid peaks töötama veel pikalt pikalt.
Peale edukat ümberehitust on töö ilmselt käpas ning luban välja pakkuda ka foorumlastele, sest reeglina küsitakse ca 250-300€ kolle enda eest ning ca 300€ tööraha..
EGR läheb pimedaks ning ka auto ajust välja.
Seejärel puhastan kollektori ning remondin swirl klapid (ei hõlma ainult swirl kit paigaldust!).
Selle töö tulemusena ei tohiks kollektor enam ummistuda, sest EGR ei puhu enam kolle mootorisse ning puhastatud ja remonditud swirlid peaks töötama veel pikalt pikalt.
Peale edukat ümberehitust on töö ilmselt käpas ning luban välja pakkuda ka foorumlastele, sest reeglina küsitakse ca 250-300€ kolle enda eest ning ca 300€ tööraha..
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Arve ja garantii ka annad oma teenusele?
:fight:
Mida veel... Ainul arvetega on hästi tehtud vä?
Millele ja kui palju Sina siis garantiid annad? Ja mis tingimustel? :poke:
__In Boost We Trust__
Arve ja garantii ka annad oma teenusele?
Kui töö oma masina peal on eduline (mida see suure tõenäosusega on), siis jah, saab ka nõudlikumatele arve kaasa anda.
Lihtsalt mõtteainet, et kuidas leiutati "swirl rod repair kit?" .. Keegi lihtsalt nägi, kuidas saab probleemse koha likvideerida. Peale EGRi kaotamist on swirl klapid ise need järgmised probleemsed tükid.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Arve ja garantii ka annad oma teenusele?
Kui töö oma masina peal on eduline (mida see suure tõenäosusega on), siis jah, saab ka nõudlikumatele arve kaasa anda.
Lihtsalt mõtteainet, et kuidas leiutati "swirl rod repair kit?" .. Keegi lihtsalt nägi, kuidas saab probleemse koha likvideerida. Peale EGRi kaotamist on swirl klapid ise need järgmised probleemsed tükid.
Mulle meeldib su optimism!
Meil siin öeldakse selle kohta:" et jutt on sul hea aga jalavarjud kehvad!"
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Olen 2005 a. 1.9tid masinal kollet vahetanud (ei tuuninud midagi ümber, läx vähe kasutatud orginaal romulast peale) ja võib öelda, et on kodus teostatav kui tööriistu piisavalt leidub!
Lisan veel, et rihma ei pea maha võtma, et pumpa eemaldada! Kuskil siin oli kirjas, et uus rihm vaja panna (uus rihm pannakse tavaliselt kas hooldusvälba täitumisel või juhul kui rihm lõdvaks lasta).
Lisan veel, et rihma ei pea maha võtma, et pumpa eemaldada! Kuskil siin oli kirjas, et uus rihm vaja panna (uus rihm pannakse tavaliselt kas hooldusvälba täitumisel või juhul kui rihm lõdvaks lasta).