Crossroad Performance
Kuna koduleht maas, siis küsin siin:
2.3t 2008 Vector Estate ilmselt siis B235E (136 kW; 182 hp?)
Selline masin, millise summa eest kui palju jaksu suksule juurde saab?
35kW ja 100Nm ja kui pole Saabiklubi liige, siis €110
U2U kaudu saame täpsemalt kokku leppida.
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Kuna koduleht maas, siis küsin siin:
2.3t 2008 Vector Estate ilmselt siis B235E (136 kW; 182 hp?)
Selline masin, millise summa eest kui palju jaksu suksule juurde saab?
Väikse vahemärkusena mainin, et veeb on jälle toimimas.
Kuna koduleht maas, siis küsin siin:
2.3t 2008 Vector Estate ilmselt siis B235E (136 kW; 182 hp?)
Selline masin, millise summa eest kui palju jaksu suksule juurde saab?
Väikse vahemärkusena mainin, et veeb on jälle toimimas.
Hetkel ütleb küll, et uuendamisel ;)
Everyday Regular SAAB guy!
Masinaks 9-5 Aero 2004.a automaat. Tehtud CR softituuning. Sai kuskil 400km tagasi DI-kassett vahetatud ning hiljem mõtlesin küünalde peale. Nimelt on need sõitnud hetkel 30 000 km. Kas ma peaksin ehk ka need koheselt välja vahetama seoses DI vahetusega ? Kui jah, siis mis küünlad sisse lähevad ? :freak:
-
- Pealik
- Postitusi: 4256
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Masinaks 9-5 Aero 2004.a automaat. Tehtud CR softituuning. Sai kuskil 400km tagasi DI-kassett vahetatud ning hiljem mõtlesin küünalde peale. Nimelt on need sõitnud hetkel 30 000 km. Kas ma peaksin ehk ka need koheselt välja vahetama seoses DI vahetusega ? Kui jah, siis mis küünlad sisse lähevad ? :freak:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Nublik: Proovi mõlemaid, platinumi ja originaale samade sõidutingimuste juures. Sul knock counter SID-l olemas.
Olen aru saanud, et platinum on ainult pika vahetusvälba eeliseks. Väike tune ja BCPR7ES ... küünlaid vahetad koos õliga ca 10k läbisõidu tagant. Sädevahega on sedasi, et ca 0.9 võiks olla ok. Kui puhub rohkem , siis külmem küünal (sama seeria 8't vist ei toodeta enam)
Edit: Vahet pole Aero või mitte...
Sõidan aastaid (ju ca 5+ aastat umbes) mitte platinumiga ja ei kurda :)
BCPR6ES-11 või BCPR7ES-11
Võib jätta nii nagu on, 1,1mm. Pigem annab musta DI puhul sädevahe 0,9...1,1mm suhteliselt ühesuguse tulemuse.
Ise kasutan BCPR9ES-11 isegi talvel (ka must DI) ja sõites ei saa aru, et oleks vahe näiteks 7ES-ga. Erinevuse reedab ainult isolaatorosa toon.
Sädevahe 1,0mm - mitte et see vahe kuidagi kohustuslik oleks, aga vanast harjumusest selliseks seadnud.
endal kogemus ühe teise turbo autoga millel on samuti ette nähtud platinumid aga kui jõud oli 200lt tõusnud 280-le ei toiminud ka uued platinum küünlad. Paukus ainult täis gaasil. Ise lähen BCPR7ES-11 teed nüüd. 3.5 euri tk vs platinumi 11.5€ tk
Eks arvamusi on mitmeid. Nagu ühest tuntud filmist: Opinions are like as*holes. Everybody's got one...
Kui OpenSID näitab PFR6H-10 puhul rohkem knokke, tuleks eelistada BCPR7ES-11 või BCPR6ES-11
Esimesed on siiski vastupidavamad aga kas ka performance suhtes paremad/võrdsed...raske öelda. Kindlasti aga kõlavama nimetusega ja säravamad ja loomulikult kallimad.
Endal on kombeks küünlaid üsna tihti vahetada. Need on mõnes mõttes samasugune kulumaterjal, nagu õli autos. Ma ei vahetaks õli 2x harvemini, kui mõni tootja väidaks, et tema õli kestab tänu lisanditele 2x kauem.
Mitmest kohast leiab arvamusi, et "tavalised" küünlad toimivad tuuningu korral kuidagi õigemini. Võta nüüd kinni...
Kui OpenSID näitab PFR6H-10 puhul rohkem knokke, tuleks eelistada BCPR7ES-11 või BCPR6ES-11
Esimesed on siiski vastupidavamad aga kas ka performance suhtes paremad/võrdsed...raske öelda. Kindlasti aga kõlavama nimetusega ja säravamad ja loomulikult kallimad.
Endal on kombeks küünlaid üsna tihti vahetada. Need on mõnes mõttes samasugune kulumaterjal, nagu õli autos. Ma ei vahetaks õli 2x harvemini, kui mõni tootja väidaks, et tema õli kestab tänu lisanditele 2x kauem.
Mitmest kohast leiab arvamusi, et "tavalised" küünlad toimivad tuuningu korral kuidagi õigemini. Võta nüüd kinni...
PFR6H-10 vs. BCPR7ES-11
Ostsin poest nii plaatinumid kui tavalised. Tavalised made in France (vahe 1mm), plaatinum nagu ikka Japan.
Mõlemaga sõitsin 300km. 50/50 linn-maantee. WOT ja cruise sama, umbes pooleks. Ennem uute küünalde paigaldust võtsin kaitsme nr 17 välja, seega peaks mõlema küünlaga sõitu alustades olema ECU "tühi".
MiFi-si sama palju mõlema küünlaga - peale WOTi kui pedaal lahti lasta tekkib neid 2-3tk mõlema margiga. WOT ajal ja niisama cruisides neid ei tule kumbagi küünlaga midagi.
Knocke mõlemaga 0.
AMUL testi lõpus - mitte plaatinumiga 22, plaatinumiga 38.
Muus osas sama. Minek sama, mair samasse auku.
Kütus Statoil 98
välis temp mõlema katsetamise ajal 0-5 kraadi.
Ehk siis ainus vahe -
Plaatinum - 11.5€tk
Tavaline - 3.15€tk
Iseenesest võiks veel sellise testi teha, et vaadata kus maalt mifi-si rohkem hakkab tulema aga see pikk protsess. Mul aastane läbisõit 12000-15000km :D
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Paltinum pidi normaalse mootori töö juures (stock) kestma 100k km. Sellises välbas on platinum ca 3x odavam kui tavalisi iga 10k km tagant vahetada :eureka: Võta nüüd kinni...
Paltinum pidi normaalse mootori töö juures (stock) kestma 100k km. Sellises välbas on platinum ca 3x odavam kui tavalisi iga 10k km tagant vahetada :eureka: Võta nüüd kinni...
Nii on, järgmine müüt mida murda tuleks ongi see eluea teema nüüd. Vägisi taksot sõitma hakkama vabast ajast.....
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ei vääri see mäng neid küünlaid Aga tõestamise mõttes ja vabast huvist võib teha See, kes tahab näppe õliseks teha ja elab rohkem mootoriruumis, pangu tavalisi - on millega mängida. laisemad tarbivad Platinume. Endal Platinumid :thumb:
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Ostsin poest nii plaatinumid kui tavalised. Tavalised made in France (vahe 1mm), plaatinum nagu ikka Japan.
Mõlemaga sõitsin 300km. 50/50 linn-maantee. WOT ja cruise sama, umbes pooleks. Ennem uute küünalde paigaldust võtsin kaitsme nr 17 välja, seega peaks mõlema küünlaga sõitu alustades olema ECU "tühi".
MiFi-si sama palju mõlema küünlaga - peale WOTi kui pedaal lahti lasta tekkib neid 2-3tk mõlema margiga. WOT ajal ja niisama cruisides neid ei tule kumbagi küünlaga midagi.
Knocke mõlemaga 0.
AMUL testi lõpus - mitte plaatinumiga 22, plaatinumiga 38.
Muus osas sama. Minek sama, mair samasse auku.
Kütus Statoil 98
välis temp mõlema katsetamise ajal 0-5 kraadi.
Ehk siis ainus vahe -
Plaatinum - 11.5€tk
Tavaline - 3.15€tk
Iseenesest võiks veel sellise testi teha, et vaadata kus maalt mifi-si rohkem hakkab tulema aga see pikk protsess. Mul aastane läbisõit 12000-15000km :D
Kahjuks neid lühendeid ei mõika ja ka google ei aita seda salakeelt lahti dešifreerida, seega küsiks maakeeles ja otse: Kas kütusekulus ka mingisugust vahet oli?
Meenub paari aasta tagune tuline vaidlus mazdaklubi foorumist, kus üks mees pruukis ka ettenähtud iridiumide või platinumide asemel väidetavalt nö soojemaid tavaküünlaid (kordades odavamad) ja väitis, et tema 2,0 100kw mootoriga auto võttis seetõttu alla 6l sajale.
Teema siin http://www.mazdaklubi.com/foorum/post170634.html#p170634
Vot ei saanudki toona aru, et kas tema keskmise kütusekulu metoodika ei pädenud või on tõepoolest need odavad tavaküünlad iridiumide-platinumidega võrreldes hoopis paremad. Mul jäi küll õhku küsimus, et kui tavaküünlaid pruukides võtab auto ca 20% vähem kütust, et miks tehas naa loll neid platinume siis peale topib? :conf:
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kahjuks neid lühendeid ei mõika ja ka google ei aita seda salakeelt lahti dešifreerida, seega küsiks maakeeles ja otse: Kas kütusekulus ka mingisugust vahet oli?
Kütusekulus mingit nähtavat vahet ei olnud. väike tõlge, ega see ei anna midagi, pigem sebastianile infoks sai need näitajad pandud.
MiFi - miss fire - mitte täielik / õige põlemine
WOT - wide open throttle - gaas põhjas
ECU - aju
AMUL - kütusekaartide ja lambdaga seoses ? palju korrigeerib vms.
knock - detonatsioon
mair - kätte saadud õhukogus milligrammides
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Sellepärast topib, et fäänsi nimi on. Samamoodi lugesin saabcentralist või kuskilt, kus üks vants oli pannud BCPR5 peale ja väitis ka, et kütusekulu oli väiksem kui eelnevalt suurema numbriga küünlaga.
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
Juttu palju, aga mulle ikka arusaadavaks ei saanud millised need kõige targem oleks oma 9-5 2,3 136 kw.-le panna ?
Millistega see 11,4 liitrit sajale vähemaks peaks saama?
Millistega see 11,4 liitrit sajale vähemaks peaks saama?
Tahan lennata ...
Paltinum pidi normaalse mootori töö juures (stock) kestma 100k km. Sellises välbas on platinum ca 3x odavam kui tavalisi iga 10k km tagant vahetada :eureka: Võta nüüd kinni...
Nii on, järgmine müüt mida murda tuleks ongi see eluea teema nüüd. Vägisi taksot sõitma hakkama vabast ajast.....
Jah, sellega on sama nagu keppimisega, et kas palju või vähe on hea. Ma ei tea ühtegi meest, kes oma tavalisi küünlaid iga 10k tagant vahetaks. Mul on teine sett tavalisi ja peale tuuningut on nendega läbitud 40k. Kohe vahetan ära ennetavas korras.
Tere!
Tänaseks juba rohkem kui 4 kuud tagasi otsustasin liikuda Saabiga müügi asemel edasi ning selle jaoks võtsin ühendust CR performance sebastianiga, kes 30 minutiga originaal seade maha lasi ning selle uuega asendas. Kuna lubasin tagasisidet anda, mida on selles teemas piinlikult vähe, siis siin see on:
1)Jõu kasv on tagumikuga tuntav, kuid loomulikult ei saanud saabist üleöö GTR, mis ei olnud ka eesmärgiks , sest tegemist kõigest lihtsa ECU flashiga.
2)Sebastian oli väga abivalmis ning seletas kõik peensusteni lahti.
3)Kütusekulu EI lähe väiksemaks , mida ma ka teadsin ning mis samuti ei olnud eesmärgiks. Minu puhul 95% linnasõitu ja uskudes auto keskmist siis noh - jah, 15 sajale ;)
Kokkuvõttes väga rahul nii toote, kui ka klienditeenindusega.
Oleksin ise valmis edasi katsetama, kuid selle tarbeks oleks vaja manuaalkastiga isendit, seda automaati ma rohkem näppida ei julgeks ning ei soovitaks kaugemale minna ka teistel.
Auto ise tundub palju vabam ja lahtisem ning sisselaskest tekkiv sisin on meeldiv(originaalis oluliselt vaiksem)
Ahjaa, auto ka:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18312
Kuna pilte pole siis tegemist tumepunase 9-3 Aero SS-iga.
Tänaseks juba rohkem kui 4 kuud tagasi otsustasin liikuda Saabiga müügi asemel edasi ning selle jaoks võtsin ühendust CR performance sebastianiga, kes 30 minutiga originaal seade maha lasi ning selle uuega asendas. Kuna lubasin tagasisidet anda, mida on selles teemas piinlikult vähe, siis siin see on:
1)Jõu kasv on tagumikuga tuntav, kuid loomulikult ei saanud saabist üleöö GTR, mis ei olnud ka eesmärgiks , sest tegemist kõigest lihtsa ECU flashiga.
2)Sebastian oli väga abivalmis ning seletas kõik peensusteni lahti.
3)Kütusekulu EI lähe väiksemaks , mida ma ka teadsin ning mis samuti ei olnud eesmärgiks. Minu puhul 95% linnasõitu ja uskudes auto keskmist siis noh - jah, 15 sajale ;)
Kokkuvõttes väga rahul nii toote, kui ka klienditeenindusega.
Oleksin ise valmis edasi katsetama, kuid selle tarbeks oleks vaja manuaalkastiga isendit, seda automaati ma rohkem näppida ei julgeks ning ei soovitaks kaugemale minna ka teistel.
Auto ise tundub palju vabam ja lahtisem ning sisselaskest tekkiv sisin on meeldiv(originaalis oluliselt vaiksem)
Ahjaa, auto ka:
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18312
Kuna pilte pole siis tegemist tumepunase 9-3 Aero SS-iga.
https://www.youtube.com/watch?v=t9bb8rc0sVQ
Automaat kastiga 9000 Sebastiani järele aidatud.
Aero variandi turbo ja kõik ülejäänu pmst originaal.
See oli minu vastutusel tehtud trikk. 1,5+ bar.
Igaljuhul mees teab, mida ta teeb ja kui palju soovitab.
Üle ei tasu pingutada :)
Automaat kastiga 9000 Sebastiani järele aidatud.
Aero variandi turbo ja kõik ülejäänu pmst originaal.
See oli minu vastutusel tehtud trikk. 1,5+ bar.
Igaljuhul mees teab, mida ta teeb ja kui palju soovitab.
Üle ei tasu pingutada :)
Tänud Mikkc heade sõnade eest :)
Kütusekulu on asi, mida pea alati küsitakse. Ma ei oskagi muud mõistlikku vastata, kui et palju oleneb gaasijalast ja sõidustiilist.
Ise avastasin väikese ehmatusega, et oma 9000 on sõitnud eelmisest "kurguni täis"- tankimisest ainult 150km ja ainult veerand paaki on järgi. Aga no mis seal väga imestada, linnasõit, lühikesed otsad.
Soft ka nüüd selline, mis ei hoia kütet eriti kokku, kuid liigutab masinat seda rõõmsamalt.
TGB: Näen, et sul auto müügis. Olen oma tonnisega juba praegu väljasurev liik, äkki astud uuesti õigesse klubisse?
Kütusekulu on asi, mida pea alati küsitakse. Ma ei oskagi muud mõistlikku vastata, kui et palju oleneb gaasijalast ja sõidustiilist.
Ise avastasin väikese ehmatusega, et oma 9000 on sõitnud eelmisest "kurguni täis"- tankimisest ainult 150km ja ainult veerand paaki on järgi. Aga no mis seal väga imestada, linnasõit, lühikesed otsad.
Soft ka nüüd selline, mis ei hoia kütet eriti kokku, kuid liigutab masinat seda rõõmsamalt.
TGB: Näen, et sul auto müügis. Olen oma tonnisega juba praegu väljasurev liik, äkki astud uuesti õigesse klubisse?
Siinkohal ka tänusõnad sulle sebastian, rahul klient.
Ja automaadi osas: Võin loomulikult ka eksida, ja eks ta kannataks veel jõudu, aga võrreldes varasema kogemuse ja teiste markidega ütleb alateadvus, et kui miski esimesena annab, siis on selle konkreetse saabi mudeli automaatkast :D
Ja automaadi osas: Võin loomulikult ka eksida, ja eks ta kannataks veel jõudu, aga võrreldes varasema kogemuse ja teiste markidega ütleb alateadvus, et kui miski esimesena annab, siis on selle konkreetse saabi mudeli automaatkast :D