Pöördun saabijumalate poole oma probleemiga mis üsna üleöö tekkis. Nimelt ükspäev viskas ringi sõites mootoritule põlema ja õhtul oma bluetooth OBD seadmega sain veakoodiks P0342 - Camshaft Position Sensor "A" Circuit low.
Sel päeval enne veakoodi lugemist sain ilusti ringi sõita ainult käima käias natuke kauem. Järgmisel päeval käivitasin, läks sekundiks tööle ja suri välja ning nii jäi asi korduma.
Tech2-ga pole veel üle vaadanud kuid tuttav mehaanik pani oma seadme külge ja ütles et kõrgsurve pumba ajuga ei saa ühendust.
Kas keegi siit oskaks mulle seletada milles asi võib olla. Kas kõrgsurvepumba viga või midagi muud ?
Ette tänades kõiki vastajaid
9-3 2.2 TiD 2004 läheb sekundiks käima ja sureb välja KORRAS
Endal autol oli sama koodiga väntvõlli andur läbi. Suri välja pärast käivitusi ja samamoodi ka keset sõitu. Uus andur paarkend euri ja probleemid kadunud. Ei tahaks igasugu suvalisi seadmeid kll uskuda ja mingit pumbajama ajada kohe...
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
Kas keegi siit oskaks mulle seletada milles asi võib olla. Kas kõrgsurvepumba viga või midagi muud ?
asjamees ütles ju, et ajuga ei saa ühendust, mitte et see vigane oleks. Või mida?
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Isegi tech ei taha alati nende 2,2 diislite mootoriajudega suhelda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Sain asjamehelt info, et mingisugune tagasivooluklapi viga võis ka olla. Igatahes ta vahetas selle ära täna lapitakse kõik kokku ja kui tööle ei lähe siis minnakse kallima asja vahetamiseni. Loodan parimat, mis mul muud üle jääb.
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
kui andur vigane, siis muude asjade vahetamine ju ei aita :wall: Hinnast sõltumata.
Hangundud kütus(filtris) tekitab ka sarnast jama :)
Hangundud kütus(filtris) tekitab ka sarnast jama :)
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Lugu lõppes siis minu jaoks väga heldelt. Nimelt tuttav leidis, et enne kõrgsurvepumpa on mingisugune tagasivooluklapp vms.(vabandan täpset nimetust ei tea öelda. Keegi targem võib mind parandada) mis ei hoidnud survet. Sai siis see 22€ maksev klapp ära vahetatud ning auto toimib väga ilusti.
Korraks juba tekkisid autost loobumise mõtted kuid nüüd tuju hea ja sõit võib jätkuda.
Korraks juba tekkisid autost loobumise mõtted kuid nüüd tuju hea ja sõit võib jätkuda.
Kuna ühel tuttaval üsna samasugune probleem ei hakanud uut teemat tegema .
Nimelt autoks ka 2.2 diisel ja läheb käima ja käib kuni võti starteri asendis ja sureb välja lastes võtme lahti süüteasendisse.
Süüteasendis on mootori ja pumba kaitsmetel vool olemas.:wall:
Kui kellelgi kogemusi analoogse probleemiga on info teretulnud.
Nimelt autoks ka 2.2 diisel ja läheb käima ja käib kuni võti starteri asendis ja sureb välja lastes võtme lahti süüteasendisse.
Süüteasendis on mootori ja pumba kaitsmetel vool olemas.:wall:
Kui kellelgi kogemusi analoogse probleemiga on info teretulnud.
Süüteluku kontaktplaati pakuks algatuseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989