Saab 9000 CS 2.3 ATM 200kW, 1996, que
Siin ta siis ongi
Seoses pere kasvu ja sealt tulenevalt ka transpordi vajaduste suurenemisega sai perre soetatud tonnine (järjekorralt juba 6-s saab peres , seekord siis CS versioon, anny sisuga )
Eelnevalt omanud CC ja ka CD ja see CS tundub ikka väga mõnus
Natukene ajaloost, äkki keegi teab veel täiendada..
Auto tuli Eestisse 2006 aastal Itaaliast, saabianti käes (vahepeal läks kuuldavasti käigukast vahetusse) kuni aastani 2011 (Stockis 2.0 LPT 110KW) kui ta leidis uue omaniku kasutaja pva näol,
kes hooldas teda audaceris, kus vahetatud kõik mis vajas vahetamist, sh turbo, amordid, summuti ring jne jne
Autole on paigaldatud ka sebastiani poolt soft 380Nm, 200kw, sport catiga - see kõik teeb autos viibimise üsnagi meeldivaks
Ls on 168k, mis isegi tundub kirjade järgi õige
Ülevaade tehtud töödest, et endalgi oleks lihtsam järge pidada
2011 käigukasti vahetus
2012 143-150k km, B234R, turbo, tehtud sillastend, keskmine ja tagumine summuti, esimesed stabika puksid, stabika otsa varras, veepump, soonrihm, rihmapingutirullik, puks õõtshoova tagumine HD, mootoripadi, termostaat, mootoripadi (tagumine), mootorikanduri puksid, klapikambrikaane tihend, esimesed-tagumised pidurikettad, esimesed-tagumised piduriklotsid, BPC klapp, sportcat, veovõlli ots, salongikütte radiaator, PVC klapp, süüteküünlad,
2013 ls 152653 Tagumised pidurisadulad,
2014 ls 168k esimesed amordid, õlifilter, õhufilter, salongiõhufilter, küünlad, esiklaas, radiaator.
2015 ls 174k Vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid, esi-tagatuled, esitulede kojamehed, värvitud üle konks ja kojameeste varred. Vahetatud ka esiõõtsa puksid, esimesed-tagumised stabika puksid jne
ls 175k õlivahetus Magnatec Prof. 5W-40, õlisurvetoru uus tihend, välistemp. andur koos pistikuga, väntvõlli andur
ls 180k õhutoru
2016 ls 186k sisse uus õli, õhufilter, mootorifilter, karterituulutuse voolik, küünlad, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid, uus
bensupump.
2017 Tagumised piduritorud, regulaarne õlivahetus, uus summutiring,
2018 ls 206k uus aku - Bosch, kojamehed, õlivahetus.
Teeme siis algust...
Esimene pilt on jazzi pesulast kus tavaliselt kulub aega 1H, seekord aga kokku CA 3 TUNDI! aga puhtaks ta sai
Seoses pere kasvu ja sealt tulenevalt ka transpordi vajaduste suurenemisega sai perre soetatud tonnine (järjekorralt juba 6-s saab peres , seekord siis CS versioon, anny sisuga )
Eelnevalt omanud CC ja ka CD ja see CS tundub ikka väga mõnus
Natukene ajaloost, äkki keegi teab veel täiendada..
Auto tuli Eestisse 2006 aastal Itaaliast, saabianti käes (vahepeal läks kuuldavasti käigukast vahetusse) kuni aastani 2011 (Stockis 2.0 LPT 110KW) kui ta leidis uue omaniku kasutaja pva näol,
kes hooldas teda audaceris, kus vahetatud kõik mis vajas vahetamist, sh turbo, amordid, summuti ring jne jne
Autole on paigaldatud ka sebastiani poolt soft 380Nm, 200kw, sport catiga - see kõik teeb autos viibimise üsnagi meeldivaks
Ls on 168k, mis isegi tundub kirjade järgi õige
Ülevaade tehtud töödest, et endalgi oleks lihtsam järge pidada
2011 käigukasti vahetus
2012 143-150k km, B234R, turbo, tehtud sillastend, keskmine ja tagumine summuti, esimesed stabika puksid, stabika otsa varras, veepump, soonrihm, rihmapingutirullik, puks õõtshoova tagumine HD, mootoripadi, termostaat, mootoripadi (tagumine), mootorikanduri puksid, klapikambrikaane tihend, esimesed-tagumised pidurikettad, esimesed-tagumised piduriklotsid, BPC klapp, sportcat, veovõlli ots, salongikütte radiaator, PVC klapp, süüteküünlad,
2013 ls 152653 Tagumised pidurisadulad,
2014 ls 168k esimesed amordid, õlifilter, õhufilter, salongiõhufilter, küünlad, esiklaas, radiaator.
2015 ls 174k Vahetatud tagumised pidurikettad ja klotsid, esi-tagatuled, esitulede kojamehed, värvitud üle konks ja kojameeste varred. Vahetatud ka esiõõtsa puksid, esimesed-tagumised stabika puksid jne
ls 175k õlivahetus Magnatec Prof. 5W-40, õlisurvetoru uus tihend, välistemp. andur koos pistikuga, väntvõlli andur
ls 180k õhutoru
2016 ls 186k sisse uus õli, õhufilter, mootorifilter, karterituulutuse voolik, küünlad, vahetusse läksid ka esimesed piduriklotsid, uus
bensupump.
2017 Tagumised piduritorud, regulaarne õlivahetus, uus summutiring,
2018 ls 206k uus aku - Bosch, kojamehed, õlivahetus.
Teeme siis algust...
Esimene pilt on jazzi pesulast kus tavaliselt kulub aega 1H, seekord aga kokku CA 3 TUNDI! aga puhtaks ta sai
Viimati muutis que, P Jaan 20, 2019 0:04, muudetud 6 korda kokku.
Everyday Regular SAAB guy!
Väike update:
Ülevaatus läbitud edukalt
Ette panin Osram nightbraker unlimited pirnid (nüüd veel tulede reguleerimiseks mootorid hankida ja vahetada ja hakkab looma)
Lahenduse sai ka heli saaga - Cyberi käest soetatud makk Pioneer deh-1300r - loodame, et
peab autos vastu rohkem eelmine deh seeria makk (mitte saabis - 2kuud). Peab ilmselt küljeklaasi müügi teemad
kiiresti üle vaatama :D
...suurimad üllatajad olid seekord CS-i tagumised kõlarid, mis on ikka üllatavalt head!
Küttekulu õnnestus maanteel saada 7 kanti, mis on suhteliselt hea tulemus imo.
Ülevaatus läbitud edukalt
Ette panin Osram nightbraker unlimited pirnid (nüüd veel tulede reguleerimiseks mootorid hankida ja vahetada ja hakkab looma)
Lahenduse sai ka heli saaga - Cyberi käest soetatud makk Pioneer deh-1300r - loodame, et
peab autos vastu rohkem eelmine deh seeria makk (mitte saabis - 2kuud). Peab ilmselt küljeklaasi müügi teemad
kiiresti üle vaatama :D
...suurimad üllatajad olid seekord CS-i tagumised kõlarid, mis on ikka üllatavalt head!
Küttekulu õnnestus maanteel saada 7 kanti, mis on suhteliselt hea tulemus imo.
Everyday Regular SAAB guy!
Esimesse teemasse said koondatud väike ülevaade tehtud töödest.
Muredest..
1. Kesklukk ei lähe vahepeal peale, signa muidu töötab aga uksed ei lähe lukku.
2. Uuel makil ja antennil on seni suhtlemisprobleemid, ei taha teine välja liikuda.
3. Aknad lähevad hommikul vahepeal uduseks, kuigi filter alles vahetatud.
4. Hommikul käivitades mõtleb natukene, kuigi akutest näitas ok, vahetatud hiljuti ka küünlad ju.
Mis abiks?
/viimane polnud virin/ :cool:
Sai kasutaja crismiliga üksaeg natuke klõpsimas käidud.
Muredest..
1. Kesklukk ei lähe vahepeal peale, signa muidu töötab aga uksed ei lähe lukku.
2. Uuel makil ja antennil on seni suhtlemisprobleemid, ei taha teine välja liikuda.
3. Aknad lähevad hommikul vahepeal uduseks, kuigi filter alles vahetatud.
4. Hommikul käivitades mõtleb natukene, kuigi akutest näitas ok, vahetatud hiljuti ka küünlad ju.
Mis abiks?
/viimane polnud virin/ :cool:
Sai kasutaja crismiliga üksaeg natuke klõpsimas käidud.
Everyday Regular SAAB guy!
Sleeperiks nimetatakse autot mille välimusest ei loe kuidagi välja palju tal tegelikult jõudu on..katuseraamidega Saab 9000 ilmselt üllatab nii mõndagi reisserit foori taga - seda pidasin silmas. :cool:
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Esimesse teemasse said koondatud väike ülevaade tehtud töödest.
Muredest..
1. Kesklukk ei lähe vahepeal peale, signa muidu töötab aga uksed ei lähe lukku.
2. Uuel makil ja antennil on seni suhtlemisprobleemid, ei taha teine välja liikuda.
3. Aknad lähevad hommikul vahepeal uduseks, kuigi filter alles vahetatud.
4. Hommikul käivitades mõtleb natukene, kuigi akutest näitas ok, vahetatud hiljuti ka küünlad ju.
Mis abiks?
1. Siduripedaalilt ülevalpool on must suht pikk karbikene - kesklukku relee. Tavaliselt probleem sellega.
2. Probleem antennis, varsti ei liigu üldse. Võib remontoida, foorumis kuskil on sellest.
4. Saabid käivituvad suht pikkalt.
__In Boost We Trust__
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Hommikul uduseks? See on siis peale seismist ja käivitamist? Kui vaid korraks uduseks viskab ja seejärel jälle kohe ära puhub, siis ilmselt lihtsalt kondensvesi.
Mul viskas suvel palavaga uduseks, kui kondi sidur enam ühendada ei jõudnud. Algul natuke suutis jahutada, aga siis läks ilmselt tuliseks, enam ei ühendanud ja siis lajatati kõik see veeaur esiklaasile..:P Aitas paari seibi eemaldamine sealt sidurist.
Teine hiljutine avastus. Kui armatuuris on mingi elektriikaldus, siis võib ka salongitemperatuuriandur vait jääda, mille peale kont enam oma tööd ei tee ja ei jahuta ega kuivata ja õhk autos võib vägagi niiskeks minna.
Mul viskas suvel palavaga uduseks, kui kondi sidur enam ühendada ei jõudnud. Algul natuke suutis jahutada, aga siis läks ilmselt tuliseks, enam ei ühendanud ja siis lajatati kõik see veeaur esiklaasile..:P Aitas paari seibi eemaldamine sealt sidurist.
Teine hiljutine avastus. Kui armatuuris on mingi elektriikaldus, siis võib ka salongitemperatuuriandur vait jääda, mille peale kont enam oma tööd ei tee ja ei jahuta ega kuivata ja õhk autos võib vägagi niiskeks minna.
Väike klõps tänasest päevast. Tibu sai vahepeal esiotsa iluravi :thumb:
Tagant rattakoopa juurest tahab veel natuke saada aga eks seda tulevikus.
Täna otsustas signa pult vähe trikitada (otsustas hetkeks koostöö löpetada). Indikaator näitas, et patarei on ok, ilmselt mingi oksüdeerimisteema, on see tavaline?
Talvega tunneks TCS ist kogu selle võimsuse juures natuke puudust, lisamis varianti sellel ilmselt pole?
Alguses harjumatud 15'' veljed hakkavad järjest rohkem meeldima :)
[IMG]http://petri.planet.ee/saab/9000/IMG_1502.jpg[/IMG]
Tagant rattakoopa juurest tahab veel natuke saada aga eks seda tulevikus.
Täna otsustas signa pult vähe trikitada (otsustas hetkeks koostöö löpetada). Indikaator näitas, et patarei on ok, ilmselt mingi oksüdeerimisteema, on see tavaline?
Talvega tunneks TCS ist kogu selle võimsuse juures natuke puudust, lisamis varianti sellel ilmselt pole?
Alguses harjumatud 15'' veljed hakkavad järjest rohkem meeldima :)
[IMG]http://petri.planet.ee/saab/9000/IMG_1502.jpg[/IMG]
Everyday Regular SAAB guy!
Eelmiselt pildilt saab väikese ülevaate.. eelnevalt oli jah lumehang natuke pahandust teinud.
Nüüd on jah pilt tükkmaad kenam :love:
ps. aknad pole enam uduseks tõmmanud ..mingi murde iga äkki
Nüüd on jah pilt tükkmaad kenam :love:
ps. aknad pole enam uduseks tõmmanud ..mingi murde iga äkki
Everyday Regular SAAB guy!
No niii talverõõmud alaku..
Eile sai käidud Sikupilli soojas parklas ostlemas, täna hommikul kaks ust oli ära külmunud, üks tuli lahti aga kinni enam ei läinud..
Juba mõtlesin, et äkki on selle tonnise puhul jopastand aga tundub, et siiski mitte :head:
Äkki kellegil on mingeid häid mõtteid tekkinud :mad:
Eile sai käidud Sikupilli soojas parklas ostlemas, täna hommikul kaks ust oli ära külmunud, üks tuli lahti aga kinni enam ei läinud..
Juba mõtlesin, et äkki on selle tonnise puhul jopastand aga tundub, et siiski mitte :head:
Äkki kellegil on mingeid häid mõtteid tekkinud :mad:
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ära pargi soojas kohas..:) Mina talvel sellistesse maa-alustesse kohtadesse ei trügi.
Kannata kevadeni ja siis kisu uksed pulkadeks ja määri seespoolt kõikvõimalikud lukumehhanismi osad üle värske vetthülgava kraamiga. Soovitavalt sellisega, mis külmaga kiviks ei muutu..:) või siis otsi üks garaaž ja tee see asi kohe ära.
Kannata kevadeni ja siis kisu uksed pulkadeks ja määri seespoolt kõikvõimalikud lukumehhanismi osad üle värske vetthülgava kraamiga. Soovitavalt sellisega, mis külmaga kiviks ei muutu..:) või siis otsi üks garaaž ja tee see asi kohe ära.
Vahepeal vahetatud õõtsa puksid, stabikapuksid jm nipet näpet. Ls 171k
Auto on muutunud palju palju stabiilsemaks, kurvides liigub kindlamalt jne.
Ühesõnaga selline aut kasti + võimsus + tonnine on üsnagi meeldiv kooslus ;)
Auto on muutunud palju palju stabiilsemaks, kurvides liigub kindlamalt jne.
Ühesõnaga selline aut kasti + võimsus + tonnine on üsnagi meeldiv kooslus ;)
Everyday Regular SAAB guy!
ls 174k
Vahetatud said tagumised piduriklotsid ja kettad, samuti supportite klambrid.
Uue värvikatte said vahepeal kojameeste varred (nii esimesed kui ka tagumine) ja konks. Sai pandud uus "ring" Hella raamita kojamehi, toimetavad täitsa hästi ;)
Esituled, tulede kojamehed ja tagumised tuled vahetasin "uute" (loe:toimivamate) vastu, tänud kasutajale icehouse.
Olemas ja külgepanemist ootab keskmine tulede paneel (praegune väikese mõraga).
Hangitud ka seni puudu olevad uste allservas olevad kummist tihendid, puudu veel külge panemiseks mõned
tüüblid, uusi tüübleid pole veel suutnud leida (kasutatud oleks ka ok).
Toimima said ka udutuled (kuigi täna otsustas üks pirn taas töölepingu lõpetada)
Väline temp. andur samuti olemas ja ootab veel hetkel ühendamist.. tänud saabule
Muredest e. tegemist ootavatest asjadest: tagumine tiib tahab värvi alla saada uuesti, midagi väga hullu pole aga riivab ikka teine silma. ;)
Ahjaa.. istuks võimalusel kellegi aero istmetesse korra.. lihtsalt statistika mõttes :red:
Vahetatud said tagumised piduriklotsid ja kettad, samuti supportite klambrid.
Uue värvikatte said vahepeal kojameeste varred (nii esimesed kui ka tagumine) ja konks. Sai pandud uus "ring" Hella raamita kojamehi, toimetavad täitsa hästi ;)
Esituled, tulede kojamehed ja tagumised tuled vahetasin "uute" (loe:toimivamate) vastu, tänud kasutajale icehouse.
Olemas ja külgepanemist ootab keskmine tulede paneel (praegune väikese mõraga).
Hangitud ka seni puudu olevad uste allservas olevad kummist tihendid, puudu veel külge panemiseks mõned
tüüblid, uusi tüübleid pole veel suutnud leida (kasutatud oleks ka ok).
Toimima said ka udutuled (kuigi täna otsustas üks pirn taas töölepingu lõpetada)
Väline temp. andur samuti olemas ja ootab veel hetkel ühendamist.. tänud saabule
Muredest e. tegemist ootavatest asjadest: tagumine tiib tahab värvi alla saada uuesti, midagi väga hullu pole aga riivab ikka teine silma. ;)
Ahjaa.. istuks võimalusel kellegi aero istmetesse korra.. lihtsalt statistika mõttes :red:
Everyday Regular SAAB guy!
Täna sai jälle Antit külastatud, sai tehtud õlivahetus (ls 175k - õite korralikult seekord üle 7k aga suvi peaksolema selle eest muretu ) Sisse läks Magnatec Prof. 5W-40.
Lisaks sai jälile ka käigukasti õli lekkele, õlisurvetoru vajas uut tihendit.
Välistemp. andur koos pistikuga läks ka vahetusse, enam ei näita väljas korralikku suve kuumust :(
Keep smiling :cool:
Lisaks sai jälile ka käigukasti õli lekkele, õlisurvetoru vajas uut tihendit.
Välistemp. andur koos pistikuga läks ka vahetusse, enam ei näita väljas korralikku suve kuumust :(
Keep smiling :cool:
Everyday Regular SAAB guy!
Saabi suvitab hetkel Austrias, täpsemalt Viinis ;)
Temp hetkel 35 kraadi, kõige kuumem oli Slovakkias Bratislavas 42. Läbitud hetkel 2k, keskmine küttekulu 8,5, sisse on läinud 98.
Pikem reisikiri hiljem :beer:
Temp hetkel 35 kraadi, kõige kuumem oli Slovakkias Bratislavas 42. Läbitud hetkel 2k, keskmine küttekulu 8,5, sisse on läinud 98.
Pikem reisikiri hiljem :beer:
Everyday Regular SAAB guy!
Oligi liiga igav..täna näitas varjus 45 kraadi. Lapsed nagu ikka jäid autos magama,
kohapeal seistes läks jahutusvedelik keema ja pritsis kaane vahelt välja. Kämpa oli õnneks remondi töökoja juures ja õnnestus rohe - sinist jahutavat vedelikku sisse saada.
Ventilaator töötas, loodame et asi selleks korraks ok.
Tänud siinkohal Trionicule nõuannete eest :beer:
kohapeal seistes läks jahutusvedelik keema ja pritsis kaane vahelt välja. Kämpa oli õnneks remondi töökoja juures ja õnnestus rohe - sinist jahutavat vedelikku sisse saada.
Ventilaator töötas, loodame et asi selleks korraks ok.
Tänud siinkohal Trionicule nõuannete eest :beer:
Everyday Regular SAAB guy!
Vahepeal sai mindud suve otsima Austriasse ja Slovakkiasse. vahepeatustena Poola ja Tsehhi. Tripi pikkuseks kujunes 4000km, kuumust kuni 45 kraadi, auto pidas hästi vastu Vahepeal tundus ainult, et jahutusvedelik tahtis vahetust saada.
Peale üle 800km otsa oli endiselt värske tunne, istmed koos käetoega on ikka ülimugavad.
Sisse sai kallatud 98, kõige parem oli Poola Olreni Energy + vms nimeline, kõige kehvem Läti neste 98, just mineku kohapealt. Keskmine küttekulu 8,7, nagu ikka oli auto maast laeni kraami täis, lisaks boks ja rattahoidjad.
Oleks ehk odavam old rentida väike diislikas aga ei saa jätta ju perekonna liikmeid koju ;)
Tonnine tundub olema ikka seal kandis juba üsna uunikum, ainuke tonnine keda sai kohatud oli Poolas, loomulikult sai ka tervituseks mõlemalt poolt viibatud.
LS on vahepeal kerinud ette 180k, vaheapeal läks vahetusse ka õhutoru.
Mõtted liiguvad talve suunas, eriti ukselukkude õlitamise suunas, milliseid vahendeid olete kasutanud? Nippe uksepolstri eemaldamiseks?
Paar puhkuse pilti kah :red:
Peale üle 800km otsa oli endiselt värske tunne, istmed koos käetoega on ikka ülimugavad.
Sisse sai kallatud 98, kõige parem oli Poola Olreni Energy + vms nimeline, kõige kehvem Läti neste 98, just mineku kohapealt. Keskmine küttekulu 8,7, nagu ikka oli auto maast laeni kraami täis, lisaks boks ja rattahoidjad.
Oleks ehk odavam old rentida väike diislikas aga ei saa jätta ju perekonna liikmeid koju ;)
Tonnine tundub olema ikka seal kandis juba üsna uunikum, ainuke tonnine keda sai kohatud oli Poolas, loomulikult sai ka tervituseks mõlemalt poolt viibatud.
LS on vahepeal kerinud ette 180k, vaheapeal läks vahetusse ka õhutoru.
Mõtted liiguvad talve suunas, eriti ukselukkude õlitamise suunas, milliseid vahendeid olete kasutanud? Nippe uksepolstri eemaldamiseks?
Paar puhkuse pilti kah :red:
Everyday Regular SAAB guy!
Selgeks on saanud, et kena pühapäev võib kuluda kiirelt auto kallal tegutsedes.
Talveks sai määritud lukud Motipi teflon määrdega. http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/autokeemia/tehnilised/?productID=14629
Hoolitsust said ka istmed http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/autokeemia/puhastus/?productID=3467
Nahk on palju pehmem, olemine mõnusam.
Ukse tihendid said mõistagi silikooni alla.Vaikselt talveks valmis ;)
Talveks sai määritud lukud Motipi teflon määrdega. http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/autokeemia/tehnilised/?productID=14629
Hoolitsust said ka istmed http://pood.automaailm.ee/est/autokaubad/autokeemia/puhastus/?productID=3467
Nahk on palju pehmem, olemine mõnusam.
Ukse tihendid said mõistagi silikooni alla.Vaikselt talveks valmis ;)
Everyday Regular SAAB guy!
Kunderis jah
Rohelist aerot olen näinud aga sinu tonnine pole veel ettejäänud.. laulupeo tänaval seisab veel ka üks CD tonnine.
Esimeste suuremate külmadega sai pesulas käidud.. kõik üllatavalt toimib va el. aknad
Murekohaks on endiselt esituled, sõit jätkub endiselt kotis Vahepeal lülitab ise täistuled välja.. relee vast.. tuleb uurida..
Paar pilti ka
Rohelist aerot olen näinud aga sinu tonnine pole veel ettejäänud.. laulupeo tänaval seisab veel ka üks CD tonnine.
Esimeste suuremate külmadega sai pesulas käidud.. kõik üllatavalt toimib va el. aknad
Murekohaks on endiselt esituled, sõit jätkub endiselt kotis Vahepeal lülitab ise täistuled välja.. relee vast.. tuleb uurida..
Paar pilti ka
Viimati muutis que, T Jaan 29, 2019 9:46, muudetud 2 korda kokku.
Everyday Regular SAAB guy!