M: MEGARARITEET 9-5

Ost, müük, vahetus, rentimine, kinkimine...
Vasta
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#1

K Jaan 14, 2015 17:26

Kuna tegu on tõelise rariteediga, siis julgesin arvata , et selle suure alamrubriigi sisse pistmisel võib märkamatuks jääda ja tegin uue teema.Sest selline auto võib nii mõnegi inimese mõtted sinnapoole liikuma panna.

See on ju tõeline pärl.Kui see on tõepoolest registris, nagu väidetakse, siis on see legaalne sõiduriist olematu läbisõiduga (sisuliselt tutikas).Sellise rariteedi hind võib ka 2-kordne olla ja seegi ei pruugi paras olla.


http://suchen.mobile.de/auto-inserat/saab-9-5-2-0tid-sportcombi-aero-hirsch-almere/196085239.html?lang=en&pageNumber=8&__lp=8&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&fuels=DIESEL&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&noec=1
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#2

K Jaan 14, 2015 21:14

Eks aeg läheb edasi ja hinnad kukuvad. Kas just seesama, aga üks pruun universaal oli Saksa mobiles ca pool aastat tagasi müügis hinnaga 84 tuh eur, sinu viidatu tundub kahtlaselt sarnane toonasega ja on ka öeldud, et see Saksa registris.
Samas kohas ka teine müügis http://suchen.mobile.de/auto-inserat/saab-9-5-2-0t-biopower-xwd-sportcombi-aut-aero-almere/199662721.html?lang=en&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=21800&makeModelVariant1.modelId=6&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&minFirstRegistrationDate=2010-01-01&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&categories=EstateCar&noec=1

Ma arvan et suurim peavalu saab olema selle arvele saamine, arvatavasti vajalik üksik tüübikinnitus. EU tüübikinnitust 9-5 universaalile ei jõutud toona minu teada võtta. Ja kui huviline seda autot kohe välja ei jõua osta, siis leia see selts, kes on nõus selle kaskokindlustama kuna tagaosa detaile pole nagu eriti saada kui endal just stantse pole :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Va1dek
Postitusi: 58
Liitunud: R Jaan 10, 2014 14:17
Asukoht:
Auto:

#3

K Jaan 14, 2015 21:34

See Hirschi velgedega pruun SC müüdi vast oktoobris ;)
http://saabblog.net/2014/10/28/saab-9-5-ng-us-der-saab-community/
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 532
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#4

N Jaan 15, 2015 0:24

Hind on küll odavaks kukkunud. :-) Tegu on niipidi huvitava juhusega, et autol on Aero varustustase aga auto ise on nn baasdiiselmootoriga, mida Aerod kunagi kapoti alla ei saanud. Aerodel oli/on TTiD mootor. Eks see min kogus hobujõude määra ilmselt ka hinda, sest arvatavasti on selle mootoriga auto vastu huvi nõrk. Eelviidatud teine universaal on aga bensiinimootoriga, mis juba tagab Aerole omase mineku.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#5

N Jaan 15, 2015 8:17

Neid saadi arvele küll Saksamaal ja hiljem läbi ussi m-i ka Rootsis. Aga algselt pidid nad Saksas ikka ära tegema asja ja siis taoti rootsi ametnikke nii kaua kuni lõpuks ikka said arvele seal ka mingi seadusekonksu läbi.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#6

N Jaan 15, 2015 9:31

mu kaks senti:
selle puhul ostetakse vast eelkõige ikka praktilist tarbeväärtust. Mille puhul pole tegelikult vahet, kas kellal on 6 või 60Mm. Fakt, et konkreetse kombo masstootmis-autosid tehti vähe, võib subjekti (tarbe)väärtuse mingi sihtgrupi silmis kõrgemaks kruvida (millest räägib ka küsimishind). On vähelevinud, seega eristuv. Ning hind on suurusjärgu mõttes masstootmis-autode kandis. Aga täitsa huvitav on, kas see (nn autogurmaanlusele kalduv) sihtgrupp tunnistab põllumajandusliku kütustüübi ja harju keskmise pereauto tippvõimsusega Aerot muuks, kui maitsevääratuseks.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14286
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#7

N Jaan 15, 2015 9:34

Tarbeväärtust? Auto puhul, mida tehti vist ~40tk testiks ja tootmiseni ei jõutudki? Ainult ja puhas emotsiooniost.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#8

N Jaan 15, 2015 9:58

Krt kui ilus ikka välja näeb! :head:
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Va1dek
Postitusi: 58
Liitunud: R Jaan 10, 2014 14:17
Asukoht:
Auto:

#9

N Jaan 15, 2015 10:03

MY12 puhul on hetkel hädaks see, et softi poolt kirjutada ei ole võimalik.
Mehed Rüsselsheimis vast ajavad mingi hetk ikka selle asja korda.
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#10

N Jaan 15, 2015 12:16

Uurisin asja.Osades EU riikides ei olda resoluutsed tüübikinnituse osas ja selle puudumise korral lähenetakse igale eksemplarile eraldi.Selliste riikide hulka kuuluvad nii Saksa, kui ka Eesti.Aga Eestisse arvele saamiseks peaks see isend ikkagi kohaliku heakskiidu saama.

Auto tüübikinnituse puudumisel kulub selle Eesti registrisse saamiseks aega ( umbes 30 päeva) ja raha.Summa on 205€, mis on ju kopikas.Pluss võivad veel lisanduda lisatööd lisaraha eest , mida büroos ei tehta.Kui väga nõudlikud ollakse, st. müratestid, jne.

100% kindlust ka ei ole, aga see on ikkagi väga tõenäoline.
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2200
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#11

N Jaan 15, 2015 14:27

40k€ auto korral regamise sajad eurod vast probleem ei ole. Pigem tekib probleem selle 40k saamiseks. Ma pole väga kindel, kas mõni pank sellele ka liisingu kirjutab välja. Hind on ju tekkinud rohkem rariteetsuse arvelt ja vaadates nende pikki müügiaegu, siis tugevat tunglemist pole märgata
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#12

R Jaan 16, 2015 10:45

huvitav kuidas liising suhtub, kui auto müügihind on 40000, aga hindamisakt hinnatakse näiteks 28000? Pank näeb seda ilmselt ebamõistlikuks tehinguks ja kas auto "erilisus" mõjutab ka kaskot?
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#13

R Jaan 16, 2015 10:52

Ja mis sel insignial nii erilist on?
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#14

R Jaan 16, 2015 10:54

Ja mis sel insignial nii erilist on?

On olemas selline koht, nagu Eesti Opel Klubi, seal on ka foorum.
Sealt saad oma küsimusele vastuse!
timutit
Postitusi: 607
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#15

R Jaan 16, 2015 19:42

Ja mis sel insignial nii erilist on?


Aga mis asi Su Fiat Croma nii eriliseks teeb, et seda siin teistele presenteerid.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#16

R Jaan 16, 2015 20:54

Universaal kerega 9-5 meeldib väga:) Iseasi kui hästi see müünud oleks, 2l diisel ajal kus valdav enamus premium klassi masinaid liiguvad 3l diisel mootoritega. Kuigi oli ju peale pankroti müügis ka universaal kerega 9-5 3l diisel mootoriga, pagasi ruumis plastikud puudu, seeria tootmises sinna veel XWD ka lisatud siis suht unelmate kombo.
Need kes insigniat NG9-5ga võrdlevad võiks vahelduseks mõlemaid proovida, täiesti erinevad masinad. Insignia muidu päris talutav aga universaali puhul parem kui luuki lahti ei tee.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#17

E Jaan 19, 2015 10:25

Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#18

E Jaan 19, 2015 11:05

Kohe kannul on suhteline mõiste, sest väga võrdne ei saa see kiirendus olla.
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek

Allikad: BMW, SAAB

Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2273
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#19

E Jaan 19, 2015 14:18

Kui vennike ees tahtis mulle tahma näkku suruda ja oli näha, et vanal tald põhjas siis kiirendusrajalt alguse saanud kiirendusega püsisin tal küll ilusasti sabas, kuni kiirus ca 30-lt 120 kmh-ni tõusis.

Ma puusalt muidugi pakkusin, et see mudel 650 oli. Kõige uuem mudel ei olnud aga krt suur mölakas ja üle 4 liitri raudselt olid taga numbrid. Kui uuesti linnas sõitmas näen, siis vaatan täpsemalt üle!
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#20

E Jaan 19, 2015 15:23

No eks siin liigub igasuguseid kiirteedel ära raibestatud masinaid.
Ma tõin näite tehaseandmete baasil ja selle järgi peaks see kakskomamidagi sekundit paremat kiirendust andma piisava edumaa :)
sourdenis
Postitusi: 154
Liitunud: E Okt 08, 2012 21:41
Asukoht:
Auto:

#21

E Jaan 19, 2015 23:03

Üks asi on kiirendus 0-100 km/h. Selles pole Saabid kunagi väga tugevad olnud. Samas, kui hoog sees (isegi 30 km/h), siis on astumine ikka midagi muud.

Tuli just meelde üks link videole, kus võrreldi Saab 99 Turbot tolleaegsete buumeritega. 0-100 sai 99 täiga lutti, kuid vist 50-100 (vms), pani 99 Turbo buumeril pika puuga. Buumer oli siis vabalt hingav.

Kohe kannul on suhteline mõiste, sest väga võrdne ei saa see kiirendus olla.
0-60 mph (0-100 km/h):
BMW 650i (sõltuvalt kastist ja kerest) - 5,2-5,6 sek
vs
SAAB 9-5 2.0T - 7,9 sek

Allikad: BMW, SAAB

Ma mingi aeg tagasi olin oma kahe liitrisega kohe väga 650-se bemmi kannul, kui toimus tema kiirendus, millele ma samaga vastasin. Ma seega ei ütleks, et see kahene mootor nüüd nii väga lahja on.
Vasta