Crossroad Performance
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Minu külaskäigud Sebastiani juurde on kandnud vilja ja peale viimase softi installi on tulemus just selline nagu peab :cool:
Keskmine küttekulu on suurenenud tänu sellele, et enam ei oska aeglaselt startida ning möödasõidud maanteel (90-st edasi) on elamus omaette (see sai juba kontrollijate kaudu ära fikseeritud).
Kui nüüd mõistlikust sõidust rääkida, siis väänet on tulnud isuga juurde ning keskmine kulu maanteel on pisut väiksem kui varem (ca 0,3-0,5l).
Võrdlusmomendid düno stendis on siin:
Graafikud - stock vs Crossroad Performance :cool:
Ilma "S"-ita režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) - 185kW vs. 191kW :)
"S" režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) - 173kW vs. 203kW...:evil:
NB! Originaal softi võimsus saavutati natukene hiljem!
Keskmine küttekulu on suurenenud tänu sellele, et enam ei oska aeglaselt startida ning möödasõidud maanteel (90-st edasi) on elamus omaette (see sai juba kontrollijate kaudu ära fikseeritud).
Kui nüüd mõistlikust sõidust rääkida, siis väänet on tulnud isuga juurde ning keskmine kulu maanteel on pisut väiksem kui varem (ca 0,3-0,5l).
Võrdlusmomendid düno stendis on siin:
Graafikud - stock vs Crossroad Performance :cool:
Ilma "S"-ita režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) - 185kW vs. 191kW :)
"S" režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) - 173kW vs. 203kW...:evil:
NB! Originaal softi võimsus saavutati natukene hiljem!
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kuna tuuningu rubriigis on vähe 9-3SS Aero tuunimise kohta ja kevad läheneb mühinal ja jõust jääb puudu, siis ma küsin hoopis, et kui mõttekas ja kui oluliselt annaks sellele mootorile juurde MapTun downpipe koostöös CR softiga? Oleks mõtet jännata sellega, või asjal pole selle rahaeest piisavalt jumet ja piisaks ka lihtalt CR softist? Samas jällegi ma ei sooviks 3" väljalaset otsast lõpuni ja tahaks, et asi läiks samamoodi sahinal. Ehk siis üleminek 3" downpipelt orginaal väljalasekele. Enam häirib just esimese ja teise käigu torque limiter (tegu manualiga) Jõudu nagu oleks, kuid väändekõver oleks nagu lõigatud ja ei ole see minnes kohalt.
Mida targad mehed räägivad? Hüva nõu anda?
Mida targad mehed räägivad? Hüva nõu anda?
Lasin oma 9-3 Aero XWD-l aasta tagasi 1. ja 2. käigu torque limiteri maha võtta (muud ei näpitud). 0-100 kiirendus muutus kohe märgatavalt (kõrgemate käikudega kiirenduse juures pole stockis ka midagi kurta) ja siiani pole mingeid tagasilööke olnud.
Vabandust, tegu 2005a 9-3SS Aeroga, 2.0T ja kogu kompott on viiese manuaaalkasti otsas. Olen lugenud ka igglismaa foorumeid, kus mehed väidavad ka, et esimest käiku piiratakse liialt ja on pain in the ass. Samas on esimene käik lühike ja ei saa nagunii suurt rõhku üles. Ta võiks tegelt olla kiirem ja sellep tõstatasin ka küsimuse, et mida oleks mõistlik teha, et paremini higama saada. Ma isegi ei kujuta ette kui palju sellel mootoril CR soft muudaks.
Nii ongi, et originaalis 9-3SS Aero 1. käigu pöördemoment 100Nm väiksem, kui 2.-5. käigul. Seda saab muuta.
Kas just liialt piiratakse, ei oska öelda. Võrdluseks võiks tuua 9000 kus 1. käigu turborõhk seatakse (või jäetakse) isegi tuuningu
puhul ca 0,6 baarini. Seda on 2x-3x vähem kõrgemate käikude rõhust. 2. käigu piiraja üldiselt kaotatakse.
Põhjus lihtne - isegi parim rehv ei haaku 1. käiguga teepinnaga piisavalt, et kõiki njuutonmeetreid maha panna. Sõit kujuneb tahtmatuks driftimiseks.
Muidugi 9000 on ka rohkem "naelakast" võrreldes 9-3ga...
Olenemata softist on suurem downpipe kindlasti hea. Turbo elueale mõjub positiivselt, mõnevõrra varem lubab turbol täistuure võtta jne.
Kas tasub oma hinda, seda võiks uurida mõnest foorumist. Et palju ta 9-3SSle juurde annab.
Siin kogemus puudub, seni pole ühtegi 9-3SSi sattunud jämedama väljalaskega.
Kas just liialt piiratakse, ei oska öelda. Võrdluseks võiks tuua 9000 kus 1. käigu turborõhk seatakse (või jäetakse) isegi tuuningu
puhul ca 0,6 baarini. Seda on 2x-3x vähem kõrgemate käikude rõhust. 2. käigu piiraja üldiselt kaotatakse.
Põhjus lihtne - isegi parim rehv ei haaku 1. käiguga teepinnaga piisavalt, et kõiki njuutonmeetreid maha panna. Sõit kujuneb tahtmatuks driftimiseks.
Muidugi 9000 on ka rohkem "naelakast" võrreldes 9-3ga...
Olenemata softist on suurem downpipe kindlasti hea. Turbo elueale mõjub positiivselt, mõnevõrra varem lubab turbol täistuure võtta jne.
Kas tasub oma hinda, seda võiks uurida mõnest foorumist. Et palju ta 9-3SSle juurde annab.
Siin kogemus puudub, seni pole ühtegi 9-3SSi sattunud jämedama väljalaskega.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: L Nov 29, 2014 17:26
- Asukoht: Tallinn
- Auto:
Jaanus - kas sul on 3'' downpipe stock catbacki 2,25'' või avardub edasi, ja kas ülevatuses race catiga kobinat pole olnud? Ostsid Maptune lahenduse käigult või uurisid ka Eestis custom ehitamise variante?
Nii,
Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.
Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida :D
Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.
Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida :D
Korra küsin uudishimust, et kui eelmise omaniku poolt on tehtud kw-de tõstmine (originaalis on 184kw), siis kas aja jooksul tuleb mingitsorti softiuuendus välja, mida oleks mõistlik peale lasta vms ?
Oleneb sellest, millal softivahetus tehti. Kui päris mitu aastat tagasi, siis üsna võimalik, et Aero jaoks on juba midagi paremat.
Kui sul võimalik softi vahetuse aeg kuuajalise täpsusega öelda, siis tean asja uurida. Võid ka u2u peale saata, kui soovid.
Nii,
Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.
Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida :D
Tiptronic automaatkastiga 9-3 sai täna tänu Sebastianile tulemuseks tuunitud 350 Nm ja 245 kW peale! tundub vähe v lihtne, aga mina täna vähemalt väga vajutada veel ei julgenud, tahtis käest ära minna.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: N Mai 09, 2013 20:17
- Asukoht: TLL / EETN
- Auto: 9-3SS MY04 2.0t Vector, TurboX
Tiptronic automaatkastiga 9-3 sai täna tänu Sebastianile tulemuseks tuunitud 350 Nm ja 245 kW peale!
Oot mida... see sama 1.8t arc, mis pildi all kirjas? 245 kW nagu kakssada nelikümmend viis kilovatti???? :conf:
245 hobujõudu ikka.
edit: softist on siiski raske kilovatte/hobujõude välja lugeda, seda veel eriti automaatkasti puhul, ka logi ei ütle just palju.
Tarbitud õhukoguse järgi võiks öelda, et 350Nm on maksimumväärtus ja enamasti püsib see 340Nm kandis.
Et kilovatte teada, tuleks automaadi 4. käik põhjagaasiga "lõpuni" lasta ja logist mitme katse keskmine võtta.
Kõik oleks ju tore, aga kiirus kipub suureks minema...
Õige dünostend on kindlasti parem mõõdupuu, rullide peal võib kihutada, keegi trahvi ei tee :cool:
edit: softist on siiski raske kilovatte/hobujõude välja lugeda, seda veel eriti automaatkasti puhul, ka logi ei ütle just palju.
Tarbitud õhukoguse järgi võiks öelda, et 350Nm on maksimumväärtus ja enamasti püsib see 340Nm kandis.
Et kilovatte teada, tuleks automaadi 4. käik põhjagaasiga "lõpuni" lasta ja logist mitme katse keskmine võtta.
Kõik oleks ju tore, aga kiirus kipub suureks minema...
Õige dünostend on kindlasti parem mõõdupuu, rullide peal võib kihutada, keegi trahvi ei tee :cool:
Trügiks korra OT-ga veidi vahele. Kuskohast leida kõige kiiremini FPR? Just 3,5 BARine.
Ladu24 pakub sama tootekoodiga FPRi müüa, kuid rõhust pole seal sõnagi: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1,037%2B133%2B035%2BC/X10740002003,83
Ladu24 pakub sama tootekoodiga FPRi müüa, kuid rõhust pole seal sõnagi: http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1,037%2B133%2B035%2BC/X10740002003,83
Võib täitsa olla replica, kuigi FPR pole just eriliselt keeruline vidin, et peaks tingimata hinnaline olema.