Teeks uue rubriigi siia foorumisse.
Iga päev puutume kokku vigadega mis on tingitud puudulikust hooldusest/hooldamatusest.
Viimaste aegade markantseim näide.
Nagu hästi teada siis rohelist jahutusvedelikku tuleb vahetada 3 aasta järel, punast iga 5 aasta järel.
Eile sattus meie kätte auto kus seda ilmselt kunagi tehtud ei ole.
Pärit Saksast ja "korralikult täidetud hooldusraamatuga".
Milegipärast tuli summutist valget suitsu ja auto enam ei sõitnud hästi...
Hooldamatusest tingitud vead.
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: T Sept 17, 2013 10:09
- Asukoht: Tartu / Valgamaa
- Auto: 9-3, 113kW , 1999
Nagu hästi teada siis rohelist jahutusvedelikku tuleb vahetada 3 aasta järel, punast iga 5 aasta järel.
Hea teada :)
Kas on veel mingeid selliseid "nagu hästi teada" asju mida tavainimesed teadma ei kipu? Tunnistan et ma seda 3 ja 5 aastast intervalli ei teadnud. Millest see tuleb? Vedelike erinevast koostisest ja vastupidavusest? Kui on rumalad küsimused, siis vabandan.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vedelikud kaotavad oma korrosioonivastaseid omadusi. Ja siis hakkavad halastamatult alumiiniumi närima.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.