Saab 900 2.0 Turbo Tibu, 1996, Kapa92
Niisiis, nüüdseks mootor saadud pulkadeks, pestud/küüritud kõike omajagu. Vahetusse läheb siis: Saaled, raamsaaled, kolvirõngad, mõlema poole simmerlingid, ketitallad koos pingutitega, uus sidurikorv (väheke kuuma saanud) ja ilmselgelt siis kõik mootori tihendid. Plokikaane üritan järgmine nädal viia Windorfi, las teadjamad mehed siis vaatavad üle ja teevad vajalikud tööd mis teha vaja on.
Küsiks väikest nõu ka teilt seoses hoorattaga.. et kui kõik juba niikuinii laiali on, siis kas oleks mõtet lasta seda ka natukene kergemaks treida, või oleks targem jätta nii kui on?
Ja kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes selle auto seda värvi värvinud on, siis oleks tänulik kui saaks selle värvikoodi, kuna tegemist ei ole siiski Saabi originaal värviga.
Küsiks väikest nõu ka teilt seoses hoorattaga.. et kui kõik juba niikuinii laiali on, siis kas oleks mõtet lasta seda ka natukene kergemaks treida, või oleks targem jätta nii kui on?
Ja kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes selle auto seda värvi värvinud on, siis oleks tänulik kui saaks selle värvikoodi, kuna tegemist ei ole siiski Saabi originaal värviga.
Nii, kuna mootori osi ootan hetkel, siis tegeleme hetkel selle ümbrusega.
Sai siis natukene kapotialust pestud, vaja veel korra survepesuga puhtaks teha, ja ära värvida (mootoriruum läheb mustaks).
Hetkel siis korrastame juhtmestikku, et kõik näeks ikka korrektne välja ka.
Loodan siis järgmine nädal kätte saada ka mootori osad.
Näide täielikust harakapesast:
Sai siis natukene kapotialust pestud, vaja veel korra survepesuga puhtaks teha, ja ära värvida (mootoriruum läheb mustaks).
Hetkel siis korrastame juhtmestikku, et kõik näeks ikka korrektne välja ka.
Loodan siis järgmine nädal kätte saada ka mootori osad.
Näide täielikust harakapesast:
Auto välja veeretatud, viidud teise garaazi kus tegelen siis keevitusega.
Salongi juhtmestik sai kriitiliselt üle vaadatud ja korrastatud (päris omajagu oli mingit omaloomingut seal).
Uueks värviks siis valisin Mitsubishi Evo8 lightning yellow :cool:
Salongi juhtmestik sai kriitiliselt üle vaadatud ja korrastatud (päris omajagu oli mingit omaloomingut seal).
Uueks värviks siis valisin Mitsubishi Evo8 lightning yellow :cool:
Kuna vahepeal siin sai üks tuttava e21 projekt lõpule viidud, siis kahjuks Saabiga tegeleda pole palju saanud.. Küll aga sai eile muretsetud mootori hingamist paremaks tegev korralik Aero Td04-15t turbo :cool:
Sellega siis plaanis võtta see, mis võtta annab, kuna tegemist pole igapäeva masinaga, siis Sebastianile peaksin külastuse tegema ja vaatama mis ta sellega teeb :)
Ära sai ka tellitud, muidugi 9-5 bpc klapp, ja soov oleks ka otsida siis juba Siemens Dekad, et kui juba teha siis vahetada need elementaarsed asjad ära mis vast jalgu võivad jääda. Muidugi ei oska täpselt öelda palju 900 originaal pihustid välja lubavad jõudu, aga ega suuremad halba vast tee :D
lähipäevil saan ka mootori kokku, eks siis saab selle vahele tõsta ja tehnilise poolega ühelepoole jõuda.
Terv,
Siim.
Sellega siis plaanis võtta see, mis võtta annab, kuna tegemist pole igapäeva masinaga, siis Sebastianile peaksin külastuse tegema ja vaatama mis ta sellega teeb :)
Ära sai ka tellitud, muidugi 9-5 bpc klapp, ja soov oleks ka otsida siis juba Siemens Dekad, et kui juba teha siis vahetada need elementaarsed asjad ära mis vast jalgu võivad jääda. Muidugi ei oska täpselt öelda palju 900 originaal pihustid välja lubavad jõudu, aga ega suuremad halba vast tee :D
lähipäevil saan ka mootori kokku, eks siis saab selle vahele tõsta ja tehnilise poolega ühelepoole jõuda.
Terv,
Siim.
Otsiks natukene abi siinsetelt inimestelt..
Kas keegi viitsiks tegeleda mootoritööga? Hetkel ise ei jõua mootorit teha kuna varsti välismaale tööle, siis äkki keegi siinsetest spetsialistidest oleks toeks?
Tegelikult oleks ainult vaja panna, kokku blokk, kaas peale ja siis ketimajandus paika panna. Kaas ja blokk on käinud lihvis.
Kui kellegil antud töö kohta huvi siis PS! :)
Hetkel tegelen siis värvimisega:
Kas keegi viitsiks tegeleda mootoritööga? Hetkel ise ei jõua mootorit teha kuna varsti välismaale tööle, siis äkki keegi siinsetest spetsialistidest oleks toeks?
Tegelikult oleks ainult vaja panna, kokku blokk, kaas peale ja siis ketimajandus paika panna. Kaas ja blokk on käinud lihvis.
Kui kellegil antud töö kohta huvi siis PS! :)
Hetkel tegelen siis värvimisega:
no vähemalt toon on kena:)
Yellow means racing :)
Yellow means racing :)
Mannerguid värviti rulliga. 10m pealt oli tulemus OK :headbang:
Ei värvi kambris, aga õhtuks võin pildi teha pinnast kui kaamera välja seda võtab. Alati võib paremini, kuid see jutt et tegu mannergu värvimisega.. No sellepeale ma ütleks seda, et 10m on ta ka jah ilus, lähemalt veelgi ;)
Kambrist ära ei ütle, aga see pisike tolmukübeke mis seal mõneskohas all on.. Sellekohta poleerija ütles, et ta näinud 3korda hullemat pinda mis on värvitud siis nende "nö" maalrite juures kambris ja uipukallite pritsidega.
Ei kiida ennast, et värvimine oleks absoluutne 5+. Kuid ise olen vägagi rahul sellega mis hetke tulemuseks on. Autot ehitan siiski endale, ja noorelmehel pole rahakott nii paksuke, et viia seda teenindusse värvimisse, olgugi, et kohti on mitmeid kus saaks hea hinnaga läbi tutvuste, kuid meeldib kõike ise teha ja katsetada. Inimene õpib kogu elu, lihtsam oleks siis ju terve auto viia kuskile tegemisse ja pärast rahakotti tühjendada, aga mina soovin neid asju ise teha enda silmajärgi kõik.
Siin näide minu eelmisest projektist mida Tallinnas kohata varsti võib (panen lingina kuna pilt liiga suur:( ) :
https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xtp1/v/t1.0-9/11209626_1020032264725092_2128267427558795637_n.jpg?oh=a0bc1c4a4b242ff3c11c576cd475ae8d&oe=55C18759
Siis jah sain su postitusest valesti aru, kuid sellepärast ma tervet autot korraga ei tahagi värvida, et võib kananahk jääda.. Teen paar detaili korraga ja saan julgemini värvida, algselt kartsin et niimoodi võib toonivahed jääda detailidele kuna kollane juba on ükskord selline tobe värv mida peale kanda, aga ei ole hullu.. toonid kõik ühtivad:cool: Loodan siiski saada lõpptulemuse võimalikult sileda peale poleerimist.
Järgmiste uuendusteni!:)
Järgmiste uuendusteni!:)
Mitu kihti värvi sai? vähest kananahka saad ju õrna vesilihvi ja poleeriga eemaldada, hullema jaoks peaks olema omajagu värvi ka peal. Mis tootja värviga tegu on?
Kihte on 2. Värvi lasin tuttava firmas segada Pintaväri oü. Kollase kohta katab värv üllatavalt hästi. Poleerijaga on räägitud ja hetke tulemust lihvima ei pea. Suuremad kohad mis halvasti läinud teen uuesti lihtsalt.
Niisiis, autoga jõudnud esialgu niikaugele, et tagumine osa koos parema küljega on valmis. Nüüd siis jäänud veel siluda ja värvida: juhiuks (linnas löödi jalaga mõlki), juhipoolne tiib, ja esistange tahab veel vaeva näha.
Kuna ei leidnud ühtegi inimest kes mootoriga viitsiks tegeleda ja kohe kohe välismaale, siis ilmselt läheb mootor koos juppidega Saabianti kätte, kes komplekteerib ära. Muidu võiks ju ise ka tegeleda, aga lihtsalt ei ole aega kahjuks.
Pildilt petab natukene seda värvitooni ära, sai erksam ja tugevam kui eelmine värv oli:
Kuna ei leidnud ühtegi inimest kes mootoriga viitsiks tegeleda ja kohe kohe välismaale, siis ilmselt läheb mootor koos juppidega Saabianti kätte, kes komplekteerib ära. Muidu võiks ju ise ka tegeleda, aga lihtsalt ei ole aega kahjuks.
Pildilt petab natukene seda värvitooni ära, sai erksam ja tugevam kui eelmine värv oli:
Selline küsimus, pannes 900-le mitsu turbot, siis kas turbo õlitus ja jahutustorud klapivad neil? Niipalju kui kuulnud olen siis torude poldid vist olid teise mõõduga ühes kohas, aga Kuidas torude kujuga on?
Vana turbo koos torude ja muu träniga teises garaazis, et kas viitsin üldse järgi neile minna või lasen teha uued?
Tänaseks siis lood nii, et mootor peal ja uuesti ratastel, sidur toimib, käigud toimivad, vaja turbo veel ühendada ja vast saaks käivitust proovida :headbang:
Vana turbo koos torude ja muu träniga teises garaazis, et kas viitsin üldse järgi neile minna või lasen teha uued?
Tänaseks siis lood nii, et mootor peal ja uuesti ratastel, sidur toimib, käigud toimivad, vaja turbo veel ühendada ja vast saaks käivitust proovida :headbang:
eeldusel, et sul on vana turbo t25 siis nende torud mitsuga ei pidanud klappima. Pigem lase uued teha, uus on ikka parem.
eeldusel, et sul on vana turbo t25 siis nende torud mitsuga ei pidanud klappima. Pigem lase uued teha, uus on ikka parem.
Jah vana oli T25, ja täna lähemalt uurides vaatasin et T25 turbol on õli läbilaske poldid M14 Td0-4 aga M12.. Kuidagi saaks aretada ka originaaltorudega, aga ei hakka ega raatsi seal mingit jura tegema suuremate vaskseibidega ja neid jäikasi torusi väänama, homme käin Hydroscandist läbi lasen uued torud teha ja õigete otstega + kõik uued läbilaskepoldid ja tihendid.
Ega kellegil 900-le Map sensorit ei vedele? Suutsin vana katki teha omast lollusest:(