O: king cobra (55560602)
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Läheb turbo ka tegemisse? Se prosta tak ei mahu vist vahele .... või mahub ?
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Shortnose, 6cm3 kuumakojaga mitsu, sihime 221KW.
http://www.saab-tuners.com/cursom-td04h ... tnose.html
http://www.saab-tuners.com/cursom-td04h ... tnose.html
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Et võtad stock sisuga viimast ?
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Lubatakse "good for 300hp". Suure Kobra valmidus. EGT on väksem, kuna kuumkoda on suurem kui orig. Praegune turbo viliseb tühikäigul külamlt, vahetust on nii või naa vaja. Soovitad midagi paremat?
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ei soovita ... stock sisuga on lagi ees
... Sama (tulevase) raua juures biopower ja E85 annaks veel pisut juurde.
Downpipe ??
Downpipe ??
-
wilddog
- Juhtkoer
- Postitusi: 1899
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
DP on 2,5" katita. Turbo osas soovitusi ikka ootan...
Väga üle 220kw ei ajaks. E85 on eestis pointless. Wössnerid hetkel plaanis pole, sest tutikad stock kolvid sees
edit: moded splittige muu osa Viggeni teemasse
edit: moded splittige muu osa Viggeni teemasse
