Kolasin ja leidsin sellise - #6 kojaga 19T http://www.mrtuning.se/p/modellanpassat/saab-4669/9-5-10243/motor-tuning-10258/turbo-tillbehor-10263/saab-td04hl-19t-turbo.html
koos saatmisega ~450€ - huvitav kuidas vastupidavus on? Soomlaste foorumist uurin ka aga äkki keegi kohalikest poistest on proovinud? Kiusatus on suur...
Turbo valik
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kuskilt ei loe välja, et kes selle seal kokku keeranud on...
Mul on #7 kojaga 19T . Teine tera on küll kui originaal. Ülemine ots on ikka lõbusam. :)
Mul on #7 kojaga 19T . Teine tera on küll kui originaal. Ülemine ots on ikka lõbusam. :)
Kas hiinakas?
Ei tea, sellepärast uuringi. Saatsin kirjale neile milles küsisin kus ja kelle poolt komplekteeritud on see turbo. Lootsin pigem kodanike isiklike kogemusi leida siit.
ee... Homersimpsonil oli 19T vist..?
Homeril on see http://turbomeck.se/19T-Saab-9-3-5 - kaua sul see kapotiall olnud on ? Kannatab kasutada küll igapäevases liikluses? Kestvusega pole probleeme esinenud?
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
ee... Homersimpsonil oli 19T vist..?
Homeril on see http://turbomeck.se/19T-Saab-9-3-5 - kaua sul see kapotiall olnud on ? Kannatab kasutada küll igapäevases liikluses? Kestvusega pole probleeme esinenud?
Veel värdjam hübriid on mul. Volvo kuumakojaga . Kohe 3'' välja :)
Kannatab kasutada väga hästi ja kestab siiani... Ma isegi ei mäleta enam mitu aastat :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
OT: Istutasin oma turbo külge Kinugawa wastegate... Vana (originaal) oli lahja ja baseboosti tahtsin tõsta. Vedrude markeering ja reaalselt mõõdetud baseboost läksid isegi kokku :freak:
OT: Istutasin oma turbo külge Kinugawa wastegate... Vana (originaal) oli lahja ja baseboosti tahtsin tõsta. Vedrude markeering ja reaalselt mõõdetud baseboost läksid isegi kokku :freak:
Kinugawa reguleeritav wastegate on väga korralik tükk tõesti. Samas nende turbode valik ja hind ei ole päris selline mis kutsub ostma, pigem võtaks rootslate hübriid mitsu või GT Garretti.
http://shopping.kinugawaturbo.com/saab.aspx
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Ma arvan, et need hiinakad kestavad tänapäeval küll. Masinad on samad millega neid toodetakse. Samad jorsid toodavad nii ühele kui ka teisele müüjale. Kinugawa on näiteks üks huvitav firma.
:nono:
ei kesta hiinakad, vist oli hr. keenius foorumis (võin eksida, aga oli 9k Aero omanik) sai ära katsetada seda
__In Boost We Trust__
Soome foorumis ka üks tegelane vastas:
"on kyllä ok hintainen mutta varmaan tarvitsee jo suuttimia ym hifistellä että saa toimimaan
kunnolla. Automaatissa toi on aikas iso näille suomen 80km tuntinopeuksille. Manuaalissa uskon että
voi paremminkin toimia, saa ainakin vähän lipasta kaasulla ja pienemmillä vaihteilla!"
"on kyllä ok hintainen mutta varmaan tarvitsee jo suuttimia ym hifistellä että saa toimimaan
kunnolla. Automaatissa toi on aikas iso näille suomen 80km tuntinopeuksille. Manuaalissa uskon että
voi paremminkin toimia, saa ainakin vähän lipasta kaasulla ja pienemmillä vaihteilla!"
Ma arvan, et need hiinakad kestavad tänapäeval küll. Masinad on samad millega neid toodetakse. Samad jorsid toodavad nii ühele kui ka teisele müüjale. Kinugawa on näiteks üks huvitav firma.
See hull rootslane andy just siin üks vahe tagasi tõestas mingil pillil (mitte sellel jõhkral tuuningasjal) et hiinakad ei kesta.
Kes on rootslane andy?
9K twin-turbo, Nordic 800hp 9-5
EDIT: Hiinakas on jah, blocketis liigub neid 3 kilo sekiga :)