Nimelt on viimasel ajal muutunud väga tüütuks üks probleem, mis on tegelikult olnud sellel autol algusest peale.
Asi nimelt järgmine:
Käivitades läheb mootor ilusti käima ja käib täiesti normaalselt ca 15 sek kuni paar minutit ja siis algab suur pöörete kõikumine, pöördeid üles enam ei saa. Hääle järgi nagu töötaks kaks siis kolm jne. silindrit. Mingi hetk sureb ise välja või jääbki 200..1000 pöörde peale kõikuma ja purtsuma. Sõita ei ole võimalik. Kui keeran süüte välja ja käivitan auto kohe uuesti, siis kordub sama stsenaarium. nii kolm kuni neli korda ja kui pöördeid kohe natuke kõrgemal hoida, siis mingi hetk jääb ilusti käima ja saan sõita rahulikult palju vaja. nagu natuke aega seisab, siis kordub sama pull.
Selline käitumine on alanud reeglina mingist kokkupuutest veega. Kas sõit läbi suure lombi või pesulas käimine. Viimane suurem sama jama oli eelmine aasta klooga lumeralli, kus osalejad vist mäletavad, kuidas nööri otsas garaazi sõitsin. Üldiselt on asi ise korda läinud, kas siis pikema seismise või talveralli korral soojas ruumis seismise tagajärjel.
Kuna praegu pole nädala jooksul ise korda läinud, siis üritasin eile uurida, kas kuskilt võiks juhtmed veele liiga avatud olla vms. Puhastasin küllalt hoolikalt Jetronicu ümbrust ja kaableid, Silmaga olid kõik ühendused ilusad ja puhtad. Alt vaadates ei leidnud ka kuskilt pistikuid või juhtmed, mis võiksid potentsiaalsed probleemitekitajad olla.
Lisaks on eelmine aasta võetud lahti radika juurest jooksev probleemne kaabli saht ja seal kogu kaabeldus üle isoleeritud.
Kogu jutu mõte on selles, et äkki on kellegil sarnane probleem olnud ja on leidnud vea üles. Asi hakkab juba ära tüütama. vana 9000, millel oli jagaja ja küünlajuhtmed oli oluliselt veekindlam.
PS DI kassett on kontrollitud ja selles probleem ei ole.
auto nagu ikka 92 9000CSi
Niiskus kiusab
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
ma ise vaakumvoolikuid ei usu. Probleem pole teglikult üldse tühikäigus vaid mootori vales juhtimises minu meelest. Korraks auto kinni ja kohe käima ning asi töötab.
Näiteks hakkas mul pühapäev Sakus see jama jälle pihta. Sõitsin siis tallinnasse nii, et auto käima ja hoog üles, kuni jamama hakkas (30 sek) siis suri välja ja hetke pärast lasin hoo pealt käiguga uuesti käima ning sain jälle hoo üles. nii ma siis kulgesin 40km/h...80km/h..40km/h vahelduvvooluga
Näiteks hakkas mul pühapäev Sakus see jama jälle pihta. Sõitsin siis tallinnasse nii, et auto käima ja hoog üles, kuni jamama hakkas (30 sek) siis suri välja ja hetke pärast lasin hoo pealt käiguga uuesti käima ning sain jälle hoo üles. nii ma siis kulgesin 40km/h...80km/h..40km/h vahelduvvooluga

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mul olid viimase posti sümptomid kui kütusesüsteem jamas, vahetasin kõik filtrid ära ja kimasin nati aega nitro 3000 ja igasuguste puhastitega, ei teagi täpselt mis aitas aga nüüd korras. Vahe oli ainult selles, et ennem jama teket tuli üks 30min. sõita ja siis piisas kui mõni min puhata.
Algselt postitas: Zazou
Käivitades läheb mootor ilusti käima ja käib täiesti normaalselt ca 15 sek kuni paar minutit ja siis algab suur pöörete kõikumine, pöördeid üles enam ei saa. Hääle järgi nagu töötaks kaks siis kolm jne. silindrit. Mingi hetk sureb ise välja või jääbki 200..1000 pöörde peale kõikuma ja purtsuma. Sõita ei ole võimalik.
Bensupump ja tema juhtmed? Oled vaadanud?
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Niiskus paneb kõigepealt tõesti elektrisüsteemi peale mõtlema, aga kui asi poleks niiskuses, siis võiks ju häda ka kütusefiltris olla ...
See nüüd pisut jabur pakkumine aga äkki on kütusefiltri vahetusest miski abi.
See nüüd pisut jabur pakkumine aga äkki on kütusefiltri vahetusest miski abi.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! 

eelmiste soovituste valguses hakkasin ka kütusesüsteemi peale mõtlema - eeskätt just pumba elektrijuhtmetele ja ühendustele - kuigi need jooksevad vist auto seest.
Praeguseks on probleem kadunud ja nüüd on raske seda juba tuvastada.
Tahtsin bensutorule panna vahele manokat, aga nüüd pole mõtet.
Filtri võiks vahtada niikuinii, kuigi ma ei usu et see probleemi põhjustad.
Alati on see juhtunud täpselt peale mingist suurest porimülkast läbi sõites või autopesulas käiku. Seekord aga ei tahtnud probleem piisavalt kiiresti ise ära kaduda.
Tavaliselt on jõnksutanud mõned korrad aga nüüd oli peaaegu nädal aega (ilmselt sellest et oli väga vesine ja õhuniiskus suur)
Praeguseks on probleem kadunud ja nüüd on raske seda juba tuvastada.
Tahtsin bensutorule panna vahele manokat, aga nüüd pole mõtet.
Filtri võiks vahtada niikuinii, kuigi ma ei usu et see probleemi põhjustad.
Alati on see juhtunud täpselt peale mingist suurest porimülkast läbi sõites või autopesulas käiku. Seekord aga ei tahtnud probleem piisavalt kiiresti ise ära kaduda.
Tavaliselt on jõnksutanud mõned korrad aga nüüd oli peaaegu nädal aega (ilmselt sellest et oli väga vesine ja õhuniiskus suur)
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Kütuse filter oleks niikuinii hea uus panna. Kusagilt jäi meelda, et pärast 200t läbisõitu tuleb see vahetada. Teades meie 'kvaliteetseid' bensiine...
Seest s....e filter avaldab ka pumbale suuremat koormust.
Enda eelmisel tonnisel vana filtri vahetasin. Oli teisel vast 270000+ läbisõitu.
Proovisin läbi puhuda ja mida ei tulnud, see oli õhk
Alguses arvasin, et kütusest läbi imbunud ja seepärast ei lase õhku läbi, aga pärast nädalast seismist oli asi endiselt umbes.
Samas uus filter lasi normaalselt läbi puhuda.
Seest s....e filter avaldab ka pumbale suuremat koormust.
Enda eelmisel tonnisel vana filtri vahetasin. Oli teisel vast 270000+ läbisõitu.
Proovisin läbi puhuda ja mida ei tulnud, see oli õhk

Samas uus filter lasi normaalselt läbi puhuda.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tegelikult oli vist nii et kuna troostis on käppadeta tõstukid, ei pääse lihtsalt filtrile ligi. Tonnise mootorit tuleb maha kiskuda siiski globaalsete mootori elustamise protseduuride puhul.
Algselt postitas: sebastian
Kütuse filter oleks niikuinii hea uus panna. Kusagilt jäi meelda, et pärast 200t läbisõitu tuleb see vahetada. Teades meie 'kvaliteetseid' bensiine...
Seest s....e filter avaldab ka pumbale suuremat koormust.
Enda eelmisel tonnisel vana filtri vahetasin. Oli teisel vast 270000+ läbisõitu.
Proovisin läbi puhuda ja mida ei tulnud, see oli õhkAlguses arvasin, et kütusest läbi imbunud ja seepärast ei lase õhku läbi, aga pärast nädalast seismist oli asi endiselt umbes.
Samas uus filter lasi normaalselt läbi puhuda.
filtri vahetusvälp 60 tuh.km.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: suur
Trionic kuskil teemas väitis, et feisslifti järgse tonnise kütusefiltrit suht võimatu vahetada. Et mootor tuleb sisuliselt maha tõsta.
täiesti vale jutt,pole kunagi midagi sellist väitnud,filter asub tagasilla tala lähedal ja mootoriga pole pistmist.

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Algselt postitas: TrionicAlgselt postitas: sebastian
Kütuse filter oleks niikuinii hea uus panna. Kusagilt jäi meelda, et pärast 200t läbisõitu tuleb see vahetada. Teades meie 'kvaliteetseid' bensiine...
Seest s....e filter avaldab ka pumbale suuremat koormust.
Enda eelmisel tonnisel vana filtri vahetasin. Oli teisel vast 270000+ läbisõitu.
Proovisin läbi puhuda ja mida ei tulnud, see oli õhkAlguses arvasin, et kütusest läbi imbunud ja seepärast ei lase õhku läbi, aga pärast nädalast seismist oli asi endiselt umbes.
Samas uus filter lasi normaalselt läbi puhuda.
filtri vahetusvälp 60 tuh.km.
Kütuse kvaliteeti arvestades tuleks seda vahetada koos õli ja õhu filtriga. Töökaaslased testisid erinevaid tanklaid aasta aega, siis lõhkusid kütusefiltri ribadeks. Statoili kütus oli enamvähem, neste oma tankinud kodaniku filter nägi väga masendav välja, aru ma ei saanud kuidas sealt üldse midagi veel läbi käis. Aga see ei tähenda et nüüdseks pole muudes tanklates ka see üks ja sama sitt.
Jah, jäi valesti meelde. Polnd eile mahti konkreetset väidet otsima ka hakata. Nüüd otsisin ülesAlgselt postitas: TrionicAlgselt postitas: suur
Trionic kuskil teemas väitis, et feisslifti järgse tonnise kütusefiltrit suht võimatu vahetada. Et mootor tuleb sisuliselt maha tõsta.
täiesti vale jutt,pole kunagi midagi sellist väitnud,filter asub tagasilla tala lähedal ja mootoriga pole pistmist.![]()

Teema see:
Algselt postitas: Trionic
Enamusel minu klientidel(tonnised ja uuemad)jääb enamasti bensufilter vahetamata,kuna ükski tõstuk ei võimalda lihsate vahenditega seda teha.
Mr.Qdwini oma sai kap.rem. käigus vahetatud.