Soovin saabi osta

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Aramis
Postitusi: 4
Liitunud: P Apr 02, 2006 23:38
Asukoht:
Auto:

#1

Tere,

Proovisin reedel BRC-s saabi. Meeldis kohe. Vajan kiiret abi.

BRC-sse tuli eelmine nädal Saab 9-5, 2.0 110kW, 2001.a., läbinud 250 000. Hoolduses oli käinud korrapäraselt ja kett oli ka vahetatud. Hooldusraamatus kõik ilusti kirjas. Nurrus kenasti, hääle järgi. Nahk. Hinda ei tea teevad pakkumise. Kas läbisõit on äkki liialt suur?

Foorumites tuhnides jäi üles paar küsimust.

Kas aero on kindlasti parem kui tavaline 2,0 110 kW. Kui on nahkistmed, kas peaks olema kindlasti ventileeritavad esiistmed? Kas tavalise nahkistmega võrreldes on vahe ka tunda?

Ja nüüd paar välja valitud isendit, oskate ehk kommenteerida (äkki keegi vaatamas käinud):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=92078
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=206283
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=46397
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=210875
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#2

läbisõit ei loe, kui hästi hoida sõidad 500k ilusti samas võib idikas 100 k auto ära rikkuda.
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#3

Algselt postitas: miku
Pisike lisamärkus juurde. Vabandan juba ette ära, kuna ei tea teema looja rahanduslikku seisu, kuid: enne AERO ostmist tuleb kaks korda rahakotti enne vaadata. Ärge saage must valesti aru, ma kaifin iga hetke oma autoga sõitmisel, kuid kerge vibratsioon tuleb sisse, kui ma järgmise hoolduse peale mõtlen.
See on ühest teisest teemas aga sobib ka siia.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

lappisin pisut su linke.
Üldiselt peaks siin foorumis nende pisema mootriga 9-5-st juttu olema piisavalt ja ka nendest muredest mis neil kallal. näiteks see teema siin Või siis see teema
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#5

kui oled tallinna inimene siis tuleks näitaks enda oma. 1999 hõbedane automaat 2,3 nahksisu jne jne. ma olen mõelnud oma jagu aero wagoni vastu vahetada
Kasutaja avatar
cilpkonn
Postitusi: 1091
Liitunud: K Apr 06, 2005 12:32
Asukoht:
Auto:

#6

mis tartus anne autoaeda puutub, (Aramis, Sinu linkidest viimane) siis minu enda Saab on sealt pärit.. tõsi, küll 9000 mitte 9-5 aga senini pole pidanud pettuma selles autopoes ja nende tarnitud masinates.. enne Saabikut on sealt pärit olnud kaks masinat (üks Audi ja teine Honda) ja mõlemad töötasid nigu kellaverk
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#7

Endal ka anne autoaiaga ainult head kogemused ja muide Anti soovitab Tartus ainult seda autoaeda
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#8

Algselt postitas: Aramis
Ja nüüd paar välja valitud isendit, oskate ehk kommenteerida (äkki keegi vaatamas käinud):
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=92078

Tundub, et see auto on seal aias juba sügisest küll. Kui see on seesama, olen seda näppimas käinud. Mootoris oli miski imelik heli (aga milline, ma ei mäleta enam täpselt) veel on meeles, et tagauste sulgumisega oli probleeme ja kuskil katuse ühenduse vahel oli roostet. Siis oli hind ca 190k. Palju parema mulje jättis seal kõrval olev universaalkerega Griffin. Kere paistis ilus, muidu ka OK, läbisõitu salongi kulumise järgi ilmselt rohkem kui kirjas, aga see pole ju Saabi puhul kaugeltki mitte nii oluline näitaja kui Kia või Daewoo puhul. Kuna siis oli hind 195k, pidasin liiga kalliks ja jäi võtmata.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#9

Algselt postitas: tog
Palju parema mulje jättis seal kõrval olev universaalkerega Griffin.
Kas nad downgradesid 9-5 puhul selle mootori või? tonnine griff oli vist 155kw tehasest? sel ainult 147 kirjas...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#10

Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: tog
Palju parema mulje jättis seal kõrval olev universaalkerega Griffin.
Kas nad downgradesid 9-5 puhul selle mootori või? tonnine griff oli vist 155kw tehasest? sel ainult 147 kirjas...
Paistab küll. Tolle konkreetse masina raamatus oli sama number sees.

Ja siis veel see inf:

Saab 9-5 Griffin 3.0t V6 200 bhp
Engine type: 6 cylinder light pressure turbo.
Displacement: 2.962dm3.
EEC rating: 147kW (200bhp) at 5000r/min.
EEC peak torque: 310Nm at 2500r/min.
Recommended fuel: 98 octane (min. 91).
Top speed: 235km/h.
0 to 100 km/h: 8,9 sec.

ja


Saab 9000 V6/Griffin 3.0L V6 210 bhp
No picture available Engine type: 6 cylinder normal aspired Displacement: 2.962 dm3.
EEC rating: 155kW (210bhp) at 6200r/min.
EEC peak torque: 270Nm at 3300r/min.
Recommended fuel: 95 octane (min. 91).
Topspeed: 230km/h; aut: 225 km/h 0 to 100km/h: 8,0 sec; auto. 9,2 sec.
Overtaking (man.): 60 to 100km/h in fourth gear 8,0 sec.80 to 120km/h in fifth gear 11,5 sec.
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#11

OT:
tegelikult nad ei ole Griffi lihtsalt downgradenud. Lugu on peenem: lõppvõimsus on langenud, aga lisatud turbo (assümeetriline madalsurve) näib tegelikult olevat parandanud dünaamikat (vt lõppkiirus ja kiirendusnäitajad. Ehk Trionic või keegi muu targem foorumlane mõistab sellest muudatusest rohkem kõnelda.
Aramis
Postitusi: 4
Liitunud: P Apr 02, 2006 23:38
Asukoht:
Auto:

#12

Tänan kõiki info eest. See nädal tahan kindlasti auto välja valida. Plaanin Wiking Motorsis kontrollida selliseid isendeid:

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=46397
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=206283

ja siis BRC pakutav Saab 9-5, 2.0 110kW, 2001.a., läbinud 250 000

Selle e-autoline Wagoni kohta sain teada et, hakkas käima WM-s kui ees oli 80 000 km ja kuni 185 000 käis. Nüüd seisab autoaias. Käisin wikingis uurimas. Öeldi et omanik on veel viimased arved võlgu. Väikesi pleki mölkimis oli ka olnud. Tore klienditeenindaja oli. Andis teada, et töökaaslane müüb sellist

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=188149. Omanik jättis usaldusväärse mulje on ka siinseid foorume külastanud. Ümber tegemise oli ise Wikingus orgunninud.
Mis arvate isenditest või on kellelgi paremat pakkuda. Eelistatud on aero Wagon. (aero pidi siis olema parem - on mul õigus?) Wagon, kuna juunis pisipoja sünd. Hea staffi kaasas vedada. Aga sedaanil on ka piisavalt pakiruumi.

OLEN ÕNNELIK, ET SIIA SATTUSIN.:headbang::drive:
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#13

Algselt postitas: Aramis
Tänan kõiki info eest. See nädal tahan kindlasti auto välja valida. Plaanin Wiking Motorsis kontrollida selliseid isendeid:
.....

Kui Viikingisse lähed, siis viska pilk peale ka sinna värskelt müüki tulnud Griffile:
http://viking.auto24.ee/used/detail.php ... 45317812l6
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#14

Nii väikeste lastega kulgemine seab autole hoopis uued ja teistmoodi nõuded. Natuke uitmõtteid: Ilmselt on proua koos pisipojaga pikaks aja tahaistmele aheldatud. Seega peab neil ruumi olema lahedalt, proual peab olema ruumi et laps turvahälli(tooli) sõiduajal panna ja sealt võtta (see ei ole muidugu ohutu kuid mis teha kui pisikesel kõht tühjaks läheb). Seega põrand peab olema võimalikult sile (ära jäävad kõik tagaveolised autod) et oleks kuhu jalgu toppida ja istmed nahast et saaks end laps süles turvatooli poole libistada.
Universaalkerega autode suur puudus on pagasiruumi katte aluse ruumi olematu kõrgus. Seega kui vanker on sisse topitud ei saa katet peale tõmmata ja kogu see kallis eluks hädavajalik kraam on kõigile vabalt näha. 9-5 sedaanil võiks aga pagasi ülemisest klaasipoolsest servast alumise kaitseraua poolse servani olev mõõde pikem olla. Emmaljunga suvekäru ei tahtnud kuidagi sisse minna, samas pagasnik on mõnusalt suur.
Pikk jutt, s. jutt.
Võta proua kaasa ja katsu kuskilt ka tulevane lapsevanker laenata (või on see suurest rõõmust juba ära ostetud?) ja minge autode mahutavust proovima. Ma arvan et see pakub mõtlemisainet. Ise arvan et universaalkere on pere tarbeks õigem, kuid tal on siiski puudusi.
Tagasihoidlikult soovitan lisaks 9-5-le proovida ka sedaankerega 9000-t, usun et mahutavus pakub üllatusi.
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#15

Õige, Gdwin! Lapse ja vankriga on sõitmine hoopis teine teema.
Omadest kogemustest $0.02 (~pooleaastase papa): Hartani pisem universaalkäru mahub lahedalt 9-3 OG luukpärasse (nii piki kui risti) ja lubab muudki kola kaasa võtta, samas olen sellesama käruga hädas olnud enamuse sedaantaksode pakiruumidega. Salong on aga pisike, nii et hälli tagaistmele pannes tuleb esiiste küllaltki ette nihutada. Lapsele pole eriti alguses pikemalt hällis kõveras olemine sugugi kasulik, seega peaks pikemaid reise võimalusel vältima ja autos sõidu ajal lapse toitmist niikuinii. Enamus imikuid magab samas suurema osa sõitudest maha, niiet pidevalt tema kõrval istuda polegi vast vaja. Nahksalong tuleb aga kindlasti kasuks kui lapsuke veidi vanem ja kõiksugu mökerdamisega pihta hakkab.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#16

Lapsele pole eriti alguses pikemalt hällis kõveras olemine sugugi kasulik, seega peaks pikemaid reise võimalusel vältima ja autos sõidu ajal lapse toitmist niikuinii.
Hälle on turul väga palju saadaval, meie lastearst aksepteeris neist ainult ühte (mille nime ma muidugi ei mäleta), teiste profiil ei vastanud imiku profiilile
Nahksalong tuleb aga kindlasti kasuks kui lapsuke veidi vanem ja kõiksugu mökerdamisega pihta hakkab.
Ma ei saa aru miks uste küljetaskuid ei tehta kausi moodi (ilma pilude ja ühenduskohtadeta), kuradima niru on kuivanud jäätist ja laialivalgunud komme välja rookida
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#17

Üldiselt pooldaks kah universaali kui pere paisumas. Kuigi oma sedaanklassikusse mahutan ma pagassi käru ilusti ära. Isegi muud kraami mahub peale selle..:) Tagaistmele aga turvahälli panna ei õnnestu, turvavöö on lihtsalt liiga lühike..:P Muidu mahuks küll.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#18

Minu 9-3s kõrvalistuja turvapadi lukku ei käi, seega tohib hällitada ainult taga. Vöö ulatab ülinapilt, kui kirie on, siis teinekord ajab tigedaks kohe :P

To Gdwin: aga lastearstid ilmselt erinevat juttu ajavad, meile öeldi küll, et häll pole miski koht, kus last pikemalt olla lasta, olgu mis firma oma tahes.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2342
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#19

Last ei tohi loomulikult turvahällis kaua hoida, see on kindel. Meie arst praakis kõik peale ühe välja kuna nendesse teistesse ei tohiks last üldse panna.
tog
Postitusi: 160
Liitunud: T Sept 20, 2005 22:07
Asukoht:
Auto:

#20

Algselt postitas: Cyber
Üldiselt pooldaks kah universaali kui pere paisumas. Kuigi oma sedaanklassikusse mahutan ma pagassi käru ilusti ära.

Samuti ei tohiks unustada tonnise pagasiruumi. Sinna mahub kindlasti igasugune lapsekäru ära ja jääb ruumi veel ülegi.
Lisaks on salongis ruumi igast otsast piisavalt.
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#21

Algselt postitas: qdwin
Last ei tohi loomulikult turvahällis kaua hoida, see on kindel. Meie arst praakis kõik peale ühe välja kuna nendesse teistesse ei tohiks last üldse panna.
OT, aga äkki avalikustad selle ühe tootja ja mudeli, et teaks, mis väikestele paremini sobib...

Ryhkija@esimest päeva vanaisa staatuses
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Aramis
Postitusi: 4
Liitunud: P Apr 02, 2006 23:38
Asukoht:
Auto:

#22

Algselt postitas: suur
Algselt postitas: Aramis
Tänan kõiki info eest. See nädal tahan kindlasti auto välja valida. Plaanin Wiking Motorsis kontrollida selliseid isendeid:
.....

Kui Viikingisse lähed, siis viska pilk peale ka sinna värskelt müüki tulnud Griffile:
http://viking.auto24.ee/used/detail.php ... 45317812l6

Griffi oli väääga mõnus, auto oli pärit viking motorsi majast, üks omanik, värv oli peal selline nagu oleks igapäev poleeritud. Kapotilt ei leidnud ühtegi täket. Pildid pidid ka homme üles panema.

AGA seal oli ka 9-5 aero Wagon (nädalavahetusel tuli), 190 000 EEK, 2000 aasta nahk sisu nagu e-autolines aga 30 kilo kallim. Homme kontrollin seda e-autoline oma. 30 kilo on päris suur vahe. Vikigingis rõhuvad sellele, et kindel kaup. Eks ta ka õige ole. Ei tea kohe mida teha.
Griffini järele hakkas ka suu tilkuma, aga tuleb vist praktilise meelega olla. Oskab keegi öelda, kas sellel griffinil ol ka mitsu turbo?


Armis
IFF
Saabiklubi liige
Postitusi: 2237
Liitunud: K Mai 11, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#23

Griffin an antud juhul 3L vabalt hingav. Ehk siis ilma turbota.
Iga ratas veab and then some!
Tan
Postitusi: 423
Liitunud: T Okt 11, 2005 17:53
Asukoht:
Auto:

#24

Algselt postitas: IFF
Griffin an antud juhul 3L vabalt hingav. Ehk siis ilma turbota.

Mitte päris, väidetavalt maailma esimene asümmeetriline (3 silindrit toidab, kõiki 6t puhub) madalrõhu turbo (2.5 atti) seeriaautol.
Aga mitte mitsu oma vait Garett GT17 vististi.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: Aramis
Griffini järele hakkas ka suu tilkuma, aga tuleb vist praktilise meelega olla. Oskab keegi öelda, kas sellel griffinil ol ka mitsu turbo?

Pole vist vahet, kuna griffi õlitusprobleemid ei kimbuta. Parandage kui eksin. Oli vist nii, et 205 ja 235 modradel on õlitusprobleemid.
Vasta