küsimus siis kuidas saada 9-5 aero veelgi nobedamaks?
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Krt 700 läheb ikka päris kirveks :D
Kepsud 1000€ maptun
Kolvid 450€ maptun
Mootori tihendid, pesu, lahti, kokku jne jne. 500€?
Väljalaske kolle ehk 600€ custom
3.5tolli downpipe 300€ custom
3 tolli summuti 500€ äkki? custom
turbo Holset HX40Super 700€.
standardiks muutunud intercooler 175€ db-hp
cooleri torustik + lõdvikud + klambrid. custom
pihustid 1200cc/min 100€ tükk? 400€ fiveomotorsport
mitu pumpa sellise jõu juures vaja on? Juba kaks 044 pumpa? See teeb siis miskit 360 eur ehk.
Kütusetrass suurema vastu vahetada? Kütuselatt ümber teha. Vahepaak?
Kütuserõhu regulaator
wideband lambda 120€???????
Selle jõu juures tuleb käigukast ka ringi vahetada, üks pedaal lisada salongi jaaaa kas äkki peab lausa quaife sisu panema? Limited Slip Differ, 600€ maptun
Nüüd märkasin, et maptuni asjadel ju käibemaks puhta puudu, see ka veel otsa.
Veel midagi vaja?
Jaa, kangem sidur Spec St3, 650€ maptun
Kasutatud asjadega tuleks ikka kordades odavam :)
Kepsud 1000€ maptun
Kolvid 450€ maptun
Mootori tihendid, pesu, lahti, kokku jne jne. 500€?
Väljalaske kolle ehk 600€ custom
3.5tolli downpipe 300€ custom
3 tolli summuti 500€ äkki? custom
turbo Holset HX40Super 700€.
standardiks muutunud intercooler 175€ db-hp
cooleri torustik + lõdvikud + klambrid. custom
pihustid 1200cc/min 100€ tükk? 400€ fiveomotorsport
mitu pumpa sellise jõu juures vaja on? Juba kaks 044 pumpa? See teeb siis miskit 360 eur ehk.
Kütusetrass suurema vastu vahetada? Kütuselatt ümber teha. Vahepaak?
Kütuserõhu regulaator
wideband lambda 120€???????
Selle jõu juures tuleb käigukast ka ringi vahetada, üks pedaal lisada salongi jaaaa kas äkki peab lausa quaife sisu panema? Limited Slip Differ, 600€ maptun
Nüüd märkasin, et maptuni asjadel ju käibemaks puhta puudu, see ka veel otsa.
Veel midagi vaja?
Jaa, kangem sidur Spec St3, 650€ maptun
Kasutatud asjadega tuleks ikka kordades odavam :)
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1889
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Krt 700 läheb ikka päris kirveks :D
Kepsud 1000€ maptun
Kolvid 450€ maptun
Mootori tihendid, pesu, lahti, kokku jne jne. 500€?
Väljalaske kolle ehk 600€ custom
3.5tolli downpipe 300€ custom
3 tolli summuti 500€ äkki? custom
turbo Holset HX40Super 700€.
standardiks muutunud intercooler 175€ db-hp
cooleri torustik + lõdvikud + klambrid. custom
pihustid 1200cc/min 100€ tükk? 400€ fiveomotorsport
mitu pumpa sellise jõu juures vaja on? Juba kaks 044 pumpa? See teeb siis miskit 360 eur ehk.
Kütusetrass suurema vastu vahetada? Kütuselatt ümber teha. Vahepaak?
Kütuserõhu regulaator
wideband lambda 120€???????
Selle jõu juures tuleb käigukast ka ringi vahetada, üks pedaal lisada salongi jaaaa kas äkki peab lausa quaife sisu panema? Limited Slip Differ, 600€ maptun
Nüüd märkasin, et maptuni asjadel ju käibemaks puhta puudu, see ka veel otsa.
Veel midagi vaja?
Jaa, kangem sidur Spec St3, 650€ maptun
Kasutatud asjadega tuleks ikka kordades odavam :)
Soomlesid ikka ütlesid, et: "Maptunin ja SpeedPartsin rosvot".
Kui ise asju ajada ja aretada saad pea poole odavamalt. Lõputud kolamised netis ja kohalike tegijate tagaotsimine, kes viitsiks ja suudaks ning ei taha ratsa rikkaks saada.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14300
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
No need Maptun-i müüdavad jubinad on tegelikult ka kellegi teise tehtud: Verdi kepsud ja Forge kolvid. Aga neid nimetet butiikide omamärgiliste toodete siunamist olen ma ka kuulnud..:)
ja eks neid tootjaid ole teisigi, lihtsalt uurima peab, kes Saabile ka midagi teeb (mõni võibolla teeb tellimuse peale sobivad). Mahle, Wiseco, JE, Wössner...
ja eks neid tootjaid ole teisigi, lihtsalt uurima peab, kes Saabile ka midagi teeb (mõni võibolla teeb tellimuse peale sobivad). Mahle, Wiseco, JE, Wössner...
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Loogish, et saab ka väga odavalt. Ma ei viitsinud hakata otsima kasutatud või mingite üliodavate uute asjade hindu. Kepsikute näide, Audi S4-le said H tüüpi kepsikud usast tellitud, Noname bränd, maksid miskit 300€ vist. Eks nüüd on näha.
http://performance.cr.ee/file.php?feID=f7b4859fa8c020f85d01d072db9c4a75
Peaksime vist väikese paranduse tegema, ajast kui see dokument pärit, on üsna palju vett merre voolanud ja softid paremaks muutunud.
Ega ju oma kodulehel palju ei käi...nagu teada, kingsepa enda kingad ikka kõige katkisemad :cool:
Praeguse seisuga stage1 ja stage2 on üsna samad asjad: 195...205kW olenevalt mootori seisukorrast. Muudatused rauas (sportkatalüsaator, suurem väljalase jne.)
on siiski soovituslikku laadi ja eeskätt neile, kes tõesti raske gaasijalaga.
arne20 - kui niisugused numbrid sobivad, siis anna teada, vaatame mida teha saame.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Loogish, et saab ka väga odavalt. Ma ei viitsinud hakata otsima kasutatud või mingite üliodavate uute asjade hindu. Kepsikute näide, Audi S4-le said H tüüpi kepsikud usast tellitud, Noname bränd, maksid miskit 300€ vist. Eks nüüd on näha.
China forged kepsikud 235R Saabile 240 usd per sett koju kätte ..
Sõbra mootoris võiks ju katsetada :drink:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Loogish, et saab ka väga odavalt. Ma ei viitsinud hakata otsima kasutatud või mingite üliodavate uute asjade hindu. Kepsikute näide, Audi S4-le said H tüüpi kepsikud usast tellitud, Noname bränd, maksid miskit 300€ vist. Eks nüüd on näha.
China forged kepsikud 235R Saabile 240 usd per sett koju kätte ..
Sõbra mootoris võiks ju katsetada :drink:
Kusjuures need on ju täpselt samasugused. Kätte võttes tundusid aga mulle kahtlased, kuidagi jube kerged. Ei äratanud erilist usaldust.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kerged... ei lenda ka rsk :D
700 hp ei ole isegi eesmärk. Kuid juba poolenigi sellest (350hp) piisavalt detaile mis vaja välja vahetada. Mootor peaks olema B235R varustuses ja peale pihustite vahetust , 3" väljaske asetamist pöhja alla ( DP + CB ) ja ECU st tehase biopower softi väljaimemist ja kangema (Stage 4 sarnase) softi sissepuhumist esimene probleem käes. Kulunud siduril ei jätku pidamist. 1. ja 2. käik vääne vist piiratud aga 3. , 4. ja 5. käik kestab ainult "pinnagaasiga" sõitmist. Kas peale SACHS i ja SPEC i on veel mingeid SAAB 9-5 2.3 Aero le sobivaid tuuningsidureid mis vähemalt 600 nm väänet kestaksid ja lausa tuhandeid eurosid ei maksaks. Ja huvitav mis väänet kestab MY2002 5 käiguline manuaalkast ja kas ka kusagilt sobiv 6 käiguline manuaalkast selle mootori külge leitav on? Üks tuttav mainis , et istuta 2.8 V 6 AERO 6 käiguline manuaalkast B235R mootorile külge ja ehk ka selle uus originaalsidur seda väänet kannatab. Kuid kas nende erinevate mootorite käigukastid/sidurid üldse omavahel sobivad?
B235R kolvid tunduvad esialgu kestma seda ca 315 hp kuid kaks eelnevas postituses märgitud muudatustega SAAB i näitasid esimest nõrka kohta siduri näol. Ja Wössneri kolvisari on üks pisemaid kulusid mis kasvõi selle tagasihoidliku 350 hp saavutamiseks vaja. Automaatkäigukast vist ise piirab teatud vöimsusnäitajaid kuid tavaline töökorras manuaalkast laseb rehvi suitsema nii 2. kui 3. käiguga kui ühe ratta haardumine kasvöi natukenegi teepinnaga halvenes.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mõnikord tuleb see lüke lihtsalt ära teha. Osta need hirmus kallid vidinad ja siis proovida käbe unustada see kulutatud summa :D
Olen "one way" diffrit saabile otsinud kuid tulutult. Samas Quaife oma peaks ka mõlemad rattad maha panema.
F40 6 käiguline kast sobib ka B235 mootori otsa. See peaks jõudu kannatama küll.
Sachsi Race korv 9-5 oma (R4) ja ketas F40-ne oma (V6)
Olen "one way" diffrit saabile otsinud kuid tulutult. Samas Quaife oma peaks ka mõlemad rattad maha panema.
F40 6 käiguline kast sobib ka B235 mootori otsa. See peaks jõudu kannatama küll.
Sachsi Race korv 9-5 oma (R4) ja ketas F40-ne oma (V6)