Saab 9-5 Aero
Tere!
kuna pole varem saabiga kokku puutunud ja veelvähem aero versiooniga, ss hakkas huvitama selline isend, aga mis kogenumad mehed/naised oskavad öelda, mida peaks jälgima mis on nõrgad kohad ja kas sellel hind üldse reaalne?
http://www.auto24.ee/used/1970185
kuna pole varem saabiga kokku puutunud ja veelvähem aero versiooniga, ss hakkas huvitama selline isend, aga mis kogenumad mehed/naised oskavad öelda, mida peaks jälgima mis on nõrgad kohad ja kas sellel hind üldse reaalne?
http://www.auto24.ee/used/1970185
Karterituulutus, keti seisukord, rooste..tagasilla "niidirullid" kipuvad kägisema, kliima kontrolli et puhub mõlemalt poolt sooja ja külma (Mingi plastikvidin kipub seal murduma).
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Et siis paras loterii sellist osta, aga kas see kehtib ka tava mudelil või ainutl aero variandil?
Kasutatud auto ost ongi loterii :)
Aerol on teine turbo, pidurid, jäigem vedrusrtus ja spoilerid, muu kõik sama.
Myke soovitus suht hea, aga vaevalt seda keegi teeb. Hea kas või õlivanni eemaldada ja vaadata kui sodine on õlivõtturi sõel.
Kuulutuses on kirjas "korrapäraselt hooldatud saabiantis,olemas kõik arved hoolduse ja remondi kohta" uuri asja, tee ostueelne kontroll.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kas autoremonditöökojad annavad ss suvalistele lihtsalt küsimise peale ülevaate autost?
Saabianti tegelevad SAABidega, ei ole nurgatagune koht.
__In Boost We Trust__
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
__In Boost We Trust__
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
Sa muidu igapäevaselt tegeled auto remondiga?
Ja kõige tähtsam jäi mainimata SAALED kontrollida:butt:
Ehk siis lühidalt kokkuvõttes mootor maha ja laiali või osta loterii ja hoia 1k taskus ootel ...
Kõike ka ei jõua meeles pidada, aga eks ta ikka üks loterii ole suuresti..keegi ei hakka autot nii juppideks kiskuma :)
Kogenud Aeronaut.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kepsiku saalesi saab alt kaudu vahetada. Kui juba õlivann maas, siis lihtne ümber visata. Saaled mingi 30 euri ainult. (Juhul kui on toimunud normaalne kulumine).
Ja tolku sellel? Raamsaaled ka vaja vahetada.
Sa muidu igapäevaselt tegeled auto remondiga?
Ei, hobbi oli. Kui mäletad, ise oled ka ühe moto müünud mulle :)
Mittu motot lahi teinud ja kokku pandnud olen. Kuidas saaled kuluvad olen näinud, raamsaaled vist ruttem isegi kuluvad ja sealt tuleb probleem edasi.
__In Boost We Trust__
Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda: http://www.auto24.ee/used/1977435
Seda. 2004. aastal muudeti see mootor kestvamaks. Ime et see sellise hinnaga veel alles on. Tundub ideaalne hõlptulu projekt.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Ühesõnaga... läks lahmimiseks siin jälle..:) Et nagu peale iga ostu-müügi tehingut tuleks Saabil saalesid vahetada.
Üldine soovitus - mine käi pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.
Üldine soovitus - mine käi pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Aga kumba masinat pigem eelistasa, kui rääkida ainult töökindlusest, jätame kütusekulu ja mineku hetkel kõrvale, kas postituse alguses mainitud aerot või seda: http://www.auto24.ee/used/1977435
Aero esistange sellele paigaldatud ja tavalised comfort istmed :)
__In Boost We Trust__
Üldjoontes mulje on mullegi jäänud, et 9-5 ostes kaob niiehknaa varem või hiljem õlirõhk. Eelistada tuleb alates 2004a ja tuleb loota, et ei lähe laiali. Soovin isegi endale head 9-5 Aerot leida, kuid ma ei tea kas ma viitsin mingisuguse projektiga tegeleda. Kui mul oli ostuteemas 9-5 ostusoov, siis kõik kolm Aerot mida mulle pakuti olid saanud just mootoriremondi. Mingisugune kestvusetalon see 235 mootor ilmselt pole.
Ühesõnaga... läks lahmimiseks siin jälle..:) Et nagu peale iga ostu-müügi tehingut tuleks Saabil saalesid vahetada.
Üldine soovitus - mine käi pädevas töökojas ostueelsel ülevaatusel. Mootorit keegi osandama muidugi ei hakka, aga üle vaadatakse sellegipoolest. Autoga kaasa tulevad remondiarved oleks boonuseks. Siis näeb, mida tehtud ja kes teinud. Kas on hoolas omanik olnud. Esimeses vastuses on vast enamik kontrollitavaid asju kirjas.
Seda, et mootor õli põletab, ostueelses kontrollis ei tuvastata.
Kõik kes tahavad osta 9-5-t 2,0 ja 2,3 (97- 03?) võiks teada, millega nad riskivad.