Saab 96 , 1980, Ivomets
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Üks 1980 aasta Saab, millel olnud Soomes vaid 1. omanik. Autot on hästi hoitud , heas kompleksuses ja samuti suurepärases sõidukorras.
Nagu vana auto puhul ikka mõned tunnid esmalt vaja nokitseda, et päris heaks saaks ja mõnus sõita oleks..
Tavalised asjad: süütemoment õigeks, karburaatori kiirenduspump tööle, mootori õlileke kõrvaldada uue manifoldi tihendi panemisega, klapid reguleerida siis veel karburaatori reguleerimine, mõned piduri klotsid vahetada.
Nagu vana auto puhul ikka mõned tunnid esmalt vaja nokitseda, et päris heaks saaks ja mõnus sõita oleks..
Tavalised asjad: süütemoment õigeks, karburaatori kiirenduspump tööle, mootori õlileke kõrvaldada uue manifoldi tihendi panemisega, klapid reguleerida siis veel karburaatori reguleerimine, mõned piduri klotsid vahetada.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüd on auto alasti ja osa mädapaiseid avatud. Kes pilte tahab näha, vaatab facebookist minu konto alt. Valdo urb nimi, kes veel ei tea.
ise olen rahul, et nii hea kere on!! piltidelt näeb ka kui palju on tehtud kunagi roostekaitset. ja mõnda kohta kus plekk pleki peale keevitaud, et varjata roostet.... aga seda kõike vaid niii vähe....:)
ise olen rahul, et nii hea kere on!! piltidelt näeb ka kui palju on tehtud kunagi roostekaitset. ja mõnda kohta kus plekk pleki peale keevitaud, et varjata roostet.... aga seda kõike vaid niii vähe....:)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
ilma näoraamatu kontota vist ei näe. Vähemalt ma ei mõista.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
saab. Aitäh.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Teen siia teemasse ühe vahelõike ühe saab 96 mootori koha pealt, mille sain selle autoga kaasa.
mootorit ise teadsin juba mullu kevadest, kui see osta.ee oksionil müügis oli LINK
ja ma loobusin pakkumast, kuna sisetunne nende vanade asjade tegemise kohapealt oli nagu vastu rohkemat maksma, kui tunne ütles. Mootori koha pealt teadsin infot, mis oksionil kirjas...
kokku umbes 25 h. tööd + jubinad.
Nüüd kirjutan, mis ma nägin, kui avasin mootori :
Kõik ilusti puhtaks tehtud ja kenasti mitmevärviliseks värvitud. Ka see liigne värvidega poosetamine kõikide vanade asjade juures raskelt häirib. Eriti kui asjad ei ole nii nagu peaks.
Esimene asi, oli kiskusin pealt manifoldi ja kaaned maha ja avastasin täiesti tavaliste asja, et plokikaane tihendid olid pandud valet pidi. Vatamata sellele, et tihendil ju kirjad peal: FRONT TOP. Kaaned muidu gi polnud ka lihvitud, nagu oksioni lingil kirjas. Tühja nendest, ei hakkanudki proovima, kas klapid peavad vaid võtsin teised kaaned. Kolvidel oli peal 90.50. ehk need kunagi uued pandud ja need jätsin puutumata. Panin ülevalt kokku, siis alt lahti.
Ka vänt välja. Ja mis ma mõõtsin, mõõtsin, et saalesid on pandud erinevaid ja vänta lihvitud 1 kepsusaale enamaks kui teised. Näiteks 3 kepsusaalet olid 0,1 remondis, ja üks 0,2 remontmöödus. vända saaled olid kah erinevatest komplektidest aga kõik ühte rem. mõõtu, kuigi erinevate mootorite sees kasutatud ja erineva kulumisega. see vänt välja ja teine sisse.
edasi:
otsakaanel polnud mingit tihendit, samuti ka vaheplekil, mis mootori ja otsakaane vahele käib. Kõik jõhkra punase silikooniga täidetud. ja esimene otsasimmer oli nii kõvasti viltu sisse löödud, et kaane sisse oligi pragu tekkinud pea poole ringi ulatuses. kaas minema ja teine asemele. Aga vendi laager tundus hea!!
Lõpuks jäi veel bensiini pump; mis oli samuti silikooniga pandud aga .... tagurpidi.
Jääb veel termostaadi korpuse avadest , poolikute poltide jäänused välja kiskuda, siis termostaat sisse panna ja siis peaks nagu jääma ootele, et proovida....
mootorit ise teadsin juba mullu kevadest, kui see osta.ee oksionil müügis oli LINK
ja ma loobusin pakkumast, kuna sisetunne nende vanade asjade tegemise kohapealt oli nagu vastu rohkemat maksma, kui tunne ütles. Mootori koha pealt teadsin infot, mis oksionil kirjas...
kokku umbes 25 h. tööd + jubinad.
Nüüd kirjutan, mis ma nägin, kui avasin mootori :
Kõik ilusti puhtaks tehtud ja kenasti mitmevärviliseks värvitud. Ka see liigne värvidega poosetamine kõikide vanade asjade juures raskelt häirib. Eriti kui asjad ei ole nii nagu peaks.
Esimene asi, oli kiskusin pealt manifoldi ja kaaned maha ja avastasin täiesti tavaliste asja, et plokikaane tihendid olid pandud valet pidi. Vatamata sellele, et tihendil ju kirjad peal: FRONT TOP. Kaaned muidu gi polnud ka lihvitud, nagu oksioni lingil kirjas. Tühja nendest, ei hakkanudki proovima, kas klapid peavad vaid võtsin teised kaaned. Kolvidel oli peal 90.50. ehk need kunagi uued pandud ja need jätsin puutumata. Panin ülevalt kokku, siis alt lahti.
Ka vänt välja. Ja mis ma mõõtsin, mõõtsin, et saalesid on pandud erinevaid ja vänta lihvitud 1 kepsusaale enamaks kui teised. Näiteks 3 kepsusaalet olid 0,1 remondis, ja üks 0,2 remontmöödus. vända saaled olid kah erinevatest komplektidest aga kõik ühte rem. mõõtu, kuigi erinevate mootorite sees kasutatud ja erineva kulumisega. see vänt välja ja teine sisse.
edasi:
otsakaanel polnud mingit tihendit, samuti ka vaheplekil, mis mootori ja otsakaane vahele käib. Kõik jõhkra punase silikooniga täidetud. ja esimene otsasimmer oli nii kõvasti viltu sisse löödud, et kaane sisse oligi pragu tekkinud pea poole ringi ulatuses. kaas minema ja teine asemele. Aga vendi laager tundus hea!!
Lõpuks jäi veel bensiini pump; mis oli samuti silikooniga pandud aga .... tagurpidi.
Jääb veel termostaadi korpuse avadest , poolikute poltide jäänused välja kiskuda, siis termostaat sisse panna ja siis peaks nagu jääma ootele, et proovida....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Ivomets, sul käib asi ikka mõnusalt haamri, nööri ja labidaga - äge vabaõhulava:beer: Jõudu!
Mul ei ole üldse piinlik, et ma ei maksa sadu eurosid uhke ruumi rendi, kütte ja valgustuse eest. Samuti tunnen headmeelt, et ei pea olema selle liiva- ja rauapuru pilve sees, mis lõikamisel/lihvimisel õhku ülesse jääb ja mida sisse hingad, samuti värviaurude sees, mis kinnisest ruumist lahkuda ei taha. Selleks on väljas alati mingi tuul, mis selle hetkega minema viib.
Samuti ei ole mul kohutust, et mu töökoda peab teenima hommikust õhtuni, et tasuda arveid, selle sama töökoja ülalpidamiseks.. See oleks nagu mõtetu ring mida mööda sa käid ja välja ei saa....... ja käima sa jäädki!
Aga SEE on kõik puhas Fun mida ma teen ja ma teen seda rõõmuga! :)
Eriti uhke oli tänane hommik, kui alustasin Jõulumäel suusatamist kell 8.00, mil kuldnokad metsas juba laulsid....
ja seda imelist hetke nautisid vaid mõned üksikud....
Need on hetked, mille nimel tasub elada ja tunda elust ja omadest tegemistest vaid rõõmu!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul ei ole üldse piinlik, et ma ei maksa sadu eurosid uhke ruumi rendi, kütte ja valgustuse eest. Samuti tunnen headmeelt, et ei pea olema selle liiva- ja rauapuru pilve sees, mis lõikamisel/lihvimisel õhku ülesse jääb ja mida sisse hingad, samuti värviaurude sees, mis kinnisest ruumist lahkuda ei taha. Selleks on väljas alati mingi tuul, mis selle hetkega minema viib.
Samuti ei ole mul kohutust, et mu töökoda peab teenima hommikust õhtuni, et tasuda arveid, selle sama töökoja ülalpidamiseks.. See oleks nagu mõtetu ring mida mööda sa käid ja välja ei saa....... ja käima sa jäädki!
Aga SEE on kõik puhas Fun mida ma teen ja ma teen seda rõõmuga! :)
Eriti uhke oli tänane hommik, kui alustasin Jõulumäel suusatamist kell 8.00, mil kuldnokad metsas juba laulsid....
ja seda imelist hetke nautisid vaid mõned üksikud....
Need on hetked, mille nimel tasub elada ja tunda elust ja omadest tegemistest vaid rõõmu!
Ei oskagi midagi muud lisada kui seda, et ma oma kopsude pärast väga kardan juba. Aga muidu :head:
Ega tööd ei tee kallid riistad ega uhke töökoda, töö teeb ikka mees ise ära ja hea mees teeb ka kehvemates tingimustes parema tulemuse kui kobakäpp ideaaltingimustes :)
Isiklikult soovin küll Ivometsale jõudu ja jaksu :)
Isiklikult soovin küll Ivometsale jõudu ja jaksu :)
Ivomets, sul käib asi ikka mõnusalt haamri, nööri ja labidaga - äge vabaõhulava:beer: Jõudu!
Mul ei ole üldse piinlik, et ma ei maksa sadu eurosid uhke ruumi rendi, kütte ja valgustuse eest. Samuti tunnen headmeelt, et ei pea olema selle liiva- ja rauapuru pilve sees, mis lõikamisel/lihvimisel õhku ülesse jääb ja mida sisse hingad, samuti värviaurude sees, mis kinnisest ruumist lahkuda ei taha. Selleks on väljas alati mingi tuul, mis selle hetkega minema viib.
Samuti ei ole mul kohutust, et mu töökoda peab teenima hommikust õhtuni, et tasuda arveid, selle sama töökoja ülalpidamiseks.. See oleks nagu mõtetu ring mida mööda sa käid ja välja ei saa....... ja käima sa jäädki!
Aga SEE on kõik puhas Fun mida ma teen ja ma teen seda rõõmuga! :)
Eriti uhke oli tänane hommik, kui alustasin Jõulumäel suusatamist kell 8.00, mil kuldnokad metsas juba laulsid....
ja seda imelist hetke nautisid vaid mõned üksikud....
Need on hetked, mille nimel tasub elada ja tunda elust ja omadest tegemistest vaid rõõmu!
Ka minu kommentaar oli mõeldud suure kummarduse ja komplimendina.
Ehh, kadedaks ajab, kui kusagil veel suusatada saab .....
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Jõudu, Ivomets! Kui sa väga kade pole, siis mina loeks hea meelega, kuidas sa neid küülikuid külili keerad?
Kas jupphaaval kahe tungrauaga või vintsiga üle mõne puuoksa? 96 kere on ju ratastega võrreldes üsna lai, kas midagi ära ei mulju? Ilmselt jäävad külje alla vanad rehvid? Kas ta sel viisil prussile toetudes ebastabiilne pole?
Ja kas tagasi maapinnale lastes kasutad puhast gravitatsiooni või püüad loodusjõude millegiga ka takistada?
Edu ja ilusat ilma Pärnusse!
Kas jupphaaval kahe tungrauaga või vintsiga üle mõne puuoksa? 96 kere on ju ratastega võrreldes üsna lai, kas midagi ära ei mulju? Ilmselt jäävad külje alla vanad rehvid? Kas ta sel viisil prussile toetudes ebastabiilne pole?
Ja kas tagasi maapinnale lastes kasutad puhast gravitatsiooni või püüad loodusjõude millegiga ka takistada?
Edu ja ilusat ilma Pärnusse!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Jaagule!
Külili keeramine on kõige lihtsam sedasi, kui sul on 2 või 3 sõpra. 3 kesi saab siis hakkama lihtsamalt kui mootorit pole, aga saab hakkama ka koos mootoriga. Aega võtab 30 sekundit. Teisele poole panen maha ühe ratta tagurpidi ja sinna peale veel ühe ratta püstipidi, mille toetan keskpiilari peale, nii et ka katuse serv jääks toetuma. muidugi kässar peal.
maha lasen üksinda, lihtsalt lükkan. Ei tohi unustada rattaid alla tagasi panemast!! niimoodi 2 ratta peale lastuna ta on päris hästi tasakaalus. turvakaalutlustel on paar kaigast ka toeks ja eriti veel rataste kohas mõned kõrgemad asjad, et kui kukub, siis saab ennast peita auto alla. Teen pärast ühe pildi kah teiselt poolt.
Igaljuhul mõnus niimoodi teha! 100X parem kui tõstukil, kus kõik kraevahele lendab ja põlema sind tahab panna!
Külili keeramine on kõige lihtsam sedasi, kui sul on 2 või 3 sõpra. 3 kesi saab siis hakkama lihtsamalt kui mootorit pole, aga saab hakkama ka koos mootoriga. Aega võtab 30 sekundit. Teisele poole panen maha ühe ratta tagurpidi ja sinna peale veel ühe ratta püstipidi, mille toetan keskpiilari peale, nii et ka katuse serv jääks toetuma. muidugi kässar peal.
maha lasen üksinda, lihtsalt lükkan. Ei tohi unustada rattaid alla tagasi panemast!! niimoodi 2 ratta peale lastuna ta on päris hästi tasakaalus. turvakaalutlustel on paar kaigast ka toeks ja eriti veel rataste kohas mõned kõrgemad asjad, et kui kukub, siis saab ennast peita auto alla. Teen pärast ühe pildi kah teiselt poolt.
Igaljuhul mõnus niimoodi teha! 100X parem kui tõstukil, kus kõik kraevahele lendab ja põlema sind tahab panna!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Lõpuks on see hea masin keevitatud!
Alustasin lahtivõtmisega 24.02. Niipalju olin laisk, et esimest paremat tiiva ei viitsinud tegema hakata vaid võtsin laost ühe, mis kunagi valmis tehtud. See keevitamine ja lõikamine ja konstrueerimine on ikka nii pagana mõnus töö ja kui kõik vägevalt välja tuleb, siis vaid suppper tunne on!
Ma päris mitu masinat keevitanud aga ikka ei ole veel seda tunnet, et palju voolu anda jne.... Samas olen läinud seda teed, et parem läbikevitada kui vaid peale panna punkt.
Nüüd jääb veel lahendada probleem, et kas värvida vaid pooled vajalikud asjad või väljast täiesti üle võõbata?
Homme hakkan tiibasid ja uksi sobitama külge, et vahed head jääks ja mootoriruumi vaatama, et palju sealt värvida.
Aga järjest enam hakkab mulle meeldima mõte, et vana auto peab välja nägema ka oma ajakohane, et vana, mitte selline kriiskav/ läikiv mis äsja tehasest tulnud.....
Mul on kaks keelt, (Fridays deal. Keegi mäletab veel?) ehk kaks meelt.. Tuleb teha valik!
Ja juttu kirjutan ikka kah, sest ma tean, et siin on fänne kes seda loevad.....
Alustasin lahtivõtmisega 24.02. Niipalju olin laisk, et esimest paremat tiiva ei viitsinud tegema hakata vaid võtsin laost ühe, mis kunagi valmis tehtud. See keevitamine ja lõikamine ja konstrueerimine on ikka nii pagana mõnus töö ja kui kõik vägevalt välja tuleb, siis vaid suppper tunne on!
Ma päris mitu masinat keevitanud aga ikka ei ole veel seda tunnet, et palju voolu anda jne.... Samas olen läinud seda teed, et parem läbikevitada kui vaid peale panna punkt.
Nüüd jääb veel lahendada probleem, et kas värvida vaid pooled vajalikud asjad või väljast täiesti üle võõbata?
Homme hakkan tiibasid ja uksi sobitama külge, et vahed head jääks ja mootoriruumi vaatama, et palju sealt värvida.
Aga järjest enam hakkab mulle meeldima mõte, et vana auto peab välja nägema ka oma ajakohane, et vana, mitte selline kriiskav/ läikiv mis äsja tehasest tulnud.....
Mul on kaks keelt, (Fridays deal. Keegi mäletab veel?) ehk kaks meelt.. Tuleb teha valik!
Ja juttu kirjutan ikka kah, sest ma tean, et siin on fänne kes seda loevad.....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
2 päeva möödas ja nende jooksul sai siis tiivad uksed lõplikult kohale pandud, vahed reguleeritud, vajalikud augud puuritud ja siis lihvitud seest ja väljast mitmel erineval viisil roostes kohad lahti ja maha, siis roostesurm ja siis lõpuks veel mitmel moel lihvitud ja kõige lõpuks krunditud kah! Ja selleks ca 14 tundi. No tee, mis sa teed ma ei oska ja saa kiiremini, kuigi kogu aeg panen nobedalt ja luuslaki löömata!
Õnneks on asjadel kuju enamvähem olemas, seega see suur kujude välja joonistamine pahtliga jääb ära, mis teeb elu omajagu lihtsamaks, ehk tööd ca poole vähemaks. Mängimist tuleb ühe esitiivaga, mille ma laost võtsin ja mille punane värv krundi alt välja sulab. Peab vahepeale ühe 2- komponendilise panema, mis teise lahustiga.
Õnneks on asjadel kuju enamvähem olemas, seega see suur kujude välja joonistamine pahtliga jääb ära, mis teeb elu omajagu lihtsamaks, ehk tööd ca poole vähemaks. Mängimist tuleb ühe esitiivaga, mille ma laost võtsin ja mille punane värv krundi alt välja sulab. Peab vahepeale ühe 2- komponendilise panema, mis teise lahustiga.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kuu ja rohkemgi viimasest postitusest möödas ja ei saa öelda, et midagi muutunud ei ole.
Auto esimesed kannid sai värvitud 6 aprillil ja kere ise 24-l. veel on see kapott aga selle võib jätta milal iganes ilusale ilmale.
3,2 liitrit kollast värvi olen läbi püstoli peale lasknud lisaks veel 400 grammine aerosool' sinna juurde kõik muud asjad. Kuna auto oli võrdlemisi sile, siis pahtlit läks nii poolteist kilo vaid, millest enamuse ka maha lihvisin. Nüüd vaikselt olen esi- ja tagatiivad paika pannud, uksed ja nina. Nina sisse veel töökorras tulede kojamehed ehitanud. Lisaks mootor uus pandud ja lõpuks veel radiaatorit joodetud. Töötab kenasti, õlisurve külmalt üle 4. Mu voolikuga rõhukell lihtsalt rohkem ei näita. ( Muidugi 9-5 meestele on sellest küll ja veel). Lisaks veel sumpa alla pandud, ja esimest korda tegin keskmised kinnitusaasad mingi õige läbimõõduga lõdvikust, mis peaks kestma kaua ja olema mitte jäik, samas fikseerima toru.
pidurid samuti kõik tehtud. Avastasin, et mõlemal pool ees olid ühe poole sadulad.... Üks oli lihtsalt tagurpidi.
Edasi tuleks uksed komplekteerida ja tuled ja muud igasugust pudi-padi oma õigetesse kohtadesse panna. Tead kui hea on, kui asju on palju, saad valida parima, mida on ;))
Viimasena lähevad klaasid ja ukselukkude vastused jne, kui värv võimalikult kuivanud on.
Vaja olekd ühte vana SAAB i märki elevandikõrva peale ja ühte tagumist SAABi kirjaga porilapakat. ja miks mitte ka tagumisi logareid.
Auto esimesed kannid sai värvitud 6 aprillil ja kere ise 24-l. veel on see kapott aga selle võib jätta milal iganes ilusale ilmale.
3,2 liitrit kollast värvi olen läbi püstoli peale lasknud lisaks veel 400 grammine aerosool' sinna juurde kõik muud asjad. Kuna auto oli võrdlemisi sile, siis pahtlit läks nii poolteist kilo vaid, millest enamuse ka maha lihvisin. Nüüd vaikselt olen esi- ja tagatiivad paika pannud, uksed ja nina. Nina sisse veel töökorras tulede kojamehed ehitanud. Lisaks mootor uus pandud ja lõpuks veel radiaatorit joodetud. Töötab kenasti, õlisurve külmalt üle 4. Mu voolikuga rõhukell lihtsalt rohkem ei näita. ( Muidugi 9-5 meestele on sellest küll ja veel). Lisaks veel sumpa alla pandud, ja esimest korda tegin keskmised kinnitusaasad mingi õige läbimõõduga lõdvikust, mis peaks kestma kaua ja olema mitte jäik, samas fikseerima toru.
pidurid samuti kõik tehtud. Avastasin, et mõlemal pool ees olid ühe poole sadulad.... Üks oli lihtsalt tagurpidi.
Edasi tuleks uksed komplekteerida ja tuled ja muud igasugust pudi-padi oma õigetesse kohtadesse panna. Tead kui hea on, kui asju on palju, saad valida parima, mida on ;))
Viimasena lähevad klaasid ja ukselukkude vastused jne, kui värv võimalikult kuivanud on.
Vaja olekd ühte vana SAAB i märki elevandikõrva peale ja ühte tagumist SAABi kirjaga porilapakat. ja miks mitte ka tagumisi logareid.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Oh mis rõõmu, kui auto seal maal, et saab hoovist välja tänavale. Ega sellega kõik veel lõpe , vaid algab testimine, et mida veel ja kuidas vaja sättida, et hea saab!
loll aga visa, nagu ma olen panin taas mingid peaaegu uued kasutatud esipiduri klotsid ja taas need klotsid vilistavad ja vibreerivad ja värisevad. Ikka lootsin, et mõnel masinal äkki töötavad...
mõnus on sõita üle pika aja tehase seades ja vedrustusega saab 96 ga. Mõnus pehme auto, mis kurvis mõnusalt kaldub.
Tundmatu Osta.ee -st saadud mootor isegi töötab päris kenasti kui seal kõik peale nukkvõlli ja kolbide-rõngaste vahtusse läksid.)
Kastist lasin liitri lisaõli välja aga tunne on, et mingi hetk peaks kasti avama ja ühe laagri vahetama. natukene nagu miskit annab märku.... Samas otseveoga probleemi pole, seega sõita saab.
Äkki sõidangi kogu suve vaid saab 96 ga? vot millised plaanid...
Kunagi ostsin kogu oma raha eest saab 9-5. Oli hea, aga nüüd ei tunne enam mingit selliset vajadust midagi lihtsalt raha eest osta.... Kui siis sügava lume puhuks subaru ehk... Aga meil ju teed liiga puhtad, et sellest autost mõnu täiega tunda, või siis peaks metsa , kuskile tupiktänavale, elama minema.:love:
loll aga visa, nagu ma olen panin taas mingid peaaegu uued kasutatud esipiduri klotsid ja taas need klotsid vilistavad ja vibreerivad ja värisevad. Ikka lootsin, et mõnel masinal äkki töötavad...
mõnus on sõita üle pika aja tehase seades ja vedrustusega saab 96 ga. Mõnus pehme auto, mis kurvis mõnusalt kaldub.
Tundmatu Osta.ee -st saadud mootor isegi töötab päris kenasti kui seal kõik peale nukkvõlli ja kolbide-rõngaste vahtusse läksid.)
Kastist lasin liitri lisaõli välja aga tunne on, et mingi hetk peaks kasti avama ja ühe laagri vahetama. natukene nagu miskit annab märku.... Samas otseveoga probleemi pole, seega sõita saab.
Äkki sõidangi kogu suve vaid saab 96 ga? vot millised plaanid...
Kunagi ostsin kogu oma raha eest saab 9-5. Oli hea, aga nüüd ei tunne enam mingit selliset vajadust midagi lihtsalt raha eest osta.... Kui siis sügava lume puhuks subaru ehk... Aga meil ju teed liiga puhtad, et sellest autost mõnu täiega tunda, või siis peaks metsa , kuskile tupiktänavale, elama minema.:love:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.