Tervist!Olles värske Saab omanik ja ühtlasi ka esimese turbomootori omanik minu näol siis tekkis turbo osas küsimus ühe varda osas mis turbo juures kinnitus mingi liigendi külge,nimelt mul ei ole ta seal liigendi küljes kinni see varras,mida see möjutab ja kas rikub turbo ära kui see ei ole seal liigendi küljes kinni,samas minek on nagu okei kuigi vahel viskab mootoritule pölema ja siis jälle kustub ära ja ei pöle tükk aega,vabandan ette minu vöhikliku küsimuse osas aga ehk harite mind!Panen pildi kah näidiseks mida mötlen...
Lisatud failid
Küsimus turbo kohta!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Oh pagan! Sul stage 8, tuuningsüsteem! ja 2 vedrut! Lahe!
Aga sealt peab ühendus ikka kinni olema ja korralik splint ees. Seal on auk, mida vedrudega süsteem mitte kergelt lahti lasta taha; ja kui auk lahti, läheb pool vurtsu sealt mööda ja masin vaid lonkab edasi.
Aga sealt peab ühendus ikka kinni olema ja korralik splint ees. Seal on auk, mida vedrudega süsteem mitte kergelt lahti lasta taha; ja kui auk lahti, läheb pool vurtsu sealt mööda ja masin vaid lonkab edasi.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Ee pilt oli netist näidis ikka vöetudOh pagan! Sul stage 8, tuuningsüsteem! ja 2 vedrut! Lahe!
Aga sealt peab ühendus ikka kinni olema ja korralik splint ees. Seal on auk, mida vedrudega süsteem mitte kergelt lahti lasta taha; ja kui auk lahti, läheb pool vurtsu sealt mööda ja masin vaid lonkab edasi.
Elu on nagu lill,mida tuleb kasta muidu närtsib ära 
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7673
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pead proovima varrast välja sikutada niipalju, kui isase auku saad ajada. ja ongi mott. ja siis splint ette!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ok aga vaadates varda kurssi siis tundub et väljatömmates jääb kurss liigendi suhtes viltu mul on liigend kella ostu kell 6 sektoris aga vaadates ülemist pilti peaks olema liigend kella 11 suunas tundub ju et seda liigendit ma peaks 6 pealt 12 suunas saama muidu ei ole paraleelselt ja wg varras jääb viltu kui nii siis kas ma vöin liigendit väänata kellaosuti liikumise suunas üles?pead proovima varrast välja sikutada niipalju, kui isase auku saad ajada. ja ongi mott. ja siis splint ette!
Elu on nagu lill,mida tuleb kasta muidu närtsib ära 
Okei,proovin varda tagasi pannaÄra seda pilti usu, see võibki teistpidi asja kujutada. Kui sul WG aktuaatori varras WG küljes lahti on, siis lastakse kogu vurts ilma kasuta korstnasse..
See klapp liigubki miski veerand pööret maksimaalselt.
Elu on nagu lill,mida tuleb kasta muidu närtsib ära 
-
Viki
- SaabiJumal
- Postitusi: 501
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
Hoob koos klapiga kukub alla ja klapi taldrik jääb kuumakojas serva taha kinni. Proovi teda igat pidi logistada samal ajal üles pinget peal hoides( mingi konksuga näiteks). Vahel tuleb lihtsamalt, vahest mitte. Olen korra isegi toru otsast ära keerama pidanud, et seest klapile ligi pääseda. Kõik sõltub kui palju taldriku kinnitus kulunud on ja hoova küljes logiseb.
sul on öigus kahjuks,mul ongi see klapp all tulnud ja serva taga kinni,proovin öhtul veel logistada ja nats wd40 määret äkki vahele lasta kui vb aga hullem variant kui peab seda turbot lahti lammutama hakkamaHoob koos klapiga kukub alla ja klapi taldrik jääb kuumakojas serva taha kinni. Proovi teda igat pidi logistada samal ajal üles pinget peal hoides( mingi konksuga näiteks). Vahel tuleb lihtsamalt, vahest mitte. Olen korra isegi toru otsast ära keerama pidanud, et seest klapile ligi pääseda. Kõik sõltub kui palju taldriku kinnitus kulunud on ja hoova küljes logiseb.
Elu on nagu lill,mida tuleb kasta muidu närtsib ära 
Nii sain vahepeal targemaks,päripäeva üles 12 suunda:)
Njaa see üritus läks kahjuks luhta,proovisin WD40 ja löksutasin seda hooba edasi ja tagasi,olin juba käega löönud ja mötlesin,et keeran sumpa turbo küljest lahti aga üks poltidest otsustas,et tema enam ei kavatse normaalselt lahti keerata ja murdus:wall:nii siis proovisin veel lootuses lokerdada seda hooba koostöös WD40 sussutamisega aga ei käis kröps ja hoob oli peos,ühesönaga korras.WD 40 ise igatahes jöudis sinna sisse kyll sest kui käima panin auto siis mönda aega auras nats tagant.Minek ei läind hullemaks ega kah paremaks,siuke rahulik,ilmselt tuleb see turbo vöiduka löpuni lasta ja siis uue panema.Aga sellegipoolest aitäh köigile kes aitasid nöu ja kaasa mötlemisega

Lisatud failid
Njaa see üritus läks kahjuks luhta,proovisin WD40 ja löksutasin seda hooba edasi ja tagasi,olin juba käega löönud ja mötlesin,et keeran sumpa turbo küljest lahti aga üks poltidest otsustas,et tema enam ei kavatse normaalselt lahti keerata ja murdus:wall:nii siis proovisin veel lootuses lokerdada seda hooba koostöös WD40 sussutamisega aga ei käis kröps ja hoob oli peos,ühesönaga korras.WD 40 ise igatahes jöudis sinna sisse kyll sest kui käima panin auto siis mönda aega auras nats tagant.Minek ei läind hullemaks ega kah paremaks,siuke rahulik,ilmselt tuleb see turbo vöiduka löpuni lasta ja siis uue panema.Aga sellegipoolest aitäh köigile kes aitasid nöu ja kaasa mötlemisega
Lisatud failid
Elu on nagu lill,mida tuleb kasta muidu närtsib ära 

