Diiselmootor ei käivitu enam!
Mure siis järgmine, et mootori temperatuuri näidiku all olev oranž tuluke läks põlema, mootorist kadus jõud, ja lõpuks suri üldse välja! Enam käima ei lähe ka, ketrab ainult ringi. MIlles võiks viga olla? :(
Autoks siis 2000 aasta 9-3 TID.
Autoks siis 2000 aasta 9-3 TID.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Hinna järgi siis kõrgsurvepump. Vaevalt, et roolivõimu või piduripump siin rolli mängiks..:P
Vaata ka mis VM räägib selle hinna kohta... neil mingi ale praegu. Pakkumiste all on just kirjas, et kampaania pikenes kuni 15 maini. Kui kohapeal leidub siis -30%, 2 aastat garantiid ka, kui nad ise paigutavad.
Vaata ka mis VM räägib selle hinna kohta... neil mingi ale praegu. Pakkumiste all on just kirjas, et kampaania pikenes kuni 15 maini. Kui kohapeal leidub siis -30%, 2 aastat garantiid ka, kui nad ise paigutavad.
Algselt postitas: Guun
viisin nüüd auto karla autosse, seal öelde, et vb viga pumbas ( ma ei saanud päris täpselt aru mis pumpa ta mõtles) , aga ähvardas, et kui viga selles, et siis 15 tuhandene arve!:(
Kui sul check engine põlema hakkas enne, siis ju miskid koodid said mällu. Karla asemel oleks võinud ehk Anti/Troosti/VM juurde viia .. Oleks saba andnud jupp juba teada..
Algselt postitas: Guun
Viga ongi kõrgsurvepumbas, nüüd ootan töö maksumuse kalkulatsiooni.
Egas muud kui tunneme kaasa :(
Loodetavasti Saab masin kiirelt korda ilma omanikku panktrotti ajamata.
EDIT: Kogu jama juhtus ühe sõiduga? Mingit hoiatavat käitumist enne märgata polnud? Raskem käivitumine soojalt, vms?
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: Guun
Viga ongi kõrgsurvepumbas, nüüd ootan töö maksumuse kalkulatsiooni.
Egas muud kui tunneme kaasa :(
Loodetavasti Saab masin kiirelt korda ilma omanikku panktrotti ajamata.
EDIT: Kogu jama juhtus ühe sõiduga? Mingit hoiatavat käitumist enne märgata polnud? Raskem käivitumine soojalt, vms?
Kogu pull juhtus jah ühe sõiduga, lõi selle signaal lambi põlema ja oligi kõik. Ei mingit hoiatavat käitumist enne, käisin eelmise aasta lõpu poole diisli diagnostikas ka ja seal ka ei näidanud mingit viga Ja kõige tragikoomilisem on see, et ta suri ära mul Viking Motorsi ees.
Algselt postitas: Guun
Helistati ja lubati hommseks auto korda teha, nii et võib teema lukku panna!
Ütled teistele ehk remondi lõpphinna ka, siis võib lukku panna, et teised ka teaks arvestada, mis võib ees oodata...
Veel parem kui teada saaks, miks pump nii äkitsi maha suri.
Algselt postitas: Tan
Algselt postitas: Guun
Helistati ja lubati hommseks auto korda teha, nii et võib teema lukku panna!
Ütled teistele ehk remondi lõpphinna ka, siis võib lukku panna, et teised ka teaks arvestada, mis võib ees oodata...
Veel parem kui teada saaks, miks pump nii äkitsi maha suri.
Kui homme järgi lähen, eks siis küsin mis põhjusel pump otsad andis. Täpse hinna saan homme teada, aga tuleb sinna 17 kanti :(
Nonii, auto nüüd lõpuks käes! Hinnaks tuli 17895.- :wall:
Viga oli pumba ajus, mis oli ära kärsanud, põhjustest öeldi niipalju, et võis olla lihtsalt vanadus surm, või siis sellest, et krokodillidega teisele autole voolu andnud, soovitas seda mitte teha.
Viga oli pumba ajus, mis oli ära kärsanud, põhjustest öeldi niipalju, et võis olla lihtsalt vanadus surm, või siis sellest, et krokodillidega teisele autole voolu andnud, soovitas seda mitte teha.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Seda täkuandmise keeldu olen ennegi kuulnud. Kas keegi oskaks ära seletada kuidas sellega midagi maha saab põletada??? Põhimõtteliselt isegi tonnisega ei soovitatavat voolu anda.
Algselt postitas: Guun
Nonii, auto nüüd lõpuks käes! Hinnaks tuli 17895.- :wall:
Viga oli pumba ajus, mis oli ära kärsanud, põhjustest öeldi niipalju, et võis olla lihtsalt vanadus surm, või siis sellest, et krokodillidega teisele autole voolu andnud, soovitas seda mitte teha.
Selle võiks tõesti keegi lahti seletada, miks see ohtlik on ...
Hinnalt on valus laks küll, ehk oleks aju ka pidusena leidnud, kas see on opeliga sama ?
Minu tagasihoidlik arvamus: kui teisele autole voolu anda oma aku pealt siis ära saaks nagu ära kärsata doonorauto generaator/aladi/pingeregulaator juhul kui viimase mootor töötab kuna viimasele mõjub hirmus koormus teise auto starteri näol. Juhul kui ei võeta käivitatavale autole koormust otse aku klemmidelt nt mass kuskilt mujalt kere küljest siis võib muidugi vool hakata endale kusagilt ringiga teed rajama.