õlivahetus ja 173000km
Kõiksepealt läksin AutoINT-i polüuretaan pukse ostma
sai Wenerilt küsitud ka kehva käivituse kohta (kas on normaale, et käivitub 4 ... 5 pöörde pealt - kevadel sai uus aku) ta seletas ära, et starteri või juhtmega võib olla jama, siit ka põhus miks teinekord (tasub) valida kaugem koht remondiks ...
OK kuna õlivahetus ja talv tulekul, ning nagunii see tagasilla käitumine ei meeldinud viisin auto Ferdinandi juurde
1 õlivahetus
2 tagasilla pukside vahetus - see käis kõikse rohkem närvidele (ujuv tagaots) said siis uued silikoon puksid ja polüuretaanid - päris kõike ei vahetatud (auto keskel olevad jäid vanad) - ikka oli imelik tunne, ootame silla regulli ära ... siis selgub tõde.
3 pooltelje kaitse kumm
4 õlirõhu anduri vahelt ajas õli välja
5 starteriga on midagi - lõpuks sai kahest üks ja töötab nagu peab
Tööd edaspidiseks
karteri tuulutuse vahelt lekkis vähe – varuosi hetkel ei olnud
Auto mootoril oli ka lühike rihm ja mingi asi seal ka pinises vähe – ka see (lühikese rihma asendamine pikaga) jäi tulevikku
ning ka silla regull tuleb mujal teha.
Sõidan ära, lootsin, et nüüd on sillad tihedad TRK-sse aeg kirja (koht kus tasub Itaalia autodega remondis käija), et silla regull teha.
Krobelisel teel ja eriti vanalinnas, esisillas parmemal koliseb. Sillaregullis loksutame kangutame, õõtsa tagumine puks natuke liigub. OK jätame regulli ära. Otsustan, et viin Saabiantisse, saab puksid vahetatud ja sillaregulli tehtud.
Saabiantis lasen teha
1 pikk, 3 rullikuga rihm – "vaadake, mis seal toimub ja palju maksab", aga hoopis vahetati ära (no mis siis ikka, nagunii oleks last ära teha)
2 õõtsa suured puksid ja kolin mis seal esisillas on ... olen valmis, et tuleb maksta ~180€ - tegelikult ei olnud asi puksides, see raha läks siis rihma peale (vaatasin nüüd ka kevadise Audaceri arve pealt, et need vahetati kevadel)
3 piduriõli vahetus – huvitav, et seda ei tehta koos ketaste vahetusega (~320€ veel 10 juurde) kuigi sai nagu öeldud „kõik mahlad“– see avastati VM-is („märgi kampaania“ ajal), et piduriõlis on niiskust 4%
4 sillaregull
5 vaatavad ka karteri tuulutuse lekked üle – varuosi neil ei olnud, puhastati ja liimiti millegagi kokku, esialgu peab
Selgus ka kolina põhjus esisillas - üheltpoolt natuke lahtiste poolraami mutrites ... kevadine ketivahetus ja muu sinna juurde kuuluv andis tunda (lahti ei ununenud ainult roolilati küljes mingi mutter), kui tagumine ots jäigemaks muutus.
OK "<b>[Censored]</b> happens", ka mina eksin vahest ja lakun ise oma haavad ...
Mõtlen siin endamisi, kas kevadel oli ikka aku vahetus tarvilik (100€), sest pärast aku vahetust käivitus sama sitalt

... põhus tegelikult starteris.
Ja kui palju mõjutab juhitavust pisut lahtine poolraam ... remondid ühte aga tegelik põhjus on mujal.

Aegajalt oli kolin ka vahepeal, aga see arvati olevat esi amortide ülemised puksid/laagrid või kuidas iganes nende nimi on.