Saab 96, 1978, stennadi (end. ivomets'a masin)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
põhjamastiksiks kasutan mingit vene päriolu bituumeni paasil möginat, millesse lisan kasut. mootoriõli ja värnitsat olenevalt sellest kui paksu plöga saada tahan ja kuhu pläga läheb.
sellel masinal lisaks tehase kaitsele on ka pigikaitse pandud.
samas liiga paks kiht pole hea, siis ei näe, mis seal all toimub. kõige parem ikka iga aasta uus ja õhuke ja vedel panna kui autoga pidevalt sõita.
sellel masinal lisaks tehase kaitsele on ka pigikaitse pandud.
samas liiga paks kiht pole hea, siis ei näe, mis seal all toimub. kõige parem ikka iga aasta uus ja õhuke ja vedel panna kui autoga pidevalt sõita.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nii, nii. Mis kogemus sellise mögina kohta ütleb? Olen näinud erinevaid teste ja kasutatud mootoriõli on päris korrosiivne :/
õli on korrosiivne-- see on teooria
õliste mootoritega moskvitsid ei roosteta , kust nad õlised on- see on põlvwest-põlve olev praktika!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
...
Leegitoru ja summuti on kyll naljakas sellel. miks ta nii pikk peab olema kui seal midagi vahel ei ole. Kas ongi nii ettenähtud?
Kuidas see siis veel saaks olla? Poole lühem ja küljelt välja nagu Nascari autodel? :)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Vahepeal asi soiku jäänd kuna talveks peaks nagu hea olema, et sõita, siiski oli kiusatus suur proovida metallikut värvida.
Selles suhtes kogemus vaid kunagi ühe klassiku kapoti värvimisega ja ei enam.
tegelikult on see värvimine ikka mega lahe asi, kui vahepeal natukene teha ja proovida. tegeliklult ikka jube kiusatus see masin kohe üleni ilusaks teha. :love:
Selles suhtes kogemus vaid kunagi ühe klassiku kapoti värvimisega ja ei enam.
tegelikult on see värvimine ikka mega lahe asi, kui vahepeal natukene teha ja proovida. tegeliklult ikka jube kiusatus see masin kohe üleni ilusaks teha. :love:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kuna hommikul tööle minema ei pidanud, siiis otsustasin käigukasti ära vahetada.
see mis peal, tegi natukene mingit häält, nagu mõni laager oleks läbi. ega ta just ei seganud aga kuulda oli, et midagi on.
nüüd kast mis täiesti vaikne, ka 80 ga ja 90 ga sõites, kus vanadel kastidel muidu difrid undama hakkavad.
aega läks täpselt 3,5 h.
küll tuleb hea auto!!
peale selle reguleerisin ära käiguhoovastiku ja nüd saab tänu sellele ka süütevõtme kenasti kohe välja.
see mis peal, tegi natukene mingit häält, nagu mõni laager oleks läbi. ega ta just ei seganud aga kuulda oli, et midagi on.
nüüd kast mis täiesti vaikne, ka 80 ga ja 90 ga sõites, kus vanadel kastidel muidu difrid undama hakkavad.
aega läks täpselt 3,5 h.
küll tuleb hea auto!!
peale selle reguleerisin ära käiguhoovastiku ja nüd saab tänu sellele ka süütevõtme kenasti kohe välja.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Nüüd siis esmakordselt kasutan asju, mille kohta ma kunagi mitte midagi ei teadnud, et mis need on ja kuhu need käivad. Ju olid mingi saabiga kaasas.
Aga mootor soojeneb oluliselt kiiremini!
Muidugi plokisoojenus on hommikuks ikka ka.:)
Peale selle sai auto ka uued ja mõlkimata euronumbrid!
Aga mootor soojeneb oluliselt kiiremini!
Muidugi plokisoojenus on hommikuks ikka ka.:)
Peale selle sai auto ka uued ja mõlkimata euronumbrid!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
SEE auto osutuks lõpuks väljavaölituks millega lätti Bikernieki ringrajale sõitma minna.
egas midagi muud ettevalmistuseks teinudki, kui ühe tühjaksminna tahtva rehvi võtsin maha ja puhastasin velje ära ja panin kokku tagasi, siis veel vaatasin kas tagavararatas on ja otsisin tungraua ja rattavõtme kah ja tankima ja tuld!!
muidugi esmakordne kogemus oli teistega koos startida ja egas me Normundsiga tagasi ei hoidnud!!! Sõita sai 2 korda ja 3 ringi korraga. tähtis oli, et kõik ringid tulevad yhe ajaga.. ja mitte saada keskmiseks kiiruseks üle 90 km/h..aga eks seda aega püüti parandada vaid finishijoone ees oodates vajalikke sekundeid.
esimesel sõidul Kristi lihtsalt ei jõudnud aegadega jamada-- ta vaatas võidusõitu, mis oli ikka masin-masinas ja mitme möödumisega ja niimoodi me finishijoonel olime peaaegu kõrvuti. ma lihtsalt lootsin, et tema co-driver, kes alati väga tõpne on, ei eksi ajavõtmisel aga...
yhesõnaga esimene sõit oli 110% võidusõit, teine juba võistlussõit. võtsime aega ja kõik toimis.
. õnneks jõudis vihm ennem rajale minekut üle jääda ja rada kuivada. muidu oleks veel hirmsam olnud!
ei kiivreid ega kiirabi. aga lõpuks läks ikkagi kõik õnneks. uhhh!
kokkuvttes omas klassis 3 koht ja üldarvestuses 49 osavõtja kohta 5 auhinnaline koht koos karikaga!
muidugi kõige suurem hirm oli, et mul mingid 20 aastat vanad rehvid kurvis lihtsalt velje pealt minema jooksevad aga seda kah õnneks ei juhtunud. kurat, 96 on ikka ülivägev masin!!!
sai läbitud yle 400 km ja kütusekulu tuli ca 8 l/100 peale.
egas midagi muud ettevalmistuseks teinudki, kui ühe tühjaksminna tahtva rehvi võtsin maha ja puhastasin velje ära ja panin kokku tagasi, siis veel vaatasin kas tagavararatas on ja otsisin tungraua ja rattavõtme kah ja tankima ja tuld!!
muidugi esmakordne kogemus oli teistega koos startida ja egas me Normundsiga tagasi ei hoidnud!!! Sõita sai 2 korda ja 3 ringi korraga. tähtis oli, et kõik ringid tulevad yhe ajaga.. ja mitte saada keskmiseks kiiruseks üle 90 km/h..aga eks seda aega püüti parandada vaid finishijoone ees oodates vajalikke sekundeid.
esimesel sõidul Kristi lihtsalt ei jõudnud aegadega jamada-- ta vaatas võidusõitu, mis oli ikka masin-masinas ja mitme möödumisega ja niimoodi me finishijoonel olime peaaegu kõrvuti. ma lihtsalt lootsin, et tema co-driver, kes alati väga tõpne on, ei eksi ajavõtmisel aga...
yhesõnaga esimene sõit oli 110% võidusõit, teine juba võistlussõit. võtsime aega ja kõik toimis.
. õnneks jõudis vihm ennem rajale minekut üle jääda ja rada kuivada. muidu oleks veel hirmsam olnud!
ei kiivreid ega kiirabi. aga lõpuks läks ikkagi kõik õnneks. uhhh!
kokkuvttes omas klassis 3 koht ja üldarvestuses 49 osavõtja kohta 5 auhinnaline koht koos karikaga!
muidugi kõige suurem hirm oli, et mul mingid 20 aastat vanad rehvid kurvis lihtsalt velje pealt minema jooksevad aga seda kah õnneks ei juhtunud. kurat, 96 on ikka ülivägev masin!!!
sai läbitud yle 400 km ja kütusekulu tuli ca 8 l/100 peale.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Panin eile talverattad alla ja tegin yhe tiiru pealinna.
Pagan, 96 on ikka hea auto!! eriti kui ilm külm ja teed lumised!
ja kui ökonoomne!! ( võrreldes mu d-peugeotiga ) :thumb:
Pagan, 96 on ikka hea auto!! eriti kui ilm külm ja teed lumised!
ja kui ökonoomne!! ( võrreldes mu d-peugeotiga ) :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Plaan on see auto soodsalt maha müüa.
Käivitub võtmest ja pidurdab, sidurdab.
Muuseumi eksponaat ei ole aga kui natukene vaeva näha, siis väga kena tänavaliikuri saab igaljuhul. Just selle värvimise koha pealt.
Auto osaliselt veel originaal värvi all.
Sel aastal värvitud uksed ja tagatiivad ning salongi põhi seest, tuna?mullu tagaluuk ja elevandikõrvad. Kuna auto on vana ja värv tuhmunud ja värvisegaja kah erinevaid toone kombineerinud on auto välisilme pisut kirju.
Kere keevitatud mõni aasta tagasi ja keevitust EI VAJA. korrosioonitõrje tehud.
Lisadest on olemas pea kõik, mis autole külge pandi: kaasaarvatud esitulede kojamehed ja istmetel peatoed, taga saabi kirjaga porilapakad. Lisaks veel esimesed koopad ja tagumised logarid. Uksewd käivad lukku samuti. Ilukilbid. Ei tööta käigukasti vabakäigusidur.
Tehnika siin paari aasta jooksul kõik üle käidud: starterid jagajad, genekad, mootor jne...
Puuduvad ülevaatus ja kindlustus aga need asjad saab jonksu vajadusel. Preagu all korralikud 155 rehvid, millelt naelda välja kiskudes saaks aastaringsed, mis mõne aasta kindlasti peavad.
Pilte saaks ehk nädala lõpuks. Lisaks annan veel garantii suve lõpuni ehk teen kõik, mis vaja, Pärnus.
Käivitub võtmest ja pidurdab, sidurdab.
Muuseumi eksponaat ei ole aga kui natukene vaeva näha, siis väga kena tänavaliikuri saab igaljuhul. Just selle värvimise koha pealt.
Auto osaliselt veel originaal värvi all.
Sel aastal värvitud uksed ja tagatiivad ning salongi põhi seest, tuna?mullu tagaluuk ja elevandikõrvad. Kuna auto on vana ja värv tuhmunud ja värvisegaja kah erinevaid toone kombineerinud on auto välisilme pisut kirju.
Kere keevitatud mõni aasta tagasi ja keevitust EI VAJA. korrosioonitõrje tehud.
Lisadest on olemas pea kõik, mis autole külge pandi: kaasaarvatud esitulede kojamehed ja istmetel peatoed, taga saabi kirjaga porilapakad. Lisaks veel esimesed koopad ja tagumised logarid. Uksewd käivad lukku samuti. Ilukilbid. Ei tööta käigukasti vabakäigusidur.
Tehnika siin paari aasta jooksul kõik üle käidud: starterid jagajad, genekad, mootor jne...
Puuduvad ülevaatus ja kindlustus aga need asjad saab jonksu vajadusel. Preagu all korralikud 155 rehvid, millelt naelda välja kiskudes saaks aastaringsed, mis mõne aasta kindlasti peavad.
Pilte saaks ehk nädala lõpuks. Lisaks annan veel garantii suve lõpuni ehk teen kõik, mis vaja, Pärnus.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vormistasin just maanteeameti e-teeninduses lõplikult selle auto omanikuvahetuse.
Olen mõned päevad sõitnud ja emotsioonid on positiivsed. Välimuselt muidugi tahaks värvida aga samas on see auto sellise kergelt laigulisena ka omamoodi äge "rotikas". Jääb mulje nagu olekski kogu aeg kasutuses olnud ja sellisena lihtsalt säilinud.
Olen mõned päevad sõitnud ja emotsioonid on positiivsed. Välimuselt muidugi tahaks värvida aga samas on see auto sellise kergelt laigulisena ka omamoodi äge "rotikas". Jääb mulje nagu olekski kogu aeg kasutuses olnud ja sellisena lihtsalt säilinud.
Õnnesoovid värskele 96-e omanikule! Tore kui vanad tegijad ikka ja jälle vanade masinate juurde tagasi põõrduvad.
Kui sul selle sidurikomplekti osa mingeid uudiseid, siis anna teada kas sobis. Peaks omale ka ühe tagavaraks ostma.
Kui sul selle sidurikomplekti osa mingeid uudiseid, siis anna teada kas sobis. Peaks omale ka ühe tagavaraks ostma.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7620
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
töösilindriga on asi lihtne, tuleb teha uus kolb, natukene suurema siseläbimõõduga tihendi jaoks, ja neid suurema auguga tihendeid poes saada. muidugi marki ma ei mäleta, mis masina omad sobivad. mazda 323 on, leidsin isegi ülesse, olin kirja pannud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.