punane või roheline/sinine tosool?
-
- Postitusi: 387
- Liitunud: R Aug 07, 2009 10:55
- Asukoht: Ida-Tallinn
- Auto: 9-3 ----- 2008
9-3 Arc 2006
9-5 NG säästukas
jahutusvedeliku värv ei ole tema omadustega päris sirgelt seoses. Värv sõltub enamasti tootja tujust.
Peaks uurima tehase nõudmisi/soovitusi jahutusvedeliku OMADUSTE kohta konkreetse automudeli puhul.
Peaks uurima tehase nõudmisi/soovitusi jahutusvedeliku OMADUSTE kohta konkreetse automudeli puhul.
"tahan kõike teada" ütleb plakat koolimaja seinal
Vaata kasutajamanuaali. 9-5 kohta muidugi ei tea, kuid tonnistel ja klassikutel ilusti olemas mis vedeliku kus kasutada.
Kuna küsimus on ebakonkreetne, siis konkreetne vastus on- jah!
täpsustan siis: auto on saab 9-5, 98 aasta 3,0 v6 bens.
alles vahetasin nii jahutusradika kui ka kurikuulsa õliradika.süsteemi olen korduvalt loputanud,et õliemulss välja saada.nüüd hakkab puhtaks saama ja tahaks vee asemel tosooli sisse panna.
Järgnev jutt pärineb falleroon.ee lehelt ,kes müüb POLAR jahutusvedelikke.Polaril on siis punane ja roosa Premium Longlife märgistusega ,roheline on standard.
"Värvide kasutamine jahutusvedelike markeerimiseks on tootjate eneste
otsustada. Nii markeerivad ühed tootjad oma erinevate kvaliteediomadustega
jahutusvedelikke selleks, et neil kergemini vahet teha, samas
kui teised toodavad samade omadustega jahutusvedelikke lihtsalt
erinevates toonides. Polar jahutusvedelike värvus sõltub selle omaduste
eripärast, mistõttu pakuvad need jahutusvedelikud sõltuvat värvist erinevat
kaitset.
Järelturul on mitmed tootjad või turustajad (kes
tellivad privat label e omamärgiga toodet) aga lähenenud
värvidele hoopis teise nurga alt – pakkudes
enamasti mõnda madalama kvaliteediklassiga,
(enamasti vananenud tehnoloogial valmistatud)
jahutusvedelikku lihtsalt erinevates (moodsates)
värvitoonides, kasseerides tarbijalt selle eest suuremat
raha. "
"Värvide kasutamine jahutusvedelike markeerimiseks on tootjate eneste
otsustada. Nii markeerivad ühed tootjad oma erinevate kvaliteediomadustega
jahutusvedelikke selleks, et neil kergemini vahet teha, samas
kui teised toodavad samade omadustega jahutusvedelikke lihtsalt
erinevates toonides. Polar jahutusvedelike värvus sõltub selle omaduste
eripärast, mistõttu pakuvad need jahutusvedelikud sõltuvat värvist erinevat
kaitset.
Järelturul on mitmed tootjad või turustajad (kes
tellivad privat label e omamärgiga toodet) aga lähenenud
värvidele hoopis teise nurga alt – pakkudes
enamasti mõnda madalama kvaliteediklassiga,
(enamasti vananenud tehnoloogial valmistatud)
jahutusvedelikku lihtsalt erinevates (moodsates)
värvitoonides, kasseerides tarbijalt selle eest suuremat
raha. "
Järgnev jutt pärineb falleroon.ee lehelt ,kes müüb POLAR jahutusvedelikke.Polaril on siis punane ja roosa Premium Longlife märgistusega ,roheline on standard.
"Värvide kasutamine jahutusvedelike markeerimiseks on tootjate eneste
otsustada. Nii markeerivad ühed tootjad oma erinevate kvaliteediomadustega
jahutusvedelikke selleks, et neil kergemini vahet teha, samas
kui teised toodavad samade omadustega jahutusvedelikke lihtsalt
erinevates toonides. Polar jahutusvedelike värvus sõltub selle omaduste
eripärast, mistõttu pakuvad need jahutusvedelikud sõltuvat värvist erinevat
kaitset.
Järelturul on mitmed tootjad või turustajad (kes
tellivad privat label e omamärgiga toodet) aga lähenenud
värvidele hoopis teise nurga alt – pakkudes
enamasti mõnda madalama kvaliteediklassiga,
(enamasti vananenud tehnoloogial valmistatud)
jahutusvedelikku lihtsalt erinevates (moodsates)
värvitoonides, kasseerides tarbijalt selle eest suuremat
raha. "
Siis on tore et mul ongi polar´i toode.
Üldiselt ma olen pikalt "küünarnukid" õlis kuttidelt kuulnud, et suurt vahet pole mis värvi asja sa sinna sisse kallad, peaasi, et eesmärgipäraselt ülesannet täidab kellelgil on midagi kunagi vale jahutusvedeliku värvi pärast midagi juhtunud või?
Segu puhul ei juhtu midagi hullu (pikas perspektiivis ei tea- kuidas erinevad baaskemikaalid omavahel läbi saavad). Vedelik muutub ebamääraselt sogaseks.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tähtis, et sa vahetad, peaasi, et iga 2...3 aasta tagant. Kassi värv ei oma mingit tähtsust.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Segu puhul ei juhtu midagi hullu (pikas perspektiivis ei tea- kuidas erinevad baaskemikaalid omavahel läbi saavad). Vedelik muutub ebamääraselt sogaseks.
Ühes Bmw v8s segu pärast seguga sõitmist oli kristallset soga kõik täis. Muidugi see oli rohelise ja punase segu...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Segu puhul ei juhtu midagi hullu (pikas perspektiivis ei tea- kuidas erinevad baaskemikaalid omavahel läbi saavad). Vedelik muutub ebamääraselt sogaseks.
Ühes Bmw v8s segu pärast seguga sõitmist oli kristallset soga kõik täis. Muidugi see oli rohelise ja punase segu...
Lekkepeataja on selle põhjuseks. Peatab lekke ka suuremates torudes. :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Segu puhul ei juhtu midagi hullu (pikas perspektiivis ei tea- kuidas erinevad baaskemikaalid omavahel läbi saavad). Vedelik muutub ebamääraselt sogaseks.
Ühes Bmw v8s segu pärast seguga sõitmist oli kristallset soga kõik täis. Muidugi see oli rohelise ja punase segu...
Lekkepeataja on selle põhjuseks. Peatab lekke ka suuremates torudes. :thumb:
Omaniku teada ta lekkepeatajat ei kasutanud, eelnevalt seda kraami seal sees ka polnud...
Tähenärijatele ja targutajatele võiks hambusse anda ühe margiesinduse, kus kõik vedelikud tulevad kusagilt ja mööda torusid siis lähevad igalepoole kuhu vaja ja siis ongi neil seal õli1, õli2, klaasipesuvedelik ja tosool püstolite peal kirjas.
Mina punast enam kunagi ei pane. Rohelisega ei eksi...
Ehk siis, on juhtunud küll
Nuja mis sul selle punasega siis juhtus? Mul bumer jahutab end sellega ja kõik toimib. Korra tuli radikat vahetada aga see vist ei olnud vedeliku süü, et ma vastu seina sõitsin...
Miks on vaja jalgratast leiutada? tehas soovitab punast? pane punane. Tehas soovitab rohelist? Pane roheline. Rohelist saab segada sinisega, punast saab segada oranziga(Väga väga väga vähe levinud)
Kasutades punast ettenähtud autos, ei keera midagi pekki, kui tehas on seda soovitanud. punasel on mingil määral paremad puhastus omadused.
Punased on tihti nö "long life" 5 aastase vahetusvälbaga, rohelised 2 aastase. Igaljuhul soovitaks põhjamaa kliimas vahetada 2 aasta tagant, olenemata pakendil olevast kirjast. Segu ei soovitaks kunagi, teatud lisandid punases ja rohelises ei sobi kokku ja tõmbavad "klimpi.
Klassikud ja vanemad(kas uuemate mallide mootorid ka?) soovitatakse rohelist. 9-5 pandi punast.
Kasutades punast ettenähtud autos, ei keera midagi pekki, kui tehas on seda soovitanud. punasel on mingil määral paremad puhastus omadused.
Punased on tihti nö "long life" 5 aastase vahetusvälbaga, rohelised 2 aastase. Igaljuhul soovitaks põhjamaa kliimas vahetada 2 aasta tagant, olenemata pakendil olevast kirjast. Segu ei soovitaks kunagi, teatud lisandid punases ja rohelises ei sobi kokku ja tõmbavad "klimpi.
Klassikud ja vanemad(kas uuemate mallide mootorid ka?) soovitatakse rohelist. 9-5 pandi punast.