ACC puhub taha ainult külma
Kliima puhub tagumistele istmetele (keskelt ja jalgadele) ainult külma. Vahet pole, mis asendis seadistatud.
Hiljuti tegin korda koodid 08 (juhi jalgade juures) ja 21 (retsirkulatsiooni klappide mootor). Nüüd veakoode 0 ja muidu kõik töötab korrektselt.
Panin paika tagasi ka ühe varda, mis oli lahti tulnud kõrvalistuja poolsel, kõrgust pidi, keskmisel mootoril.
Milline mootor juhib taha minevat temperatuuri? Või miskit muud häda?
Hiljuti tegin korda koodid 08 (juhi jalgade juures) ja 21 (retsirkulatsiooni klappide mootor). Nüüd veakoode 0 ja muidu kõik töötab korrektselt.
Panin paika tagasi ka ühe varda, mis oli lahti tulnud kõrvalistuja poolsel, kõrgust pidi, keskmisel mootoril.
Milline mootor juhib taha minevat temperatuuri? Või miskit muud häda?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Tere,
Minul puhub ka (9-5 sedaan, 1998). Saabiantis öeldi, et esimestel mudelitel tehasest juba välja tulles probleem küljes ja parandada saab ainult, kui keskkonsool lahti võtta ja mingi ava suuremaks teha.
Minu arust tundub kahtlane, et tehases põhjamaade autol selline jama sisse jäi.
Minul puhub ka (9-5 sedaan, 1998). Saabiantis öeldi, et esimestel mudelitel tehasest juba välja tulles probleem küljes ja parandada saab ainult, kui keskkonsool lahti võtta ja mingi ava suuremaks teha.
Minu arust tundub kahtlane, et tehases põhjamaade autol selline jama sisse jäi.
Tere,
Minul puhub ka (9-5 sedaan, 1998). Saabiantis öeldi, et esimestel mudelitel tehasest juba välja tulles probleem küljes ja parandada saab ainult, kui keskkonsool lahti võtta ja mingi ava suuremaks teha.
Minu arust tundub kahtlane, et tehases põhjamaade autol selline jama sisse jäi.
Minul puhub ka (9-5 sedaan, 1998). Saabiantis öeldi, et esimestel mudelitel tehasest juba välja tulles probleem küljes ja parandada saab ainult, kui keskkonsool lahti võtta ja mingi ava suuremaks teha.
Minu arust tundub kahtlane, et tehases põhjamaade autol selline jama sisse jäi.
Ma ei tea palju see nüüd aitab AGA. Kui minul probleem oli et taha valesti puhus (ei mäleta kumba pidi, kas sooja või külma) siis lahenes mure kui kliima kondentsi äravoolutoru läbi puhusin. Juhi ja kõrvalistuja jalgade juurest vooder ära tõmmata (keskkonsooli poolt siis) ja seal all on voolikud mis käivad mmates ära (pärast lükkad tagasi lihtsalt). Sealt puhud sisse (auto põhja poole ehk käigukangi poole vms) ja nii tugevalt et tunned et õhk läheb lõpuks läbi. Endal alati lendas sodi eest ja tuli alt vett ka.
Peale seda puhus jälle normaalselt. Võib ka kokkusattumus olla. Peamiselt puhusin seda kuna kondents hakkas tagaistujate jalge alla kogunema ja ligunes seal...
Samad veakoodid olid mul ka aga mingi hetk kadusid ära...siin soovitati kliimaplokk lihtsalt ära vahetada...
Lihtsalt mõned mõtted.
Peale seda puhus jälle normaalselt. Võib ka kokkusattumus olla. Peamiselt puhusin seda kuna kondents hakkas tagaistujate jalge alla kogunema ja ligunes seal...
Samad veakoodid olid mul ka aga mingi hetk kadusid ära...siin soovitati kliimaplokk lihtsalt ära vahetada...
Lihtsalt mõned mõtted.
Tehasest tulles minu autol vist viga küljes polnud. Tagaistujad meenutavad, et varem sealt tuli vajadusel sooja õhku ka. Millal külmaks muutus, ei mäleta enam keegi. Igatahes ammu.
Kondentsveetoru puhastamise teeksin küll ära:eureka: Juba ammu silma jäänud, et parkimiskohalt tagurdades on ainult kõrvalistuja pool veeloik asfaldil. Varem oli nagu mõlemal pool. Surkisin traadiga ka sealt alt august sisse, aga ei miskit...
Edit 12.10:
Proovisin kondentsveetoru puhastada. Polnud miskit puhastada - oli puhas.
Kõrvalistuja jalgade juures leidsin üles, milline hoob liigutab klappi, mis reguleerib ainult taha minevat temperatuuri. Ühenadasin varda hoovast lahti ja keerasin niisama seda. Samal ajal teine käsi tagaistuja jalgade temp. katsudes. Sai reguleerida küll. Ühte pidi täitsa külm ja teisele poole lõpuni keerates soojem, aga ikka mitte nii kuum, kui eest tuleb kõige kuumemal settingul.
Seega otsingud jätkuvad...
Kondentsveetoru puhastamise teeksin küll ära:eureka: Juba ammu silma jäänud, et parkimiskohalt tagurdades on ainult kõrvalistuja pool veeloik asfaldil. Varem oli nagu mõlemal pool. Surkisin traadiga ka sealt alt august sisse, aga ei miskit...
Edit 12.10:
Proovisin kondentsveetoru puhastada. Polnud miskit puhastada - oli puhas.
Kõrvalistuja jalgade juures leidsin üles, milline hoob liigutab klappi, mis reguleerib ainult taha minevat temperatuuri. Ühenadasin varda hoovast lahti ja keerasin niisama seda. Samal ajal teine käsi tagaistuja jalgade temp. katsudes. Sai reguleerida küll. Ühte pidi täitsa külm ja teisele poole lõpuni keerates soojem, aga ikka mitte nii kuum, kui eest tuleb kõige kuumemal settingul.
Seega otsingud jätkuvad...
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Väga imelik jah. Ma ka ei tahaks uskuda, et tehasest probleemselt tuli. Aga minu kasutusse jõudis nii, et puhus külma. Eelmine omanik küll ei maininud seda (suvi oli) ning ise ei osanud kontrollida.
Aga mul puhub taha keskele õrnalt sooja ja jalgadele ainult külma. Äkki on veel siin foorumis kellelgi selline auto?
Aga mul puhub taha keskele õrnalt sooja ja jalgadele ainult külma. Äkki on veel siin foorumis kellelgi selline auto?
Aga mul puhub taha keskele õrnalt sooja ja jalgadele ainult külma.
Sama siin.
Kui käsitsi klappi liigutasin, siis sain jalgade peale ka natuke leigema vahepeal. Aga see on väga kaugel sellest, mis eest tuleb, kui "HI" või 27 kraadi peal kliima on.
See paneb mõtlema, et äkki siiski on seal ahju sees miski paigast liikunud ja augud/klapid pole enam kohakuti. Või nagu saabianti sulle rääkis - midagi vaja suuremaks lõigata!? Oskab keegi seda sekundeerida?
Ahju sisule ei pääse üldse lihtsalt ligi, muidu kisuks ise lahti.
Programmeeritavusse eriti usku pole, sest sain kätte selle klapi hoova, mis temp. reguleerib taha ja kuuma ei suutnud sellest välja keerata. Käis mõlemale poole vastu piirajat - max külm ja max soe. Aga mine tea...
Kas ülejäänud algusaastate 9-5tel siis taga ka kuum õhk?
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Saabiantist kohta täpselt enam ei mäleta aga öeldi, et selleks peab keskelt konsooli lahti kiskuma.
Meil on aga teine ahi olemas (saigi uurimise jaoks soetatud).
Kui kõrvalistuja juurest lahti võtta, siis saab ligi 2-le klapile. Üks reguleerib kas jalgadele, aknale jne ning teine sooja ja külma. Esimeses klapis ei saa viga olla (see mis asendit muudab õhu liikumises). Teises ka ilmselt mitte, sest ees muutub temperatuur minu autol (soem,külmem), taha tuleb aga kogu aeg külma. Keskele õrna leiget õhku, aga siis kui 27 kraadi peal, jalgadele pidevat külma.
Googeldades ei tule ka viga välja, et tehasest praak läbi lastud oleks. Sellepärast ma kahtlen natukene tehase jutus. Lisaks pole siin foorumis ka seda esile tulnud enne, kuigi 97/98 aasta autosi ikka liigub.
Meil on aga teine ahi olemas (saigi uurimise jaoks soetatud).
Kui kõrvalistuja juurest lahti võtta, siis saab ligi 2-le klapile. Üks reguleerib kas jalgadele, aknale jne ning teine sooja ja külma. Esimeses klapis ei saa viga olla (see mis asendit muudab õhu liikumises). Teises ka ilmselt mitte, sest ees muutub temperatuur minu autol (soem,külmem), taha tuleb aga kogu aeg külma. Keskele õrna leiget õhku, aga siis kui 27 kraadi peal, jalgadele pidevat külma.
Googeldades ei tule ka viga välja, et tehasest praak läbi lastud oleks. Sellepärast ma kahtlen natukene tehase jutus. Lisaks pole siin foorumis ka seda esile tulnud enne, kuigi 97/98 aasta autosi ikka liigub.
Ei leidnud netist paremat pilti. See on UK saabi oma, seega vale pidi rooliga autolt:
http://s289.photobucket.com/user/johno101_bucket/media/the%20silver%20one/DSC08350.jpg.html
Nii palju, nagu mina aru sain katsetamise käigus:
Kui mõlemalt hoovalt vardad lahti võtta, siis saab töötava ACCga proovida. Ülemine (hammasrattaga) juhib taha minevat õhku, kas puhub jalgadele või keskele. Ette poole tulevat õhku reguleeritakse kõrgemalt sama mootori poolt (kindalaeka kõrvalt, ka siis kui see varras lahti).
Alumine hoob reguleerib ainult taha minevat temperatuuri, kui varras lahti võtta. Mootor ka selle hoova ja varda juhtimiseks on kõrgemal (kindalaeka kõrval) ja sealt juhitakse temperatuuri salongi ette poole. Ka siis, kui varras on alumise hoova küljest lahti, saab ette temperatuuri ikka juhtida.
Kui sul on ahi maas, siis äkki saad järgi vaadata, mis see alumine klapp (temp. tagaistujatele) teeb või miks korralikult ei tööta. Võib-olla sellel teisel ahjul muidugi hoopis toimib kõik.
http://s289.photobucket.com/user/johno101_bucket/media/the%20silver%20one/DSC08350.jpg.html
Nii palju, nagu mina aru sain katsetamise käigus:
Kui mõlemalt hoovalt vardad lahti võtta, siis saab töötava ACCga proovida. Ülemine (hammasrattaga) juhib taha minevat õhku, kas puhub jalgadele või keskele. Ette poole tulevat õhku reguleeritakse kõrgemalt sama mootori poolt (kindalaeka kõrvalt, ka siis kui see varras lahti).
Alumine hoob reguleerib ainult taha minevat temperatuuri, kui varras lahti võtta. Mootor ka selle hoova ja varda juhtimiseks on kõrgemal (kindalaeka kõrval) ja sealt juhitakse temperatuuri salongi ette poole. Ka siis, kui varras on alumise hoova küljest lahti, saab ette temperatuuri ikka juhtida.
Kui sul on ahi maas, siis äkki saad järgi vaadata, mis see alumine klapp (temp. tagaistujatele) teeb või miks korralikult ei tööta. Võib-olla sellel teisel ahjul muidugi hoopis toimib kõik.
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Aega läks umbes 3,5h (2 inimest) ja saime minul probleemi lahendatud :)
Võtsime lahti, et uurida külma õhu põhjust taha istujatele minu autol (9-5 1998). Nagu öeldud, siis tehase praakjuttu ei tahtnud me uskuda. Kuna meil oli teine ahi ostetud (just süsteemi uurimiseks ning võrdlemiseks), siis tundus 2 põhjust, mis võis probleemi põhjustada:
1) klapi tihendid puuduvad (katki, kulunud vms)
2) külm õhk liigub radiaatori alt läbi ja otse jalgadele
Lahti võttes selgus, et klapid liiguvad nii, nagu teisel ahjul ning kõik tihendid ka klappidel küljes. Seega 1) põhjus ei ole. Ka avaused katab klapp ilusti ära, mis sooja õhku taha istujatele laseb/ei lase.
Selgus, et minu radioaatoril nii ülevalt kui alt oli tihend põhimõtteliselt läinud. Tundus, et niiskus liiga teinud ja külm õhk liikus otse radiaatori alt läbi jalgadele. Seega probleemi põhjustajaks viga nr 2). See radiaator on suht tihke ja õhk valis kergema läbipääsu tee.
Mingi tõenäolsus veel on, et hoopis radiaatori viga ((ummistus vms), aga õhk liikus läbi ja vedelik tuli ka ilusti välja korraga. Siiski panime teise ahju seest võetud radiaatori, kuna seal tihendid küljes + saame 2 võimaliku tekke põhjustajat korraga eemaldada. Lisasime aknatihendi teise tihendina veel igaksjuhuks juurde nii üles kui alla serva (piltidel valget värvi tihend). Nüüd tuleb sooja ühku nii keskkonsoolist kui jalgadele taga istujatele.
Piltidel on näha vana radiaatori tihendid ja uue omad.
Lahti võetud teine ahi. Sealt nägime, et kui võtta radiaator eest, siis saab käega klappe katsuda:
Kulunud tihend (alumine pilt põhja oma):
Teine radikas korraliku tihendi + lisatud akna tihendiga:
Võtsime lahti, et uurida külma õhu põhjust taha istujatele minu autol (9-5 1998). Nagu öeldud, siis tehase praakjuttu ei tahtnud me uskuda. Kuna meil oli teine ahi ostetud (just süsteemi uurimiseks ning võrdlemiseks), siis tundus 2 põhjust, mis võis probleemi põhjustada:
1) klapi tihendid puuduvad (katki, kulunud vms)
2) külm õhk liigub radiaatori alt läbi ja otse jalgadele
Lahti võttes selgus, et klapid liiguvad nii, nagu teisel ahjul ning kõik tihendid ka klappidel küljes. Seega 1) põhjus ei ole. Ka avaused katab klapp ilusti ära, mis sooja õhku taha istujatele laseb/ei lase.
Selgus, et minu radioaatoril nii ülevalt kui alt oli tihend põhimõtteliselt läinud. Tundus, et niiskus liiga teinud ja külm õhk liikus otse radiaatori alt läbi jalgadele. Seega probleemi põhjustajaks viga nr 2). See radiaator on suht tihke ja õhk valis kergema läbipääsu tee.
Mingi tõenäolsus veel on, et hoopis radiaatori viga ((ummistus vms), aga õhk liikus läbi ja vedelik tuli ka ilusti välja korraga. Siiski panime teise ahju seest võetud radiaatori, kuna seal tihendid küljes + saame 2 võimaliku tekke põhjustajat korraga eemaldada. Lisasime aknatihendi teise tihendina veel igaksjuhuks juurde nii üles kui alla serva (piltidel valget värvi tihend). Nüüd tuleb sooja ühku nii keskkonsoolist kui jalgadele taga istujatele.
Piltidel on näha vana radiaatori tihendid ja uue omad.
Lahti võetud teine ahi. Sealt nägime, et kui võtta radiaator eest, siis saab käega klappe katsuda:
Kulunud tihend (alumine pilt põhja oma):
Teine radikas korraliku tihendi + lisatud akna tihendiga:
Tubli töö :notworthy:
Tuleb minulgi salongiradikas välja sikutada ja tihendama hakata. Saab radika enda ka läbi pesta. Ega see vist väga keerulisem salongi õhufiltri vahetusest pole? Jahutusvedelik muidugi välja ennem.
Imelik, et ette ilma selle tihendita puhub sooja ja taha mitte!?
P.S. loodetavasti see akna tihend ja selle liim kuuma kannatavad. Muidu hakkab vent salongi kärsakat ajama või sulab seal üldse ära. Jahtusvedeliku temp. ikka ju üle 85 kraadi vms. Kõvasti kuuma andes ehk rohkemgi...
Tuleb minulgi salongiradikas välja sikutada ja tihendama hakata. Saab radika enda ka läbi pesta. Ega see vist väga keerulisem salongi õhufiltri vahetusest pole? Jahutusvedelik muidugi välja ennem.
Imelik, et ette ilma selle tihendita puhub sooja ja taha mitte!?
P.S. loodetavasti see akna tihend ja selle liim kuuma kannatavad. Muidu hakkab vent salongi kärsakat ajama või sulab seal üldse ära. Jahtusvedeliku temp. ikka ju üle 85 kraadi vms. Kõvasti kuuma andes ehk rohkemgi...
There's no way back now. So just relax and get used to it!
Siiani on OK, salogni õhk puhas. Aga jah, teab kaua see tihend seal vastu peab.
Igaljuhul väga huvitav viga ja lahendus.
Ja kui hakata radiaatori lahti võtmist tegema, siis varuda 2 tihendit, mis torude ümber lähevad. Minul olid need juba kõvad, seega vahetasime need ka välja (teiselt ahjult võtsime).
Igaljuhul väga huvitav viga ja lahendus.
Ja kui hakata radiaatori lahti võtmist tegema, siis varuda 2 tihendit, mis torude ümber lähevad. Minul olid need juba kõvad, seega vahetasime need ka välja (teiselt ahjult võtsime).
Risustan veel teemat.mikul polnud vanal radikal häda midagi peale tihendite,lihtsalt teisel olid need korras ja see akna tihend läks veel lisaks,tihendus peab olema all,üleval ja otstes,kui radikas on umbes,siis ei tuleks ka mujale sooja!Edu.
Saan harva sõita SAABIGA.