Saab 9000 2.3T Anniversary, 1997, Ainar
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Täna kaks kuud tagasi juhtus selline asi, et sai nüüdseks 6 SAAB ja seda korda Anny endale koju toodud.
Sõidetud tänaseks ca 2000 km ja Tonnine on ikka väga mõnus ja lisaks aegumatu disainiga auto. Siiani kapriise veits näidanud, aga muidu hästi üleval pidanud. Ülevaatuspunktis saime käia kakskorda ja nüüd võime ausalt ja puhta südamega aastakese liikluses osaleda. Rooste kimbutab nagu ikka enamikke tonniseid, sai veits roostesurma.
Üldmulje rahuldav ja eks tegeleb asjadega jooksvalt :)
Sõidetud tänaseks ca 2000 km ja Tonnine on ikka väga mõnus ja lisaks aegumatu disainiga auto. Siiani kapriise veits näidanud, aga muidu hästi üleval pidanud. Ülevaatuspunktis saime käia kakskorda ja nüüd võime ausalt ja puhta südamega aastakese liikluses osaleda. Rooste kimbutab nagu ikka enamikke tonniseid, sai veits roostesurma.
Üldmulje rahuldav ja eks tegeleb asjadega jooksvalt :)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1974
- Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
- Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
- Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
- Kontakt:
Sellele masinale lasti täiesti uus nahksisu teha mõned aastad tagasi. Ise lasin ka 2 korda nahahoolduse teha kui auti minu käes oli. Prarguse 9-3 istmeid ei viitsinud vist keegi hooldada. Nüüd seisukorra parandamiseks ainuke võimalus uus nahatamine.
Niipalju kui ma mäletan, siis oli soft CR-i poolt muudetud küll. Kahjuks Mitsu turbo lasti õhtale ja pandi orig. Garrett tagasi.
Niipalju kui ma mäletan, siis oli soft CR-i poolt muudetud küll. Kahjuks Mitsu turbo lasti õhtale ja pandi orig. Garrett tagasi.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Soft peaks endiselt ikka peal olema, kuigi hetkel max 0,4 bar puhub välja. Garrett on tagasi ja ennem kevadet mitsu poole ei vaata. Sisu on tõesti ilus ja värske.
Pole ka liiast siin kohal tänada härraseid iisakut ja Trionicut, kes Annyle 2011a uue elu ja hingamise andsid. Nagu herr Trionic kuskil mainis, kestab Tonnine normaalselt hooldades isalt pojale. Mulle ta meeldib ja SAAB sõidetud küll.
Pole ka liiast siin kohal tänada härraseid iisakut ja Trionicut, kes Annyle 2011a uue elu ja hingamise andsid. Nagu herr Trionic kuskil mainis, kestab Tonnine normaalselt hooldades isalt pojale. Mulle ta meeldib ja SAAB sõidetud küll.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Just täpselt spray ja harjaga tegin puhtaks, siis micro lapiga tõmbasin istmed üle. Ja lõpuks micro svammiga kreemitus.
Ained sai Saabi heledale nahale Mobile Spast võetud. Ise kreemitasin rooli ja käigukangi musta naha ka ära. Tulemus super.
ahah, siis on ikka sama toode. Mul ka Mobile Spast ostetud, kuid ainult kreem... peaks selle puhastuse variandi ka soetama.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Tonnise mehed, kas tulede lülitil peaks ka pirn sees põlema? Seal mingi rohekas silm on küljes. Kuna veel mõned kustunud pirnid on armatuuris, siis võiks korraga kõik põlema saada. Hommikul miinus kraadidega paneb paugu käivitades, kellelgi veel olnud, mis rohtu saanud?
Turbo teeb ka venetolmuimeja häält, aga võibolla nii peabki olema. Pole ju Turbo Tonnist omanud, 9000 Griffini V6 hääled olid vähe teised. Aga nüüd peale nelja kuud on ige ikka paljas ja mitte ainult endal, vaid ka väikestel SAABlastel tagapingil.
Endiselt rahul, üks tubli Tonnine on.
Turbo teeb ka venetolmuimeja häält, aga võibolla nii peabki olema. Pole ju Turbo Tonnist omanud, 9000 Griffini V6 hääled olid vähe teised. Aga nüüd peale nelja kuud on ige ikka paljas ja mitte ainult endal, vaid ka väikestel SAABlastel tagapingil.
Endiselt rahul, üks tubli Tonnine on.
Tulede lülitil on pirn olemas täitsa. proovi küünlaid vahetada, paugutamise vastu,
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Kuidas tuled on pimedas liiklemisel nt võrreldes 9-5ga?
Mul on küll võrreldes 9-3og, et sõidaks nagu kotis (mis sest et udukad ka veel lisaks järgi :D), mis sest et vahetasin suvel vähe etemate vastu välja, kotis mis kotis :)
Mul on küll võrreldes 9-3og, et sõidaks nagu kotis (mis sest et udukad ka veel lisaks järgi :D), mis sest et vahetasin suvel vähe etemate vastu välja, kotis mis kotis :)
Everyday Regular SAAB guy!
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mis selle Mitsuga ikka jamada, pigem juba Holset HX 35w. Siis SAAB käigukasti ka vahetama hakata.
HY35 :thumb:
Üks uus tonnise tuli näitab rohkem kui kaks vana 9-5 ksenooni. Lähituledest jutt.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Ega mul ka lähituledega suht kottis sõit. Eero käest sai võetud Philips White Visionid tegi valgemaks ja on vähe paremad kui tavalised olid.
9-5l olid mul pooltuled xenonid ja täis tuled tavalised. Tuleklaasid olid plastikust, suht ok olid, eriti täistuled olid väga head ja Tonnisel samuti täistuledega SAAB nägijaks :)
NG 900-del milleledel olid ka tuleklaasid klaasist näitasid mul tuled normaalselt. Aga nendel töötasid mul tulekojamehed ka, mis Tonnisel ei tööta hetkel. Arvan, et sellest ka ikka nähtavus kõvasti kinni, kuna seni kuni tuled puhtad näeb ka Tonnisega sõita.
Aga S9K, millised tuled sa panid uued oma valgele A või B osa, kus kohast tellisid? Kui tõesti uute tuledega nähtavus muutuks kardinaalselt, siis oleks asjal jumet ja vahetaks välja. Aga nagu vmaster viimati kõrval sõites soovitas, siis võiks tulekojamehed ellu äratada.
9-5l olid mul pooltuled xenonid ja täis tuled tavalised. Tuleklaasid olid plastikust, suht ok olid, eriti täistuled olid väga head ja Tonnisel samuti täistuledega SAAB nägijaks :)
NG 900-del milleledel olid ka tuleklaasid klaasist näitasid mul tuled normaalselt. Aga nendel töötasid mul tulekojamehed ka, mis Tonnisel ei tööta hetkel. Arvan, et sellest ka ikka nähtavus kõvasti kinni, kuna seni kuni tuled puhtad näeb ka Tonnisega sõita.
Aga S9K, millised tuled sa panid uued oma valgele A või B osa, kus kohast tellisid? Kui tõesti uute tuledega nähtavus muutuks kardinaalselt, siis oleks asjal jumet ja vahetaks välja. Aga nagu vmaster viimati kõrval sõites soovitas, siis võiks tulekojamehed ellu äratada.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Tellisin japanpartsust, klokkerholm firmaks. Ilmselt nad võtsid Baltiautost. Ja üks tuli näitas juba väga hästi, oleks auto kauem olnud minu käes, oleks teise veel ostnud. Oleks oleks oleks. Täpsemalt nüüd rääkides, vasak tuli ei tekitanud mul isegi seina peale jutti enam. Tuld vaadates oli kõik kenasti hele, aga ettepoole ei jõudnud ükski kiir. Kohati oli tunne, et ma viskan kiviga meelega puruks selle, sest siis ma olen sunnitud uue ostma. Uue hind oli miskit 120 - 140 euri. Parempoolne tuli oli ka pea samasugune, ulme valgus sees, aga välja midagi ei jõua. Ja see tuli istus väga ilusti külge, ainult üht kohta pidin tangidega naksama, kõik kruvi/poldi augud sobisid täpselt, suunatuli läks ka kenasti oma pessa. Ses mõttes tundus küll kvaliteetne asi. Muidugi alguses oli ta ilma kõrguse regulaatorita, vanalt tulelt tõmbasin mootori koos vardaga välja ja panin uuele. Kõik sai väga hea.
tootekood 65250131
tootekood 65250131
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 381
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt: