Saab 9-5 2.3T 125kw,wannabeHirsch, 2000, Piktor
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Ahhoi kõigile,
Lõpuks on põhjust siia foorumisse teema teha.
Alustan sellest, et tegelikult on saabi minusse süstitud juba aegade algusest saati. Isa töötas Eesti aja alguses politseis ja sinna neid 99-gl masinaid saadi päris hulgem, nii meilegi sattus üks Saab 99 GL, punast värvi ja samet sisuga. See jättis jälje päris kauaks. Kahjuks müüs isa selle maha kurat teab kuhu. Kui Ema juurde lähen, üritan pildi leida ja ka siia postitada.
Kuid teemasse.
Oma juhtimise ajaloos olen istunud paljudes masinates, alustasin Audiga, siis VW, BMW, viimane oli Alfa ja alates eilsest siis Saab.
Mõjuv põhjus miks valisin saabi oli kasutaja S9K peale käimine ja suhteliselt võimekas mootor.
Käisin vaatamas ka Tallinnas ühte 2,0 155kw masinat, kuid peale trionicu juures käiku kadus selle masina ostusoov. Hind oli ka üsna krõbe ning masinas polnud midagi väga erilist.
Teine ja praegune masin asetses Kehras, varustuselt üsna plank, mootoriks on 2.3T 125kw, kuid ei olnud väga hullu ketiklõbinaga (loobusin mõttest, et saan vahetatud ketiga masina sellise raha eest).
Vaatamas käidud, kõik nagu töötas ja sai ka käed löödud. Eile sõites aga hakkasid ilmnema probleemid, mitte küll hullud, aga mida ei avastanud kohe. Juhiklaas on ilmselt siinidelt maas ja ei liigu üles ega alla. Ning mis praegu kripeldab, et kui lasta masinal elada, siis 5000 rpm ja käiku ei vaheta, hakkab puristama, kui hoida seal kuskil sekund 2 siis hakkab mootori tuli vilkuma, lased gaasi vähe järgi, vahetab käigu ära ja pole rohkem midagi. Huvitav olukord muidugi.
Pilte teen siis kui auto täiesti puhas on ning, eks tuleb siin paar upgrade-I veel teha nii sisu kui ka mootori poole pealt.
Eks üritan asjadega kursis hoida ja lolle küsimusi tuleb ilmselt küllaga.
Lõpuks on põhjust siia foorumisse teema teha.
Alustan sellest, et tegelikult on saabi minusse süstitud juba aegade algusest saati. Isa töötas Eesti aja alguses politseis ja sinna neid 99-gl masinaid saadi päris hulgem, nii meilegi sattus üks Saab 99 GL, punast värvi ja samet sisuga. See jättis jälje päris kauaks. Kahjuks müüs isa selle maha kurat teab kuhu. Kui Ema juurde lähen, üritan pildi leida ja ka siia postitada.
Kuid teemasse.
Oma juhtimise ajaloos olen istunud paljudes masinates, alustasin Audiga, siis VW, BMW, viimane oli Alfa ja alates eilsest siis Saab.
Mõjuv põhjus miks valisin saabi oli kasutaja S9K peale käimine ja suhteliselt võimekas mootor.
Käisin vaatamas ka Tallinnas ühte 2,0 155kw masinat, kuid peale trionicu juures käiku kadus selle masina ostusoov. Hind oli ka üsna krõbe ning masinas polnud midagi väga erilist.
Teine ja praegune masin asetses Kehras, varustuselt üsna plank, mootoriks on 2.3T 125kw, kuid ei olnud väga hullu ketiklõbinaga (loobusin mõttest, et saan vahetatud ketiga masina sellise raha eest).
Vaatamas käidud, kõik nagu töötas ja sai ka käed löödud. Eile sõites aga hakkasid ilmnema probleemid, mitte küll hullud, aga mida ei avastanud kohe. Juhiklaas on ilmselt siinidelt maas ja ei liigu üles ega alla. Ning mis praegu kripeldab, et kui lasta masinal elada, siis 5000 rpm ja käiku ei vaheta, hakkab puristama, kui hoida seal kuskil sekund 2 siis hakkab mootori tuli vilkuma, lased gaasi vähe järgi, vahetab käigu ära ja pole rohkem midagi. Huvitav olukord muidugi.
Pilte teen siis kui auto täiesti puhas on ning, eks tuleb siin paar upgrade-I veel teha nii sisu kui ka mootori poole pealt.
Eks üritan asjadega kursis hoida ja lolle küsimusi tuleb ilmselt küllaga.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Üritasin täna open sid teha, et tuvastada mis probleeme võib välja tulla, aga see sunnik ei ava seda nii nagu õpetatakse. Never know...
Seejärel proovisin ACC veakoode.
Vasakus ääres näitab nr.1 ja paremas ääres nr. 21
Googeldades leidsin küll tähendused, aga likvideerimistest juttu ei leidnud.
Teiseks, eile õhtul vahetasin ühe tagatule pirni ära, kuna häiris see rõve pinin käivitusel ja üleliigne tekst armatuuril, et Rear light vms ja täna ikka sama jama, kõik tuled nagu põlevad taga...
Panen ühe pildi ka lõppu, muidu kuidagi näotu see värk siin.
Seejärel proovisin ACC veakoode.
Vasakus ääres näitab nr.1 ja paremas ääres nr. 21
Googeldades leidsin küll tähendused, aga likvideerimistest juttu ei leidnud.
Teiseks, eile õhtul vahetasin ühe tagatule pirni ära, kuna häiris see rõve pinin käivitusel ja üleliigne tekst armatuuril, et Rear light vms ja täna ikka sama jama, kõik tuled nagu põlevad taga...
Panen ühe pildi ka lõppu, muidu kuidagi näotu see värk siin.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Mehed mehed:D
S9K juba pmst peenega tegi mind maha, nii et jah...
Seda tina ma ei viitsi küll panama hakata, lihtsam on vast uus mootor.
Aga huvitav on see, et klaasi peale puhub õhku, aga salongi poole ei puhu...
See link on katki ilmselt eks?
S9K juba pmst peenega tegi mind maha, nii et jah...
Seda tina ma ei viitsi küll panama hakata, lihtsam on vast uus mootor.
Aga huvitav on see, et klaasi peale puhub õhku, aga salongi poole ei puhu...
See link on katki ilmselt eks?
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
http://bfy.tw/2OO1 Natuke tuleb tina panna..:P
Vasakus ääres näitab nr.1 ja paremas ääres nr. 21
Googeldades leidsin küll tähendused, aga likvideerimistest juttu ei leidnud.
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=16379&page=10
Keri päris alla, overspeed näitab kuidas korda teha.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Kohe tegusam asi, vaatasin kõik läbi :thumb:
Peab pirnide vahetuse ka ette võtma, armatuur on poolenisti pime ja käigkangi ümbrus samuti.
Olen tähelepannud ka seda, et kiirendades madalalt tuleb sisse mingi imelik korin, nagu midagi läheks paigast ära ja siis on vaikus.
Peab pirnide vahetuse ka ette võtma, armatuur on poolenisti pime ja käigkangi ümbrus samuti.
Olen tähelepannud ka seda, et kiirendades madalalt tuleb sisse mingi imelik korin, nagu midagi läheks paigast ära ja siis on vaikus.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
No vaatasin kõik tagatuled nüüd üle, vasakud luugituled ei töötanud.
Hetkel ei hakanud tagurdustuli üldse tööle. dunno...
Ja juhtus koletu asi. õli sisse valamise kork lendas pooleks kui keerasin selle lahti sealt, mis siis ikka, tuleb uus leida...
Hetkel ei hakanud tagurdustuli üldse tööle. dunno...
Ja juhtus koletu asi. õli sisse valamise kork lendas pooleks kui keerasin selle lahti sealt, mis siis ikka, tuleb uus leida...
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Aga tänasega on auto sealmaal, et mõne hetke pärast hakkan Trionicu poole sõitma.
Peale seda saab teada millal võib Sebastiani poole sammud seada ja uue softi peale lasta.
Hetkel muidugi suured tänud zazoule Aero istmete eest, Very comfi:P
Ja ranttole carbo armatuuri eest :head:
weight reduction bro.
Igatahes, Tartus käies panin paagi ka kurguni täis ja mõtlesin, palju siis kilomteraazi tuleb, hetkel keskmine 10l/100km kuldne keskmine, seal siis möödasõidud ja Tallinna linn.
aga hoian pöialt, et Trionic ütleks midagi head.
Peale seda saab teada millal võib Sebastiani poole sammud seada ja uue softi peale lasta.
Hetkel muidugi suured tänud zazoule Aero istmete eest, Very comfi:P
Ja ranttole carbo armatuuri eest :head:
weight reduction bro.
Igatahes, Tartus käies panin paagi ka kurguni täis ja mõtlesin, palju siis kilomteraazi tuleb, hetkel keskmine 10l/100km kuldne keskmine, seal siis möödasõidud ja Tallinna linn.
aga hoian pöialt, et Trionic ütleks midagi head.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Paar pilti ka:
[img=800x600]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353745_zIys.jpg[/img]
[img=600x800]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353743_6035.jpg[/img]
[img=800x600]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353741_sTye.jpg[/img]
[img=600x800]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353739_6N9j.jpg[/img]
[img=800x600]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353745_zIys.jpg[/img]
[img=600x800]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353743_6035.jpg[/img]
[img=800x600]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353741_sTye.jpg[/img]
[img=600x800]http://static4.album.ee/files/1174/14/orig_29353739_6N9j.jpg[/img]
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Oi, oi nii palju lahtist sularaha autos, just see summa mis Koljal on järgmisest doosist puudu Loodan et küljeaknad püsivad tervetena.
Tundub et mannaroosa sees kasvanud rootslased 9-5 projekteerides ei mõelnud, et maailm on kuri, 9-3 puhul on see rikkus neil vähemalt käetoe kaane all peidus :)
Tundub et mannaroosa sees kasvanud rootslased 9-5 projekteerides ei mõelnud, et maailm on kuri, 9-3 puhul on see rikkus neil vähemalt käetoe kaane all peidus :)
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Käi p...
Trionicu juures käidud. Mootoripadjad om katki. Kasti radikas lekib ja kuskil on ka õhuleke. Põhja all ei paistnud ühtegi roosteallikat.
Kui nüüd sooja ka hakkaks puhuma:cool:
S9K: tahaks palju ilusaid ja läikivaid asju kapoti alla mida keegi ei näe:headbang:
Downpipe peale hakkasin mõtlema....
Trionicu juures käidud. Mootoripadjad om katki. Kasti radikas lekib ja kuskil on ka õhuleke. Põhja all ei paistnud ühtegi roosteallikat.
Kui nüüd sooja ka hakkaks puhuma:cool:
S9K: tahaks palju ilusaid ja läikivaid asju kapoti alla mida keegi ei näe:headbang:
Downpipe peale hakkasin mõtlema....
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Mootoripadjad tellitud, käigukasti etteotsa läheb Powerflex, tagumisse Lemförder(Originaali ei jõua osta VM-ist öeldi hinnaks 260€).
Tellisin ka küünlad ära NGK BCPR-7ES
Samuti sain täna kätte uued porimatid, vanad kummimatid olid koledad ja katkised.
Laupäeval kõrvaldasin juhiakna mitte töötamise sündroomi. oli teine alumiselt siinilt maas ja üks plastic puks katki.
Nüüd veel kõrvaldamist vajavad vead on sooja mitte puhumine.
Tõmbasin kõrvalistuja poolse katte maha, aga ega ma midagi teha ei osanud esmapilgul, vahetasin filtri ainult ära...
Karteri tuulutus kit on pagassis ja ei oska sellega kuidagi algust teha...
eks tuleb natuke oodata ja siis kuu lõpu poole S9K juures koht kinni panna.
Tellisin ka küünlad ära NGK BCPR-7ES
Samuti sain täna kätte uued porimatid, vanad kummimatid olid koledad ja katkised.
Laupäeval kõrvaldasin juhiakna mitte töötamise sündroomi. oli teine alumiselt siinilt maas ja üks plastic puks katki.
Nüüd veel kõrvaldamist vajavad vead on sooja mitte puhumine.
Tõmbasin kõrvalistuja poolse katte maha, aga ega ma midagi teha ei osanud esmapilgul, vahetasin filtri ainult ära...
Karteri tuulutus kit on pagassis ja ei oska sellega kuidagi algust teha...
eks tuleb natuke oodata ja siis kuu lõpu poole S9K juures koht kinni panna.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 329
- Liitunud: E Okt 12, 2015 15:01
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: Saab 9-5 wannabe Hirsch| Saab 99 EMS
Nonii, Saab näitab iseloomu..
Tänasel väljasõidul, viskas armatuuri kirjuks.
TCS off ja mootorituli. Pööre üle 2100 ei lähe, ehk Limp mode?
Tuleb seada vist sammud trionicu juurde jälle.
Tänasel väljasõidul, viskas armatuuri kirjuks.
TCS off ja mootorituli. Pööre üle 2100 ei lähe, ehk Limp mode?
Tuleb seada vist sammud trionicu juurde jälle.
Autode remont ja diagnostika Järvamaal
51960883
51960883
Saabis on veakoodi lugeja kohustuslik. Osta omale mingi see elm misiganes, tihti on väike asi millele saad kohe veakoodi lugejaga jälile, paned jälle mingi vaakumvooliku vms. kinni ja ongi jälle hea. Ei pea alati kuhugi sõitma hakkama.