Probleem siis selles, et kiilub kinni nõnda, et ei julge väga seda kangi salongist tõmmata, et luuki avada. Kus kohast võib ta kinni külmuda või kuidas seda trossi puhastada/vahetada? Peale lahti saamist peab viimasest kinnituskohast trossi jõuga tagasi lükkama..
Sry, aga see s..t ei tahtnud jälle käima minna. Mai-ääs Põhjamaa auto.
Kapotiluugi avamise tross
- skyline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Vana teema, aga ehk keegi jagab kogemusi, kuidas lahenes ja milles viga seisnes?
Mul eile oli sama jama, pesula järjekorras mõtlesin et kontrollin vedelike taset ja kapoti avamise hooba tõmmates ei juhtunud midagi ja hoob justkui kergelt takerdus või liikus tavapärasest lühemas ulatuses. Tõmbasin ca 7 korda ja ei midagi. Sõitsin sama targalt koju ja seal avanes esimesest tõmbest
Vaatasin üle nii salongis kui kapoti all näha oleva osa ja mingeid anomaaliaid ei tuvastanud peale selle, et kapoti all trossi kõri plastist isolatsioon on kohati murenenud ja kõri seetõttu veidi korrodeerunud. Uhasin WD-40 kõikvõimalikesse trossiga seotud kohtadesse sh trossi kõrisse ja peale seda avanes korduvalt kenasti. Nüüd on veidi segased tunded, et kas tegu oli ühekordse jamaga või peaks hakkama trossi vahetama, kuigi füüsiliselt vigastust trossil ei tuvastanud. Igaks juhuks valasin klaasipesuvedeliku paagi silmini täis.
Mul eile oli sama jama, pesula järjekorras mõtlesin et kontrollin vedelike taset ja kapoti avamise hooba tõmmates ei juhtunud midagi ja hoob justkui kergelt takerdus või liikus tavapärasest lühemas ulatuses. Tõmbasin ca 7 korda ja ei midagi. Sõitsin sama targalt koju ja seal avanes esimesest tõmbest

Vaatasin üle nii salongis kui kapoti all näha oleva osa ja mingeid anomaaliaid ei tuvastanud peale selle, et kapoti all trossi kõri plastist isolatsioon on kohati murenenud ja kõri seetõttu veidi korrodeerunud. Uhasin WD-40 kõikvõimalikesse trossiga seotud kohtadesse sh trossi kõrisse ja peale seda avanes korduvalt kenasti. Nüüd on veidi segased tunded, et kas tegu oli ühekordse jamaga või peaks hakkama trossi vahetama, kuigi füüsiliselt vigastust trossil ei tuvastanud. Igaks juhuks valasin klaasipesuvedeliku paagi silmini täis.
Vajadusel aitan Tartus-Tõrvandis igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi, Autocom,Autel Maxiscan seadmed)
Minu Saabi oli ka mingi hetk probleem trossiga. Tross "kiilus" kinni ja kapotti ei saanud enam kinni panna st, et enam ei lukustand. Kakkusin trossi maha, puhastasin ja õlitasin. Töötab siiamaani probleemideta!