Saab 9-5 juhiuks ei lukustu
Mitte ukselukus, vaid keskluku mootoris. Olen endal Saabil vahetanud nii ees kui taga parempoolsete uste mootorid. Alguses ei läinud vahest lukku ning seejärel jälle töötas, edaspidi ainult harvemini ja lõpuks üldse mitte. (1998a)
Ukselukk ja ukseluku mootor on üks ja sama asi
?
Füüsiliselt vist ikka ei ole üks ja sama asi ja võrdusmärki siia vahele panna ei saa. Ukseluku mootor on lukustusmehhanismi üks osa. Ukselukk ise, -mille sees muugid asuvad ja mille sisse võtme pistad on ju füüsiliselt teine osa, kuigi keskluku puhul sama süsteemi osad. Kui sa ukseluku mootori välja vahetad ega siis veel ukseluku südamikku pea vahetama !
Ukselukk ja ukseluku mootor on üks ja sama asi
?
Füüsiliselt vist ikka ei ole üks ja sama asi ja võrdusmärki siia vahele panna ei saa. Ukseluku mootor on lukustusmehhanismi üks osa. Ukselukk ise, -mille sees muugid asuvad ja mille sisse võtme pistad on ju füüsiliselt teine osa, kuigi keskluku puhul sama süsteemi osad. Kui sa ukseluku mootori välja vahetad ega siis veel ukseluku südamikku pea vahetama !
Räägime siin ju ukse lukustamisest läbi keskluku, mitte lukust kui lukusüdamikust mida võtmega keeratakse.
Ukselukk - lukusti, mis ust kinni hoiab ja mille sees on keskluku mootor!
Vägagi üks ja sama asi
Mina näen asja nii - ukselukk: võtmega keeratav osa, mis võib samuti kuluda ning rikki minna. Kui ütled, et viga on "autos", siis kuidas me teame, kas pead silmas mootorit, alusvankrit, kere, elektrisüsteemi või muud auto osa?
Arvan, et selguse mõttes tuleb neid eristada ikkagi ehk on kesklukk(kesklukumootor) ja ukselukk.
(Kui majauksel keegi ütleb, et lukk tuleb ära vahetada, siis mõeldakse selle all võtmega keeratava osa vahetamist (ehk südamikku), mitte linki või muid osasid).
Arvan, et selguse mõttes tuleb neid eristada ikkagi ehk on kesklukk(kesklukumootor) ja ukselukk.
(Kui majauksel keegi ütleb, et lukk tuleb ära vahetada, siis mõeldakse selle all võtmega keeratava osa vahetamist (ehk südamikku), mitte linki või muid osasid).
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mida te jahute selle tühise asja kallal ja närite tähte. Kes tahab aru saada see saab aru ja kes aru saada ei taha vahetagu terve uks välja või ostku uus auto. :wall:
Mina näen asja nii - ukselukk: võtmega keeratav osa, mis võib samuti kuluda ning rikki minna. Kui ütled, et viga on "autos", siis kuidas me teame, kas pead silmas mootorit, alusvankrit, kere, elektrisüsteemi või muud auto osa?
Arvan, et selguse mõttes tuleb neid eristada ikkagi ehk on kesklukk(kesklukumootor) ja ukselukk.
(Kui majauksel keegi ütleb, et lukk tuleb ära vahetada, siis mõeldakse selle all võtmega keeratava osa vahetamist (ehk südamikku), mitte linki või muid osasid).
Oehhh....
Kui majauksel keegi ütleb, et lukk tuleb ära vahetada, siis mõeldakse selle all võtmega keeratava osa vahetamist (ehk südamikku), mitte linki või muid osasid
Me ei räägi ju majast ? Vaid autost, hoopis teine maailm, teised terminid
Majal ei ole keskluku süsteemi
Arvan, et selguse mõttes tuleb neid eristada ikkagi ehk on kesklukk(kesklukumootor) ja ukselukk.
Just täpselt, tuleb nimetada õigete nimetustega, et mitte inimesi segadusse ajada
Mina näen asja nii - ukselukk: võtmega keeratav osa, mis võib samuti kuluda ning rikki minna
paraku näed valesti
Ukseluku südamik ( Lock cylinder ) - võtmega keeratav osa, millel ei ole mitte mingit pistmist keskluku tööga.
Ukselukk ( Door Lock with motor for central locking ) - lukumehanism , mis reaalselt hoiab ust kinni ja mille sees on
keskluku mootor.
Kasutaja Magnatil on tõenäoliselt vaja asja pildil