Saab 9-5 Aero, MY03, Nublik
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Esimesed 500 ja pudinaid peale km läbitud. On ikka uuema auto tunne küll. Sõidurõõmu kui palju!
Ainuke asi, mis rahutuks teeb, on teatud kiirustel undav kast. Aga olen ikkagi rahul. Polegi varem puhtatõulise Aero rooli keeranud.
Tore!
Ainuke asi, mis rahutuks teeb, on teatud kiirustel undav kast. Aga olen ikkagi rahul. Polegi varem puhtatõulise Aero rooli keeranud.
Tore!
Ma oleks nõus kinni maksma düno tõmbe kui taastad ostu eelse seisukorra ja mõõdaks algse tulemuse ära :cool:
Nublik
Max kW = 173,85x1,15=199,93kW
Max N-M = 347,38x1,15=399,49NM
YouTube: http://youtu.be/2jKapAM3DT0?t=1m5s
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2hrmmCp7aVhFMGFhU0JuRE0/edit?usp=sharing
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Hetkel see väga raske ei ole, ainult aju ringi tõstmise vaev. Midagi muud ju tehtud pole. Küll aga tahtsin ma rauda natukene muudatust sisse viia sellel nädalavahetusel. Oleks tegelikult huvitav isegi teada..
Ma oleks nõus kinni maksma düno tõmbe kui taastad ostu eelse seisukorra ja mõõdaks algse tulemuse ära :cool:
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Hetkel liikleb kenasti. Sai vahepeal natukene hooldatud - Maf ja Throttle Body puhtaks, numbrituled taas ellu äratatud (juhe oli luugi kõri sees katkenud).
Paar asja ka, millele tuleb järgmise õlivahetuse aeg tähelepanu pöörata: turbo juures mõned vaskseibid välja vahetada, õlitorud natukene leemendavad siit-sealt ja ka karteri põhja üks nurk on õline, võib-olla oleks idee maha võtta, pilk peale visata, vajadusel puhastada ja siis tagasi külge.
Sai vanem 9-5 Tartusse toimetatud. Mõned klõpsud teel sinna.
Paar asja ka, millele tuleb järgmise õlivahetuse aeg tähelepanu pöörata: turbo juures mõned vaskseibid välja vahetada, õlitorud natukene leemendavad siit-sealt ja ka karteri põhja üks nurk on õline, võib-olla oleks idee maha võtta, pilk peale visata, vajadusel puhastada ja siis tagasi külge.
Sai vanem 9-5 Tartusse toimetatud. Mõned klõpsud teel sinna.
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:12, muudetud 1 kord kokku.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Peaks vahepeal miskit teadet siia lisama..
Auto toimetab endiselt kenasti. Tee peale pole jätnud ja suuri probleeme pole tekkinud. Üks vaakum hüppas lahti, aga see oli rohkem oma viga.
Vahepeal sai maha võetud ja uuesti külge pandud karteri põhi, pilt seest oli viiskas ja puhas, natukene puru põhjas oli..
EVAP sai värksed metallist klapid ja uue vooliku.
Paar nädalat tagasi said all suverattad, 17" on ikka palju kobedam.
Ees tahavad vahetust kondid ja ka klotsid on juba suht piiri peal. Tuleks ka tagasillaga äkitsi stendist läbi käia.
Kuna olen võidelnud natukene madala mAir'iga, sai käidud vaakumi/turbosüsteemi õhupidavust kontrollimas. Süsteem kenasti tihe. Vast on lihtsalt mootori eripära ja Sebastian arvas, et see paar grammi ei ole midagi hullu.
Endisel on plaanis alla panna 3" downpipe, ilma katalüsaatorita. Mõtted on ka pikka aega tiirelnud FMIC ümber.. Eks aeg näitab.
Endiselt väga rahul autoga!
Suurem toru alla saab, siis võiks uuesti dünosse piiluda..
Paar päris klõpsu ka:
Auto toimetab endiselt kenasti. Tee peale pole jätnud ja suuri probleeme pole tekkinud. Üks vaakum hüppas lahti, aga see oli rohkem oma viga.
Vahepeal sai maha võetud ja uuesti külge pandud karteri põhi, pilt seest oli viiskas ja puhas, natukene puru põhjas oli..
EVAP sai värksed metallist klapid ja uue vooliku.
Paar nädalat tagasi said all suverattad, 17" on ikka palju kobedam.
Ees tahavad vahetust kondid ja ka klotsid on juba suht piiri peal. Tuleks ka tagasillaga äkitsi stendist läbi käia.
Kuna olen võidelnud natukene madala mAir'iga, sai käidud vaakumi/turbosüsteemi õhupidavust kontrollimas. Süsteem kenasti tihe. Vast on lihtsalt mootori eripära ja Sebastian arvas, et see paar grammi ei ole midagi hullu.
Endisel on plaanis alla panna 3" downpipe, ilma katalüsaatorita. Mõtted on ka pikka aega tiirelnud FMIC ümber.. Eks aeg näitab.
Endiselt väga rahul autoga!
Suurem toru alla saab, siis võiks uuesti dünosse piiluda..
Paar päris klõpsu ka:
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:14, muudetud 1 kord kokku.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Koristasin kappi ja leidsin. Aasta ja 5 päeva, pisut kripeldab...:drink:
Mul kripeldaks ka, kuradi mõnus liikur on..
Oota, kuni ma talvekad alla panen, siis on see masin selline nagu su selle teema esimesel pildil.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Teeks juttu natukene
Auto toimetab väga kenasti. Eriti pärast seda kui sai lahti väiksemast vaevast, mis mootorit kimbutas. Nimelt puges surve jahutusvedeliku süsteemi. Väga kuumades linnaoludes lõi suvel isegi ühe voolikujupi kaks korda lõhki.
Kohalikus remonditöökojas läbiviidud uuringus tuli välja, et heitgaasid kogunevad paisupaaki. Pärast seda oli teema selge. Probleem sai lahenuduse Anti juures. Kaas korjati maha, lihviti, uued tihendid, paar andurit, õli ja muid pudinad ning korras ta oligi. Tööga väga rahul! Tallinnast kaugema kandi kliendile anti isegi võimalus auto pärast tööpäeva lõppu õuele toimetada. Ja ei olnud ka hullu kui pudinaid pärast tööaega autole järgi tulin.
Öeldi, et ülejäänud mootori sisu on kenasti korras ja midagi rohkem vahetada pole vaja. Tundub, et võib talvele rahuliku südamega vastu minna.
Mingi hetk sai ka värske klaas ette liimitud, suvine päike tegi juba elu üsna raskeks. Põhimõtteliselt oli terve klaas täkkeid täis.
Kui valget aega järjest vähemaks hakkas jääma, sai panustatud värsketesse Xenonitesse. Külge sai pandud Philipsi marki valgusallikad, nii valget pilti pole ma esiklaasist ammu näinud. Vanad pirnid olid seest juba päris valkjas-hallid, pole mingi ime, et need enam suurt midagi ei valgustanud.
Nagu ka Pootsman mainis, siis sai mingi aeg tagasi aasta kenasti täis. Uus kindlustus tehtud ja ka ülevaatusel käidud. Viimane sai läbitud puhaste paberitega. Öeldi, et pidurid on kuidagi eriti head.. Mingi aeg sai külge kruvitud väheke uhkemad klotsid, ju siis sellest?
Pärast ülevaatust taas 3" toru alla ja muretud kilomeetrid jätkusid.
Nagu ka siin foorumi Kokkutulekute alt võib lugeda, sai mingi aeg tagasi käidud rullidel. Üllatus oli suur!
Max kW = 207,75x1,1?=230kW, max NM= 435,46x1,1?=480NM
vvs-i pilt.
Pärast aasta möödumist, tulemus missugune! Sellist pilti ma muidugi ei oodanud. Pärast remonti oli teine tunne sõita küll ja esimese paari käiguga oli pidamist vääga raske leida. Ilmad on muidugi külmemad ka ja ega rehvidki pole enam esimese nooruses. Ja sellele kõigele on nüüd selgitus olemas.
Tõmbe ajal oli masinal peal - 3" väljalase kuni viimase pütini, Forge wastegate, Maptun bypass, JR sinine filter, originaal snorkli asemel miskit ise väänatud ventilatsiooni toru, paagis oli Neste 98 ja Liqui Moly oktaaniarvu tõstja. Ning muidugi ka CR soft.
Kuna tulemus pani muretsema nii mind kui kodanik Pootsmanni, siis tuleks ilmselt segu rikkamaks saada ja seetõttu läks ka täna tellimusse Boschi 3,5 FPR (kütuserõhu regulaator). Sel nädalal plaanis viimane peale panna koos asjakohase softiga. Võib-olla võiks talveks ka natukene vurtsu maha keerata.
Sõidurõõmu jagub. Toimetab vingelt. Ikka rahul.
Auto toimetab väga kenasti. Eriti pärast seda kui sai lahti väiksemast vaevast, mis mootorit kimbutas. Nimelt puges surve jahutusvedeliku süsteemi. Väga kuumades linnaoludes lõi suvel isegi ühe voolikujupi kaks korda lõhki.
Kohalikus remonditöökojas läbiviidud uuringus tuli välja, et heitgaasid kogunevad paisupaaki. Pärast seda oli teema selge. Probleem sai lahenuduse Anti juures. Kaas korjati maha, lihviti, uued tihendid, paar andurit, õli ja muid pudinad ning korras ta oligi. Tööga väga rahul! Tallinnast kaugema kandi kliendile anti isegi võimalus auto pärast tööpäeva lõppu õuele toimetada. Ja ei olnud ka hullu kui pudinaid pärast tööaega autole järgi tulin.
Öeldi, et ülejäänud mootori sisu on kenasti korras ja midagi rohkem vahetada pole vaja. Tundub, et võib talvele rahuliku südamega vastu minna.
Mingi hetk sai ka värske klaas ette liimitud, suvine päike tegi juba elu üsna raskeks. Põhimõtteliselt oli terve klaas täkkeid täis.
Kui valget aega järjest vähemaks hakkas jääma, sai panustatud värsketesse Xenonitesse. Külge sai pandud Philipsi marki valgusallikad, nii valget pilti pole ma esiklaasist ammu näinud. Vanad pirnid olid seest juba päris valkjas-hallid, pole mingi ime, et need enam suurt midagi ei valgustanud.
Nagu ka Pootsman mainis, siis sai mingi aeg tagasi aasta kenasti täis. Uus kindlustus tehtud ja ka ülevaatusel käidud. Viimane sai läbitud puhaste paberitega. Öeldi, et pidurid on kuidagi eriti head.. Mingi aeg sai külge kruvitud väheke uhkemad klotsid, ju siis sellest?
Pärast ülevaatust taas 3" toru alla ja muretud kilomeetrid jätkusid.
Nagu ka siin foorumi Kokkutulekute alt võib lugeda, sai mingi aeg tagasi käidud rullidel. Üllatus oli suur!
Max kW = 207,75x1,1?=230kW, max NM= 435,46x1,1?=480NM
vvs-i pilt.
Pärast aasta möödumist, tulemus missugune! Sellist pilti ma muidugi ei oodanud. Pärast remonti oli teine tunne sõita küll ja esimese paari käiguga oli pidamist vääga raske leida. Ilmad on muidugi külmemad ka ja ega rehvidki pole enam esimese nooruses. Ja sellele kõigele on nüüd selgitus olemas.
Tõmbe ajal oli masinal peal - 3" väljalase kuni viimase pütini, Forge wastegate, Maptun bypass, JR sinine filter, originaal snorkli asemel miskit ise väänatud ventilatsiooni toru, paagis oli Neste 98 ja Liqui Moly oktaaniarvu tõstja. Ning muidugi ka CR soft.
Kuna tulemus pani muretsema nii mind kui kodanik Pootsmanni, siis tuleks ilmselt segu rikkamaks saada ja seetõttu läks ka täna tellimusse Boschi 3,5 FPR (kütuserõhu regulaator). Sel nädalal plaanis viimane peale panna koos asjakohase softiga. Võib-olla võiks talveks ka natukene vurtsu maha keerata.
Sõidurõõmu jagub. Toimetab vingelt. Ikka rahul.
Viimati muutis Nublik, T Nov 12, 2019 14:52, muudetud 2 korda kokku.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.
Mul postasti laekub Aero pakkumisi üsna tihti. Saada PS mulle milline see Aero olema peab:)
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.
Pootsmanni oma on ju kenake küll! Seal on algus suuremate numbrite suunas tehtud ka juba.
Neid ilusaid numbreid vaadates tekib 9-5 isu peale. Kahjuks meie vabariigis ei ole sellist 9-5 Aerot mis minu tingimustele vastaks.
Pootsmanni oma on ju kenake küll! Seal on algus suuremate numbrite suunas tehtud ka juba.
Mul vagunitega oma teema :D
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Niisiis. 3,5 FPR läks külge ja keerasin Forge'i pealt ringikese vurtsu maha ka. Sai paar lühemat otsa tehtud ja hetkel kõik näitajad korras. Aga kindlasti on vaja pikemalt ringi vurada, et auto jõuaks adapteeruda vastavalt uuele olukorrale.
Vahepeal tekkis ka väike kala ABSiga, hakkas teine naljakate kohtade peal rakenduma. Viga pildil...
..ja jõulud armatuuris.
Nüüdseks asi korras.
Vahepeal tekkis ka väike kala ABSiga, hakkas teine naljakate kohtade peal rakenduma. Viga pildil...
..ja jõulud armatuuris.
Nüüdseks asi korras.
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:17, muudetud 1 kord kokku.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Said sa jälgida, kas Mreq/mair käib ikka sama kõrgele ka pisut rikkama seguga?
Tegin pärast paigaldust ühe lühikese maantee otsa küll ja lasin kolmandaga väheke vabamalt minna, mAir jooksis kenasti 1380 ja hoidis seda piiri ka. Tundub, et ei tõmmanud alla. Kärutasin linna vahel ka väheke ringi ja aMul näitas lõpuks +138. Knocke kogu selle ettevõtmise aeg ei tulnud ühtegi.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Nädalavahetusel sai lõpuks talverattad alla kruvitud. Tavapärase 16" asemel läksid talveks see kord 17" veljed. Käisin enne kergelt üle ka, värkse värv ja lakk selga, ei hakanud asja keeruliseks ajama.
Mõned pildid ka. Ilm kenamaks läheb, siis saab paar viisakamat klõpsu teha.
Mustriks läks peale värske Hankooki Winter i'Pike RS naastud. Võiks ju hea olla küll.
Nüüd tuleb siis harjuda klõbina ja muutunud sõiduomadustega.
Mõned pildid ka. Ilm kenamaks läheb, siis saab paar viisakamat klõpsu teha.
Mustriks läks peale värske Hankooki Winter i'Pike RS naastud. Võiks ju hea olla küll.
Nüüd tuleb siis harjuda klõbina ja muutunud sõiduomadustega.
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:18, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 61
- Liitunud: K Juul 23, 2014 21:57
- Asukoht:
- Auto:
Mis imepirnid sul udukates, et valges kollane valgus ja pimedas valge valgus?
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Mis imepirnid sul udukates, et valges kollane valgus ja pimedas valge valgus?
Ma ei usu, et need imepirnid on, aga kui ma nüüd õigeti mäletan, siis sai viimati Philipsi WhiteVision sinna topitud.
S9K võib ka muidugi täiesti õigus olla.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Käreda pakasega külmusid klaasipesuri nibud kinni, ilmselt oli vedeliku segu natukene lahja. Muidu toimetab kobedasti, uute Hankooki rehvidega võib ka täitsa rahul olla.
Talvine.
Talvine.
Viimati muutis Nublik, K Veebr 20, 2019 11:19, muudetud 1 kord kokku.
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Mis Hankook sul on? Mul on pirukal uued Hankookid ja absoluutselt ei pea. Süüdistan pigem auto kergust siin. Tühi plekk kuut väikse mootoriga ei suuda rehvi korralikult vastu maad suruda.
Hankooki Winter i'Pike RSi naastud. Siiamaani pole pabistama panevat olukorda kuskil tekkinud, kannatab tavapärases stiilis sõita nii lahtises kui ka kinnisõidetud lumes. Muidugi nullist startimine on omaette teema.