Tartu mehed dünopingis - loe viimaseid postitusi
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Mariom
Rullidel oli Saab 9-3 1,9 TTiD automaat...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 108,44x1,18=128kW, max NM= 340,54x1,18=402NM
Tõmbe video: https://youtu.be/wn_3VSuB96U
WinPEP7 failid asuvad siin:
Rullidel oli Saab 9-3 1,9 TTiD automaat...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 108,44x1,18=128kW, max NM= 340,54x1,18=402NM
Tõmbe video: https://youtu.be/wn_3VSuB96U
WinPEP7 failid asuvad siin:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Nublik
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero manuaal+CR soft...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 173,85x1,1=191kW, max NM= 347,38x1,1=383NM - sinine graafik - 30.09.2014
Max kW = 207,75x1,1=229kW, max NM= 435,46x1,1=479NM - punane graafik
Tõmbe video: https://youtu.be/DUAO-BEKtcY
WinPEP7 failid asuvad siin:
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero manuaal+CR soft...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 173,85x1,1=191kW, max NM= 347,38x1,1=383NM - sinine graafik - 30.09.2014
Max kW = 207,75x1,1=229kW, max NM= 435,46x1,1=479NM - punane graafik
Tõmbe video: https://youtu.be/DUAO-BEKtcY
WinPEP7 failid asuvad siin:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Nublik
Max kW = 207,75x1,1=229kW
3" downpipe , Forge wastegate ja kärukonks = + 40kw :D
9-5 adapteerumis võime on fenomenaalne ikka. Soft on ju sama mis oli 30/09/2014 düno külastuse aeg
Aga Nubliku masinast on vist küll iga kui viimane kw/nm välja pigistatud. Kuna pihustid originaalid ja 3.5fpri peal pole on segu lahja aga siin suuremaid pihusteid juba vaja kuna turbo ja kolvid on ka oma piiri lähedal.
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Heh, Rantto siin müüs mingil ajal konksu - easy kW :D
Aga see ilus vääne seal on küll kadestamist väärt juba :beer:
Aga see ilus vääne seal on küll kadestamist väärt juba :beer:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Susi
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero automaat...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 164,75x1,18=194kW, max NM= 330,33x1,18=390NM
Tõmbe video: https://youtu.be/YKvLVq9ibyM
WinPEP7 failid asuvad siin:
Rullidel oli Saab 9-5 2,3T Aero automaat...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 164,75x1,18=194kW, max NM= 330,33x1,18=390NM
Tõmbe video: https://youtu.be/YKvLVq9ibyM
WinPEP7 failid asuvad siin:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
- Nublik
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 224
- Liitunud: N Okt 18, 2007 15:11
- Asukoht: Tartu/Jõgeva
- Auto: 9-5 Aero; 9-5 2.3t; 9000 2.0t; V70 AWD
Max kW = 173,85x1,1=191kW, max NM= 347,38x1,1=382NM - sinine graafik - 30.09.2014
Max kW = 207,75x1,1=229kW, max NM= 435,46x1,1=479NM - punane graafik
Sellist mürtsu ma ei oodanud. Väga meeldiv! Mõtlesin, et 200 kw mootorist on hea küll. Tuleb vist uhke olla ja ka tibake tagasihoidlik, et tehnika ikka koos püsiks.
Võrreldes sellega, mis aasta tagasi... - öö ja päev.
Nüüd tahaks video ka üle vaadata.
Tore rullimise õhtu oli!
:beer: ei tea kas peaks ka suuna teite poole võtma?
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
:beer: ei tea kas peaks ka suuna teite poole võtma?
Sellel aastal on ilmselt joon all, 2016 saad esimene olla :drive:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Proovin teemal silma peal hoida, ilmselt tuleb ikka ära käia :cool:
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vaatan pilte ja tekkib küsimus, kas lisa jahutust mingit ei ole? Lahtine kapott eriti ei aita, seisval autol jahutus radikas teeb IC väga kuumaks.
__In Boost We Trust__
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Sellel neljapäeval kell 17.30 saame dünosse :)
Kuna õhtul 19.00 on bowlingu hooaja lõpetamine Tamme bowlingus siis healjuhul 2-3 autot Saab ära mõõta :cool:
Kes kindlad tulijad on?
1. Rantto
2. ?
3. ?
Kuna õhtul 19.00 on bowlingu hooaja lõpetamine Tamme bowlingus siis healjuhul 2-3 autot Saab ära mõõta :cool:
Kes kindlad tulijad on?
1. Rantto
2. ?
3. ?
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Ainar
Rullidel oli Saab 9-5 Aero 2004 Hirsch 2,3 automaat...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 179,58x1,18=212kW, max NM= 349,01x1,18=412NM
Tõmbe video: https://youtu.be/7xYRKbB8hq4
WinPEP7 failid asuvad siin:
Rullidel oli Saab 9-5 Aero 2004 Hirsch 2,3 automaat...
Skaalal on neljanda käigu tõmme!
Max kW = 179,58x1,18=212kW, max NM= 349,01x1,18=412NM
Tõmbe video: https://youtu.be/7xYRKbB8hq4
WinPEP7 failid asuvad siin:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
-
- Pealik
- Postitusi: 4262
- Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
- Asukoht: Tartu
- Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016
Kroom
Rullidel oli Saab 93 2,0 automaat 1999 Crossroad Performance...
Skaalal on kolmanda käigu tõmme! Sinine on stock graafik, punane Crossroad softiga tõmme!
Max kW = 103,08x1,18=122kW, max NM= 170,83x1,18=202NM
Rullidel oli Saab 93 2,0 automaat 1999 Crossroad Performance...
Skaalal on kolmanda käigu tõmme! Sinine on stock graafik, punane Crossroad softiga tõmme!
Max kW = 103,08x1,18=122kW, max NM= 170,83x1,18=202NM
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab