kas 9000 on töökindlam kui9-5
Olen kuulnud jutte et 9000 on töökindlam kui 9-5.Egama ise saabidest ei osanud enne midagi arvata kui sõber soovitas osta.Siis ostsingi pool aastat tagasi saab 9000 2,3 147kw olen väga rahul aga hiljuti mõtlesin uue mudeli ostmise peale9-5.Juttud levivad et sellel põhiprobleemiks on elektroonika vead ja ülalpidamine selle tõttu väga kallis.Vastab see jutt tõele
Lappa tiba otsingut, 9-5-st on teemasid küll olnud. Põhiprobleem 9-5-l on karterituulutus, mistõttu soovitavaim mudel on Aero (tugevam turbo ja rohkem piitsa-andmist, mistõttu suurem rõhk ei lase umbe minna jne), lisaks oli ka teatud tüüpilisi elektroonikavigasid (peast ise kõike ei mäletagi).
Ilmselt sõltub kõik sellest, millise eksemplari otsa sattuda, isiklikult arvan, et lõputootmise 9000-nded on suht töökindlad ja lapsevigadest enam-vähem vabad.
Ilmselt sõltub kõik sellest, millise eksemplari otsa sattuda, isiklikult arvan, et lõputootmise 9000-nded on suht töökindlad ja lapsevigadest enam-vähem vabad.
Kui nii võtta, siis mina pakuks küll, et viimase lõpu tonnised on töökindlamad kui esimese otsa 9-5 -d. Lastehaigused junou. Sama kehtib ka viimase lõpu 900-de ja esimese otsa 9-3 -de kohta. Ja tegelikult kõikide autode ja mudelite.
Samas kui sa lähed kellegi õnnetu hingega rääkima, kes on esimese otsa tonnise omanik olnud (85 or so), töökindlusest, vaatab ta sind ilmselt üsna imeliku näoga.
Samas kui sa lähed kellegi õnnetu hingega rääkima, kes on esimese otsa tonnise omanik olnud (85 or so), töökindlusest, vaatab ta sind ilmselt üsna imeliku näoga.
Ma ei ütlesks üldse, et vanade 9000 töökindlus on halb. Asi pigem selles, et nad praeguseks juba liiga vanad.
nt, B202 -> B234 üleminek tonnisel 90-date algul võiks olla sama efekt. Seal küll asi selles,et mootor muutus keerulisemaks ja seega praegu vanast peast kallim remontida (DI, kaks ketti, keerulisem aju, jne.)
Minu kogemuse järgi on B202 palju lollikindlam kui B234 (mitte et ma praegu uuesti B202 valiks
nt, B202 -> B234 üleminek tonnisel 90-date algul võiks olla sama efekt. Seal küll asi selles,et mootor muutus keerulisemaks ja seega praegu vanast peast kallim remontida (DI, kaks ketti, keerulisem aju, jne.)
Minu kogemuse järgi on B202 palju lollikindlam kui B234 (mitte et ma praegu uuesti B202 valiks

M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Mootor on üks asi, aga autol on üsna palju muid jubinaid ka küljes. Ma olen siit ja sealt kuulnud müstilisi lugusid automaakastidest, piduritest jne.
Samas selliseid lugusid kuuleb alati ja kõikide automarkide ja mudelite kohta. Kurat... mul hakkab ka see mölaööbiklikkus Cyberist külge jääma... seni suutsin ilusasti postitustega kahe aasta jooksul alla 100 jääda... nüüd pritsin kahele poole täiesti mõttetut tatti välja.
Vabandan üldsuse ees ja luban ennast parandada.
Samas selliseid lugusid kuuleb alati ja kõikide automarkide ja mudelite kohta. Kurat... mul hakkab ka see mölaööbiklikkus Cyberist külge jääma... seni suutsin ilusasti postitustega kahe aasta jooksul alla 100 jääda... nüüd pritsin kahele poole täiesti mõttetut tatti välja.
Vabandan üldsuse ees ja luban ennast parandada.
Ma olen mitu korda siin foorumis kohanud teemade all a'la "Saabide töökindlus" et inimesed kahtlevad Saabide automaatkasti töökindluses. Ausalt õeldes ei ole mul omal kahjux sellist küll olnud aga niikaua kuni ma siin foorumis kasutaja olen olnud, ei ole mulle küll silma hakkanud, et inimesed oma automaatkastiga hädas olex olnud 

... eks positsioneerigem siis autosid seespidiselt, ehk siis nende salongi mõõtusid arvestades. See peaks vast siiski klassidesse jaotamisel tähtsam argument olema. Olen 9-3SS -is istunud juhikohal ühe korra, aga sellest ka piisas, et aru saada selle auto kuulumisest väiksemasse klassi. Kui natuke ette tahad kiigata, siis on pea kohe vastu lage, tagaistmetel valitsevast kitsusest ei tahaks rääkidagi ja arvan, et pagasiruumi mahutavuselt teeb 9000 -> 9-3SS -le iga kell ja igast asendist ära. Üks asi on mahutavuse litraaz, teine asi aga suuremõõtmeliste asjade paigutus pagassi. Classic 5d combi kupee pagassi mahub neli ratast vabalt lapiti sisse, 9000 -sse nende paigutamiseks peab juba natuke rabistama, aga 9-3SS kes teab ??
Kes viitsib või teab kust otsida see võiks 9-3SS salongi mõõtusid uurida ja siia manada.
Aga see läheb juba teemast mööda.
Loodan, et tõde 9000 ja 9-5 paremuse/vastupidavamuse kohta öeldi siin juba esimeste postitustega välja.
Kes viitsib või teab kust otsida see võiks 9-3SS salongi mõõtusid uurida ja siia manada.
Aga see läheb juba teemast mööda.
Loodan, et tõde 9000 ja 9-5 paremuse/vastupidavamuse kohta öeldi siin juba esimeste postitustega välja.
9000 töökindluse osas automaatkastidest rääkides võin tugineda isiklikule kogemusele. Kast käis esimest korda remondis peale seda, kui hakkas 2. käigu sisseminekul lolli häält tegema, aga isegi meie friigid ei nokkinud lahti, kus see loll hääl tuleb. Oleks kohe jaole saadud, oleks ilmselt lihtsamalt pääsenud, mina sõitsin aga vapralt edasi ja siis tuli remondiks juba mitu kilo välja käia. Peale remonti jäi kast jukerdama ja ma ei saanudki aru kas nii peabki olema. Trionik luges mu logiraamatut ja ütles õnneks kähku karmi tõe välja - asi oli õigest kaugel...
Uuesti remonti, ja ilmnes, et eelmisel remondil olid 2 tihendit viga saanud ja lekkima hakanud. Jälle 2,5 kilo rahakott kergem, aga sõidunauding on taastatud täies mahus. Mis üldse see esimene rike mind tabama pidi??? Keegi tark oli nimelt juba enne müüki kastis askeldanud ja selle lohakalt kokku pannud....
Kogu jutu moraal - 9000 automaatkast on tavakasutaja seisukohalt ilgelt mõnus ja üsnagi töökindel tehnikaime, mis aga ei tähenda, et ka seda pole võimatu hea tahtmise juures tuksi keerata...
Uuesti remonti, ja ilmnes, et eelmisel remondil olid 2 tihendit viga saanud ja lekkima hakanud. Jälle 2,5 kilo rahakott kergem, aga sõidunauding on taastatud täies mahus. Mis üldse see esimene rike mind tabama pidi??? Keegi tark oli nimelt juba enne müüki kastis askeldanud ja selle lohakalt kokku pannud....
Kogu jutu moraal - 9000 automaatkast on tavakasutaja seisukohalt ilgelt mõnus ja üsnagi töökindel tehnikaime, mis aga ei tähenda, et ka seda pole võimatu hea tahtmise juures tuksi keerata...
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
9000 ja 9-5 automaatkastid on eri teema. Sa Hoclines oled harv erand kellel on olnud automaatkastiga probleeme, ma üritan enda teist tagavara kasti juba aasta aega maha müüa. 9-5 kast on teine ooper, seal jäävad mingid solenoidid kinni. Kasutajale paistab see nii välja et gaasi vajutamisel paigalt minek ei ole sujuv vaid algab löögiga. Kui solenoidi(de) välja ei vaheta, läheb ka muu kasti sisu.
Teine harv erand on roadrunner, kes kah oma kasti pidi lappima. Tema auto kast läks muidugi ilmselt hoolduse puudumise tõttu. Mitte et rr ei oleks hooldand - arvan et enne teda puudus hooldus.Algselt postitas: qdwin
Sa Hoclines oled harv erand kellel on olnud automaatkastiga probleeme, ma üritan enda teist tagavara kasti juba aasta aega maha müüa.
Algselt postitas: miku
Kui nii võtta, siis mina pakuks küll, et viimase lõpu tonnised on töökindlamad kui esimese otsa 9-5 -d. Lastehaigused junou. Sama kehtib ka viimase lõpu 900-de ja esimese otsa 9-3 -de kohta.
Viimase otsa 900 ja esimese otsa 9-3 suhtes ei tohiks see kehtida. Tegemist ju tegelikult sama mudeli täiustamisega, mille käigus muuhulgas ka nime vahetati. Uus mudel tuli 9-3 SS-ga.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Veelkord automaatkastidest.
Vaatamatta 9-5 automaatkasi probleemidele, on ta ette nähtud taluma märgatavalt suuremaid momente. 9000-de kast 400Nm, 9-5 kast vist suisa 500 Nm. Seega niiakua kui kõik solenoidid töötavad, võib turbo rõhku mõnuga tõsta. Iseeneset äärmiselt mõnus teadmine.
Vaatamatta 9-5 automaatkasi probleemidele, on ta ette nähtud taluma märgatavalt suuremaid momente. 9000-de kast 400Nm, 9-5 kast vist suisa 500 Nm. Seega niiakua kui kõik solenoidid töötavad, võib turbo rõhku mõnuga tõsta. Iseeneset äärmiselt mõnus teadmine.
Algselt postitas: qdwin
Veelkord automaatkastidest.
Vaatamatta 9-5 automaatkasi probleemidele, on ta ette nähtud taluma märgatavalt suuremaid momente. 9000-de kast 400Nm, 9-5 kast vist suisa 500 Nm. Seega niiakua kui kõik solenoidid töötavad, võib turbo rõhku mõnuga tõsta. Iseeneset äärmiselt mõnus teadmine.
jah,ma oleksin VT-st oluliselt rohkem välja pigistanud,kui Nm. ees poleks terendand,samuti teab väga väike seltskond VT(ja) kasti tegelikku läbisõitu.kastile tehti 2 alla 500eegust remonti,müstiline saksa kvaliteet.Esimeses elus kuulus auto "Total" õli müügimehele,kes vist arvas,et neid õlisid totaalselt pole vaja vahetada-kõik oli sodi,peale kasti ja roolilati
Lisaks on kasti otsas olnud vähemalt 4 mootorit.Eks selliste kastide surm,kui see kunagi saabub,on totaalselt lõplik.
Elektroonilistele kastidele pole ka midagi ette heita,lihtsalt ekstreemtingimustes elektroonika jaoks(ujumine keevas õlis ning vibratsioon)on elektrikatkestused varmad tulema.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989