#27
K Dets 16, 2015 20:22
Käisin järjekordes ~10000 km hoolduses, seekord AAC Ferdinandis ning lisaks sellele sobis see hooldusaeg kenasti ka Crossroad Performance'i Sebastianile, kes tehnohooldusele ka ajuhoolduse lisas.
Kahjuks on talverehvide aeg käes ning dünoüritusi enam ei toimu ehk masinast numbreid lugeda ei saa, kuid kevade esimesel üritusel (loodan, et neid tuleb veel) olen kindlasti kohal! Eriti huvitavaks teeb ootamise see, et mul ju on juba Maaülikooli dünost numbrid olemas - 103 kW ja 191 Nm; tehase numbrid on 113 kW ja 219 Nm. Peab muidugi ütlema, et olin dünos talverehvidega, mis tähendab, et (loodetavasti) algseis ikka -10 kW ja -30 Nm ei olnud.
Dünot oodates saan mõned mitteametlikud numbrid siiski letti lüüa, need numbrid on OBD skanneri ja nutitelefoni koostöö andmed: boost enne 0,4 bar (nagu peabki), nüüd nägin paigalt sajani minnes suurimat numbrit 0,9 bar. 0-100 (suverehvidega), millalgi kevadel, sain selle sama OBD andmetel 9,8s, kui ma õigesti mäletan (tehase number 10,4s) nüüd sain (naastrehvidega) 6,8! See 6,8 tundub muidugi liiga ulmeline, ilmselt oli tee allamäge.