Tere
Olen kuulnud, et see on tavaline probleem klassikute hulgas. Tahaks teada kas on lahendusi sellisele probleemile. Kas saab paigaldada ka muu aastakäigu käigukasti?
Autoks 1987, 81kw, manuaal
Tänud
klassiku käigukast undab
Omalaadne ulumine on neil kõigil tõesti. Pigem väiksemal hool. Mul ulub näiteks just suuremal kiirusel - difri paigaldusel valed võtted.
Tuleb aru saada, kas tegu on difrist tulenev hääl või käigust/käikudest. Esimese asjana tasuks õli värskendada.
Muidu need kastid on kõik sama korpusega küll. Sisus muutused aastate jooksul.
Tuleb aru saada, kas tegu on difrist tulenev hääl või käigust/käikudest. Esimese asjana tasuks õli värskendada.
Muidu need kastid on kõik sama korpusega küll. Sisus muutused aastate jooksul.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
OT:
Kle kt100. kas sa tead, kas need suured koonusrulllaagrid ennem difrit on kõigil samad??
mis asuvad võllil, mille otsas on difri väike hammakas.
numbrit, koodi tead?
üks saabimees on hädas, tahaks vahetada aga ei tea koode jne....
Kle kt100. kas sa tead, kas need suured koonusrulllaagrid ennem difrit on kõigil samad??
mis asuvad võllil, mille otsas on difri väike hammakas.
numbrit, koodi tead?
üks saabimees on hädas, tahaks vahetada aga ei tea koode jne....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
OT:
Kle kt100. kas sa tead, kas need suured koonusrulllaagrid ennem difrit on kõigil samad??
mis asuvad võllil, mille otsas on difri väike hammakas.
numbrit, koodi tead?
üks saabimees on hädas, tahaks vahetada aga ei tea koode jne....
Jään vastuse võlgu, kas kõigil sama. Äkki on? Pead ei anna ja hetkel ei oska kuskilt kontrollida ka. Endal tehtud märge: M88048-99406 (M 88010) Timken
Tegin väikse otsingu ja tundub, et 91+ pandi suuremad laagrid sinna. Pinion bearing siis inglise keeles. Seda otsides võiks tõeni ehk jõuda.
Minu kood peaks olema enne 91 kasti omad, kuna ehitasin vist 89a kasti.
Aga see pole mingi eriline laager sain aru ja selgub tõde kui lahti võetud.
Nii palju kui kirjandust lugenud olen, võibki see pinion bearing see kurjajuur olla. Suur koormus tal.
Pilt
Kunagi ehitasin oma kasti ja sellises olukorras leidsin selle olevat. Et seda laagrit vahetada, tuleb mootor maha võtta, kast kätte saada ja kast viimsepulgani lahti võtta.
Suur töö ja et õigesti teha, on üksjagu nuputamist. Mõnele kastimehel ilmselt lihtne, aga kui õigeid tööriistu pole, keeruline.
Ei pruugi muidugi selle viga täpselt olla. Alusta vast õlist.
Pilt
Kunagi ehitasin oma kasti ja sellises olukorras leidsin selle olevat. Et seda laagrit vahetada, tuleb mootor maha võtta, kast kätte saada ja kast viimsepulgani lahti võtta.
Suur töö ja et õigesti teha, on üksjagu nuputamist. Mõnele kastimehel ilmselt lihtne, aga kui õigeid tööriistu pole, keeruline.
Ei pruugi muidugi selle viga täpselt olla. Alusta vast õlist.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Kas mitte difri undamist ei saa reguleerida sisemiste pooltelg ede vahele käivate peilidega? Ühelt poolt ära ja teisele poole juurde. Aga paksust tuleb mõõta!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kas mitte difri undamist ei saa reguleerida sisemiste pooltelg ede vahele käivate peilidega? Ühelt poolt ära ja teisele poole juurde. Aga paksust tuleb mõõta!
Jah, kuid need ei saa iseenesest paigast ära minna. Selle mõõdu häälestamiseks on remondijuhendis protseduur kirjeldatud, kuid kõige õigem oleks juba sõitnu kasti puhul võtta 2 mõõtu enne kasti avamist: see sama külglõtk (backlash) ja käbi sügavus (pinion depth).
-
- Postitusi: 38
- Liitunud: E Mai 09, 2005 15:10
- Asukoht:
- Auto:
minu klassikul (1980) undab differ , kuid mitte hambumine vaid käigukasti väljundvõlli difripoolne koonus-rulllaager. Seal on kaks tk. kõrvuti. üks käigukasti poolses kojas, teine difrikojas. Minu auto difrikojas asuval koonuslagril lendasid separaatorid minema aga kuna tegu on koonusrulllaagriga, siis kokku see niipea ei jookse, lihtsalt rullid jooksevad erisuguste vahedega või kõrvuti koos edasi ...kui aga teine kõrvalolev peaks samuit koolema, läheb käigukast suht ruttu õhtale. Need laagrid uluvad paljudel.