9-5 termostaat rikkis või midagi muud? UPDATE
Mina olen läbi aastate õppinud seda,et termostaati ostes peab lamp kaasas olema.võtan termostaadi karbist ja piilun seda osa,mis peaks kinni olema,lambiga valgustan tagant,et näha kas valgus läbi ei paista,kui paistab,siis hakkab ju jahutusvedelik ju kohe ka suurde ringi minema,loota,et hiljem kulub sisse ei saa,sooja on kohe vaja.mõnikord olen pidanud ka teise poodi minema.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
13piisab
- Postitusi: 476
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku
- Auto: 9-5 OG Aero
A6C6 Quattro
Vectra2000 4x4
VW Typ1
KadettE GSI
M2140 - Kontakt:
vahetasin NV-l termostaadi ja sain seieri "kikki" ehk näidikupaneelis täpselt keskele. Masin ise arvab nüüd vedelikutempi liikuvat vahemikus 82..86 (enne oli 72..76). On vast normaalne (?).
termostaadivahetus oleks paras lõputöö günekoloogiapraktikateks - töö on küll ca tunnine, aga ei ole just mugav tund (nelja poldikese lahti-kokkukruvimiseks)
ma olen ikka jätkuvalt seisukohal, et Saab palkas 9-5 tehnikapoole disainimisel Moskvichi töötuks jäänud mehaanikuid vihkavad insenerid
termostaadivahetus oleks paras lõputöö günekoloogiapraktikateks - töö on küll ca tunnine, aga ei ole just mugav tund (nelja poldikese lahti-kokkukruvimiseks)
ma olen ikka jätkuvalt seisukohal, et Saab palkas 9-5 tehnikapoole disainimisel Moskvichi töötuks jäänud mehaanikuid vihkavad insenerid
Liikvel 2025: punane 9-5 Aero ja talvepeetri-diislieksperimendina A6 C6 V6 quattro.
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
Ootel KadettE GSI, juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas, M21406 ja katkise vahekastiga Vectra 2000 4x4
