NG 9-5 2,0 diisel
http://www.auto24.ee/used/2130933
Käisin huvipärast vaatamas antud isendit. Auto toodud Belgiast ning aastake Eestiski võib öelda et seisnud - 5000 km liikunud ainult.
Kerel oli palju täkkeid ning kohutavalt palju oli masinat ka pesulatesse veetud, sest värv oli tuhm ja "hõõrutud".
Lisaks käivitus masin imelikult - nimelt läks ta siukse pauguga või hüpates käima (vabandan ei oska paremini seletada).
Nii olles nüüd jutu ära rääkinud sooviks teada,
1. kas keegi on konkreetse autoga tuttav
2. Kas Saabi diisli puhul on selline käivitus normaalne , millest tuleneda võib? (pole ise ühtegi diiselautot omanud)
3. Millist NG-d üldse soovitate 2,0DID, 2,0 turbo4 või 2,8 turbo6 - ei ole hetkel oluline kütusekulu vaid rohkem lollikindlus, põhilised mured ja hoolduste arv/hind vms
Hirmus soov on endale NG soetada, kas juba täna eks näis :headbang::headbang:
Käisin huvipärast vaatamas antud isendit. Auto toodud Belgiast ning aastake Eestiski võib öelda et seisnud - 5000 km liikunud ainult.
Kerel oli palju täkkeid ning kohutavalt palju oli masinat ka pesulatesse veetud, sest värv oli tuhm ja "hõõrutud".
Lisaks käivitus masin imelikult - nimelt läks ta siukse pauguga või hüpates käima (vabandan ei oska paremini seletada).
Nii olles nüüd jutu ära rääkinud sooviks teada,
1. kas keegi on konkreetse autoga tuttav
2. Kas Saabi diisli puhul on selline käivitus normaalne , millest tuleneda võib? (pole ise ühtegi diiselautot omanud)
3. Millist NG-d üldse soovitate 2,0DID, 2,0 turbo4 või 2,8 turbo6 - ei ole hetkel oluline kütusekulu vaid rohkem lollikindlus, põhilised mured ja hoolduste arv/hind vms
Hirmus soov on endale NG soetada, kas juba täna eks näis :headbang::headbang:
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mul sama mootoriga masin, käivitub nagu iga teine.
3a ja 50000km olen vahetanud, turbo lõdviku, ühe eelsüüte küünla, piduriklotsid, kettad, hammasrihm ja veepump.
Kalla ja talla, silla osad pole veel sentigi nõudnud.
Diisli puhul eelistaks mina isiklikult tulevikus 2,0TTiD 141kW ega 118kW kuskil hätta jää, lihtsalt 9-3 pealt on maik suus.
Tuhmi värvi aitab elustad korralik poleerimine, täkkeid saab ka parandada. Usun, et see käivituse veidrus tuleb välja diagnostika käigus.
3a ja 50000km olen vahetanud, turbo lõdviku, ühe eelsüüte küünla, piduriklotsid, kettad, hammasrihm ja veepump.
Kalla ja talla, silla osad pole veel sentigi nõudnud.
Diisli puhul eelistaks mina isiklikult tulevikus 2,0TTiD 141kW ega 118kW kuskil hätta jää, lihtsalt 9-3 pealt on maik suus.
Tuhmi värvi aitab elustad korralik poleerimine, täkkeid saab ka parandada. Usun, et see käivituse veidrus tuleb välja diagnostika käigus.
Ühe eelsüüteküünla. Olen neid talvel mitte käima minevaid diisleid näinud, kas vahetama hakates pole juba mõtet kõik 4 välja vahetada või on Saabil (opelil) need paremini kättesaadavad?
Küsin sest sõber vahetas just oma 3,0 bemmil küünlaid, lammutas mootori laiali selle jaoks.
Küsin sest sõber vahetas just oma 3,0 bemmil küünlaid, lammutas mootori laiali selle jaoks.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Kui nende kahe vahel valida (eeldusel, et need on avariivabad ja hooldusraamatuga), siis ma valiks iga kell vaatamata kallimale hinnale bensuka. Aero varustus on pluss ja teeb auto kenamaks. Olulisem on siiski see, et see lahjem diisel on üsna uimane (ja koleda häälega ka veel). Bensukas peaks umbes sama tõmbega olema, mis mu TTiD Aero. Sellega saab liikuda mõnusalt ja mööda kui vaja. Üldiselt on ju Saab 2,0 bensumootor üsna lolli ja töökindel. Peab vaid hooldama iga 10 000 järel ja sõit on muretu.
Väga oluline mugavusvidin on juhistme mälu! Mul võttis ikka üksjagu aega, et leida hea asend. Ei kujuta ette, et käsitsi seda alati uuesti otsiks (istmed on ok aga ei ole sama head kui 9000 Aero omad). Nüüd, kui õige asend on mälus ja tuleb alati tagasi.
Veel lisavarustust vaadates on ka veljed etemad. Kui värv ka teisel korras on, siis on mõistlik leida veidi lisaraha ja bensukaga sõbraks saada. Lase kindlasti üle vaadata!
Kui sul lapsed on või teisi sõidutad on ka tumedal sisul omad võlud. Hele on ilus küll aga hooldamine on keerukas.
Minu autol on seni kõige nõrgem lüli parkimissensorid, neid on vahetatud. Muu on ilusti vastu pidanud. Klotsid/kettad jms on igati ok hinnaga.
HUD on väga mõnus. Ainus miinus on see, et kui kivi klaasi saad on klaas kallis. Aga neid klaase on nüüd õnneks saada. St KASKO tasub teha.
Igal juhul fun auto. Isiklikult eelistan ma manuaale ja see on selle Aero ainus miinus minu silmis piltide järgi. Aga õnneks mul juba manuaal Aero on!
Väga oluline mugavusvidin on juhistme mälu! Mul võttis ikka üksjagu aega, et leida hea asend. Ei kujuta ette, et käsitsi seda alati uuesti otsiks (istmed on ok aga ei ole sama head kui 9000 Aero omad). Nüüd, kui õige asend on mälus ja tuleb alati tagasi.
Veel lisavarustust vaadates on ka veljed etemad. Kui värv ka teisel korras on, siis on mõistlik leida veidi lisaraha ja bensukaga sõbraks saada. Lase kindlasti üle vaadata!
Kui sul lapsed on või teisi sõidutad on ka tumedal sisul omad võlud. Hele on ilus küll aga hooldamine on keerukas.
Minu autol on seni kõige nõrgem lüli parkimissensorid, neid on vahetatud. Muu on ilusti vastu pidanud. Klotsid/kettad jms on igati ok hinnaga.
HUD on väga mõnus. Ainus miinus on see, et kui kivi klaasi saad on klaas kallis. Aga neid klaase on nüüd õnneks saada. St KASKO tasub teha.
Igal juhul fun auto. Isiklikult eelistan ma manuaale ja see on selle Aero ainus miinus minu silmis piltide järgi. Aga õnneks mul juba manuaal Aero on!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mis seda viimast puudutab siis see on ka varem korduvalt müügis olnud. On ilus ja norm paketiga AGA päritolu riik Leedu.
Tilk tõrva meepotis?
Aeropolis pakub ka sellist:
http://aeropolis.lt/en/car/62
Tilk tõrva meepotis?
Aeropolis pakub ka sellist:
http://aeropolis.lt/en/car/62
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Seda päritolu tasub uurida jah, Leedus ei ole küll alati ja kõik autod pauguga aga neil on komme pauguga autosid ellu äratada ka sageli sealt, kus ei peaks. Ehk tasub isegi mõnel kogenud keremeistril lasta seda kaeda! Samas BCR autokeskusest sai kunagi endisele firmale üks auto soetatud ja see Ford oli paugu teinud, seda vaatamata müüja veenvale jutule, et kõik on sellega korras. Seega ma ei tea kas BCR on parem kui Leedu?
Kui sa kahtled ja pole kindel, siis parem otsi edasi. Neid ikka liigub. Tasub Rootsi (siin otsing kõik 9-5 aerod alates 2010 aastast: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=Saab+9-5+Aero&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=2010&mye=&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&fu=&gb=&ca=11&is=1&l=0&md=th) ja Saksa/Hollandi suunas vaadata. Kindlasti ära osta kui hooldusajalugu katkeb või on puudu. Vähemalt mina siis ei ostaks.
Kui sa kahtled ja pole kindel, siis parem otsi edasi. Neid ikka liigub. Tasub Rootsi (siin otsing kõik 9-5 aerod alates 2010 aastast: http://www.blocket.se/hela_sverige?q=Saab+9-5+Aero&cg=1020&w=3&st=s&ps=&pe=&mys=2010&mye=&ms=&me=&cxpf=&cxpt=&fu=&gb=&ca=11&is=1&l=0&md=th) ja Saksa/Hollandi suunas vaadata. Kindlasti ära osta kui hooldusajalugu katkeb või on puudu. Vähemalt mina siis ei ostaks.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3183
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Eks ikka autod saavad pihta ja neid ehitatakse ka meil. Mis leedukaid puudutab siis seal on see tööstusharu, võta suund EU suunal ja vastu tulevad tereilad kus on kosmiline % vrakke mis enamus kõik taastakse. Tööjõud on odavam kui meil ja leidlikust neil jagub.
Või kuidas suudetakse pakkuda masinaid oluliselt soodsamalt kui näiteks Kesk-Euroopas?
Siit listist on noppida küll pluss veel väike puhkus ja tripp tagasi.
Või kuidas suudetakse pakkuda masinaid oluliselt soodsamalt kui näiteks Kesk-Euroopas?
Siit listist on noppida küll pluss veel väike puhkus ja tripp tagasi.
No see BRC variandi eest üle 10000 euro ei annaks. See ka siis kõikidele teistele huvilistele.
AERO on väidetavalt ca 3 aastat juba eestis olnud ja Leedus pankurite auto olnud (jutuks hea mõtlesin ise), aga kui kuulsin et hooldus ajalugu vikingis ajasin taas kõrva kikki.
Iseenesest olen rohkem bensuka fänn, aga ulmeliselt väike kütusekulu ning väidetavalt parem töökindlus panevad diisleid vaatama. Samuti on automaat südamelähedasem, ummikutes mugavam - rallikaks sobib väga hästi 03 :P
AERO on väidetavalt ca 3 aastat juba eestis olnud ja Leedus pankurite auto olnud (jutuks hea mõtlesin ise), aga kui kuulsin et hooldus ajalugu vikingis ajasin taas kõrva kikki.
Iseenesest olen rohkem bensuka fänn, aga ulmeliselt väike kütusekulu ning väidetavalt parem töökindlus panevad diisleid vaatama. Samuti on automaat südamelähedasem, ummikutes mugavam - rallikaks sobib väga hästi 03 :P
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
http://www.auto24.ee/used/2190092
Ega keegi Pärnule ligem inimene pole seda vaatamas käinud?
Jutu järgi nii ideaalne auto, aga jube pikaks on platsile jäänud. Saan aru et küsitakse Aero hinda, aga kas ka midagi muud kahtlast?
Ega keegi Pärnule ligem inimene pole seda vaatamas käinud?
Jutu järgi nii ideaalne auto, aga jube pikaks on platsile jäänud. Saan aru et küsitakse Aero hinda, aga kas ka midagi muud kahtlast?
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Hei
Kui sa juba sellise hinnaga masinaid vaatad, siis 18600 juuro eest võin ka oma Aerost loobuda Ostujärgselt on saanud uue turbo, teise jooksu 17'' velgi koos rehvidega, tagurduskaamera ja nipet näpet hooldusi VM poolt.
Märt
Kui sa juba sellise hinnaga masinaid vaatad, siis 18600 juuro eest võin ka oma Aerost loobuda Ostujärgselt on saanud uue turbo, teise jooksu 17'' velgi koos rehvidega, tagurduskaamera ja nipet näpet hooldusi VM poolt.
Märt