Sai kunagi ostetud üks "siilike udus"
2,3 125kW
Töötava masina pealt toimiv turbo peale ja sõitis natuke aega kuni saale kolinaga ta seisma jäi.
Peale sai mootor aastast 2008, ja sama turbo, paar päeva vine taga.
Uuesti töötava masina pealt Garret peale 94km ja "siilike udus"
Uuemal mootoril karteri tuulutusega probleeme ei tohiks olla...
Millest alustada? Kus uus turbo parima hinnaga?
Kuigi hetkel veel uut ostma ei kipu kui viga teada pole... eelmine omanik vana mootoriga vahetas ka turbo.
E: võite pakkuda ka toimivat kasutatud lahendust, Garret või mitsu
Turbo ei kesta, milles asi
-
S9K
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Pane turbo õlituse vahele õlirõhu kell. Ehk on õlituse spets banjo polt vahetatud tava banjo vastu, saab liiga palju õli peale? Või saab hoopis liiga vähe? Kuidas õlituse tagasivooluga lood on? Ma ise alustaksin uurimist just sealt.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3195
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Hetkel vahetasin remondi kohta. Loodan, et uue nädala alguses hakkab asi mingis suunas liikuma. Mis otsast seda õlituse tagasivoolu kõige lihtsam kontrollida oleks?
Hetkel on tühikäigul kerge vine, pöördeid tõsta siis tahab välja surra.
Hetkel on tühikäigul kerge vine, pöördeid tõsta siis tahab välja surra.
Hetkel vahetasin remondi kohta. Loodan, et uue nädala alguses hakkab asi mingis suunas liikuma. Mis otsast seda õlituse tagasivoolu kõige lihtsam kontrollida oleks?
Hetkel on tühikäigul kerge vine, pöördeid tõsta siis tahab välja surra.
Kas sõites kaob ära vine?
Uurin kuna tonnisel oli sarnane mure. Mingi hetk tühikäigul oli "siilike udus", kui sõita kadus igasugune vine tagant ära. Kahtlustasin ka turbo tagasivoolu.
Ei lähe ikka nii lihtsalt. Coolerisse tekib õli, turbo kuum pool ilus, puhas.
Töötava auto küljest peale pandud töötav mitsu turbo koos uute õlitus toru poltidega. Cooler õline.
Mõtteid?
Kindel et karterituulutuse torud õigesti on?
Uuemal süsteem on parem aga äkki mõni voolik valesti või lahti või mustus sees.
Kas see on õige joonis:
See on PCV KIT 6 joonis, sul 2008.a mootoril on pisut teistmoodi lahendatud karterituulutus.
MY2004 edasi mootoril oli mootoriplokis "ventilatsiooni" auk, aurud liikusid sealt õli separaatorisse, mis on hulka suurem kui vanema mudeli kopsik.

- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3195
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Mingid vaakum voolikud olid valesti. Karteri tuulutus sai nüüd siis hübriid kuna mootor 08 ja sisselase 98 ei ole pärsi stock lahendus.
Panin uue tuulutuse kopsiku ka ja torud said läbi pestud.
Masin sõidab ja algas tõsisem testimine. Peal puhub nüüd Mitsu, Garreteid on üle, kes katsetada tahab siis 3tk on neid.
Tänud neile kes kaasa mõtlesin, loodan, et nüüd jääb pidama:) Klopin riided puhtaks, ajan selja sirgu ja hakkan uut väljakutset otsima.
Panin uue tuulutuse kopsiku ka ja torud said läbi pestud.
Masin sõidab ja algas tõsisem testimine. Peal puhub nüüd Mitsu, Garreteid on üle, kes katsetada tahab siis 3tk on neid.
Tänud neile kes kaasa mõtlesin, loodan, et nüüd jääb pidama:) Klopin riided puhtaks, ajan selja sirgu ja hakkan uut väljakutset otsima.




