SAAB 9-3 või 9-5 esimese autona - kas on mõistlik?
Olen elus pikemalt pidanud Ladat, Opelit ja 4 Saabi. Kronoloogilises järjekorras: NG900, 900 klassik, 9-5 aero ja 9-3OG coupe aero. Kõik neli Saabi on meid väga hästi teeninud. 900-d on ammu müüdud. 9-5-ga sõidame igapäevaselt, 9-3 viimasel ajal rohkem seisab. Elukorraldus on muutunud ja saame nüüd ühe autoga sõidud tehtud. 9-3 ei ole üldse paha auto aga 9-5 on mitmes mõttes mugavam ja parem pereaauto. Ta on vaiksem, ruumi on rohkem, 9-5 aero vedrustus on kuidagi sujuvam kui 9-3 aero oma. Kütusekulus olulist vahet pole. 9-3OG rool on raskem kui 9-5-l.
Mõlemad autod tõin ise Lõuna-Rootsist. 9-5 tõin ~8 aastat tagasi, 60 või 70k oli läbisõit, serviceraamat täidetud ja lisaks olemas Rootsi Bilprovningu (TÜV) paberid ja teeninduse arved läbisõitudega. Praeguseks on auto sõitnud 180k. Näiteks summuti on täies pikkuses originaal! Peale tavaliste kuluosade on olnud vaja vahetada abs-i juhtplokk ja seda plokki on hiljem tulnud ka korra remontida. Tagumised amordid on vahetatud, tagaluugi amordid on vahetatud. Õlivahetused 10k pealt ja välba jooksul on kõik need aastad tulnud 1-1.5L õli peale kallata. Otsakaan veidi lekib (tavaline asi kui ketikomplekti pole vahetatud). Minu arvates mugav ja hästi juhitav auto, odav pidada ka. 9-5 ja 9-3 juhitavus on (muidugi esiveoliste arvestuses) mugav ja loogiline, etteaimatav. Näiteks MY 2013-14 Renault Megane Toureri rool oli üsna puine ja imelik, ei saanud ratastelt tagasisidet. Paar aastat vanem Seat Ibiza oli täitsa ok.
Mõlemad autod tõin ise Lõuna-Rootsist. 9-5 tõin ~8 aastat tagasi, 60 või 70k oli läbisõit, serviceraamat täidetud ja lisaks olemas Rootsi Bilprovningu (TÜV) paberid ja teeninduse arved läbisõitudega. Praeguseks on auto sõitnud 180k. Näiteks summuti on täies pikkuses originaal! Peale tavaliste kuluosade on olnud vaja vahetada abs-i juhtplokk ja seda plokki on hiljem tulnud ka korra remontida. Tagumised amordid on vahetatud, tagaluugi amordid on vahetatud. Õlivahetused 10k pealt ja välba jooksul on kõik need aastad tulnud 1-1.5L õli peale kallata. Otsakaan veidi lekib (tavaline asi kui ketikomplekti pole vahetatud). Minu arvates mugav ja hästi juhitav auto, odav pidada ka. 9-5 ja 9-3 juhitavus on (muidugi esiveoliste arvestuses) mugav ja loogiline, etteaimatav. Näiteks MY 2013-14 Renault Megane Toureri rool oli üsna puine ja imelik, ei saanud ratastelt tagasisidet. Paar aastat vanem Seat Ibiza oli täitsa ok.
Bensiin vs. diisel oleneb ka sellest, milliseid sõite teed. Mul näiteks egr tahmumise probleemi pole, kuna auto saab piisavalt pikemaid sõite. 2007 aasta 9-3sc ei ole nõudnud erilisi kulusid 4,5 aasta jooksul: kliimaradikas, esivedrud, tagumised stabika kondid, esimene rattalaager. Esiklaas sai kasko abil suvel uus ette. Dünaamikaga olen rahul, haagist vean harva. Mõte on suve poole kõrgema istumisega masinat vaatama hakata, aga sama mugavat polegi nii lihtne leida.
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mul 6 Saabi olnud. Ausalt öelda ei oskakski midagi muud enam tahta. Igapäevaselt sõidan muude autodega ka, ei teki üheski naeratust näole. Kohati tundub, et Saab on rohkem nagu fänni auto. Siin on osad, kes on midagi muud ostnud vahepeal, varsti on ikka tagasi :)
Veelkord aitäh kõikidele tagasiside eest, sain piisavalt palju infot, et mul oleks kergem otsust teha. Kuid siiski, küsimus on ka selles, et miks suurema odomeetri näiduga kuid rikkalikuma varustusega SAAB maksab sama palju või on isegi odavam, kui mõni teine. Näiteks teema alguses postitasin lingi selle autole: http://www.auto24.ee/used/2177096
Kuid leidub ka rikkalikuma varustusega sama mudeli SAABid sama või väiksema hinna eest:
1. 2004 a. 9-3 Vector 2.2 tdi http://www.auto24.ee/used/352606
2. 2002 a. 9-3 Vector 2.0 R4 http://www.auto24.ee/used/2184170
Juhul, kui kõik autod on nö tehniliselt korras kas esimese auto hind on adekvaatne?
Kuid leidub ka rikkalikuma varustusega sama mudeli SAABid sama või väiksema hinna eest:
1. 2004 a. 9-3 Vector 2.2 tdi http://www.auto24.ee/used/352606
2. 2002 a. 9-3 Vector 2.0 R4 http://www.auto24.ee/used/2184170
Juhul, kui kõik autod on nö tehniliselt korras kas esimese auto hind on adekvaatne?
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Müüja jaoks on alati autod ideaalses korras ja küsida ju võib kõike.
Ostjana peaksid laskma teha kindlasti ostueelse kontolli saabi spetsialisti juures mitte mingis muus (olgu siis mingi muu margi ametlik esindus või mingi suvaline Vello naaberkülast) töökojas. Kui on tutvusringkonnas keegi kes näeb liiga palju siis võta auto vaatamisele kindlasti kaasa ja kui ta on veel paras pedant (näeb igas asjas viga) ka siis see tuleb ainult kasuks :P
Ostjana peaksid laskma teha kindlasti ostueelse kontolli saabi spetsialisti juures mitte mingis muus (olgu siis mingi muu margi ametlik esindus või mingi suvaline Vello naaberkülast) töökojas. Kui on tutvusringkonnas keegi kes näeb liiga palju siis võta auto vaatamisele kindlasti kaasa ja kui ta on veel paras pedant (näeb igas asjas viga) ka siis see tuleb ainult kasuks :P
Müüja jaoks on alati autod ideaalses korras ja küsida ju võib kõike.
Ostjana peaksid laskma teha kindlasti ostueelse kontolli saabi spetsialisti juures mitte mingis muus (olgu siis mingi muu margi ametlik esindus või mingi suvaline Vello naaberkülast) töökojas. Kui on tutvusringkonnas keegi kes näeb liiga palju siis võta auto vaatamisele kindlasti kaasa ja kui ta on veel paras pedant (näeb igas asjas viga) ka siis see tuleb ainult kasuks :P
Nagu ütles minu sõber, kui kallis asja, siis oota seda, et sind üritatakse petta. Ma arvestan sellega ;)
Kuulutus on alati üks asi, reaalsus ju teine. Läbisõiduga on nii ja naa - kes võtab seda tõsiselt ja kes mitte. Mingil hetkel on ka tähtsam see, kuidas autot hoitud on ja kas on regulaarselt hooldatud kui see, kui vähe või palju läbi sõitnud. Ei usu et üle 200k sõitnud masinal väga vahet enam on, kas see jääb 218k või 298k juurde. Ideaalses maailmas muidugi suurem läbisõit tähendab suuremat kulumist, reaalsuses on neid faktoreid palju rohkem, mis auto seisukorra määravad.
Seda 2.2-st diislit ise pelgaksin, palju probleeme ja üsna mittetöökindel. Turboga bensukad on kõik head ja pigem töökindlad. Kui aga hoolt pole kantud, võib remont kulukaks minna. Seda annab õnneks enamasti ostueelses kontrollis välja selgitada.
Hinna osas - küsida võib ju kõike, iseasi mida makstakse. Üks hetk oli 2008a 9-3 5k€ eest ja 2003a 9-3 4.5k€ eest müügis, ilmselgelt reaalsuses nende väärtuse vahe selline pole. Sellest sõltub ka see, miks üks neist pikalt müügis on ja teine kähku ära osteti. Kasutatud autod ikkagi ja müüja määrab hinna nii nagu ise heaks arvab - raske on öelda, milline hind on adekvaatne ja milline mitte. Muu siin ei aitagi kui pildi ja kuulutuse järgi meelepärasemad masinad välja valida ja kohale minna ning proovida - kui endale tundub kõik tiptop, lasta ka ostueelne kontroll teha ja nii see läheb. Väga raske on öelda kellegi jutu ja piltide järgi, mis on hea pakkumine ja mis ei ole.
Kuna auto24 pole autopood vaid kuulutuste portaal ikkagi, on ka kuulutuste ülespanijad erinevad inimesed erinevate autode ja erinevate ootustega - kes hindab enda oma paremaks või kellel on lihtsalt kiiresti maha müüa vaja. See selgub alles proovides ja autot kontrollides, kas näiliselt hea pakkumise taga ka mingi konks on. Tihti on kuulutuses küll ilus jutt ideaalsest autost oma vanuse kohta, aga kui kohapeale lähed ja järjest erinevaid vigu märkama hakkad, tuleb klassikaline "mis sa tulid uut autot enda arust ostma vä" küsimus.
Konkreetsemalt neid kahte turbobensukaga 9-3'sid võrrelda, siis see punane on tõesti pigem soodsa hinnaga, aga ka lisainfos kirjas, et ajutiselt selline hind ja kui sellel on parem varustus, siis esimesel, kallimal 9-3' on omaniku väitel hooldusajalugu olemas, mis mõnes mõttes teeb ostmise turvalisemaks. Nagu alati kasutatud autot ostes, on tegu mingil määral riskantse otsusega ja hooldusraamat kui sellise riski maandaja on hea faktor, et kõrgemat hinda küsida. Varustus on tõesti pigem nigel tollel esimesel 9-3'l, aga oleneb ostjast - kes tahab kindla taustaga masinat, kes eelistab vähe paremat varustusastet.
Seda 2.2-st diislit ise pelgaksin, palju probleeme ja üsna mittetöökindel. Turboga bensukad on kõik head ja pigem töökindlad. Kui aga hoolt pole kantud, võib remont kulukaks minna. Seda annab õnneks enamasti ostueelses kontrollis välja selgitada.
Hinna osas - küsida võib ju kõike, iseasi mida makstakse. Üks hetk oli 2008a 9-3 5k€ eest ja 2003a 9-3 4.5k€ eest müügis, ilmselgelt reaalsuses nende väärtuse vahe selline pole. Sellest sõltub ka see, miks üks neist pikalt müügis on ja teine kähku ära osteti. Kasutatud autod ikkagi ja müüja määrab hinna nii nagu ise heaks arvab - raske on öelda, milline hind on adekvaatne ja milline mitte. Muu siin ei aitagi kui pildi ja kuulutuse järgi meelepärasemad masinad välja valida ja kohale minna ning proovida - kui endale tundub kõik tiptop, lasta ka ostueelne kontroll teha ja nii see läheb. Väga raske on öelda kellegi jutu ja piltide järgi, mis on hea pakkumine ja mis ei ole.
Kuna auto24 pole autopood vaid kuulutuste portaal ikkagi, on ka kuulutuste ülespanijad erinevad inimesed erinevate autode ja erinevate ootustega - kes hindab enda oma paremaks või kellel on lihtsalt kiiresti maha müüa vaja. See selgub alles proovides ja autot kontrollides, kas näiliselt hea pakkumise taga ka mingi konks on. Tihti on kuulutuses küll ilus jutt ideaalsest autost oma vanuse kohta, aga kui kohapeale lähed ja järjest erinevaid vigu märkama hakkad, tuleb klassikaline "mis sa tulid uut autot enda arust ostma vä" küsimus.
Konkreetsemalt neid kahte turbobensukaga 9-3'sid võrrelda, siis see punane on tõesti pigem soodsa hinnaga, aga ka lisainfos kirjas, et ajutiselt selline hind ja kui sellel on parem varustus, siis esimesel, kallimal 9-3' on omaniku väitel hooldusajalugu olemas, mis mõnes mõttes teeb ostmise turvalisemaks. Nagu alati kasutatud autot ostes, on tegu mingil määral riskantse otsusega ja hooldusraamat kui sellise riski maandaja on hea faktor, et kõrgemat hinda küsida. Varustus on tõesti pigem nigel tollel esimesel 9-3'l, aga oleneb ostjast - kes tahab kindla taustaga masinat, kes eelistab vähe paremat varustusastet.
Varustus on tõesti pigem nigel tollel esimesel 9-3'l, aga oleneb ostjast - kes tahab kindla taustaga masinat, kes eelistab vähe paremat varustusastet.
Olen omanikuga rääkinud, ta ei ta kasutajate arvu. Vahetab autot selle tõttu, et naine teeb load automaatkäigukastil. Üldiselt ma olen seda meelt, et las auto pigem tehniliselt korras, kui oleks lisavarustust, kuid vaadates seda, et nagu üks foorumi liimkemetest kirjutas, et SAABid on nahkistmetega ja igasuguste vidinatega siis on raskem vaadata nigela varustuse poole ;)
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Olen omanikuga rääkinud, ta ei ta kasutajate arvu. Vahetab autot selle tõttu, et naine teeb load automaatkäigukastil. Üldiselt ma olen seda meelt, et las auto pigem tehniliselt korras, kui oleks lisavarustust, kuid vaadates seda, et nagu üks foorumi liimkemetest kirjutas, et SAABid on nahkistmetega ja igasuguste vidinatega siis on raskem vaadata nigela varustuse poole ;)
Autovahetuse põhjus ei tundu just väga usutav.
Olen omanikuga rääkinud, ta ei ta kasutajate arvu. Vahetab autot selle tõttu, et naine teeb load automaatkäigukastil. Üldiselt ma olen seda meelt, et las auto pigem tehniliselt korras, kui oleks lisavarustust, kuid vaadates seda, et nagu üks foorumi liimkemetest kirjutas, et SAABid on nahkistmetega ja igasuguste vidinatega siis on raskem vaadata nigela varustuse poole ;)
Autovahetuse põhjus ei tundu just väga usutav.
Miks? Tundub loogiline ju.
Olen omanikuga rääkinud, ta ei ta kasutajate arvu. Vahetab autot selle tõttu, et naine teeb load automaatkäigukastil. Üldiselt ma olen seda meelt, et las auto pigem tehniliselt korras, kui oleks lisavarustust, kuid vaadates seda, et nagu üks foorumi liimkemetest kirjutas, et SAABid on nahkistmetega ja igasuguste vidinatega siis on raskem vaadata nigela varustuse poole ;)
Autovahetuse põhjus ei tundu just väga usutav.
Mul on kõik liikurid automaadiga just ja ainult naise soovil, nimelt ei meeldi tal ise kangi liigutada, seega võib olla põhjus ka teistel sarnane
-
- Postitusi: 296
- Liitunud: T Dets 23, 2008 21:56
- Asukoht: Järvamaa
- Auto: 9000
Mina lihtsalt pole veel kuulnud, et keegi teeks lubasi automaadiga. Sellest mugavusest saan aru kui pärast osta automaatkastiga auto aga lubade tegemine automaadiga? Mind see igaljuhul ei veenaks.
Ühesõnaga mine tee proovisõite. Alusta korralikust turbo bensukast. Vaevalt et siis enam diislit tahad :D. ..kui just 50-100km päevas ei läbi.
Automaatkasti põhjendus võib olla vett pidav küll..mul oli ka sama lugu ;)
Ühesõnaga leia auto mis meeldib, tee ostueelne kontroll, tasubkindlasti ära. Kuulutuste põhjal ei saa midagi otsustada. Uuri auto ajalugu ja tehtud töid, saabidega tegelevate autoremondi töökodade ajalugu võib olla eeliseks et pidevalt on silma pealhoitud jne. Kasutatud auto ost on 99% vedamine, aga sinna saab ise selle 1% juures ära teha.
Vaata ka saabiklubi kuulutused üle ka vanemad. Jõudu ;)
Automaatkasti põhjendus võib olla vett pidav küll..mul oli ka sama lugu ;)
Ühesõnaga leia auto mis meeldib, tee ostueelne kontroll, tasubkindlasti ära. Kuulutuste põhjal ei saa midagi otsustada. Uuri auto ajalugu ja tehtud töid, saabidega tegelevate autoremondi töökodade ajalugu võib olla eeliseks et pidevalt on silma pealhoitud jne. Kasutatud auto ost on 99% vedamine, aga sinna saab ise selle 1% juures ära teha.
Vaata ka saabiklubi kuulutused üle ka vanemad. Jõudu ;)
Everyday Regular SAAB guy!
Siit foorumist sa väga objektiivset hinnangut ilmselt ei saa ja üleüldse see töökindluse teema on suhteline.Olen näinud inimest kes kiidab oma lagunevat ja logisevat autot,samas teine vingub iga väiksema vea üle ja ütleb,et auto on kehv.Palju sõltub omaenese suhtumisest ja ootustest.
Kui igasugu naginad ,kolinad ja elektroonika vead ahastama ei pane siis osta see 9-3 ära-kuskilt peab ju alustama ja saad isikliku kogemuse võrra rikkamaks.
Muide ,autolehe artikkel annab üsna objektiivse ülevaate sellele autole - http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2080
PS.selle sama artikli kõrval on keegi 9-3 omanik Jaan lisanud kommentaari - "Olen rahul üldjoontes. Anomaaliaid siiski jagub nagu : SIDile tulevad hoiatustablood ,et roolilukk ei tööta või et aku ei lae. Tegelikkuses aga pole viga midagi....."
Näide just sellisest tüübist,kelle autol on üks,teine ja kolmas viga aga häda pole midagi :)
Kui igasugu naginad ,kolinad ja elektroonika vead ahastama ei pane siis osta see 9-3 ära-kuskilt peab ju alustama ja saad isikliku kogemuse võrra rikkamaks.
Muide ,autolehe artikkel annab üsna objektiivse ülevaate sellele autole - http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2080
PS.selle sama artikli kõrval on keegi 9-3 omanik Jaan lisanud kommentaari - "Olen rahul üldjoontes. Anomaaliaid siiski jagub nagu : SIDile tulevad hoiatustablood ,et roolilukk ei tööta või et aku ei lae. Tegelikkuses aga pole viga midagi....."
Näide just sellisest tüübist,kelle autol on üks,teine ja kolmas viga aga häda pole midagi :)
9-5 sai soetatud Mazda 6 asemele. Aasta vanem kui oli Mazda. Põhjuseks oli vajadus universaali ja mahukama masina järele, kuna poeg oli tulekul. Lisaks äkilisemat masinat, kus vajutades tunned, et kurat, pee all on tõsine loom. Mazda oli 2.0 ja 104kw, Saab on 2.3 Turbo ja 184kw + softiga veel 20kw lisaks ehk seda minekut on nii mõnusalt, et mitte ainult mina ei muiga autos, vaid ka teised Istusin, mis ma istusin tundide viisi autoportaale kammides, siis sõelale jäi ainult SAAB 9-5. Teatav nostalgia valdas mind, sest pisikese põnnina tuunis mul vend hoovi peal üht vanemat saabi ja kuna 9-5 välimus oli meelepärane, siis sai proovima mindud. Esmalt üks 2006.a mudel - müüja ei olnud veenev, ei teadnud justkui masina kohta suurt midagi ning küllaltki hooldamata tundus olevat. Ei visanud püssi põõsasse ja siit samast foorumist võeti minuga ühendust, et kas ma ei tahaks proovida suts vanemat masinat. Mis siis ikka, proovima sai mindud ja kui õhtul koju jõudsin, oli korralik irve näol ja naisele selgeks tehtud, et selle masina peame saama. Olin teadlik, et vanem masin on kuluartikkel ja võtab suurema tõenäosusega rahakotist suurema kupüüriga krõbisevat kui japs, kuid tulles jaapanlase seljast rootslase peale - see oli ikka meeletu vahe. Esimesega ei tunne end kuidagi turvaliselt, mugavus on olematu ja lärmas ka jubedalt. 9-5 on tunne kui tankis, mis on mõnusalt mugav, turvaline ja kui veel vajutad ka, siis see irve püsib näol ka nüüd ca 1.5a hiljem Jah, raha on ta võtnud, kuid ma kuulun pigem sinna friigiklassi, keda häirivad ka väiksemad vead ja uurin nii kaua kuni tehtud saab. Isiklikult võtan praegust masinat sellise funina, kus iga kuu püüan neljarattalise heaks midagi ära teha. See masin on sõber, sa tahad, et tal oleks hea. Jaapanlasega ma seda siduvust ei tundnud kordagi. Seega kui raha ei ole probleemiks, oskad ja viitsid ka ise vaeva näha varuosade hankimisel ja eelkõige tahad tunda seda Skandinaavia hõngu, siis soovitan.
Ei tasu seda 2,2 diislit ka karta. Hoolduskulud on madalamad kui 1,9 puhul. Pole rihma, mida vahetada , pole dpf-i mis ummistub jne. Jah, lärmakam ja mitte nii hea dünaamikaga.
Rihma vahetus 150 tuhande tagant 1,9 puhul. Pole just tihti.
Ei tasu seda 2,2 diislit ka karta. Hoolduskulud on madalamad kui 1,9 puhul. Pole rihma, mida vahetada , pole dpf-i mis ummistub jne. Jah, lärmakam ja mitte nii hea dünaamikaga.
Rihma vahetus 150 tuhande tagant 1,9 puhul. Pole just tihti.
Kasutatud auto ostu puhul enamikel juhtudel siiski rihmavahetuse ajalugu ei tea ja üldjuhul kardetakse purunemist ja vahetatakse ikkagi ära ;)
Aga eks seal ole veel suvalisi näiteid kütusefiltrite hinnas jne...
9-3 og puhul ikkagi hakkab suurematel kiirustel aerodünaamika töötama. Ehk kere kuju soosib suurt kiirust, ta muutub kuidagi stabiilseks, möödasõitudel, olenemata, mis mootor kapoti all on.
Madalamatel kiirustel, olen nõus, bensuturbokas on diislitest kindlasti üle, mugavuselt ja käigudünaamikalt. Sõltubki igaühest, ja rahakotist, kui palju ta on valmis kompromisse tegema nö. "päris Saabi" arvelt. Ent 200+kW-ga tahaks juba ka veidi külg ees proovida sõita, lihtsalt võimsus tingib selle, kuid tavaliikluses pole see eriti otstarbekas, jääb pauerit üle.
Diislitel on veel oma nõksud, mis on meeldivad, stabiilne esimene käik, hea moment madalatel pööretel.
Madalamatel kiirustel, olen nõus, bensuturbokas on diislitest kindlasti üle, mugavuselt ja käigudünaamikalt. Sõltubki igaühest, ja rahakotist, kui palju ta on valmis kompromisse tegema nö. "päris Saabi" arvelt. Ent 200+kW-ga tahaks juba ka veidi külg ees proovida sõita, lihtsalt võimsus tingib selle, kuid tavaliikluses pole see eriti otstarbekas, jääb pauerit üle.
Diislitel on veel oma nõksud, mis on meeldivad, stabiilne esimene käik, hea moment madalatel pööretel.
Kas tõesti on 1,9 diisel parema minekuga kui 2,2? Kumb neist moodsam on?
Teemal "Saab vs muud margid" meenub, sõber kes vahetas 200k sõitnud 9-5 diisli välja uuema diisel-Audi vastu. Audi oli küll rohkem sõitnud aga see ei paista välja. Uuem, rohkem lisasid, 4vedu ... Saabist palju kallim. Minu teada audi 3L diislit kiidetakse. Uuepoolse audi ülalpidamiskuludest pole mul halli aimugi. Omanik on rahul. Edit 2017: proovitud, väga mugav auto. Omanik ikka rahul. Siiani teadsin, et mu 9-5 aero rool on mõnus. 10a uuema Audi rool istus veel paremini kätte.
Just tuli Rootsist kõne. Pikema jutus sees küsiti "kuidas Saabid on vastu pidanud?" ja nenditi, et "nojah, need Saabid ikka maksavad omajagu aga on ikka head ka!". Selles peres nägin viimati väikest Korea autot. Et siis kõik oleneb. Mõni rootslane peab saabi heaks aga kalliks. Jõukam eestlane jälle eelistab (veel) kallimat audit.
Teemal "Saab vs muud margid" meenub, sõber kes vahetas 200k sõitnud 9-5 diisli välja uuema diisel-Audi vastu. Audi oli küll rohkem sõitnud aga see ei paista välja. Uuem, rohkem lisasid, 4vedu ... Saabist palju kallim. Minu teada audi 3L diislit kiidetakse. Uuepoolse audi ülalpidamiskuludest pole mul halli aimugi. Omanik on rahul. Edit 2017: proovitud, väga mugav auto. Omanik ikka rahul. Siiani teadsin, et mu 9-5 aero rool on mõnus. 10a uuema Audi rool istus veel paremini kätte.
Just tuli Rootsist kõne. Pikema jutus sees küsiti "kuidas Saabid on vastu pidanud?" ja nenditi, et "nojah, need Saabid ikka maksavad omajagu aga on ikka head ka!". Selles peres nägin viimati väikest Korea autot. Et siis kõik oleneb. Mõni rootslane peab saabi heaks aga kalliks. Jõukam eestlane jälle eelistab (veel) kallimat audit.
Kokkuvõte - osta, mis meeldib. Kasutatud auto ostmine on õnnemäng iga margiga:)
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3182
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kas tõesti on 1,9 diisel parema minekuga kui 2,2? Kumb neist moodsam on?
1,9 on moodsam ja oluliselt parema minekuga kui 2,2. 1,9TTiD on veel parem.
Kui diisel Saabi vaadata siis 1,9 on kindla peale minek, rihm, rullikud ja veepump koos vahetusega ~150eur. Eks üllatusi võib ikka tulla kuid jupid on kõik talutava hinnaga.
Aga proovi sa leida hea isend sellise eelarve juures...
Lugesin need jutud siin kõik läbi ja ei ma mitte kohma, miks siit foorumimeeste müügikuulutusi ei kae. Ise 9000 sõber, neid siin müügis mitu. Ei ma vana mees oska viidet sisestada, aga foorumis peris lihtne surfata. Hinnaklass on peris kõikuv, üks must on hamba verele aand, ole hea ja kae ikke siitsamast. Edu Sulle igatahes, usun, et leiad SAABi.
Ka pirukaga SAAB kulgeda...