SAAB 9-5 Aero Hirsch 2.0 TTiD, 2011, dreamer12

Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#51

Sai fotokat/telefoni tühjendatud. Siin ka mõned suvised pildid. Üldiselt on küll nii, et seda autot võib pikalt vaatama jääda. Väga õnnestunud disain! Päris iga nurga all foto autole au ei tee, aga on nurkasid, kus fotole saab selle auto ilu!







Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
Viktoria
Postitusi: 384
Liitunud: R Sept 25, 2015 10:18
Asukoht: Ciudad de Estonia
Auto: BMW 428i F36 M-Sport 2014

#52

Wow... Prosto fantast auto ja veel punane :love::love::love:
Muretuid kilomeetreid.:beer:
.::A SAAB is an animal with a thousand adjustments::.
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#53

Tänud. Nüüd taas tiirlen uue esiklaasiga. Viking Motors teostas vahetuse. :)
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#54

Auto on küll endiselt hea. Sõidab ja erilisi probleeme pole. Käin aga iga 10 000 km läbimise järel hoolduses ja kulud on väga ok tasemel. Kuluartikliks peamiselt piduritega seonduv ja filtrid. Kütust võtab ka väga mõistlikult, teinekord läheb suisa meelest, et tanklasse peaks üldse minema.

Üks kiiks aga sellel auto on! Kui sa paned võtme pagasnikusse koos kotiga ja enne pole sa salogiuksi avanud, siis sulgub kogu auto. Võti on kindlalt pagasnikus ja auto kindlalt lukus!!! Aitab vaid teise võtme järel käik. Sai selline tsenaarium ära proovitud. Nagu kiuste oli teise puldi patarei tühi! Aga õnneks aitas mehhaaniline võti ka uksed lahti. alarmi kisa vaibus kui seest uksed kinni lahti vajutada.

:eureka: KALLID 9-5NG OMANIKUD: ÄRGE PANGE VÕTIT PAGASNIKUSSE KUI UKSED ON LUKUS!

Kui soovitust eirate, siis saate seikluste osaliseks, mida teil polnud üldse vaja.

NB! Arvestage ka, et kui teil on aktiveeritud hoiatus "võti autos" (väljumisel auto annab märku kui võti salongi jäi), siis ainult avatud pagasniku puhul see ei toimi (millegi pärast oletasin, et ka seal peaks see toimima). See hoiatus toimib vaid siis, kui võti on salongis või kui võti on pagasnikus ja auto on enne sõitnud (vähemalt mootor on korraks töötanud). Pagasniku lubab auto koos võtmega teil täiesti vaikivalt kinni lüüa, kui avatud on vaid pagasnik (avaneb see ju võtmeta ka juhul kui võti on teie kotis ja kui avate pagasniku ei avane sama korraga salongi uksed).





Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mart284
Iks-mees
Postitusi: 2204
Liitunud: L Aug 11, 2007 20:53
Asukoht: Harku
Auto: Saab
Kontakt:

#55

hmmm, peab minema koju proovima:)
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#56

Aga proovige ka ILMA kotita. Tegelikult peals olema ka pagasiruumis antenn, mis otsib võtit ja kui leiab selle, siis ei lase pagasiruumi lukustada.
Kui võti on varjestatud (kotis, eriti kotis koos laptopiga), siis signaal ei levi ja nii auto arvabki, et võtit pole pagasis ja laseb sulgeda.

terv, teager
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#57

Aga proovige ka ILMA kotita. Tegelikult peals olema ka pagasiruumis antenn, mis otsib võtit ja kui leiab selle, siis ei lase pagasiruumi lukustada.
Kui võti on varjestatud (kotis, eriti kotis koos laptopiga), siis signaal ei levi ja nii auto arvabki, et võtit pole pagasis ja laseb sulgeda.

terv, teager

Kotis oli sedakorda küll vaid kaks õuna ja veidi tööriideid (nende taskusse see võti unueski). Huvitav on see, et katset korrates (siis juba teise võtme taskusolekul) andis auto märku, et võti on pagasnikus ka vaid siis, kui auto oli enne töötanud. Kui panid uksed lukku, avasid pagasniku (salong jäi lukku) ja panid võtme ka lahtiselt sisse ei teinud auto piiksugi kui seda kinni lööma asusid! Kas äkki mitte see hoiatussüsteem ei tööta vaid siis, kui auto on enne "üles äratatud" (süüde on olnud sees ja elektroonika täielikult töötav või vähemalt salong on enne avatud)? Kui süüde on olnud sees ja võti on pagasnikus siis auto hoiatab ilusti (ka armatuuris põleb vastav kiri)!

Igatahes ärge lisavõtmeta taskus järgi teha proovige. Pärast proovin korra ka seda varianti, et enne salong avada ja siis võti pagasnikusse panna. Äkki sellest piisab, et hoiatus toimiks? Iseasi on see, et ka sellest pole ju kasu, kui enne vaid pagasniku avad ja võtme siis sisse unustad (nagu mul juhtus)!!!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#58

Väike "frost bite" pildike sellest lumevaesest talvest.





Lisatud failid
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#59

Täna otsustas auto tahta tahmaosakeste filtri puhastust. Armatuuri ilmus tuli, mis teavitas DPF filtri puhastusest ja palus edasi sõita. Ca 10 min ajas tagant sinist tossu välja. Siis tuluke kadus. Protsess lõppes ja kõik hakkas taas käituma nagu peab. Igatahes oli huvitav kogemus. Sõitsin veidi madalama käiguga kui tavaliselt ja see paistis autole meeldivat.

:eureka:

Päev enne seda korra ajas kerget sinist suitsu ja kärsahaisu aga siis tulukest ei ilmunud. Juba jõudsin mitmeid asju arvata. Aga kuna auto sai just KROWN roostetõrje siis arvasin, et see värk kuidagi aurustub. Aga polnudki midagi muud, kui auto automaatne vajadus tahmafiltrit puhastada.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#60

Imestan, et sa sõidad selle autoga 4 aastat juba. Kas tõesti oli see esimene dpf põletus selle aja jooksul? Kui palju km on kogunenud selle ajaga?
Kasutaja avatar
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3183
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#61

Põletab ikka tihedalt aga kui oled mitu korda auto "üle lasknud" ja põletus pole lõpuni viidud tuleb teade.
lemps14
Postitusi: 259
Liitunud: E Okt 31, 2011 21:08
Asukoht:
Auto:

#62

Huvitav ma ei ole ka veel avastanud enda omal sellist tegevust.
Ilmselt kaovad need pikkade maanteesõitude sisse ära.
Kes sõidab?
Katus sõidab!
Aga kui katust pole...
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#63

Esimene DPF põletus tõesti selle pika aja peale! Ma olen üsna palju ka lühiotsi sellega vältinud, ehk seetõttu pole seda ka enne näinud. Nüüd oli ca kuu jooksul aga palju lühisõite ja ei ühtegi maanteeotsa. Lühiotsteks on kasutuses olnud bensukaga Saabid. Talvel läheb nii 2,3T kui 2,8T ikka palju kiiremini soojaks!

9-5 TTiD saab soojaks üle -10 kraadi puhul ikka pigem pikema otsaga alla 10 km sõitudel jääb soojust vajaka (istmesoojendused, klaasisoojendused ja väga tõhus esikaasi soojendus teevad selle kasutamise küll igati OK-ks aga 2,8T kombel 1 km järel sooja külluses ei ole). Maanteel talveoludes on see auto väga hea aga linna vahel pole mõtet seda talvel lühiotsteks piinata. See saigi soetatud pikkadeks töösõitudeks ja on end selles osas igati õigustanud.

Ka on sellega hea konverentsile/messile telekat vms vedada. Pagasnik on väga suur. Lame LED ekraaniga telekas külg ees pagasnikusse ja ruumi veel ülegi! Just N ja R sai sellise asjaga taas tegeletud.

:thumb:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Kasutaja avatar
dreamer12
Postitusi: 534
Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
Asukoht: Viimsi
Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
Kontakt:

#64

Sobivatel tingimustel võib auto olla müüa: viewtopic.php?f=13&t=21239&p=231120#p231120 ja http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... hash=c29e.

Hind on 27000 € + km (32400 €) ja arvestab auto nii auto ülimat unikaalsust (1 kuuest punasest Hirsch täisbodykitiga 9-5 Aerost kogu maailmas) kui ka head korda. Läbisõit on tänaseks ületanud 200 000 km piiri, kuid auto on nii seest kui väljast väga heas korras.

Kuni siin pole infot auto müügist, on auto alles ja passiivses pakkumises.

Punaseid (Laser Red solid) Saab 9-5 NG-sid on üldse maailmas kokku vaid 159 (alla 2% kogu toodangust), millest vaid 45 on Aerod. Kõik on mudeliaasta 2011 autod. 2010 mudeliaastal punast ei toodetud.

Hirsch bodykit said külge kohe alguses väga vähesed autod. Olen kuulnud numbrit 22. Osalist bodykitti on enam. Hiljem on neid järgi ka tuunitud. See auto on koheselt Hirsch täisbodykit saanud. Hirsch keretuuningus punaseid autosid on maailmas 6. Seega on tegu üsna haruldase autoga.

Auto on Eestis olekust hooldatud iga 10 000 km järgi. Omatud vaid fännide poolt!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Vasta