Saab 9000 CSE 2.3T, 1996, lsoonvald
Igaks juhuks uuriks välja, mine tea, kas läheb üldse uut vaja, mis hinnaga korralikud väntvõllid ringi liiguvad?
Hind hinnaks, kevadel oli raskusi väntvõlli leidmisega mis oleks std mõõdus ja korras.
No jah. Pühapäeval saab ilmselt moto maha võtta ja eks siis näeb, mis seis üldse on. Ideaalne oleks, kui vaja ainult saaled vahetada. Aga siiamaani on selle auto puhul olnud vigu ikka küllaga. Eks eelmised omanikud pole väga agaralt auto hooldusega tegelenud, lapin ja vannun nüüd. :D
Sündmused arenesid edasi ning lolli peaga sai veel mootor tööle pandud, muud moodi polnud väga võimalik autot kätte saada sealt, kus ta seisma jätsin. Korralik kolin käis ära ning enam mootorit taha ei võta, kohvi valmis ilmselt. Järgmise nädala jooksul peaks nüüd selge pilt olema, mis edasi saab. Wernerilt sain pakkumise, tal pidi mingi 2.3 olemas olema, minu jaoks tundub mõistlikum panna uus korralikum kui hakata seda enda rapet lappima kuidagi.
Ehk saab siis kuidagi eelmiste omanike liinist välja murda ning peab edaspidi vähem sitast hooldusest tingitud vigu parandama. Üks murekoht on veel käigukast, mis kipub kolmanda käiguga huvitavat undamist tegema kui vähe käredamalt gaasi anda.
Ehk saab siis kuidagi eelmiste omanike liinist välja murda ning peab edaspidi vähem sitast hooldusest tingitud vigu parandama. Üks murekoht on veel käigukast, mis kipub kolmanda käiguga huvitavat undamist tegema kui vähe käredamalt gaasi anda.
Vahepealne kurb passimine sai läbi, autol uus mootor ning väga rahul tulemusega. Ainukene küsimärgiga koht ongi hetkel käigukast, toimetab normaalselt, kuid vahepeal teeb hääli, enda tervise huvides loodan, et see lähiajal saba ei anna, enne talve sooviks siiski autot veel nautida.
Tagumine parem koobas, mis mõlkis oli, sai välja tõmmatud ja silutud, nüüd ootab veel uut värvikihti. Suvel saab tegeleda vãiksemate roostekohtadega, milleks on uste ääred ja eesmised koopad.
Läbisõit: 272000
Tagumine parem koobas, mis mõlkis oli, sai välja tõmmatud ja silutud, nüüd ootab veel uut värvikihti. Suvel saab tegeleda vãiksemate roostekohtadega, milleks on uste ääred ja eesmised koopad.
Läbisõit: 272000
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Rahu ei saa.. Jäin jälle tee äärde oma autoga. Nüüd siis selline pull, et käike saan nagu sisse panna, aga kui sidurit lahti hakkan laskma, siis käib korralik ragin ja vedu taha ei võta. Poolteljed tunduvad korras olevat.
Ma pakkun - differ. Õli välja ei voola?
Kunagi 9k Aero-ga tahtsin kiiremini kohapealt startida ja oligi kõik, ka ragin ja õli voolas välja.
__In Boost We Trust__
Rahu ei saa.. Jäin jälle tee äärde oma autoga. Nüüd siis selline pull, et käike saan nagu sisse panna, aga kui sidurit lahti hakkan laskma, siis käib korralik ragin ja vedu taha ei võta. Poolteljed tunduvad korras olevat.
Ma pakkun - differ. Õli välja ei voola?
Kunagi 9k Aero-ga tahtsin kiiremini kohapealt startida ja oligi kõik, ka ragin ja õli voolas välja.
Auto all loiku nagu polnud, pidin jrgm nädal niikuinii Werneri juurde ka minema, tuleb siis jälle kõie otsas minna..
Esmaspäeval vaadatakse auto üle, ning läheb auto värvimismeistri kätte. Tagatiib tehakse üle ning ilmselt vaatab ka mõned väiksemad kohad uste peal, kus natukene ussitab, üle. Vaatasin, et eelmise omaniku poolt on 2 tiivakaart ka kaasa tulnud, aga kummagi nagad ei ühildu aukudega tiivas, kust neid läbi lükata. Need nagad ei taha eriti liikuda ka, mõni valutum viis nende liigutamiseks on ka?
Jõudsin Werneri juurde siduriga, mis oli ikka korralikult õhtal. Katteid enam ei olnudki ning hoorattast polnud ka enam asjameest. Sidurisilinder lekkis, ühesõnaga otsustasin, et tuleb kõik ära vahetada. Kuna sidurisilindri hankimisega oli jõle jama, siis lõpuks tuli see Rootsist kalli raha eest.
Nüüd rokin Sachsi Aero sidurikomplektiga ja elu on lill, vaatab kauaks jälle see asi kestab. Kevade poole tuleb väiksemate asjadega nagu kesklukk tegelema hakata, need tippkiirust ei sega hetkel. Tänane ilm lubas juba inimese moodi sõita ning sai tõeliselt nautida autot, tuleb jälle meelde, miks siia raha sisse tambin.
Sain saabult uue suunatule ka, paremal pool siis kolmas juba..
Nüüd rokin Sachsi Aero sidurikomplektiga ja elu on lill, vaatab kauaks jälle see asi kestab. Kevade poole tuleb väiksemate asjadega nagu kesklukk tegelema hakata, need tippkiirust ei sega hetkel. Tänane ilm lubas juba inimese moodi sõita ning sai tõeliselt nautida autot, tuleb jälle meelde, miks siia raha sisse tambin.
Sain saabult uue suunatule ka, paremal pool siis kolmas juba..
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Miks sul neid suunatulesid nii palju kulub? Kinnitused väsivad? Ma olen ka aja jooksul paar tk kaotanud, selle metallklambri aasad lihtsalt purunevad ja tuli kaob sõidu ajal ära..:P Eelmine aasta sai Scandixist uued muretsetud, äkki need kestavad (http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/indicator/indicator-front/651/?kf1=1-&kf2=23-1). Kuigi pahasti paigutamise tõttu (klamber polnud ilmselt lõpuni õiges kohas) käis mul üks nendest sõidu ajal auto alt läbi..:D Korjasin üles, panin tagasi, mitte ühtegi kriimu ega mõra, pirn jäi terveks jms..
Sain saabult uue suunatule ka, paremal pool siis kolmas juba..
No temal pühkis tormituul suunatule liimitud klaasi küljest...
Miks sul neid suunatulesid nii palju kulub? Kinnitused väsivad? Ma olen ka aja jooksul paar tk kaotanud, selle metallklambri aasad lihtsalt purunevad ja tuli kaob sõidu ajal ära..:P Eelmine aasta sai Scandixist uued muretsetud, äkki need kestavad (http://www.skandix.de/en/spare-parts/electrics/indicator/indicator-front/651/?kf1=1-&kf2=23-1). Kuigi pahasti paigutamise tõttu (klamber polnud ilmselt lõpuni õiges kohas) käis mul üks nendest sõidu ajal auto alt läbi..:D Korjasin üles, panin tagasi, mitte ühtegi kriimu ega mõra, pirn jäi terveks jms..
Sain saabult uue suunatule ka, paremal pool siis kolmas juba..
Pärast kogemust nende tobedate klambritega olen nipukatega neid kinni pannud, hoiavad palju kainemalt. Aga jah, nüüd lendas tormise ilmaga lihtsalt klaas minema. :D
-
- Postitusi: 209
- Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
- Asukoht:
- Auto:
Seal piisab ainult süüteluku põhja vahetusest - alumiin või silumiin või mis naga seal murdub ära.
Süütelukk sai korda tehtud, võrdlemisi lihtne vahetus, kui tead, kuhu vaadata. :D
Sain temaga päevake sõita ja ohhoo üllatust, Eesti kliima jõudis minu salongi, aga vee asemel hakkas salongis jahutusvedelikku sadama, salongiradikas lõpetas koostöölepingu. See sai korda tehtud, siis avastasin, et normaalne õlilaik oli päevaga garaaži maha jäänud. Tuli välja, et karteripõhjas oli tore mõrake. Werner reageeris kiiresti ning nüüd auto jälle tagasi.
Hetkel küll ei tule enam miski pähe, mis veel saba võiks anda, aga kunagi ei tea. Järgmine samm on 3" väljalase, selle kavatseb lähiajal valmis saada ning kui ilmad hakkavad juba ilusamaks minema, siis peab vaikselt suveks uut velge ka ostma hakkama.
Mina olen hetkel valinud lõputu õuduse, õudsat lõppu tuleb edasi lükata. :D
Tundub, et nüüd sai lõplikult auto stabiilsemaks tehnika suhtes. Kohe peale karteripõhja mõra ning salongiradika lahendamist tekkis probleem auto õlirõhuga. Soojast peast tühikäigul tahtis õlituluke vilkuma hakata. Pumbas viga ei olnud, küll sai igaks juhuks erinevad tihendid vahetatud, siiamaani pole nüüd antud probleemi tekkinud. Aga nagu minu autol see käib, siis on tavaliselt 1 vea parandamisel 10 uut viga.
Tekkis probleem, et pikalt seistes või aeglasemalt liikudes mootori temperatuur tahtis kõrgele tõusta, sai mõeldud erinevatele ulme probleemidele, aga tuli välja, et ventika juhtmed olid lihtsalt lühise tekitanud ning kaitsme katki visanud. Isoleerisin juhtmeid ning uue kaitsmega hakkas ventikas tööle, enam pole ka selles osakonnas probleeme tekkinud. Mõtlen, et kui aasta täis saab auto ostmisest, siis peaks ühe hea kokkuvõtte tegema kulutustest, mis aastaga toimunud.
Aa, midagi visuaalset/helilist ka, nimelt sai pühapäeval konnaga Põltsamaale mindud ning auto sai 3" väljalaske, vahel ainult 1 reso hetkel, aga plaanin lõppu veel ühte. Tegin kartuliga mingid kiired videod ka antud lahendusest, hiljem võtan võib-olla kaamera ka kätte.
https://youtu.be/21HJNXy5wVg
https://youtu.be/tQ5iocz-it4
Tekkis probleem, et pikalt seistes või aeglasemalt liikudes mootori temperatuur tahtis kõrgele tõusta, sai mõeldud erinevatele ulme probleemidele, aga tuli välja, et ventika juhtmed olid lihtsalt lühise tekitanud ning kaitsme katki visanud. Isoleerisin juhtmeid ning uue kaitsmega hakkas ventikas tööle, enam pole ka selles osakonnas probleeme tekkinud. Mõtlen, et kui aasta täis saab auto ostmisest, siis peaks ühe hea kokkuvõtte tegema kulutustest, mis aastaga toimunud.
Aa, midagi visuaalset/helilist ka, nimelt sai pühapäeval konnaga Põltsamaale mindud ning auto sai 3" väljalaske, vahel ainult 1 reso hetkel, aga plaanin lõppu veel ühte. Tegin kartuliga mingid kiired videod ka antud lahendusest, hiljem võtan võib-olla kaamera ka kätte.
https://youtu.be/21HJNXy5wVg
https://youtu.be/tQ5iocz-it4
Auto täitsa sõidetav nüüd. Hetkel ta küll seisab, sest kuskilt lekib jahutusvedelikku, sellega seoses käisin jahutusvedeliku koguse andurit ka hankimas, sest keegi otsustas, et seda pole ju vaja.
Kui vaba aega tekib, siis vaatan üle, kust ja mis lekib, tundub, et tulemüüri juurest..
Kui vaba aega tekib, siis vaatan üle, kust ja mis lekib, tundub, et tulemüüri juurest..