9-3 Saab - tagasikutsumine seoses võimalike turvapadja probleemidega
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Leidsin äsja sellise värske uudise: http://autoweek.com/article/recalls/200000-saab-and-saturn-cars-added-takata-recall
9-3 Saabe (ja ka 9-5NG-sid) kutsutakse tagasi seoses võimalike turvapadja probleemidega. Asi puudutavat 2003 kuni 2011 mudeliaastate 9-3 Saabe (arvatavasti ka üksikud 2012 MY 9-3-d mida vist Eestis polegi). Saatsin Viking Motorsisse seoses 9-5-ga päringu. Kui vastus on jah, uurin ka enda 9-3 kohta, teavitan tulemusest.
9-3 Saabe (ja ka 9-5NG-sid) kutsutakse tagasi seoses võimalike turvapadja probleemidega. Asi puudutavat 2003 kuni 2011 mudeliaastate 9-3 Saabe (arvatavasti ka üksikud 2012 MY 9-3-d mida vist Eestis polegi). Saatsin Viking Motorsisse seoses 9-5-ga päringu. Kui vastus on jah, uurin ka enda 9-3 kohta, teavitan tulemusest.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
Minu auto on aastast 2006 aga ütleb et:
We’re sorry. We are unable to process that VIN because it is either not a valid GM VIN or it is associated with a vehicle that’s older than model year 1994. If you continue to experience issues, please call 1-866-694-6546 (Monday through Friday, 8 a.m. - 9 p.m. EST) for Buick, Chevrolet, Cadillac, GMC, Hummer, Oldsmobile, Pontiac and Saturn vehicles. If you’re having problems with a Saab VIN, please contact 1-800-955-9007 (Monday through Friday, 8 a.m. - 5 p.m. EST).
Niipalju siis online
We’re sorry. We are unable to process that VIN because it is either not a valid GM VIN or it is associated with a vehicle that’s older than model year 1994. If you continue to experience issues, please call 1-866-694-6546 (Monday through Friday, 8 a.m. - 9 p.m. EST) for Buick, Chevrolet, Cadillac, GMC, Hummer, Oldsmobile, Pontiac and Saturn vehicles. If you’re having problems with a Saab VIN, please contact 1-800-955-9007 (Monday through Friday, 8 a.m. - 5 p.m. EST).
Niipalju siis online
Pole nimekirjas sinu auto VIN seega. Kui on ettenähtud, siis tulemus on selline - https://my.gm.com/recalls?vin=YS3GN4AR4B4004867
Juhin tähelepanu tagasikutsumise staatusele - Recall Status: INCOMPLETE. REMEDY NOT YET AVAILABLE
Maakeeli - konkreetsel autol tegemata, instruktsioonid puuduvad.
Nii et pole mõtet hakatta vele GM esindusi tormijooksuga maha murdma. Juhiseid veel pole, rääkimata varuosadest.
Euroopa masinaid see recall suure tõanäosusega ei puuduta. Ameerikast romudena imporditud masinaid ka mitte - seal on juba turvapadi asendatud või puudub üldse ja seega ei lähe tagasikutsumise alla.
Seega me võime rahulikult edasi magada :)
terv, teager
Juhin tähelepanu tagasikutsumise staatusele - Recall Status: INCOMPLETE. REMEDY NOT YET AVAILABLE
Maakeeli - konkreetsel autol tegemata, instruktsioonid puuduvad.
Nii et pole mõtet hakatta vele GM esindusi tormijooksuga maha murdma. Juhiseid veel pole, rääkimata varuosadest.
Euroopa masinaid see recall suure tõanäosusega ei puuduta. Ameerikast romudena imporditud masinaid ka mitte - seal on juba turvapadi asendatud või puudub üldse ja seega ei lähe tagasikutsumise alla.
Seega me võime rahulikult edasi magada :)
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Hea link teager! Selle järgi ütles ilusti nii 9-3 kui ka 9-5 puhul, et tagasikutsumisi ei ole:
"Currently, there are no recalls or programs associated with your 2008 SAAB SAAB 9-3
VIN: YS3..................
Results last updated: Feb 18, 2016"
Aga ka saab olla nii, et USA turul on autodel teised turvapadjad kui Euroopas? Ja kui ei, siis on ju kummaline, et ühel pool lompi on asi tagasikutsumist vääriv ja teisel pool mitte.
"Currently, there are no recalls or programs associated with your 2008 SAAB SAAB 9-3
VIN: YS3..................
Results last updated: Feb 18, 2016"
Aga ka saab olla nii, et USA turul on autodel teised turvapadjad kui Euroopas? Ja kui ei, siis on ju kummaline, et ühel pool lompi on asi tagasikutsumist vääriv ja teisel pool mitte.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Viking Motors vastas nii:
"Antud kampaania kehtib ainult Ameerikas ja Kanadas.
Juhul, kui see peaks puudutama ka muud maailma, antakse sellest teada.
Meeldivate kohtumisteni
VikingMotors
Eero Küüra, Järelteenindusjuht SAAB"
Ehk tõesti paistab, et USA-s on lihtsalt nõutud, et tootja kutsuks autod tagasi. Mujal seda aga ei tehta. Võimatu pole, et kunagi seda tehakse. Aga hetkel siis ei laiene see tagasikutsumine siia!
"Antud kampaania kehtib ainult Ameerikas ja Kanadas.
Juhul, kui see peaks puudutama ka muud maailma, antakse sellest teada.
Meeldivate kohtumisteni
VikingMotors
Eero Küüra, Järelteenindusjuht SAAB"
Ehk tõesti paistab, et USA-s on lihtsalt nõutud, et tootja kutsuks autod tagasi. Mujal seda aga ei tehta. Võimatu pole, et kunagi seda tehakse. Aga hetkel siis ei laiene see tagasikutsumine siia!
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Postitusi: 1046
- Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
- Asukoht: Tartu
- Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero
Kuna raimondlt-l on üks kena tumepunane 9-3 2,8 mootoriga, siis suht suure tõenäosusega võib see olla usas-st siia imporditud. ARK päring peaks selgust andma, et kust riigist auto Eestisse on toodud http://www.ostatargalt.ee/
Kahtlane küll, kas kohalik esindaja seda kampaaniat ette võtab kuna keegi peab GM poolt neile selleks ka vahendid ja suunised ette nägema, kuniks neid pole on see vaid ebameeldiv teadmine, et need Takata tapjapadjad on sind autos varitsemas.
Kahtlane küll, kas kohalik esindaja seda kampaaniat ette võtab kuna keegi peab GM poolt neile selleks ka vahendid ja suunised ette nägema, kuniks neid pole on see vaid ebameeldiv teadmine, et need Takata tapjapadjad on sind autos varitsemas.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Kuna recall toimub USA-s ja Kanadas, siis tõenäoliselt midagi ei ole siin teha. Kui sa just sinna tagasi ei plaani masinat viia, mis on ilmselt kaheldav.
EU-s kas pole vastavat korraldust antud või on siin masinatel teised padjad.
EU-s kas pole vastavat korraldust antud või on siin masinatel teised padjad.
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Viking Motors selgitas, et padjad on samad. Vahe on selles, et USA-s on kampaania eest maksja olemas, siin pole. Seega kuna siin Takata-t/GM-i keegi ei sunni nad ka midagi ei tee. Nii lihtne pidigi olema. Teenindus siin valikuid ei tee, keda vahetada või mitte. Seega kampaania USA-st siia sattunud autode puhul siin ka ei toimi.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
mis asja te jahute siin kas saab Eestis töö ära teha või mitte?
Selgelt öeldud ju "Recall Status: INCOMPLETE. REMEDY NOT YET AVAILABLE"
Kes sellest lauses aru ei saa siis tõlge on: Tagasikutsumise kampaania staatus: POOLELI. REMONDI JUHISED EI OLE VEEL SAADAVAL.
See tähendab, et mitte kuskil maailmas veel autosid remonti ei kutsuta, sest töötatakse välja vastavat töö juhendit, mille GM oma diileritele edastab. Kuna praguse info kohaselt hõlmab kampaania vaid Ameerika mandri mudeleid, siis vaevalt, et Euroopa esindustele selle kampaania infot edastatakse.
Kel huvi enda USA autol turvapadi vahetada, siis jälgige ise seda Teageri antud lehelt millal kampaania staatus muutub.
Selgelt öeldud ju "Recall Status: INCOMPLETE. REMEDY NOT YET AVAILABLE"
Kes sellest lauses aru ei saa siis tõlge on: Tagasikutsumise kampaania staatus: POOLELI. REMONDI JUHISED EI OLE VEEL SAADAVAL.
See tähendab, et mitte kuskil maailmas veel autosid remonti ei kutsuta, sest töötatakse välja vastavat töö juhendit, mille GM oma diileritele edastab. Kuna praguse info kohaselt hõlmab kampaania vaid Ameerika mandri mudeleid, siis vaevalt, et Euroopa esindustele selle kampaania infot edastatakse.
Kel huvi enda USA autol turvapadi vahetada, siis jälgige ise seda Teageri antud lehelt millal kampaania staatus muutub.
Kui sa oleksid veel veidi jaksanud lugeda, siis oleksid saanud ka sellest aru, et tasuta padja saamiseks pead auto ameerikasse vedama :)
Kui sa oleksid veel veidi jaksanud lugeda, siis oleksid saanud ka sellest aru, et tasuta padja saamiseks pead auto ameerikasse vedama :)
Miks Ameerikasse? Hetkel ei saa seda kuskil tasuta vahetada. Turvalisust puudutava tagasikutsumise kampaaniat saab suure tõenäosusega lasta teha igal pool ametlikus esindustes. Teine teema on muidugi USA-s pannkoogiks sõidetud autodega, mis siin kandis üles kõpitsetud :)
Ametlikku esindusse? Saab Automobile't ehk Saabi ei eksisteeri. Ametlikku esindust Saabil ei eksisteeri. Juhul kui GM või Takata teeb ülesandeks mõnel remondiettevõttel või GM diileril need padjad nende kuludega ära vahetada, siis saab seda. Küsimus on selles, kas kinni makstakse. Suvaline töökoda võib su autol selle padja ära vahetada, juhul kui tal on leping GM/Takataga kes tagab tasumise.
terv, teager
terv, teager
Kas Viking Motors ei olegi enam SAABi ametlik esindus? Või tahad end parandada Teager?
Poliitilised või ärilised vangerdused SAAB Automobile AB-ga kõrvale jättes, siis juhul kui teemaks olev tagasikutsumine ühel hetkel aktiveeritakse, siis mis sa arvad, kellel Eestis oleks GM-i silmis õigus seda kampaaniat teostada? Vaevalt, et SaabiAnti või Troost Autol :)
Ilmselt ikka Viking Motorsil, Carringil või Amservil, kes kõik minu teada müüvad SAABi originaal varuosi.
Poliitilised või ärilised vangerdused SAAB Automobile AB-ga kõrvale jättes, siis juhul kui teemaks olev tagasikutsumine ühel hetkel aktiveeritakse, siis mis sa arvad, kellel Eestis oleks GM-i silmis õigus seda kampaaniat teostada? Vaevalt, et SaabiAnti või Troost Autol :)
Ilmselt ikka Viking Motorsil, Carringil või Amservil, kes kõik minu teada müüvad SAABi originaal varuosi.
Saab Automobile AB'd ei eksisteeri ja VM'il ei saa ka olematu ettevõttega mingeid lepinguid olla.
Saabi originaalvaruosasid toob VM Eestis maale ning on nende edasimüüja.
Juhul kui GM/Takata selle tagasikutsumise Euroopas teevad, siis tõenäoliselt VM kui üks GM diileritest on selle läbiviija. Samas on Eestis ka teisi GM diilereid, kellele võidakse see ülesanne teha.
Tuleks, oleks, saaks, võiks. Tulevik. Võib-olla. Need on märksõnad.
terv, teager
Saabi originaalvaruosasid toob VM Eestis maale ning on nende edasimüüja.
Juhul kui GM/Takata selle tagasikutsumise Euroopas teevad, siis tõenäoliselt VM kui üks GM diileritest on selle läbiviija. Samas on Eestis ka teisi GM diilereid, kellele võidakse see ülesanne teha.
Tuleks, oleks, saaks, võiks. Tulevik. Võib-olla. Need on märksõnad.
terv, teager
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Ametlikku esindusse? Juhul kui GM või Takata teeb ülesandeks mõnel remondiettevõttel või GM diileril need padjad nende kuludega ära vahetada, siis saab seda.
Just see probleem ongi, et GM Euroopas kellelegi, midagi ei maksa! Viga ju GM ja tema allhankijate poolne.
Viking hooldab Saabe Orio (ex Saabparts) originaalosadega aga ei esinda Eestis isegi NEVS-i. Neil polegi minu teada dealereid väljapool Rootsit. Ja Rootsiski neid vaid käputäis. On vaid ex-esindused, kes Saabe remondivad. Neid üle maailma veel kuhjaga.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
Üheselt pole ikka vastust kas 9-3SS ja SC sisaldavad Takata turvapatja või mitte.
Mis aga võib juhtuda, kui sisadab on kirjas siin: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/miljonid-inimesed-soidavad-tiksuva-pommi-otsas-kohtusaagas-tuleb-paevavalgele-jahmatavaid-detaile?id=74728291 - paistab, et Takata ise on ka vaakumas hinge...
Mis aga võib juhtuda, kui sisadab on kirjas siin: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/miljonid-inimesed-soidavad-tiksuva-pommi-otsas-kohtusaagas-tuleb-paevavalgele-jahmatavaid-detaile?id=74728291 - paistab, et Takata ise on ka vaakumas hinge...
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
USA-s on jõutud ringiga sinnani, et osades Saab 9-3-des (MY 2003-2005) ja NG 9-5-s ei ole probleemsed Takata padja täitelaengud.
Siiski ei too see selgust Saab 9-3-de osas, mis on MY 2006-2011. Huvitab kas Saab 9-3 turvapadjad vajaks siiski vahetust? Kask need võivad olla ohtlikud? Netiavarustest seni probleeme teada pole. Aga ikkagi... hea oleks saada ju selgus. See kiri seda 9-3 omanikele ei anna!
9-2x kohta siin aga sõnagi ei mainita aga neid õnneks siin ka hulgi pole.
Allikas: 9-5 Facebook leht.
Siiski ei too see selgust Saab 9-3-de osas, mis on MY 2006-2011. Huvitab kas Saab 9-3 turvapadjad vajaks siiski vahetust? Kask need võivad olla ohtlikud? Netiavarustest seni probleeme teada pole. Aga ikkagi... hea oleks saada ju selgus. See kiri seda 9-3 omanikele ei anna!
9-2x kohta siin aga sõnagi ei mainita aga neid õnneks siin ka hulgi pole.
Allikas: 9-5 Facebook leht.
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid