Hea lugu, kus Koenigseggi uuest tehnoloogiast rääkiva artikli kõrvalosas on Saab 9-5!
... ehk milline oleks võinud Saab mootor olla kui Christian von Koenigsegg oleks Saabi ostnud: http://jalopnik.com/koenigsegg-is-still-ten-years-ahead-of-everybody-else-1764056853 - ilmselt on siin nüüd välja tulev see, mis plaanid Koenigseggil Saabiga olid. Ja ilmselt jäid need ära, sest liiga palju oli küsitavusi ja mehe enesekindlus, et ta asja ilma massautota ka ära teeb oli olemas. Pigem ilmselt nägi ta ohtu, et GM pakett võtnuks võimalusi teha, mida ta soovis. Äge kui ikka on visionääre!
Arvestades Christian von Koenigsegg isikliku auto eelistust (mis on ka artiklis kirjas) oleks ilmselt olnud siis nii uudse bensumootoriga Saabid kui ka elektrisaabid. Aga õnneks on nii uudse bensumootoriga Koenigseggid ja ka ilmslet varsti elektri Koenigseggid. Paraku peab rahakott oleme siin ikka kõvasti üle meie foorumi liikmete (sh ka ühiselt kombineeritud) võimete, et endale see Koenigsegg lubada. Samas, kui midagi leiutatakse jõuab see ka massidesse. Iseküsimus kas kunagi enam Saab kapoti alla!
... mis oleks võinud olla kui Christian von Koenigsegg oleks Saabi ostnud
- dreamer12
- Postitusi: 532
- Liitunud: K Jaan 03, 2007 10:46
- Asukoht: Viimsi
- Auto: Saab 9000 Aero 2,3T MY96; Saab 9-5 Aero Hirsch TTiD MY11
- Kontakt:
https://www.wellnessorbit.com - vaimse vormi e-koolitused ettevõtetele
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
http://www.headandlead.com - visioonid, planeeringud & ettevõtluskonsultatsioonid
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Mulle?
Igatahes, ka selline asi on olemas, juba üsnagi pikka aega. Rotary valve. Ei hakka pildiga risustama.
http://www.thetruthaboutcars.com/wp-content/uploads/2007/12/pic06.jpg
Igatahes, ka selline asi on olemas, juba üsnagi pikka aega. Rotary valve. Ei hakka pildiga risustama.
http://www.thetruthaboutcars.com/wp-content/uploads/2007/12/pic06.jpg