Tere,
Kas keegi on käinud vaatamas Tartus Nemm autoaias müügis olevat autot Saab 9-3? Olen tänulik igasuguse infi eest.
Saab 9-3 Tartus
Käisin vaatamas. Välimuselt enamvähem, kere peal on üksikuid värvikahjustusi ja täkkeid, mis ilmselt varsti rooste all on, paarist kohast on näha juba ka roostet ennast. Istmed, rool jms üsna hästi säilinud, mõningate mööndustega.
Diagnostika mootori kohta midagi detailset ei näidanud aga kõige põhilisem info mis selle auto kohta teadma peaks on vast see, et pole mitte 170k läbisõit nagu kella peal vaid keritud selliseks, reaalsuses läbisõit kuskil 370k ning see väidetavalt selle müüa puhul tavaline keiss (piisab kui googledad). Räägin vaid enda nähtut-kogetud-kuuldut. Eks tee omad järeldused.
PS! Võibolla juba märkasid ise, aga kuulutuses on 2.0 mootor, tegelikult aga 1.8. Mina peale reaalse läbisõidu avastamist edasise diagnostika ja kõh ualla vaatamisega aega ei viitsinud raisata.
Diagnostika mootori kohta midagi detailset ei näidanud aga kõige põhilisem info mis selle auto kohta teadma peaks on vast see, et pole mitte 170k läbisõit nagu kella peal vaid keritud selliseks, reaalsuses läbisõit kuskil 370k ning see väidetavalt selle müüa puhul tavaline keiss (piisab kui googledad). Räägin vaid enda nähtut-kogetud-kuuldut. Eks tee omad järeldused.
PS! Võibolla juba märkasid ise, aga kuulutuses on 2.0 mootor, tegelikult aga 1.8. Mina peale reaalse läbisõidu avastamist edasise diagnostika ja kõh ualla vaatamisega aega ei viitsinud raisata.
Suur tänu vastajatele! Silti ausalt öeldes ei pannud tähele. Jah, sisu oli üllatavalt korralik. Käisin ka väikesel proovisôidul. Tundus uskumatult uimase minekuga, aga see vist ongi selle mootori eripära. Ka ujus teel, aga ehk olid süüks pehmed naastrehvid. Tegelikult ei ole ostuga kiiret, on vōimalik ka raha juurde panna. Jälgin edaspidi, ehk môni klubiliige tahab korraliku masina ära müüa. Tavaliselt vist need Aerod,aga miks mitte-kütusekulu väga ei hirmuta.
Väike täpsustus eelnevale - 110kw mootori "silt" on küll 1.8t aga tegu ikkagi 2-liitrise mootoriga.
Nende mootoritega on huvitav lugu. Mul on autopassis kirjas, et tegemist on 110kw mootoriga, ehk siis autol peaks olema B207E. Kuid tagant mul on kirjas, et tegemist on 2.0t mootoriga, mille võimsuseks on 129kw. Kui dekodeerisin VIN koodi, sain teada, et mul peaks seisma B207L, ehk siis just 129kw mootor.