#757
P Apr 03, 2016 18:47
Jäjekordne AUTOOMANIKE VÄLIMÄÄRAJA:
Alfa Romeo – euroametnik, kes sai Brüsselis autot ostes kõva maksusoodustuse, aga avastas autot Eestisse tuues, et siin kliimas see ei tööta korralikult ja keegi seda osta ka ei taha ja nüüd on oma autoga hädas nagu lits lapsega. Sõidab juba kaks aastat mõranenud esiklaasiga, kuna uus klaas maksab ligi poole auto hinnast.
Ameerika autod - Omanik kas:
a) töötab Ameerika autode müügiesindajana,
b) veetis 10 aastat tagasi semestri või kaks USAs vahetusüliõpilasena, peab end nüüd USA elustiili asjatundjaks ja arvab, et eurooplased ei saa Ameerika autokultuurist aru,
c) väidab et ostis pikapi seetõttu, et maamajas metsa vedada ja jahil käia, aga samas käib oma laevaga, millele on prozhektorid katusele kruvitud hoopis linnas Maximas toidukraami ostmas.
Audi (uus) – maksab A8 liisingut 60% palgast, kuu lõpus on menüüs ainult pasta a la A8 (s.t. makaronid ilma mitte millegita).
Audi (kasutatud) – juba 15 aastat ei suuda miski kõigutada tema veendumust et kasutatud Audi on töökindlaim auto, „ikkagi Saksa töö ju, ega see pole mingi Jaapani plastmassauto” Jääb keskmiselt kord kuus teele.
BMW – rullnokk või pisut vanem kodanik, kes vaatab noori BMW omanikke heatahtlikku muigega ja distantseerib ennast nendest, kuna peab end neist kõrgemalseisvaks Oma sõnul saavat erinevalt rullnokkadest BMW tegelikust väärtusest aru. Ei suuda mõista, et on oma sisemuses jäänud täpselt samasuguseks rullnokaks.
Citroen – naissoost, kuna Prantsuse disain on ju nii ilus.
Dacia – noore pere esimene auto. Perepea kuulutab kõigile, et „selle raha eest on autot küll.”
Fiat – ökofriik, kelle ainus kriteerium auto puhul on, et see oleks võimalikult väike. Nimetab kõiki enda autost suuremaid autosid peenisepikendusteks.
Ford – sõidab tööautoga, kuna „omale ju Fordi ei osta.” Seltskonnas suhtub oma autosse üleolevalt, ja räägib, et „näe anti selline pann mulle istumise alla,” et keegi jumal hoidku ei arvaks, et Ford tema isiklik eelistus on.
Honda – ihnur, kes võiks omale ükskõik mis auto lubada, aga sõidab juba 15 aastat Hondaga, kuna selle kütusekulu on väikseim.
Vahetab oma Honda uuema vastu välja alati kui välja tuleb uue põlvkonna mootor, mille kütusekulu veel 0,1 liitrit saja kohta väheneb.
Hyundai – ostis teadlikult parima hinna-kvaliteedi suhtega auto aga õhtuti kripeldab hinges, kuna keegi teine seda ei hinda ja ainuüksi Hyundai mainimine paneb endast lugupidavama inimese nina kirtsutama.
Jaguar – peab ennast stiilseks meheks kellel pappi on, auto ainuke ülesanne on rõhutada omaniku britilikkust. Käib Shoti klubis viskit mekutamas ja arvab, et oskab perfektselt briti aktsendiga inglise keelt rääkida ja on solvunud kui teda Londoni peal poolakaks peetakse.
KIA - vt. Hyundai. Põhimõtteliselt sama kasutajatüüp.
Lexus – sõidab linnamaasturiga, millel pole maasturiga mingit pistmist ja mis ei saa omal jõul väiksestki kraavist välja. Ei saa aru, et sõidab Toyotaga, millele on tema ego arvelt raha kätte saamiseks teine nimi pandud.
Mazda – põhjalik mees. Tellib kõiki eesti, soome ja venekeelseid autoajakirjasid ja enne auto ostmist luges kõik maailma autotestid läbi. Koostas iga margi kohta 10 leheküljelise plusse ja miinuseid kaaluva kokkuvõtte. Finaalvooru jõudnud kolme autoga käis enne lõplikku otsustamist kõigiga kolm korda proovisõidul.
Mercedes – põhimõtteliselt on tal pohhui, mis iganes kirstus ta sõidab, kui sellel on kurvad silmad, hõbedane värv ja kolmeharuline täht kapotil.
Nissan – Mazda mehe sõber.
Opel – vt. Ford. Põhimõtteliselt sama kasutajatüüp.
Peugeot – õpib TTÜ-s teisel kursusel majandust, ostis Peugeot 207 kuna see on seksika välimusega. Loodab sellega naisi sebida.
Renault – noore pere teine auto, mille vastu Dacia Logan välja vahetati, kui perre laps sündis ja selgus, et Daciast ulub tuul läbi.
Saab – ostis Saabi, kuna tahtis “huvitav” välja paista. Räägib seltskonnas, et ega need ei saa ikka sitta autot teha, kes samal ajal hävituslennukeid konstrueerivad. Ise samal ajal piinleb autos, mis meenutabki rohkem hävituslennuki kabiini ja kust tagaaknast näeb välja ainult siis kui sõidu ajal pea 180 kraadi tagasi pöörata ennast samal ajal istmelt 50 cm võrra kergitades.
Skoda – räägib kõigile, et tegelikult on see sama auto mis Audi, samast tehasest tulnud, sama põhja peale tehtud. Üritab jätta endast muljet kui majanduslikult mõtlevast mehest, tegelikult vahetaks ise Skoda kohe Audi vastu välja kui veidi rohkem pappi oleks.
Toyota – Mazda ja Nissani meeste kolmas sõber. Need kolm marki jõudsidki kõigil kolmel mehel autot ostes lõppvooru, millega proovisõidule mindi.
Volkswagen – arvas ostes, et uus Passat on põhimõtteliselt samas klassis kui Audi ja BMW, aga avastas hiljem õudusega, et kõigest hoolimata on tema auto jäänud pigem katusega mootorrattaks.
Volvo – omab kolme last ja kivistunud 15 aasta tagust arusaama, et Volvo on tõsimeeli kõige turvalisem auto.
terv, teager